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지불자는 의무화된 접근성을 달성하기 위해 기업 어프로치를 검토

Payers Should Consider an Enterprise Approach to Achieve Mandated Accessibility

발행일: | 리서치사: IDC | 페이지 정보: 영문 7 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    



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이 IDC 전망에서는 의무화된 접근성을 실현하기 위해 지불자가 기업 어프로치를 어떻게 검토해야 하는지 논하고 있습니다. "2025년, 지불자는 접근성 의무화에 대응하기 위해 비용을 지출할 것입니다. 문제는 기업의 단편화에 박차를 가할 것인지, 그렇지 않으면 컨텐츠와 데이터 관리의 일원화를 진행시킬 것인지입니다,"라고 IDC Health Insights 리서치 디렉터 Jeff Rivkin은 말했습니다.

이그제큐티브 스냅숏

상황 개요

  • 섹션 1557 대상 사업체란 무엇인가?
  • 섹션 1557 대상 사업체에는 어떤 운영상 변경이 필요한가?
    • 영어 능력이 한정되어 있는 개인에게 가치 있는 액세스를 제공한다.
    • 장애인과의 효과적인 커뮤니케이션을 확보한다.
    • 환자 케어 의사결정 지원 툴의 사용에서 차별을 경감하기 위해 합리적인 노력을 한다.
  • 어떤 기준에 대해 이야기하고 있는가?

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참고 자료

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  • 요약
KSA 25.03.19

This IDC Perspective discusses how payers should consider an enterprise approach to achieve mandated accessibility. The most appropriate path for payers in achieving both of the mandated initiatives seems to be establishing an overall vision and road map of the enterprise's approach and then modularly implementing sections of the necessary technology architecture."In 2025, payers are going to spend the money to meet the accessibility mandates; the question is whether they will add to the enterprise's fragmentation or further centralize content and data management." - Jeff Rivkin, research director, IDC Health Insights

Executive Snapshot

Situation Overview

  • What Is a Section 1557 Covered Entity?
  • What Operational Changes Are Required of Section 1557 Covered Entities?
    • Provide Meaningful Access to Individuals with Limited English Proficiency
    • Ensure Effective Communication with Individuals with Disabilities
    • Make Reasonable Efforts to Mitigate Discrimination in the Use of Patient Care Decision Support Tools
  • What Standards Are We Talking About?

Advice for the Technology Buyer

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