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시장보고서
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Ricoh Europe, 변혁과 성장의 가속을 위한 시책 시행Ricoh Europe Implements Measures for Accelerated Transformation and Growth |
이 IDC Market Perspective에서는 Ricoh의 24년도 실적과 전략적 목표에 대한 퍼포먼스를 리뷰하고, Ricoh의 유럽 사업에 대한 최근 주요 발표의 영향을 평가하고 있습니다. IDC의 유럽 프린트 벤더 트랜스포메이션 전략 담당 아소시에이트 리서치 디렉터인 Jacqui Hendriks는 다음과 같이 말했습니다. "Ricoh는 매출 성장을 가속화하고 시장이 진화하는 가운데 운영 효율성을 지속적으로 개선하여 수익성을 높이기 위해 노력하고 있으며, 글로벌 파괴적 요인의 증가로 인해 Ricoh의 수익성은 계속 떨어지고 있습니다. Ricoh의 최근 유럽 발표는 내부 및 외부 리소스와 인재의 균형을 재조정하여 모멘텀을 구축하기 위한 토대를 마련한 것입니다. 그러나 Ricoh는 기업 목표에 미치지 못한 운영 회사와 인수한 회사 간의 시너지 효과를 보다 쉽게 활용할 수 있도록 해야 합니다."
This IDC Market Perspective reviews Ricoh's FY24 financial results and performance against strategic goals, as well as assesses the impact of recent major announcements on Ricoh's European business. It updates Ricoh Aligns European Initiatives to Corporate Strategy for Value Improvement (IDC #EUR152728624, November 2024)."Ricoh working to boost its profitability through accelerated sales growth and continually improving its operational efficiency as the market evolves, subject to increasing disruptive global factors," said Jacqui Hendriks, associate research director, European Print Vendor Transformation Strategies, IDC. "Ricoh's recent European announcements mark a rebalancing of internal and external resources as well as talent, setting the groundwork for building momentum. However, Ricoh must more easily facilitate leveraging synergies across its operating companies and acquired companies, having fallen short of corporate targets."