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시장보고서
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유통업체 마켓플레이스의 미래The Future of Distributor Marketplaces |
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이 IDC Market Perspective는 변화하는 파트너와 고객의 구매 행동에 대응하기 위해 유통업체 마켓플레이스가 어떻게 진화하고 있는지를 분석합니다. IDC의 리서치 매니저인 Josh Budd는 "유통업체 생태계는 퍼블릭 클라우드 마켓플레이스 제공업체와 통합되어 IT 솔루션과 서비스를 이용하고 청구할 수 있는 간소화되고 유연한 방법을 제공하게 될 것입니다. 유통은 고객의 요구와 구매 행동과 함께 지속적으로 진화하고 있습니다. 유통업체는 전통적인 선형 공급망에서 여전히 중요한 역할을 담당하고 있지만, 클라우드 마켓플레이스를 통한 SaaS 제공 모델을 통해 파트너와 고객에게 가치를 제공할 수 있습니다. 유통업체 마켓플레이스의 미래는 퍼블릭 클라우드 마켓플레이스와의 통합과 협업을 강화하여 원활한 고객 경험을 제공하는 것입니다."라고 말했습니다.
This IDC Market Perspective analyzes how distributor marketplaces are evolving to meet changing partner and customer buying behaviors. IDC contends that distributor ecosystems will continue to integrate with public cloud marketplace providers to offer customers a simplified and flexible way to consume and bill for IT solutions and services."Distribution continues to evolve in parallel with customer requirements and buying behaviors. While distributors still provide an invaluable role in a traditional linear supply chain, they can also provide partner and customer value in software-as-a-service delivery models through cloud marketplaces. The future of distributor marketplaces will likely mean greater integration and collaboration with public cloud marketplaces to create a seamless customer experience," said Josh Budd, research manager, IDC.