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종합적 병해충 관리(IPM) 페로몬 시장 : 제품별, 기능별, 적용 모드별, 용도별, 지역별(2025-2033년)

Integrated Pest Management Pheromones Market Report by Product, Function, Mode of Application, Application, and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 139 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계 종합적 병해충 관리(IPM) 페로몬 시장 규모는 2024년 10억 4,860만 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 이 시장이 2033년까지 17억 6,210만 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025년부터 2033년까지 5.64%의 연평균 성장률(CAGR)을 기록할 것으로 예측하고 있습니다. 이 시장은 주로 친환경 해충 방제 방법의 보급으로 큰 성장을 이루고 있습니다. 지속가능한 농업에 대한 수요 증가와 규제 당국의 지원 증가도 시장 성장에 긍정적으로 기여하고 있습니다.

IPM 페로몬은 농약 사용을 최소화하면서 건강한 작물을 재배하기 위해 다양한 관리 방법과 전략을 결합한 환경 친화적인 해충 관리 접근법을 말하며, IPM은 잡초, 곤충, 질병, 다람쥐, 비둘기 등 척추동물 해충 등 모든 종류의 해충을 예방하고 억제하기 위해 위해 예방 및 기계적, 물리적, 생물학적, 화학적 해충 방제와 함께 문화적 관행을 통합한 것입니다. IPM은 농약 위험 감소와 농작물 생산의 지속가능한 강화의 기둥으로 간주되며, IPM은 몇 가지 원칙을 기반으로 합니다. 예를 들어, 대책을 강구하기 전에 해충, 숙주 및 유익한 생물을 식별하고, 해충 유형별로 모니터링 지침을 수립하고, 해충의 행동 임계치를 개발하고, 해충 방제 전술을 평가 및 실행하고, 결과를 모니터링, 분석 및 문서화하는 것 등이 있습니다.

IPM 페로몬 시장 동향:

세계 시장의 주요 원동력은 농업 산업의 괄목할만한 성장입니다. 이와 함께 대중의 환경에 대한 관심이 높아짐에 따라 주요 기업들이 종합 해충 관리 페로몬 도입에 많은 투자를 하고 있으며, 이는 세계 수준의 시장 성장에 기여하고 있습니다. 이와는 별도로, 지속가능한 개발을 위해 여러 국가의 정부가 취하는 여러 가지 노력은 긍정적인 전망을 만들어 내고 있습니다. 또한, IPM 페로몬 기술의 이점에 대한 인식이 높아지고 합성 농약의 잠재적인 건강 위험에 대한 개인의 우려가 높아짐에 따라 시장 성장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다. 또한, 지속적인 기술 발전과 작물 보호에 있어 해충 관리 기술의 통합이 수요를 촉진하고 있습니다. 기타 요인으로는 지속가능한 농법의 보급, 경작지 감소, 대중의 건강 인식 증가, 주요 기업의 광범위한 연구 개발(R&D) 활동 등이 시장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다.

본 보고서에서 다루는 주요 질문

  • 2024년 세계 IPM 페로몬 시장 규모는?
  • 2025-2033년 세계 IPM 페로몬 시장의 예상 성장률은?
  • 세계 IPM 페로몬 시장을 이끄는 주요 요인은 무엇인가?
  • COVID-19가 세계 IPM 페로몬 시장에 어떤 영향을 미치고 있는가?
  • 세계 IPM 페로몬 시장의 제품별 분류는?
  • 세계 IPM 페로몬 시장의 기능별 분류는?
  • 세계 IPM 페로몬 시장의 적용 모드별 분석은?
  • 세계 IPM 페로몬 시장의 용도에 따른 분류는?
  • 세계 IPM 페로몬 시장의 주요 지역은?
  • 세계 IPM 페로몬 시장의 주요 플레이어/기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 상향식 접근
    • 하향식 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 소개

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 IPM 페로몬 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 내역 : 제품별

  • 성페로몬
  • 집합페로몬
  • 경보페로몬
  • 기타

제7장 시장 내역 : 기능별

  • 감시·감지
  • 교미 방해
  • 대량 포획
  • 기타

제8장 시장 내역 : 적용 모드별

  • 트랩
  • 플레이어
  • 디스펜서

제9장 시장 내역 : 용도별

  • 밭작물
  • 채소 작물
  • 기타

제10장 시장 내역 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제11장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제12장 밸류체인 분석

제13장 Porter's Five Forces 분석

  • 개요
  • 구매자의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협

제14장 가격 분석

제15장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • Advanced IPM
    • BASF SE
    • Bayer AG
    • Ecolab Inc.
    • IPM Technologies Pty Ltd.
    • IPMS India(Pvt) Ltd.
    • Isagro
    • Novagrica
    • Russell IPM Ltd.
    • SGS S.A.
    • Shin-Etsu Chemical Co. Ltd.
    • Sumitomo Corporation
    • The Wonderful Company LLC
ksm 25.05.19

The global integrated pest management (IPM) pheromones market size reached USD 1,048.6 Million in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 1,762.1 Million by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.64% during 2025-2033. The market is experiencing significant growth mainly driven by the widespread adoption of eco-friendly pest control methods. The rising demand for sustainable agriculture and increasing regulatory support are also contributing positively to the market growth.

Integrated pest management (IPM) pheromones refer to environmentally friendly pest management approaches that combine different management practices and strategies to grow healthy crops while minimizing the utilization of pesticides. They integrate cultural practices, along with prevention and mechanical, physical, biological and chemical pest controls to prevent and suppress all kinds of pests, such as weeds, insects, diseases and vertebrate pests, including ground squirrels and pigeons. They are considered as a pillar for pesticide risk reduction and sustainable intensification of crop production. They are based on several principles, such as identifying pests, their hosts and beneficial organisms before taking action, establishing monitoring guidelines for each pest species, developing an action threshold for the pest, evaluating and implementing control tactics and monitoring, analyzing and documenting the results.

Integrated Pest Management (IPM) Pheromones Market Trends:

The global market is majorly driven by significant growth in the agriculture industry. Along with this, the rising environmental concerns among the masses have encouraged leading players to heavily invest in the implementation of integrated pest management pheromones, thereby contributing to the growth of the market on the global level. Apart from this, numerous initiatives undertaken by the governments of several countries toward sustainable development are creating a positive outlook. Moreover, the rising awareness regarding the benefits of IPM pheromone technologies and the increasing concerns among individuals over the potential health hazards of synthetic pesticides are impacting the market growth favorably. Furthermore, continual technological advancements and the integration of pest management technology in crop protection are providing a boost to the demand. Other factors, including the widespread adoption of sustainable farming practices, a considerable decrease in arable lands, the growing health-consciousness among the masses and extensive research and development (R&D) activities conducted by key players, are also positively influencing the market.

Key Market Segmentation:

Breakup by Product:

  • Sex Pheromones
  • Aggregation Pheromones
  • Alarm Pheromones
  • Others

Breakup by Function:

  • Monitoring and Detection
  • Mating Disruption
  • Mass Trapping
  • Others

Breakup by Mode of Application:

  • Traps
  • Prayers
  • Dispensers

Breakup by Application:

  • Field Crops
  • Vegetable Crops
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Advanced IPM, BASF SE, Bayer AG, Ecolab Inc., IPM Technologies Pty Ltd., IPMS India (Pvt) Ltd., Isagro, Novagrica, Russell IPM Ltd., SGS S.A., Shin-Etsu Chemical Co. Ltd., Sumitomo Corporation and The Wonderful Company LLC.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.What was the size of the global Integrated Pest Management (IPM) pheromones market in 2024?
  • 2.What is the expected growth rate of the global Integrated Pest Management (IPM) pheromones market during 2025-2033?
  • 3.What are the key factors driving the global Integrated Pest Management (IPM) pheromones market?
  • 4.What has been the impact of COVID-19 on the global Integrated Pest Management (IPM) pheromones market?
  • 5.What is the breakup of the global Integrated Pest Management (IPM) pheromones market based on the product?
  • 6.What is the breakup of the global Integrated Pest Management (IPM) pheromones market based on function?
  • 7.What is the breakup of the global Integrated Pest Management (IPM) pheromones market based on the mode of application?
  • 8.What is the breakup of the global Integrated Pest Management (IPM) pheromones market based on the application?
  • 9.What are the key regions in the global Integrated Pest Management (IPM) pheromones market?
  • 10.Who are the key players/companies in the global Integrated Pest Management (IPM) pheromones market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Integrated Pest Management (IPM) Pheromones Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Product

  • 6.1 Sex Pheromones
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Aggregation Pheromones
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Alarm Pheromones
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Others
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Function

  • 7.1 Monitoring and Detection
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Mating Disruption
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Mass Trapping
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Others
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Mode of Application

  • 8.1 Traps
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Prayers
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Dispensers
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Application

  • 9.1 Field Crops
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 Vegetable Crops
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast
  • 9.3 Others
    • 9.3.1 Market Trends
    • 9.3.2 Market Forecast

10 Market Breakup by Region

  • 10.1 North America
    • 10.1.1 United States
      • 10.1.1.1 Market Trends
      • 10.1.1.2 Market Forecast
    • 10.1.2 Canada
      • 10.1.2.1 Market Trends
      • 10.1.2.2 Market Forecast
  • 10.2 Asia-Pacific
    • 10.2.1 China
      • 10.2.1.1 Market Trends
      • 10.2.1.2 Market Forecast
    • 10.2.2 Japan
      • 10.2.2.1 Market Trends
      • 10.2.2.2 Market Forecast
    • 10.2.3 India
      • 10.2.3.1 Market Trends
      • 10.2.3.2 Market Forecast
    • 10.2.4 South Korea
      • 10.2.4.1 Market Trends
      • 10.2.4.2 Market Forecast
    • 10.2.5 Australia
      • 10.2.5.1 Market Trends
      • 10.2.5.2 Market Forecast
    • 10.2.6 Indonesia
      • 10.2.6.1 Market Trends
      • 10.2.6.2 Market Forecast
    • 10.2.7 Others
      • 10.2.7.1 Market Trends
      • 10.2.7.2 Market Forecast
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
      • 10.3.1.1 Market Trends
      • 10.3.1.2 Market Forecast
    • 10.3.2 France
      • 10.3.2.1 Market Trends
      • 10.3.2.2 Market Forecast
    • 10.3.3 United Kingdom
      • 10.3.3.1 Market Trends
      • 10.3.3.2 Market Forecast
    • 10.3.4 Italy
      • 10.3.4.1 Market Trends
      • 10.3.4.2 Market Forecast
    • 10.3.5 Spain
      • 10.3.5.1 Market Trends
      • 10.3.5.2 Market Forecast
    • 10.3.6 Russia
      • 10.3.6.1 Market Trends
      • 10.3.6.2 Market Forecast
    • 10.3.7 Others
      • 10.3.7.1 Market Trends
      • 10.3.7.2 Market Forecast
  • 10.4 Latin America
    • 10.4.1 Brazil
      • 10.4.1.1 Market Trends
      • 10.4.1.2 Market Forecast
    • 10.4.2 Mexico
      • 10.4.2.1 Market Trends
      • 10.4.2.2 Market Forecast
    • 10.4.3 Others
      • 10.4.3.1 Market Trends
      • 10.4.3.2 Market Forecast
  • 10.5 Middle East and Africa
    • 10.5.1 Market Trends
    • 10.5.2 Market Breakup by Country
    • 10.5.3 Market Forecast

11 SWOT Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Strengths
  • 11.3 Weaknesses
  • 11.4 Opportunities
  • 11.5 Threats

12 Value Chain Analysis

13 Porters Five Forces Analysis

  • 13.1 Overview
  • 13.2 Bargaining Power of Buyers
  • 13.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 13.4 Degree of Competition
  • 13.5 Threat of New Entrants
  • 13.6 Threat of Substitutes

14 Price Analysis

15 Competitive Landscape

  • 15.1 Market Structure
  • 15.2 Key Players
  • 15.3 Profiles of Key Players
    • 15.3.1 Advanced IPM
      • 15.3.1.1 Company Overview
      • 15.3.1.2 Product Portfolio
    • 15.3.2 BASF SE
      • 15.3.2.1 Company Overview
      • 15.3.2.2 Product Portfolio
      • 15.3.2.3 Financials
      • 15.3.2.4 SWOT Analysis
    • 15.3.3 Bayer AG
      • 15.3.3.1 Company Overview
      • 15.3.3.2 Product Portfolio
      • 15.3.3.3 Financials
      • 15.3.3.4 SWOT Analysis
    • 15.3.4 Ecolab Inc.
      • 15.3.4.1 Company Overview
      • 15.3.4.2 Product Portfolio
      • 15.3.4.3 Financials
      • 15.3.4.4 SWOT Analysis
    • 15.3.5 IPM Technologies Pty Ltd.
      • 15.3.5.1 Company Overview
      • 15.3.5.2 Product Portfolio
    • 15.3.6 IPMS India (Pvt) Ltd.
      • 15.3.6.1 Company Overview
      • 15.3.6.2 Product Portfolio
    • 15.3.7 Isagro
      • 15.3.7.1 Company Overview
      • 15.3.7.2 Product Portfolio
      • 15.3.7.3 Financials
    • 15.3.8 Novagrica
      • 15.3.8.1 Company Overview
      • 15.3.8.2 Product Portfolio
    • 15.3.9 Russell IPM Ltd.
      • 15.3.9.1 Company Overview
      • 15.3.9.2 Product Portfolio
    • 15.3.10 SGS S.A.
      • 15.3.10.1 Company Overview
      • 15.3.10.2 Product Portfolio
      • 15.3.10.3 Financials
    • 15.3.11 Shin-Etsu Chemical Co. Ltd.
      • 15.3.11.1 Company Overview
      • 15.3.11.2 Product Portfolio
      • 15.3.11.3 Financials
      • 15.3.11.4 SWOT Analysis
    • 15.3.12 Sumitomo Corporation
      • 15.3.12.1 Company Overview
      • 15.3.12.2 Product Portfolio
      • 15.3.12.3 Financials
      • 15.3.12.4 SWOT Analysis
    • 15.3.13 The Wonderful Company LLC
      • 15.3.13.1 Company Overview
      • 15.3.13.2 Product Portfolio
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