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카민 시장 보고서 : 형태, 용도, 최종사용자, 지역별(2025-2033년)

Carmine Market Report by Form, Application, End User, and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 145 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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카민 세계 시장 규모는 2024년에 5,710만 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 2033년까지 9,240만 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025년부터 2033년까지 5.23%의 연평균 성장률(CAGR)을 기록할 것으로 예측하고 있습니다. 소모품의 영양 성분을 유지하기 위한 지속가능한 식품 착색 옵션에 대한 수요 증가, 안전한 천연 성분을 함유한 화장품의 사용 증가, 영양 보충제 생산에 천연 성분을 사용하는 것에 대한 관심이 높아지면서 시장 성장을 촉진하고 있습니다.

카민 또는 코티닐 추출물은 붉은색 또는 자줏빛이 도는 붉은 색소이며, 코티닐 곤충의 암컷 껍질에서 얻은 착색 추출물입니다. 코티닐 추출물은 코티닐 곤충의 암컷 껍질에서 얻은 착색 추출물입니다. 코티닐 추출물에 알루미늄 이온과 칼슘 이온을 침전 첨가하여 제조합니다. 카민은 케이크의 얼음, 필링, 요구르트, 젤라틴, 젤라틴, 주류, 젤라틴 디저트, 육류, 가공식품, 사탕, 아이스크림 등에 널리 사용되고 있습니다. 분말, 결정, 액상 형태가 일반적입니다. 또한 매니큐어와 같은 메이크업 제품에도 사용되어 색의 선명도와 음영의 강도를 높입니다. 그 결과, 카민은 의약품, 화장품, 퍼스널케어, 식음료 등 다양한 산업에서 폭넓게 사용되고 있습니다.

카민 시장 동향:

세계 음료 및 식품 산업의 대폭적인 확장은 시장 성장을 촉진하는 중요한 요인 중 하나입니다. 카민은 베이커리, 제과류, 청량음료, 딸기, 잼 등에 널리 사용되고 있습니다. 이에 따라 육류 산업에서 착색제 수요가 증가하고 있는 것도 시장 성장을 촉진하고 있습니다. 또한, 바로 마실 수 있는 음료, 젤리 껌, 딱딱한 사탕에 널리 사용되는 비건 카민의 출시 등 다양한 제품 혁신이 시장 성장에 큰 도움이 되고 있습니다. 이 외에도 화장품 및 퍼스널케어 제품에 대한 수요 증가는 시장 성장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다. 이 외에도 제약 산업에서 카민의 수요 증가, 비용 효율적인 카민 추출을 위한 각국 정부의 다양한 노력, 가공 식품 제조를 위한 제품 수요 증가 등이 시장 전망을 밝게 하고 있습니다.

본 보고서에서 다루는 주요 질문

  • 2024년 세계 카민 시장 규모는?
  • 2025-2033년 카민 세계 시장 성장률 전망은?
  • 카민 세계 시장을 주도하는 주요 요인은 무엇인가?
  • COVID-19가 카민 세계 시장에 미치는 영향은?
  • 세계 시장에서 카민의 형태별 분류는?
  • 카민 세계 시장 용도별 분류는?
  • 카민 세계 시장 내 주요 지역은?
  • 카민 세계 시장에서의 주요 플레이어/기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 상향식 접근
    • 하향식 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 소개

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 카민 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 내역 : 형태별

  • 분말
  • 액체
  • 결정

제7장 시장 내역 : 용도별

  • 유제품 및 냉동 제품
  • 식품 및 음료
  • 화장품
  • 제과점·제과
  • 육제품

제8장 시장 내역 : 최종사용자별

  • 식품 가공 회사
  • 음료 업계
  • 케이터링 업계
  • 화장품·의약품 업계

제9장 시장 내역 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제10장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제11장 밸류체인 분석

제12장 Porter's Five Forces 분석

  • 개요
  • 구매자의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협

제13장 가격 분석

제14장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • Amerilure Inc.
    • BioconColors
    • Clariant AG
    • Colormaker Inc.
    • DyStar Singapore Pte Ltd
    • Imbarex S.A.
    • Proquimac Pfc Sa
    • Vinayak Ingredients(INDIA) Pvt. Ltd.
ksm 25.06.02

The global carmine market size reached USD 57.1 Million in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 92.4 Million by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.23% during 2025-2033. The heightened demand for sustainable food coloring options to maintain the nutritional content of consumables, increasing use of makeup products containing safe and natural ingredients, and rising focus on employing naturally procured ingredients in the production of nutraceutical products are impelling the market growth.

Carmine or cochineal extract, a red or purplish-red pigment, is a coloring extract obtained from the shell of the female cochineal insect. It is commonly used as a food color to enhance the flavor and color of the ingredient. It is prepared by precipitation and adding aluminum and calcium ions to the cochineal extract. Carmine is widely used in cake icings, fillings, yogurt, gelatin, alcoholic beverages, gelatin desserts, meat, processed foods, candies, and ice-creams. It is commonly available in powder, crystal, and liquid forms. It is also used in makeup products, such as nail polish, to enhance the color vibrancy and shade intensity. As a result, carmine finds extensive application across various industries, such as pharmaceuticals, cosmetics and personal care, and food and beverage.

Carmine Market Trends:

Significant expansion in the food and beverage industry across the globe is one of the key factors driving the market growth. Carmine is widely used in bakery and confectionery products, soft drinks, strawberries, and jams. In line with this, the increasing demand for colorants from the meat industry is favoring the market growth. Moreover, various product innovations, such as the launch of vegan carmine that is widely used in ready-to-drink-beverages, jelly gums, and hard candy, are providing a considerable boost to the market growth. In addition to this, the rising demand for cosmetics and personal care products is positively impacting the market growth. Other factors, such as the growing demand for carmine across the pharmaceutical industry, the implementation of various government initiatives across nations for cost-effective carmine extraction, and the rising product demand for the manufacturing of processed foods, are creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:

Breakup by Form:

  • Powder
  • Liquid
  • Crystal

Breakup by Application:

  • Dairy and Frozen Products
  • Food and Beverages
  • Cosmetics
  • Bakery and Confectionery
  • Meat Products

Breakup by End User:

  • Food Processing Companies
  • Beverage Industry
  • Catering Industry
  • Cosmetics and Pharmaceutical Industry

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Amerilure Inc., BioconColors, Clariant AG, Colormaker Inc., DyStar Singapore Pte Ltd, Imbarex S.A., Proquimac Pfc Sa and Vinayak Ingredients (INDIA) Pvt. Ltd.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.What was the size of the global carmine market in 2024?
  • 2.What is the expected growth rate of the global carmine market during 2025-2033?
  • 3.What are the key factors driving the global carmine market?
  • 4.What has been the impact of COVID-19 on the global carmine market?
  • 5.What is the breakup of the global carmine market based on the form?
  • 6.What is the breakup of the global carmine market based on the application?
  • 7.What are the key regions in the global carmine market?
  • 8.Who are the key players/companies in the global carmine market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Carmine Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Form

  • 6.1 Powder
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Liquid
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Crystal
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Application

  • 7.1 Dairy and Frozen Products
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Food and Beverages
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Cosmetics
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Bakery and Confectionery
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast
  • 7.5 Meat Products
    • 7.5.1 Market Trends
    • 7.5.2 Market Forecast

8 Market Breakup by End User

  • 8.1 Food Processing Companies
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Beverage Industry
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Catering Industry
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Cosmetics and Pharmaceutical Industry
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Amerilure Inc.
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
    • 14.3.2 BioconColors
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
    • 14.3.3 Clariant AG
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
      • 14.3.3.3 Financials
    • 14.3.4 Colormaker Inc.
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
    • 14.3.5 DyStar Singapore Pte Ltd
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
    • 14.3.6 Imbarex S.A.
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
    • 14.3.7 Proquimac Pfc Sa
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
    • 14.3.8 Vinayak Ingredients (INDIA) Pvt. Ltd.
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
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