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사료 시장 보고서 : 작물 유형, 제품 유형, 동물 유형, 지역별(2025-2033년)

Forage Market Report by Crop Type (Cereals, Legumes, Grasses), Product Type (Stored Forage, Fresh Forage), Animal Type (Ruminants, Swine, Poultry, and Others), and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 147 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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IMARC Group은 2024년 세계 사료 시장 규모가 939억 달러에 이르렀으며, 2025-2033년 3.96%의 연평균 성장률(CAGR)을 기록하여 2033년에는 1,335억 달러에 이를 것으로 예측했습니다. 이 시장은 인구 증가에 따른 육류 및 유제품 수요 증가, 친환경 농업 기술 도입을 촉진하는 지속가능성 문제에 대한 인식 증가, 유기농 및 지속 가능한 생산으로의 전환 증가 등을 배경으로 꾸준한 성장세를 보이고 있습니다.

사료는 가축의 먹이로 수확되는 식물의 식용 부분입니다. 농업 생태계의 중요한 구성 요소이며, 세계 식량 생산에 크게 기여하고 있습니다. 비타민, 섬유질, 단백질이 풍부하여 동물의 대사 활동을 촉진합니다. 동물의 루멘을 건강하게 유지하여 우유 생산에 도움이 됩니다. 달걀 껍질 형성, 체액 균형, 호르몬 생산을 개선합니다. 이 외에도 토양 침식을 방지하고, 수로에 토사가 유입되는 것을 방지하고, 잡초 발생을 억제하고, 공기와 물을 정화하고, 온실가스의 영향을 완화하고, 야생동물의 서식지를 제공합니다.

사료 시장 동향 :

현재, 우유와 육류와 같은 동물성 식품 섭취의 건강상의 이점에 대한 개인의 인식이 높아지고 소로부터 고품질 제품을 얻기 위한 사료에 대한 수요가 증가함에 따라 시장을 이끄는 중요한 요인 중 하나가 되고 있습니다. 또한, 적절한 야생 동물 관리 부족으로 인한 방목지 감소는 전 세계적으로 시장 성장을 가속하고 있습니다. 또한 가축의 건강에 대한 관심이 높아짐에 따라 농부들은 가축에게 충분한 영양을 공급할 수 있기 때문에 자연 및 유기농 사료를 점점 더 선호하고 있습니다. 이는 세계 여러 국가의 정부가 시행하는 유리한 법률과 함께 시장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다. 이 외에도 농업의 확대와 비료의 개선은 업계 투자자들에게 유리한 성장 기회를 제공합니다. 또한, 주요 시장 참여자들은 제품의 품질을 향상시키기 위해 연구 개발(R&D) 활동에 적극적으로 투자하고 있습니다. 또한 제품 혁신, 기술 혁신, 자원의 효과적인 배분에 중점을 두어 전반적인 매출과 수익성을 강화할 것으로 예측됩니다.

본 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 2024년 세계 사료 시장 규모는?
  • 2025-2033년 세계 사료 시장 성장률 전망은?
  • 세계 사료 시장을 이끄는 주요 요인은?
  • 코로나19가 세계 사료 시장에 미치는 영향은?
  • 작물 유형에 따른 세계 사료 시장 분석은?
  • 세계 사료 시장의 제품 유형별 분류는?
  • 세계 사료 시장의 동물 유형별 분류는?
  • 세계 사료 시장의 주요 지역은?
  • 세계 사료 시장의 주요 기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 보텀업 접근
    • 톱다운 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 서론

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 사료 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 분석 : 작물 유형별

  • 곡물
  • 콩과 식물
  • 목초

제7장 시장 분석 : 제품 유형별

  • 보존 사료
    • 주요 부문
      • 사일리지
      • 건초
  • 신선 사료

제8장 시장 분석 : 동물 유형별

  • 반추동물
  • 돼지
  • 가금류
  • 기타

제9장 시장 분석 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제10장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제11장 밸류체인 분석

제12장 Porter의 Five Forces 분석

  • 개요
  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협

제13장 가격 분석

제14장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • Allied Seed LLC
    • Barenbrug USA
    • BrettYoung
    • Cargill Incorporated
    • Corteva Inc.
    • DLF Seeds A/S
    • Forage Genetics International LLC(Land O'Lakes Inc.)
    • King's Agriseeds Inc.
    • Rivard's Turf & Forage
    • Standlee Premium Products LLC
LSH 25.05.30

The global forage market size reached USD 93.9 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 133.5 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 3.96% during 2025-2033. The market is experiencing steady growth driven by the escalating demand for meat and dairy products, necessitated by a growing population, the rising awareness of sustainability issues encouraging the adoption of environmentally friendly farming techniques, and the increasing shift towards organic and sustainable forage production.

Forage is an edible part of the plants that are harvested for feeding livestock. It is an important component of agroecosystems and contributes significantly to world food production. It is rich in vitamins, fibers and proteins and enhances metabolic activities of animals. It helps in milk production, which is achieved by maintaining the rumen health of animals. It improves eggshell formation, fluid balance and hormone production among various poultry farm birds. Besides this, it also prevents soil erosion, aids in keeping sediment out of waterways, reduces weed development, purifies air and water, mitigates greenhouse gas impact and provides wildlife habitat.

Forage Market Trends:

At present, the increasing awareness among individuals about the health benefits of consuming animal products like milk and meat, along with the escalating demand for forage to obtain high-quality products from cattle, represents one of the key factors driving the market. Moreover, the reduction of land for grazing animals due to a lack of proper wildlife management is propelling the growth of the market around the world. In addition, with the rising focus on the health of livestock, farmers are increasingly preferring natural and organic forage as it provides adequate nutrition to animals. This, coupled with favorable laws implemented by governments of several countries worldwide, is positively influencing the market. Besides this, the expanding agricultural industry and improvements in fertilizers are offering lucrative growth opportunities to industry investors. Furthermore, key market players are extensively investing in research and development (R&D) activities to improve product quality. They are also focusing on product innovations, technological breakthroughs and effective allocation of resources, which is projected to strengthen their overall sales and profitability.

Key Market Segmentation:

Breakup by Crop Type:

  • Cereals
  • Legumes
  • Grasses

Breakup by Product Type:

  • Stored Forage
  • Silage
  • Hay
  • Fresh Forage

Breakup by Animal Type:

  • Ruminants
  • Swine
  • Poultry
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Allied Seed LLC, Barenbrug USA, BrettYoung, Cargill Incorporated, Corteva Inc., DLF Seeds A/S, Forage Genetics International LLC (Land O'Lakes Inc.), King's Agriseeds Inc., Rivard's Turf & Forage and Standlee Premium Products LLC.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.What was the size of the global forage market in 2024?
  • 2.What is the expected growth rate of the global forage market during 2025-2033?
  • 3.What are the key factors driving the global forage market?
  • 4.What has been the impact of COVID-19 on the global forage market?
  • 5.What is the breakup of the global forage market based on the crop type?
  • 6.What is the breakup of the global forage market based on the product type?
  • 7.What is the breakup of the global forage market based on the animal type?
  • 8.What are the key regions in the global forage market?
  • 9.Who are the key players/companies in the global forage market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Forage Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Crop Type

  • 6.1 Cereals
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Legumes
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Grasses
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Product Type

  • 7.1 Stored Forage
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Key Segments
      • 7.1.2.1 Silage
      • 7.1.2.2 Hay
    • 7.1.3 Market Forecast
  • 7.2 Fresh Forage
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Animal Type

  • 8.1 Ruminants
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Swine
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Poultry
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Others
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Allied Seed LLC
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
    • 14.3.2 Barenbrug USA
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
    • 14.3.3 BrettYoung
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
    • 14.3.4 Cargill Incorporated
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
      • 14.3.4.3 SWOT Analysis
    • 14.3.5 Corteva Inc.
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
      • 14.3.5.3 Financials
    • 14.3.6 DLF Seeds A/S
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
    • 14.3.7 Forage Genetics International LLC (Land O'Lakes Inc.)
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
    • 14.3.8 King's Agriseeds Inc.
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
    • 14.3.9 Rivard's Turf & Forage
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
    • 14.3.10 Standlee Premium Products LLC
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
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