시장보고서
상품코드
1722656

나일론 케이블 타이 시장 보고서 : 유형별, 판매채널별, 용도별, 지역별(2025-2033년)

Nylon Cable Ties Market Report by Type, Sales Channel, Application, and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 135 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

나일론 케이블 타이 세계 시장 규모는 2024년에 1억 7,490만 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 시장이 2033년까지 2억 9,430만 달러에 달하고, 2025-2033년 5.95%의 연평균 성장률(CAGR)을 보일 것으로 예측했습니다.

나일론 케이블 타이란 전선, 전기 케이블 등 다양한 제품을 고정하고 정리하기 위해 나일론 수지로 제조된 가늘고 긴 패스너를 말합니다. 적당한 강성과 유연성, 높은 인장 강도, 최적의 인성, 온도 적응성, 다용도성, 비용 대비 우수한 가격을 갖추고 있습니다. 이 외에도 나일론 케이블 타이의 난연성, 내화학성, 강한 결속력, 우수한 절연성, 자동 잠금 특성을 가지고 있어 다양한 산업 분야에서 광범위하게 사용되고 있습니다. 현재 나일론 케이블 타이에는 다양한 크기, 치수, 색상, 단일 및 재사용 가능한 케이블 타이 등 다양한 유형이 시판되고 있습니다.

나일론 케이블 타이 시장 동향 :

나일론 케이블 타이 시장은 건설, 농업, 소비재, 자동차, 전자 등 다양한 산업 분야에서 제품 채택이 확대되고 있는 것이 주요 요인으로 작용하고 있습니다. 식음료(F&B) 부문의 급속한 확장은 다양한 소비재 포장에 나일론 케이블 타이의 광범위한 적용을 더욱 촉진하여 성장을 가속하는 요인으로 작용하고 있습니다. 나일론 케이블 타이는 오염 위험을 제거하여 조립 공정에서 제품의 안전을 보장하는 데 도움이 됩니다. 이와 함께, 금속 감지 가능한 나일론 케이블의 도입, 제품을 즉시 부착할 수 있는 일체형 및 자동 잠금 기능 등 기술 발전이 시장 성장에 기여하고 있습니다. 다른 요인으로는 급속한 산업화, 연구 개발 활동에 대한 지속적인 투자, 나일론 케이블 타이의 업그레이드 및 효율성 향상을 위한 주요 기업 간의 전략적 제휴 등이 시장 전망을 밝게 하고 있습니다.

본 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 2024년 세계 나일론 케이블 타이 시장 규모는?
  • 2025-2033년 나일론 케이블 타이 세계 시장 성장률 전망은?
  • 코로나19가 세계 시장에 미치는 영향은?
  • 나일론 케이블 타이 세계 시장을 주도하는 주요 요인은?
  • 세계 시장에서 나일론 케이블 타이의 유형별 분류는?
  • 나일론 케이블 타이 세계 시장 용도별 분류는?
  • 나일론 케이블 타이 세계 시장 주요 지역은?
  • 나일론 케이블 타이 세계 시장에서 주요 기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 보텀업 접근
    • 톱다운 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 서론

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 나일론 케이블 타이 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 분석 : 유형별

  • 나일론 6
  • 나일론 66
  • 기타

제7장 시장 분석 : 판매채널별

  • 직접 판매
  • 도매업체

제8장 시장 분석 : 용도별

  • 전자공학 및 전기공학
  • 건축 및 건설
  • 자동차
  • 농업
  • 소비재
  • 산업
  • 기타

제9장 시장 분석 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제10장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제11장 밸류체인 분석

제12장 Porter의 Five Forces 분석

  • 개요
  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협

제13장 가격 분석

제14장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • 3M Company
    • ABB Ltd.
    • Advanced Cable Ties Inc.
    • Ascend Performance Materials
    • Changhong Plastics Group Imperial Plastics Co. Ltd.
    • HellermannTyton(Aptiv PLC)
    • Hont Electrical Co. Ltd.
    • Kai Suh Suh Enterprise Co. Ltd.
    • Novoflex
    • Panduit
    • Partex Marking Systems
    • Yueqing Huada Plastic Co. Ltd.
LSH 25.05.30

The global nylon cable ties market size reached USD 174.9 Million in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 294.3 Million by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.95% during 2025-2033.

Nylon cable ties refer to long, narrow fasteners that are manufactured from nylon resin for holding and organizing various products together, including wires and electrical cables. They offer moderate stiffness and flexibility, high tensile strength, and an optimal level of toughness, temperature compatibility and versatility at cost-effective prices. Apart from this, nylon cable ties possess flame-retardant, chemical resistance, strong binding, better insulation, and self-locking properties, due to which they find extensive application across various industries. At present, nylon cable ties are commercially available in varying sizes, measurements, colors and types, such as single and reusable cable ties.

Nylon Cable Ties Market Trends:

The nylon cable ties market is majorly being driven by the widespread product adoption across various industrial verticals, including construction, agriculture, consumer goods, automotive, and electronics, due to the increasing need for cost-effective and efficient holding wires for assembling products and tying cables. Rapid expansion in the food and beverage (F&B) sector has further facilitated the extensive deployment of nylon cable ties for packaging various consumer goods, which, in turn, is acting as another growth-inducing factor. They assist in ensuring the safety of the products during the assembling process by eliminating the risk of contamination. In line with this, significant technological advancements, including the introduction of metal detectable nylon cables that can be integrated with a one-piece and self-lock features for instant installation of commodities, are contributing to the market growth. Other factors, such as rapid industrialization, continuous investments in the research and development (R&D) activities, and strategic collaborations amongst the key players to upgrade and improve the efficiency of nylon cable ties, are creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:

Breakup by Type:

  • Nylon 6
  • Nylon 66
  • Others

Breakup by Sales Channel:

  • Direct Sales
  • Distributor

Breakup by Application:

  • Electronics and Electrical
  • Building and Construction
  • Automotive
  • Agriculture
  • Consumer Goods
  • Industrial
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being 3M Company, ABB Ltd., Advanced Cable Ties Inc., Ascend Performance Materials, Changhong Plastics Group Imperial Plastics Co. Ltd., HellermannTyton (Aptiv PLC), Hont Electrical Co. Ltd., Kai Suh Suh Enterprise Co. Ltd., Novoflex, Panduit, Partex Marking Systems and Yueqing Huada Plastic Co. Ltd.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.What was the size of the global nylon cable ties market in 2024?
  • 2.What is the expected growth rate of the global nylon cable ties market during 2025-2033?
  • 3.What has been the impact of COVID-19 on the global nylon cable ties market?
  • 4.What are the key factors driving the global nylon cable ties market?
  • 5.What is the breakup of the global nylon cable ties market based on the type?
  • 6.What is the breakup of the global nylon cable ties market based on the application?
  • 7.What are the key regions in the global nylon cable ties market?
  • 8.Who are the key players/companies in the global nylon cable ties market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Nylon Cable Ties Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 Nylon 6
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Nylon 66
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Others
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Sales Channel

  • 7.1 Direct Sales
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Distributor
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Application

  • 8.1 Electronics and Electrical
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Building and Construction
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Automotive
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Agriculture
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast
  • 8.5 Consumer Goods
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Forecast
  • 8.6 Industrial
    • 8.6.1 Market Trends
    • 8.6.2 Market Forecast
  • 8.7 Others
    • 8.7.1 Market Trends
    • 8.7.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 3M Company
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
      • 14.3.1.3 Financials
      • 14.3.1.4 SWOT Analysis
    • 14.3.2 ABB Ltd.
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
      • 14.3.2.3 Financials
      • 14.3.2.4 SWOT Analysis
    • 14.3.3 Advanced Cable Ties Inc.
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
    • 14.3.4 Ascend Performance Materials
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
    • 14.3.5 Changhong Plastics Group Imperial Plastics Co. Ltd.
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
    • 14.3.6 HellermannTyton (Aptiv PLC)
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
    • 14.3.7 Hont Electrical Co. Ltd.
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
    • 14.3.8 Kai Suh Suh Enterprise Co. Ltd.
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
    • 14.3.9 Novoflex
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
    • 14.3.10 Panduit
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
    • 14.3.11 Partex Marking Systems
      • 14.3.11.1 Company Overview
      • 14.3.11.2 Product Portfolio
    • 14.3.12 Yueqing Huada Plastic Co. Ltd.
      • 14.3.12.1 Company Overview
      • 14.3.12.2 Product Portfolio
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제