Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 고객관계관리 애플리케이션 소프트웨어 예측(2021-2025년)

Worldwide Customer Relationship Management Applications Software Forecast, 2022-2026

리서치사 IDC
발행일 2022년 06월 상품코드 1015951
페이지 정보 영문 12 Pages 배송안내
가격
US $ 4,500 ₩ 5,911,000 PDF (Single User License)


세계의 고객관계관리 애플리케이션 소프트웨어 예측(2021-2025년) Worldwide Customer Relationship Management Applications Software Forecast, 2022-2026
발행일 : 2022년 06월 페이지 정보 : 영문 12 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

2020년은 피지컬과 디지털 양측을 초월한 우수한 고객 경험이 비지니스의 이익으로 연결되는 중요성을 의심의 여지 없이 증명했습니다. 고객 경험을 디지털로 변혁한다고 한 기업의 대부분이 실제로는 아무것도 하지 않고, 팬데믹에 무방비 상태였습니다.

현재 고객이 요구하고 있는 것은 우수한 고객 관여의 기본을 넘어 고객의 성공으로 연결되는 기업으로부터의 공감입니다. 이로 인해 많은 브랜드가 디지털 전환을 위해 작업하며 이 새로운 환경에 적응하는 가운데 고객관계관리 애플리케이션의 채택은 시장을 웃도는 페이스로 계속 성장할 것으로 예측됩니다.

세계의 고객관계관리 애플리케이션 소프트웨어에 대해 조사했으며, 시장 예측, 성장 및 억제요인, 시장의 발전 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

IDC 시장 예측도

개요

테크놀러지 공급업체에 대한 제안

시장 예측

시장 상황

  • 성장요인과 억제요인
    • 성장요인
      • 고객의 기대
      • 플랫폼을 향한 세력의 이동
      • 고객 데이터의 중요성
      • 프라이버시와 신원
    • 억제요인
      • COVID-19 주도 비지니스 모델 디스럽터
  • 중요한 시장의 발전
  • 이전 예측으로부터의 변경

시장의 정의

조사 방법

  • 시장 가치·예측 및 환율

관련 조사

KSA 21.07.20

This IDC study provides the worldwide customer relationship management applications software forecast for 2022-2026."In-person customer interactions became a secondary channel and digital interactions became the primary channel for the purchase of everything from groceries to medicines to everything a person could need because of the COVID-19 pandemic," said Alan Webber, vice president for Customer Experience Management Strategies at IDC. "Though in-person interactions are becoming more common once again, we are not going to go back to the way things were. And companies are going to continue to invest in customer experience technologies to continue to compete in this new world."

IDC Market Forecast Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

Market Forecast

Market Context

  • Drivers and Inhibitors
    • Drivers
      • More Diverse Customer Expectations
      • Development of Customer Experience Management Platforms
      • Data Foundation to Customer Experience
    • Inhibitor
      • Continued COVID-19-Driven Impacts
  • Significant Market Developments
  • Changes from Prior Forecast

Market Definition

Methodology

  • Historical and Forecast Market Values and Exchange Rate

Related Research

Back to Top
전화 문의
F A Q