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농업기계 시장 규모, 점유율, 동향, 예측 : 기기 유형, 용도, 판매 채널, 지역별(2025-2033년)

Agriculture Equipment Market Size, Share, Trends and Forecast by Equipment Type, Application, Sales Channel, and Region, 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 138 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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농업기계 세계 시장 규모는 2024년 1,815억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 2033년까지 2,597억 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025년부터 2033년까지 4.02%의 CAGR을 기록할 것으로 예측하고 있습니다. 현재 아시아태평양이 시장을 지배하고 있으며, 2024년 시장 점유율은 36.8%를 초과했습니다. 이 지역 시장을 주도하는 요인은 기계화 발전, 인구 증가로 인한 식량 수요 증가, 정부 보조금, 첨단 기계 채택 증가 등입니다.

농업기계는 농작물 수확, 밭에 뿌리기, 파종, 밭 경작, 소 사육, 가축 먹이주기 등 농업의 다양한 작업을 수행하는 데 사용됩니다. 예초기, 백호, 해로우, 경운기, 경운기, 갈퀴, 트랙터, 콤바인, 분무기, 분무기, 전기톱, 예초기, 제재소 등으로 구성됩니다. 인력을 최소화하고, 농업의 실수나 물리적 결함, 낭비를 줄여 농업의 효율성과 생산성을 높입니다. 토양 침식을 방지하고, 언덕을 평평하게 하고, 움푹 패인 곳과 도랑을 메우고, 뿌리가 깊은 잡초를 제거하여 토지 경작을 돕습니다. 또한, 사료 면적을 줄이고 재배 면적을 확대하여 인간이 소비하는 식량을 생산할 수 있습니다.

농업기계 시장 동향:

현재 농부들 사이에서 농업기계 사용의 이점에 대한 인식이 높아지는 것이 시장을 주도하는 중요한 요인 중 하나입니다. 이와 더불어, 일부 국가의 정부는 농부들에게 대출 면제 제도를 제공함으로써 농업기계 사용을 장려하고 있습니다. 또한, 지속가능한 농업 관행을 채택하고 기계를 사용하여 생산성을 높이기 위해 농부들에게 자금을 제공하고 있으며, 이는 시장 성장에 기여하고 있습니다. 또한, 농부들이 저비용으로 식량을 생산할 수 있도록 자율주행 트랙터, 비행 드론 등 기술적으로 진보된 농업용 로봇을 농업에 통합하는 것이 시장 성장을 촉진하고 있습니다. 또한 대기 오염과 온실 가스 배출을 줄이기 위한 전기 트랙터에 대한 수요 증가는 시장 전망을 밝게 하고 있습니다. 이와는 별도로 주요 시장 참여자들은 농업에 자율주행 기계를 도입하기 위해 연구 개발(R&D) 활동에 광범위하게 투자하고 있습니다. 또한 고객 기반을 확대하기 위해 다양한 마케팅 전략에 집중하고 있습니다. 또한, 접근하기 어려운 지역을 경작하고 다양한 장비를 다루기 위한 고출력 강화 기계에 대한 수요가 증가함에 따라 시장 성장을 촉진하고 있습니다.

본 보고서에서 다루는 주요 질문

  • 농업기계란 무엇인가?
  • 농업기계 시장의 시장 규모는?
  • 2025-2033년 세계 농업기계 시장의 예상 성장률은?
  • 세계 농업기계 시장을 이끄는 주요 요인은 무엇인가?
  • 세계 농업기계 시장의 장비 유형별 주요 부문은 무엇인가?
  • 세계 농업기계 시장의 주요 용도별 시장 부문은?
  • 농업기계 시장의 세계 판매 채널 주요 부문은 무엇인가?
  • 세계 농업기계 시장의 주요 지역은?
  • 세계 농업기계 시장의 주요 플레이어/기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 상향식 접근
    • 하향식 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 소개

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 농업기계 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 내역 : 기기 유형별

  • 농업용 트랙터
  • 수확 기기
  • 관개 및 작물 가공 기기
  • 농업용 살포·처리 기기
  • 토양 준비 및 경작 기기
  • 기타

제7장 시장 내역 : 용도별

  • 토지 개발
  • 탈곡과 수확
  • 식물 보호
  • 농산물 가공 후

제8장 시장 내역 : 판매 채널별

  • 주문자 상표 부착 생산업체(OEM)
  • 애프터마켓

제9장 시장 내역 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제10장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제11장 밸류체인 분석

제12장 Porter's Five Forces 분석

  • 개요
  • 구매자의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협

제13장 가격 분석

제14장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • AGCO Corporation
    • Agromaster Agricultural Machinery
    • Argo Tractors S.p.A.
    • Bellota Agrisolutions
    • China National Machinery Industry Corporation
    • CLAAS KGaA mbH
    • CNH Industrial N.V.
    • Deere & Company
    • Escorts Limited
    • Iseki & Co. Ltd.
    • JC Bamford Excavators Ltd.
    • Kubota Corporation
    • Mahindra & Mahindra Limited
    • SDF Group
ksm 25.05.29

The global agriculture equipment market size was valued at USD 181.5 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group estimates the market to reach USD 259.7 Billion by 2033, exhibiting a CAGR of 4.02% from 2025-2033. Asia Pacific currently dominates the market, holding a market share of over 36.8% in 2024. The market in the region is driven by rising mechanization, growing food demand due to population growth, government subsidies, and increasing adoption of advanced machinery.

Agriculture equipment is used for performing various tasks in farming, such as harvesting crops, spraying fields, seeding, tilling fields, breeding cows, and feeding livestock. It comprises mowers, backhoe, harrow, cultivator, rake, tractor, combine harvester, sprayers, chain saw, brush cutters, and sawmills. It enhances the efficiency and productivity of farming by minimizing human labor and reducing errors, physical shortcomings and wastage in agriculture. It assists in cultivating land by smoothing hillocks, filling in depressions and gullies, and removing deep-rooted weeds while preventing soil erosion. In addition, it reduces fodder area and enlarges crop area to produce food for human consumption.

Agriculture Equipment Market Trends:

At present, the growing awareness among farmers about the benefits of using agriculture equipment represents one of the key factors driving the market. Besides this, governments of several countries are promoting the usage of agriculture equipment by providing loan waiver schemes to farmers. They are also providing funds to farmers for adopting sustainable agriculture practices and enhancing productivity using machinery, which is contributing to the growth of the market. Moreover, the integration of technologically advanced agricultural robotics in farming, such as autonomous tractors and flying drones, to help farmers produce food at low costs is propelling the growth of the market. In addition, the growing demand for electric tractors to reduce air pollution and greenhouse gas emissions is offering a positive market outlook. Apart from this, key market players are extensively investing in research and development (R&D) activities to introduce self-propelled machines in farming. They are also focusing on various marketing strategies to expand their customer base. Additionally, the rising demand for enhanced machines with high-power to farm hard-to-access areas and handle a wide range of implements is bolstering the growth of the market.

Key Market Segmentation:

Breakup by Equipment Type:

  • Agriculture Tractor
  • Harvesting Equipment
  • Irrigation and Crop Processing Equipment
  • Agriculture Spraying and Handling Equipment
  • Soil Preparation and Cultivation Equipment
  • Others

Breakup by Application:

  • Land Development
  • Threshing and Harvesting
  • Plant Protection
  • After Agro Processing

Breakup by Sales Channel:

  • Original Equipment Manufacturers (OEM)
  • Aftermarket

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being AGCO Corporation, Agromaster Agricultural Machinery, Argo Tractors S.p.A., Bellota Agrisolutions, China National Machinery Industry Corporation, CLAAS KGaA mbH, CNH Industrial N.V., Deere & Company, Escorts Limited, Iseki & Co. Ltd., JC Bamford Excavators Ltd., Kubota Corporation, Mahindra & Mahindra Limited and SDF Group.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.What is agriculture equipment?
  • 2.How big is the agriculture equipment market?
  • 3.What is the expected growth rate of the global agriculture equipment market during 2025-2033?
  • 4.What are the key factors driving the global agriculture equipment market?
  • 5.What is the leading segment of the global agriculture equipment market based on equipment type?
  • 6.What is the leading segment of the global agriculture equipment market based on application?
  • 7.What is the leading segment of the global agriculture equipment market based on sales channel?
  • 8.What are the key regions in the global agriculture equipment market?
  • 9.Who are the key players/companies in the global agriculture equipment market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Agriculture Equipment Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Equipment Type

  • 6.1 Agriculture Tractor
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Harvesting Equipment
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Irrigation and Crop Processing Equipment
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Agriculture Spraying and Handling Equipment
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast
  • 6.5 Soil Preparation and Cultivation Equipment
    • 6.5.1 Market Trends
    • 6.5.2 Market Forecast
  • 6.6 Others
    • 6.6.1 Market Trends
    • 6.6.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Application

  • 7.1 Land Development
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Threshing and Harvesting
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Plant Protection
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 After Agro Processing
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Sales Channel

  • 8.1 Original Equipment Manufacturers (OEM)
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Aftermarket
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 AGCO Corporation
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
      • 14.3.1.3 Financials
      • 14.3.1.4 SWOT Analysis
    • 14.3.2 Agromaster Agricultural Machinery
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
    • 14.3.3 Argo Tractors S.p.A.
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
    • 14.3.4 Bellota Agrisolutions
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
    • 14.3.5 China National Machinery Industry Corporation
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
    • 14.3.6 CLAAS KGaA mbH
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
    • 14.3.7 CNH Industrial N.V.
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
      • 14.3.7.3 Financials
      • 14.3.7.4 SWOT Analysis
    • 14.3.8 Deere & Company
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
      • 14.3.8.3 Financials
      • 14.3.8.4 SWOT Analysis
    • 14.3.9 Escorts Limited
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
      • 14.3.9.3 Financials
    • 14.3.10 Iseki & Co. Ltd.
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
      • 14.3.10.3 Financials
    • 14.3.11 JC Bamford Excavators Ltd.
      • 14.3.11.1 Company Overview
      • 14.3.11.2 Product Portfolio
    • 14.3.12 Kubota Corporation
      • 14.3.12.1 Company Overview
      • 14.3.12.2 Product Portfolio
      • 14.3.12.3 Financials
      • 14.3.12.4 SWOT Analysis
    • 14.3.13 Mahindra & Mahindra Limited
      • 14.3.13.1 Company Overview
      • 14.3.13.2 Product Portfolio
    • 14.3.14 SDF Group
      • 14.3.14.1 Company Overview
      • 14.3.14.2 Product Portfolio
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