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수공구 시장 규모, 점유율, 동향, 예측 : 유형별, 유통 채널별, 최종사용자별, 지역별(2025-2033년)

Hand Tools Market Size, Share, Trends and Forecast by Type, Distribution Channel, End User, and Region, 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 148 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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수공구 세계 시장 규모는 2024년에 266억 3,000만 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 이 시장이 2033년까지 374억 8,000만 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025년부터 2033년까지 3.68%의 CAGR을 기록할 것으로 예측하고 있습니다. 현재 아시아태평양이 시장을 지배하고 있으며, 2024년에는 34.3% 이상의 큰 시장 점유율을 차지했습니다. 이 시장은 광범위한 산업화, DIY 프로젝트의 인기 증가, 지속적인 기술 발전, E-Commerce 부문의 급속한 확장이 주요 요인으로 작용하고 있습니다.

수공구란 전기, 모터, 기타 에너지원을 동력원으로 하지 않고 수작업으로 조작하는 필수적인 동력 기기 및 장치를 말합니다. 일반적으로 열처리 및 단조 처리 방법으로 제조되며 일반적으로 사용되는 수공구에는 망치, 렌치, 케이블 커터, 칼, 가위, 스크루드라이버, 펜치, 톱, 클램프, 드릴 등이 있습니다. 이러한 도구는 기계적 강도에 의존하여 단조, 연마, 절단, 톱질, 톱질 등 다양한 수작업을 통해 물체를 원하는 모양으로 성형하는 데 도움이됩니다. 이 외에도 수공구는 비용 효율적이고 작고 가벼워 다양한 산업 분야에서 널리 사용되고 있습니다. 현재, 수공구는 주로 누워, 타격, 금속 절단, 유지, 연마, 연마, 연삭으로 분류됩니다.

수공구 시장 동향:

건설 활동의 증가, 사업장 전반의 수리 및 유지보수 작업의 필요성 증가는 주로 수공구 시장의 성장을 주도하고 있습니다. 이는 특히 신흥국의 급속한 도시화와 도로, 공항, 에너지 공공 사업과 같은 인프라 개발을 촉진하는 각국 정부의 다양한 정책 시행에 의해 더욱 뒷받침되고 있습니다. 이에 따라 자동차 수리를 위한 휴대용 경량 장비에 대한 수요가 증가하고 있으며, 이는 자동차 부문에서 다양한 수공구의 보급을 더욱 촉진하고 있습니다. 이 또한 성장을 촉진하는 요인으로 작용하고 있습니다. 또한, 지속적인 기술 발전과 방청 코팅이 적용된 효과적이고 현대적인 수공구 키트의 도입은 시장 성장에 기여하고 있습니다. 또한, 특히 코로나바이러스감염증-19(COVID-19)의 전 세계적인 유행과 그에 따른 강제 폐쇄 조치로 인해 DIY(Do It Yourself) 실천의 새로운 트렌드가 다양한 물체의 건설, 수리 및 유지보수를 위한 수공구의 광범위한 배포를 강화하여 시장 성장을 뒷받침하고 있습니다. 시장 성장. 이와는 별도로, 하나의 공구로 여러 작업을 수행할 수 있는 다기능 수공구 제조에 대한 주요 기업 간의 전략적 제휴는 다양한 유통 채널에서 쉽게 구할 수 있다는 점과 함께 시장 전망을 밝게 하고 있습니다.

본 보고서에서 다루는 주요 질문

  • 수공구 시장 세계 시장 규모는?
  • 2025-2033년 세계 수공구 시장의 예상 성장률은?
  • 세계 수공구 시장을 이끄는 주요 요인은 무엇인가?
  • 세계 수공구 시장의 주요 지역은?
  • 세계 수공구 시장의 주요 플레이어/기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 상향식 접근
    • 하향식 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 소개

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 수공구 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 내역 : 유형별

  • 렌치
  • 프라이어
  • 드라이버
  • 해머
  • 케이블 커터
  • 기타

제7장 시장 내역 : 유통 채널별

  • 오프라인
  • 온라인

제8장 시장 내역 : 최종사용자별

  • DIY
  • 상업
  • 산업

제9장 시장 내역 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제10장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제11장 밸류체인 분석

제12장 Porter's Five Forces 분석

  • 개요
  • 구매자의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협

제13장 가격 분석

제14장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • Channellock Inc
    • Emerson Electric Co
    • Ideal Industries Inc.
    • Ingersoll Rand
    • Klein Tools Inc
    • Martin Sprocket & Gear Inc
    • Snap-on Incorporated
    • Stanley Black & Decker Inc
    • Tapariatools
    • Techtronic Industries Co. Ltd
    • TOYA S.A
ksm 25.05.29

The global hand tools market size was valued at USD 26.63 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group estimates the market to reach USD 37.48 Billion by 2033, exhibiting a CAGR of 3.68% during 2025-2033. Asia Pacific currently dominates the market, holding a significant market share of over 34.3% in 2024. The market is primarily driven by widespread industrialization, the growing popularity of DIY projects, continuous technological advancements, and the rapid expansion of the e-commerce sector.

Hand tools represent a set of indispensable, manually operated power equipment and devices that are not powered by electricity, motor, or other energy sources. Usually manufactured from the heat and forging treatment methods, some commonly used hand tools include hammers, wrenches, cable cutters, knives, scissors, screwdrivers, pliers, saws, clamps and drills. These devices assist in shaping the object into the desired form by relying on mechanical strength and performing various manual operations, including forging, filing, chopping, and sawing. Apart from this, hand tools are cost-effective, compact, and lightweight, due to which they find extensive application in various industries. At present, they are mainly classified into laying, striking, metal cutting, holding, sharpening and grinding tool categories.

Hand Tools Market Trends:

The increasing number of construction activities, along with the rising need for repair and maintenance operations across establishments are primarily driving the hand tools market growth. This is further supported by rapid urbanization, especially in the emerging economies, and the implementation of various policies by governments of several countries promoting infrastructure development, including roads, airports, and energy utilities. In line with this, the rising demand for portable and lightweight equipment for repairing automobiles has further facilitated the widespread adoption of multiple hand tools in the automotive sector. This, in turn, is acting as another growth-inducing factor. Additionally, continuous technological advancements and the introduction of effective and contemporary hand tool kits with rust preventive coatings are contributing to the market growth. Moreover, the emerging trend of do-it-yourself (DIY) practices, particularly during the global outbreak of coronavirus disease (COVID-19) pandemic and the consequent implementation of mandatory lockdowns, has augmented the extensive deployment of hand tools to construct, repair and maintain various objects, which is supporting the market growth. Apart from this, strategic collaborations amongst key players for manufacturing multi-functional hand tools that enable a single tool to perform several operations, along with their easy availability on various distribution channels are creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:

Breakup by Type:

  • Wrench
  • Plier
  • Screw Drivers
  • Hammers
  • Cable Cutter
  • Others

Breakup by Distribution Channel:

  • Offline
  • Online

Breakup by End User:

  • DIY
  • Commercial
  • Industrial

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Channellock Inc, Emerson Electric Co, Ideal Industries Inc., Ingersoll Rand, Klein Tools Inc, Martin Sprocket & Gear Inc, Snap-on Incorporated, Stanley Black & Decker Inc, Tapariatools, Techtronic Industries Co. Ltd and TOYA S.A.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.How big is the global hand tools market?
  • 2.What is the expected growth rate of the global hand tools market during 2025-2033?
  • 3.What are the key factors driving the global hand tools market?
  • 4.What are the key regions in the global hand tools market?
  • 5.Who are the key players/companies in the global hand tools market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Hand Tools Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 Wrench
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Plier
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Screw Drivers
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Hammers
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast
  • 6.5 Cable Cutter
    • 6.5.1 Market Trends
    • 6.5.2 Market Forecast
  • 6.6 Others
    • 6.6.1 Market Trends
    • 6.6.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Distribution Channel

  • 7.1 Offline
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Online
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by End User

  • 8.1 DIY
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Commercial
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Industrial
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Channellock Inc
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
    • 14.3.2 Emerson Electric Co
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
    • 14.3.3 Ideal Industries Inc.
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
    • 14.3.4 Ingersoll Rand
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
    • 14.3.5 Klein Tools Inc
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
    • 14.3.6 Martin Sprocket & Gear Inc
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
    • 14.3.7 Snap-on Incorporated
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
    • 14.3.8 Stanley Black & Decker Inc
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
    • 14.3.9 Tapariatools
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
    • 14.3.10 Techtronic Industries Co. Ltd
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
    • 14.3.11 TOYA S.A
      • 14.3.11.1 Company Overview
      • 14.3.11.2 Product Portfolio
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