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엘리베이터 현대화 시장 : 엘리베이터 유형별, 현대화 유형별, 컴포넌트별, 최종사용자별, 지역별(2025-2033년)

Elevator Modernization Market Report by Elevator Type, Modernization Type, Components, End Use, and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 136 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계의 엘리베이터 현대화 시장 시장 규모는 2024년에 95억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 시장이 2033년까지 141억 달러에 달하며, 2025-2033년에 4.31%의 성장률(CAGR)을 보일 것으로 예측하고 있습니다.

승강기 현대화라고도 하는 엘리베이터 현대화는 엘리베이터의 중요한 부분을 업그레이드하는 과정을 말합니다. 이 프로세스에는 일반적으로 제어 장비, 모터, 모터, 승강기, 버튼, 전기 배선의 현대화가 포함됩니다. 이를 통해 장비의 전반적인 안전, 성능 및 미관을 향상시킬 수 있습니다. 또한 에너지 비용을 절감하고 전자기 소음을 최소화하면서 엘리베이터의 작동 효율과 신뢰성을 향상시킵니다. 최근 엘리베이터 현대화는 고장, 이동 속도 저하, 잦은 유지보수 등의 문제를 해결할 수 있으며, 주거, 상업, 산업 분야에서 많은 호응을 얻고 있습니다.

엘리베이터 현대화 시장 동향 :

엘리베이터 현대화는 기존 엘리베이터의 수명을 연장하고 승객의 안전과 편안함을 향상시킵니다. 이에 따라 건물내 효율적인 이동 시스템에 대한 요구가 증가하고 있으며, 이는 시장 성장을 이끄는 주요 요인으로 작용하고 있습니다. 이 외에도 고층 빌딩의 엘리베이터 안전에 대한 우려 증가와 노동 인구 증가는 엘리베이터 현대화에 대한 수요를 증가시키고 있습니다. 또한 도시 인프라의 노후화에 따라 각국 정부는 건물 건설 및 개보수에 적극적으로 나서고 있습니다. 이는 병원, 쇼핑몰, 공항과 같은 상업 부문에 대한 투자 증가와 함께 시장 성장을 가속하고 있습니다. 또한 엘리베이터의 상업적 사용이 증가함에 따라 제조업체들은 더 빠르고, 에너지 효율적이며, 콤팩트하고, 기술적으로 진보된 제품을 개발하기 위해 노력하고 있습니다. 현대식 장비에 대한 수요 증가, 급속한 도시화 및 산업화, 생활 수준 향상, 소비 지출 능력 증가 등 다른 요인들도 시장 전망을 밝게 하고 있습니다.

이 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 2024년 세계 엘리베이터 현대화 시장 규모는?
  • 2025-2033년 세계 엘리베이터 현대화 시장의 예상 성장률은?
  • 세계 엘리베이터 현대화 시장을 촉진하는 주요 요인은?
  • COVID-19가 세계 엘리베이터 현대화 시장에 미치는 영향은?
  • 전 세계 엘리베이터 현대화 시장의 엘리베이터 유형별 분류는?
  • 세계 엘리베이터 현대화 시장의 최종사용자별 분류는?
  • 세계 엘리베이터 현대화 시장의 주요 지역은?
  • 세계 엘리베이터 현대화 시장의 주요 기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사의 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 보텀업 어프로치
    • 톱다운 어프로치
  • 조사 방법

제3장 개요

제4장 서론

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 엘리베이터 현대화 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 내역 : 엘리베이터 유형별

  • 트랙션
  • 유압

제7장 시장 내역 : 현대화 유형별

  • 부분
  • 완전

제8장 시장 내역 : 컴포넌트별

  • 컨트롤러
  • 도어 설비
  • 캐빈 인클로저
  • 신호 설비
  • 파워 유닛
  • 기타

제9장 시장 내역 : 최종사용자별

  • 주택
  • 상업
  • 산업

제10장 시장 내역 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제11장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제12장 밸류체인 분석

제13장 Porter's Five Forces 분석

  • 개요
  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁의 정도
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협

제14장 가격 분석

제15장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업의 개요
    • Champion Elevator Corporation
    • Fujitec Co. Ltd
    • Hitachi Ltd
    • Hyundai Elevator Co. Ltd.
    • Kone Oyj
    • Liberty Elevator Corporation
    • Mid-American Elevator
    • Mitsubishi Electric Corporation
    • Olympia Elevators Pvt. Ltd.
    • Pincus Elevator Company Inc.
    • Schindler Group
    • Stanley Elevator Company Inc.
KSA 25.05.23

The global elevator modernization market size reached USD 9.5 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 14.1 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.31% during 2025-2033.

Elevator modernization, also known as lift modernization, refers to the process of upgrading the critical parts of an elevator. The process usually involves modernizing the controller equipment, motors, hoist machines, buttons, and electrical wiring. It enhances the overall safety, performance, and aesthetics of the equipment. It also assists in improving the operational efficiency and reliability of the elevators while reducing energy costs and minimizing electromagnetic noise. In recent years, elevator modernization has gained traction across the residential, commercial, and industrial sectors since it helps eliminate problems, such as breakdowns, slow mobility, and frequent maintenance.

Elevator Modernization Market Trends:

Elevator modernization extends the life of the existing elevators and improves passenger safety and comfort. Due to this, there has been a growing need for an efficient mobility system within buildings, representing the primary factor driving the market growth. Besides this, the rising safety concerns in elevators in high-rise buildings, and the expanding working population, are augmenting the demand for elevator modernization. Additionally, governments of various nations are taking favorable initiatives for the construction and renovation of buildings due to the aging urban infrastructure. This, in confluence with the increasing investments in the commercial sector, such as hospitals, shopping malls, and airports, is propelling the market growth. Furthermore, the rising commercial usage of elevators is encouraging manufacturers to develop technologically advanced product variants that are faster, more energy-efficient, and compact. Other factors, including the escalating demand for modern amenities, rapid urbanization and industrialization, improving living standards, and rising consumer expenditure capacities, are also creating a positive market outlook.

Key Market Segmentation:

Breakup by Elevator Type:

  • Traction Elevator
  • Hydraulic Elevator

Breakup by Modernization Type:

  • Partial Modernization
  • Full Modernization

Breakup by Components:

  • Controllers
  • Door Equipment
  • Cabin Enclosures
  • Signaling Fixtures
  • Power Units
  • Others

Breakup by End User:

  • Residential
  • Commercial
  • Industrial

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Champion Elevator Corporation, Fujitec Co. Ltd, Hitachi Ltd, Hyundai Elevator Co. Ltd., Kone Oyj, Liberty Elevator Corporation, Mid-American Elevator, Mitsubishi Electric Corporation, Olympia Elevators Pvt. Ltd., Pincus Elevator Company Inc., Schindler Group and Stanley Elevator Company Inc.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.What was the size of the global elevator modernization market in 2024?
  • 2.What is the expected growth rate of the global elevator modernization market during 2025-2033?
  • 3.What are the key factors driving the global elevator modernization market?
  • 4.What has been the impact of COVID-19 on the global elevator modernization market?
  • 5.What is the breakup of the global elevator modernization market based on the elevator type?
  • 6.What is the breakup of the global elevator modernization market based on the end user?
  • 7.What are the key regions in the global elevator modernization market?
  • 8.Who are the key players/companies in the global elevator modernization market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Elevator Modernization Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Elevator Type

  • 6.1 Traction Elevator
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Hydraulic Elevator
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Modernization Type

  • 7.1 Partial Modernization
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Full Modernization
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Components

  • 8.1 Controllers
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Door Equipment
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Cabin Enclosures
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Signaling Fixtures
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast
  • 8.5 Power Units
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Forecast
  • 8.6 Others
    • 8.6.1 Market Trends
    • 8.6.2 Market Forecast

9 Market Breakup by End User

  • 9.1 Residential
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 Commercial
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast
  • 9.3 Industrial
    • 9.3.1 Market Trends
    • 9.3.2 Market Forecast

10 Market Breakup by Region

  • 10.1 North America
    • 10.1.1 United States
      • 10.1.1.1 Market Trends
      • 10.1.1.2 Market Forecast
    • 10.1.2 Canada
      • 10.1.2.1 Market Trends
      • 10.1.2.2 Market Forecast
  • 10.2 Asia-Pacific
    • 10.2.1 China
      • 10.2.1.1 Market Trends
      • 10.2.1.2 Market Forecast
    • 10.2.2 Japan
      • 10.2.2.1 Market Trends
      • 10.2.2.2 Market Forecast
    • 10.2.3 India
      • 10.2.3.1 Market Trends
      • 10.2.3.2 Market Forecast
    • 10.2.4 South Korea
      • 10.2.4.1 Market Trends
      • 10.2.4.2 Market Forecast
    • 10.2.5 Australia
      • 10.2.5.1 Market Trends
      • 10.2.5.2 Market Forecast
    • 10.2.6 Indonesia
      • 10.2.6.1 Market Trends
      • 10.2.6.2 Market Forecast
    • 10.2.7 Others
      • 10.2.7.1 Market Trends
      • 10.2.7.2 Market Forecast
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
      • 10.3.1.1 Market Trends
      • 10.3.1.2 Market Forecast
    • 10.3.2 France
      • 10.3.2.1 Market Trends
      • 10.3.2.2 Market Forecast
    • 10.3.3 United Kingdom
      • 10.3.3.1 Market Trends
      • 10.3.3.2 Market Forecast
    • 10.3.4 Italy
      • 10.3.4.1 Market Trends
      • 10.3.4.2 Market Forecast
    • 10.3.5 Spain
      • 10.3.5.1 Market Trends
      • 10.3.5.2 Market Forecast
    • 10.3.6 Russia
      • 10.3.6.1 Market Trends
      • 10.3.6.2 Market Forecast
    • 10.3.7 Others
      • 10.3.7.1 Market Trends
      • 10.3.7.2 Market Forecast
  • 10.4 Latin America
    • 10.4.1 Brazil
      • 10.4.1.1 Market Trends
      • 10.4.1.2 Market Forecast
    • 10.4.2 Mexico
      • 10.4.2.1 Market Trends
      • 10.4.2.2 Market Forecast
    • 10.4.3 Others
      • 10.4.3.1 Market Trends
      • 10.4.3.2 Market Forecast
  • 10.5 Middle East and Africa
    • 10.5.1 Market Trends
    • 10.5.2 Market Breakup by Country
    • 10.5.3 Market Forecast

11 SWOT Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Strengths
  • 11.3 Weaknesses
  • 11.4 Opportunities
  • 11.5 Threats

12 Value Chain Analysis

13 Porters Five Forces Analysis

  • 13.1 Overview
  • 13.2 Bargaining Power of Buyers
  • 13.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 13.4 Degree of Competition
  • 13.5 Threat of New Entrants
  • 13.6 Threat of Substitutes

14 Price Analysis

15 Competitive Landscape

  • 15.1 Market Structure
  • 15.2 Key Players
  • 15.3 Profiles of Key Players
    • 15.3.1 Champion Elevator Corporation
      • 15.3.1.1 Company Overview
      • 15.3.1.2 Product Portfolio
    • 15.3.2 Fujitec Co. Ltd
      • 15.3.2.1 Company Overview
      • 15.3.2.2 Product Portfolio
      • 15.3.2.3 Financials
    • 15.3.3 Hitachi Ltd
      • 15.3.3.1 Company Overview
      • 15.3.3.2 Product Portfolio
      • 15.3.3.3 Financials
      • 15.3.3.4 SWOT Analysis
    • 15.3.4 Hyundai Elevator Co. Ltd.
      • 15.3.4.1 Company Overview
      • 15.3.4.2 Product Portfolio
      • 15.3.4.3 Financials
    • 15.3.5 Kone Oyj
      • 15.3.5.1 Company Overview
      • 15.3.5.2 Product Portfolio
      • 15.3.5.3 Financials
    • 15.3.6 Liberty Elevator Corporation
      • 15.3.6.1 Company Overview
      • 15.3.6.2 Product Portfolio
    • 15.3.7 Mid-American Elevator
      • 15.3.7.1 Company Overview
      • 15.3.7.2 Product Portfolio
    • 15.3.8 Mitsubishi Electric Corporation
      • 15.3.8.1 Company Overview
      • 15.3.8.2 Product Portfolio
      • 15.3.8.3 Financials
      • 15.3.8.4 SWOT Analysis
    • 15.3.9 Olympia Elevators Pvt. Ltd.
      • 15.3.9.1 Company Overview
      • 15.3.9.2 Product Portfolio
    • 15.3.10 Pincus Elevator Company Inc.
      • 15.3.10.1 Company Overview
      • 15.3.10.2 Product Portfolio
    • 15.3.11 Schindler Group
      • 15.3.11.1 Company Overview
      • 15.3.11.2 Product Portfolio
      • 15.3.11.3 Financials
      • 15.3.11.4 SWOT Analysis
    • 15.3.12 Stanley Elevator Company Inc.
      • 15.3.12.1 Company Overview
      • 15.3.12.2 Product Portfolio
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