공지 : 도쿄증권거래소 JASDAQ 스탠다드 시장 신규 상장 관련 안내

Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

미국의 실이측정기 시장

US Market Report for Real Ear Analyzers 2017 - MedCore

리서치사 iData Research Inc.
발행일 2016년 11월 상품 코드 383599
페이지 정보 영문 35 Pages
가격
US $ 3,995 ₩ 4,559,000 PDF (Single User License) help
1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. DRM(디지털 저작권 관리시스템)장착 PDF파일로 Copy & Paste 는 가능하지만, 편집은 할 수 없습니다. 인쇄는 불가능합니다.
US $ 4,794 ₩ 5,471,000 PDF (Site License) help
동일 사업장 내에서 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. DRM(디지털 저작권 관리시스템)장착 PDF파일로 Copy & Paste 는 가능하지만, 편집은 할 수 없습니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 5,993 ₩ 6,840,000 PDF (Corporate License) help
동일 기업의 모든 분이 이용할 수 있는 글로벌 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. DRM(디지털 저작권 관리시스템)장착 PDF파일로 Copy & Paste 는 가능하지만, 편집은 할 수 없습니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.

주의 : 본 보고서는 DRM(디지털 저작권 관리 시스템)이 장착된 PDF 파일로, 라이선스에 따라 자료 이용 및 인쇄 등에 제약이 있을 수 있습니다. 자세한 내용은 라이선스 설명문( )을 참고하여 주시기 바랍니다.



미국의 실이측정기 시장 US Market Report for Real Ear Analyzers 2017 - MedCore
발행일 : 2016년 11월 페이지 정보 : 영문 35 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

미국의 실이측정기(Real Ear Analyzers) 시장 개요, 현황 분석 및 향후 예측, 성장 촉진요인과 저해요인, 주요 기업의 시장 점유율 등의 정보를 전해드립니다.

1. 주요 요약

2. 미국의 보청기 및 청각 보조기 시장 개요

3. 경쟁 분석

4. 시장 동향

5. 시장 발전

6. 대상 시장

7. 보고서의 주요 업데이트 내용

8. 과거 버전

9. 조사 방법

  • 조사 범위
  • IDATA의 9단계 분석 방법

10. 실이측정기 시장

  • 서론
  • 시장 분석과 예측
  • 시장 성장 촉진요인과 억제요인
    • 시장 성장 촉진요인
    • 시장 성장 억제요인
  • 경쟁 시장 점유율 분석

11. 약어집

KSM 16.11.14

The audiologists can use these measures to evaluate the performance of the hearing aid, allowing them to establish a more accurate fit and to better tailor the function of the hearing aid to the particular hearing loss of the patient. A few of the newer versions of the device use broad-band noise, tone bursts or calibrated speech to fit hearing aids. Many also come with a colored screen enabling audiologists to show their patients the successful fit. In addition some models function as both a real ear analyzer and audiometer in a single unit, and can be controlled from an external computer. The American Speech-Language-Hearing Association (ASHA) has determined that it is best practice for audiologists to use real ear analysis on every fitting; however, only 69% of audiologists reported owning real ear analyzers in 2011 and only 19% reported using them on a routine basis. Higher post-fit satisfaction of patients fitted with hearing aids with the aid of the real ear analyzers will contribute to higher referral rates and lower hearing aid returns. In addition, audiologists will often feel the need to provide their patients with as complete diagnostics as possible; if other audiologists are using the analyzers, reticent doctors will be compelled to purchase the equipment, contributing to market growth.

Real ear analyzers are pieces of diagnostic equipment designed to provide an audiologist with an objective test of how well a hearing aid performs in the patient's ear. They are especially important for hearing aid fittings because the shape and size of the individual's ear canal can significantly influence the performance of the hearing aid. Sound is presented to the test person using a loud speaker and the sound intensity is measured using a microphone. A second microphone measures the sound's intensity inside the ear canal. They measure the sound pressure level at the patient's eardrum at given amplification settings of the hearing aid being tested. The sound pressure level recorded at the eardrum is used for evaluating response (the absolute sound pressure at the eardrum) and gain (the sound pressure at the eardrum relative to the input level).

Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

LIST OF FIGURES

LIST OF CHARTS

EXECUTIVE SUMMARY

U.S. HEARING AIDS AND AUDIOLOGY DEVICE MARKET OVERVIEW

COMPETITIVE ANALYSIS

MARKET TRENDS

MARKET DEVELOPMENTS

MARKETS INCLUDED

KEY REPORT UPDATES

VERSION HISTORY

RESEARCH METHODOLOGY

  • 1.1. RESEARCH SCOPE
  • 1.2. IDATA'S 9-STEP METHODOLOGY
    • Step 1: Project Initiation & Team Selection
    • Step 2: Prepare Data Systems and Perform Secondary Research
    • Step 3: Preparation for Interviews & Questionnaire Design
    • Step 4: Performing Primary Research
    • Step 5: Research Analysis: Establishing Baseline Estimates
    • Step 6: Market Forecast and Analysis
    • Step 7: Identify Strategic Opportunities
    • Step 8: Final Review and Market Release
    • Step 9: Customer Feedback and Market Monitoring

REAL EAR ANALYZER MARKET

  • 2.1. INTRODUCTION
  • 2.2. MARKET ANALYSIS AND FORECAST
  • 2.3. DRIVERS AND LIMITERS
    • 2.3.1. Market Drivers
    • 2.3.2. Market Limiters
  • 2.4. COMPETITIVE MARKET SHARE ANALYSIS

ABBREVIATIONS

Back to Top
전화 문의
F A Q