Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 디지털 커머스 애플리케이션 예측(2021-2025년) : 모든 커머스가 디지털 커머스로

Worldwide Digital Commerce Applications Forecast, 2022-2026: Channels Evolve into Experiential Commerce Wonderland

리서치사 IDC
발행일 2022년 07월 상품코드 1017367
페이지 정보 영문 15 Pages 배송안내
가격
US $ 4,500 ₩ 5,935,000 PDF (Single User License)


세계의 디지털 커머스 애플리케이션 예측(2021-2025년) : 모든 커머스가 디지털 커머스로 Worldwide Digital Commerce Applications Forecast, 2022-2026: Channels Evolve into Experiential Commerce Wonderland
발행일 : 2022년 07월 페이지 정보 : 영문 15 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

COVID-19의 대유행에서 입증된 바와같이 모든 업계의 모든 기업이 디지털 커머스 전략을 필요로 하고 있습니다. B2C 및 B2B 기업은 이러한 소프트웨어 애플리케이션을 사용해 상품 조달, 판매, 배송 및 고객 서포트 방법을 디지털화하고 있습니다. 디지털 커머스 애플리케이션 시장 성장률은 평균치로 돌아올 것으로 예상되지만, 고객의 기대 변화나 새로운 습관 형성은 영속적이라고 생각됩니다.

디지털 커머스 애플리케이션(Digital Commerce Applications) 시장에 대해 조사했으며, 시장 정의, 2025년까지 시장 예측, 성장 촉진요인 및 억제요인, 테크놀러지 공급업체에 대한 제안 등의 정보를 제공합니다.

IDC 시장 예측도

주요 요약

테크놀러지 공급업체에 대한 제안

시장 예측

시장 상황

  • 성장 촉진요인과 억제요인
    • 성장 촉진요인
      • 디지털 커머스 가속화
      • 마이크로서비스 아키텍처
      • 모듈러 커머스
    • 성장 억제요인
      • 국내 커머스 플랫폼
      • 가격 하락 압력
  • 중요한 시장의 발전
  • 이전 예측으로부터의 변경

시장 정의

조사 방법

  • 시장 매출과 환율 : 실적 및 예측

관련 조사

KSM 21.07.28

This IDC study presents a five-year forecast for the worldwide digital commerce applications market."Much of the momentum in digital commerce has been focused on B2B digital transformations, but this is only part of the story. Many of those same companies are incorporating B2C strategies into their transformation models to tap into the power of first-party data accessed via direct-to-consumer (DTC) sales. The number of companies fighting to win the customer has expanded concurrently with the proliferation of available channels. Brands should strive to be channel agnostic and no longer consider digital commerce to be 'just another sales channel.' Too much focus on the channels themselves risks fragmenting brand identity for short-term gains. This view is reductive and masks many future growth opportunities via branded experiences, such as the use of augmented reality in omni-channel environments, mobile-first progressive web app (PWA) design practices, API-first architecture, niche marketplaces, and partnerships with other best-in-breed vendors. Because of the influence of this evolving B2B2C dynamic, digital commerce is rapidly shifting focus toward novel, frictionless, branded encounters that will turn a 'place to shop' into a wonderland of experiential commerce," says Heather Hershey, research director, Digital Commerce at IDC. "Digital interactions are evolving into curated, experience-focused encounters that add meaning and depth to the customer-brand relationship, recession proofing their businesses by delighting customers in digital spaces and beyond."

IDC Market Forecast Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

Market Forecast

Market Context

  • Drivers and Inhibitors
    • Drivers
      • TCO Reductions for Headless Commerce
      • Niche Marketplaces
      • Omni-Channel Commerce
    • Inhibitors
      • Future Limitations of Standalone Websites
      • Forced Pivot Away from Third-Party Data to First-Party Data Continues
  • Significant Market Developments
  • Notable Stories of the Year
    • Notable Mergers and Acquisitions
  • Changes from Prior Forecast

Market Definition

Methodology

  • Historical and Forecast Market Values and Exchange Rates

Related Research

Back to Top
전화 문의
F A Q