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Contentsquare, AI를 핵심으로 하는 경험 인텔리전스 플랫폼으로 전환하고 새로운 브랜드 아이덴티티 발표

Contentsquare Pivots to an Experience Intelligence Platform with AI at Its Core and Unveils a New Brand Identity

발행일: | 리서치사: IDC | 페이지 정보: 영문 6 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    



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이 IDC Market Note에서는 디지털 경험 분석, 제품 분석, 고객의 소리 제품을 통합한 Contentsquare의 경험 인텔리전스 플랫폼 발표의 주요 하이라이트를 소개합니다. 이번 발표에서는 Contentsquare의 새로운 AI 기능, 중소기업을 위한 프리미엄 모델 도입, 새로운 브랜드 아이덴티티도 함께 소개됩니다.

주요 요약

이 시장 노트

  • 실용적인 AI가 플랫폼의 자동화, 효율성 및 경험을 향상시킵니다.
  • 기능 통합 및 강화로 부품의 총합이 향상되었습니다.
  • 통합의 발전으로 플랫폼의 가치 향상
  • 간소화된 브랜딩과 새로운 프리미엄 솔루션으로 성장 가속화

IDC의 관점

참고자료

  • 관련 조사
  • 요약
ksm 25.01.20

This IDC Market Note highlights the key takeaways from unveiling of Contentsquare's Experience Intelligence platform, unifying digital experience analytics, product analytics, and voice-of-the-customer products. The announcement also focused on Contentsquare's new AI capabilities, introduction of freemium model for SMBs, and a new brand identity.

Executive Snapshot

In This Market Note

  • Practical AI Drives Platform Automation, Efficiency, and Experience
  • Feature Integrations and Enhancements Boost Sum of Parts
  • Integration Advancements Free up the Value of the Platform
  • Streamlined Branding and New Freemium Solution Accelerate Growth

IDC's Point of View

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