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휴대형 통신 시스템 시장 보고서 : 플랫폼, 제품 유형, 디바이스 유형, 용도, 지역별(2025-2033년)

Man-Portable Communication System Market Report by Platform, Product Type, Device Type, Application, and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 139 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계 휴대용 통신 시스템 시장 규모는 2024년 39억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 이 시장이 2033년까지 57억 달러에 달하고, 2025-2033년 연평균 성장률(CAGR)은 4.15%를 보일 것으로 예측했습니다.

휴대용 통신 시스템(MPCS)은 전술 및 현장 방어 통신에 사용되는 소형 핸드헬드 및 웨어러블 장치의 컬렉션을 말합니다. 소프트웨어 기반 무전기, 위성통신기기, 휴대용 무전기, 군용 무전기, 무전기형 스마트폰, 양방향 무전기, 휴대용 정보단말기(PDA) 등이 포함됩니다. 이 시스템은 육상, 군용기, 선박에 배치되어 군용 장비와 사이렌에서 발생하는 소음을 최소화하면서 재밍 방지 기능으로 데이터와 음성의 전송을 보장합니다. MPCS는 통신 범위, 유연성, 기동성을 강화하고 군사 작전의 전반적인 효율성과 성공률을 높입니다.

세계적으로 범죄와 테러 활동이 증가하고 있는 것은 시장 성장을 가속하는 중요한 요인 중 하나입니다. 국방 현대화 프로그램의 시행으로 독립형 GPS 시스템, 스마트폰, 무전기, 전술 통신 장비의 채택이 강화되고 있으며, 이는 시장 전망을 밝게 하고 있습니다. 또한, 첨단 경량 전자통신기기에 대한 수요가 빠르게 증가하고 있는 것도 시장 성장을 견인하고 있습니다. 또한, MPCS는 현재 선진국과 신흥국 모두에서 지휘통제(C2) 군사 방어 시스템에 통합되어 있습니다. C2 시스템은 기밀 정보를 다루면서 프라이버시와 효율성을 보장하기 위해 군 통제센터와 병사들 사이에 암호화된 정보의 양방향 흐름에 MPCS 장치를 사용하고 있습니다. 또한, 사용자가 실시간 데이터에 접근할 수 있는 다양한 인터넷 기반 네트워크의 활용과 함께 더 높은 대역폭과 주파수를 위해 4G 및 5G 네트워크를 국방 인프라에 통합하는 등 다양한 기술 발전이 향후 몇 년 동안 시장을 주도할 것으로 예측됩니다. 시장을 주도할 것으로 예측됩니다.

본 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 세계 휴대용 통신 시스템 시장은 지금까지 어떻게 성장해왔고, 앞으로 어떻게 변화할 것인가?
  • 주요 지역 시장은?
  • 코로나19가 전 세계 휴대용 통신 시스템 시장에 미친 영향은?
  • 플랫폼별 시장 현황은?
  • 제품 유형별 시장 분석은?
  • 디바이스 유형별 시장 분석은?
  • 용도별 시장 분석은?
  • 산업 가치사슬의 다양한 단계는?
  • 업계의 주요 촉진요인과 과제는?
  • 세계 휴대용 통신 시스템 시장의 구조와 주요 기업은?
  • 업계 내 경쟁은 어느 정도인가?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 보텀업 접근
    • 톱다운 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 서론

제5장 세계의 휴대형 통신 시스템 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 분석 : 플랫폼별

  • 육상
  • 항공
  • 해양

제7장 시장 분석 : 제품 유형별

  • 통신
  • ISTAR
  • 지휘 통제
  • 기타

제8장 시장 분석 : 디바이스 유형별

  • 핸드헬드 통신 기기
  • 휴대용 통신 기기

제9장 시장 분석 : 용도별

  • 소프트웨어 정의 무선
  • SATCOM
  • 암호화
  • 스마트폰
  • 국토안보
  • 상업
  • 기타

제10장 시장 분석 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카

제11장 SWOT 분석

제12장 밸류체인 분석

제13장 Porter의 Five Forces 분석

제14장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • Aselsan Corporation
    • BAE Systems
    • Codan
    • Elbit Systems
    • General Dynamics
    • Harris Corporation
    • ITT Inc.
    • L3 Technologies
    • Leonardo SpA
    • Northrop Grumman
    • Rockwell Collins
    • Saab AB
    • Thales Group
    • Ultra Electronics
    • Viasat Inc.
LSH 25.09.05

The global man-portable communication system market size reached USD 3.9 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 5.7 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.15% during 2025-2033.

A man-portable communication system (MPCS) refers to a collection of compact, handheld and wearable devices used for tactical and on-site defense communications. It includes software-based radios, satellite communication devices, portable intercoms, military walkie-talkies, transceiver smartphones, two-way radios and personal digital assistants (PDAs). The system is deployed on land, military aircraft and ships to secure data and voice transmissions with anti-jamming features while minimizing the noises generated by military equipment and sirens. MPCS enhances the transmission range, flexibility and mobility, thus increasing the overall efficiency and success rate of military operations.

The rising number of criminal and terrorist activities across the globe is one of the key factors driving the growth of the market. The implementation of defense modernization programs has enhanced the adoption of self-contained GPS systems, smartphones, radios and tactical communication devices, which is, in turn, creating a positive outlook for the market. Furthermore, the rapidly increasing demand for advanced and light-weight electronic communication devices is also favoring the market growth. Additionally, MPCS is currently being integrated with Command and Control (C2) military defense systems across both the developed and emerging nations. The C2 systems use MPCS devices for a two-way flow of encrypted information between the military control centers and soldiers to ensure privacy and efficiency while handling sensitive information. Moreover, various technological advancements, including the integration of 4G and 5G networks into defense infrastructure for higher bandwidth and frequency, along with the utilization of various internet-based networks for enabling users to access real-time data, is projected to drive the market in the upcoming years.

Key Market Segmentation:

Breakup by Platform:

  • Land
  • Airborne
  • Naval

Breakup by Product Type:

  • Communication
  • ISTAR
  • Command and Control
  • Others

Breakup by Device Type:

  • Hand-Held Communication Device
  • Portable Communication Device

Breakup by Application:

  • Software Defined Radios
  • SATCOM
  • Encryption
  • Smartphones
  • Homeland Security
  • Commercial
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
  • Asia Pacific
    • China
    • Japan
    • India
    • South Korea
    • Australia
    • Indonesia
    • Others
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
    • Russia
    • Others
  • Latin America
    • Brazil
    • Mexico
    • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Aselsan Corporation, BAE Systems, Codan, Elbit Systems, General Dynamics, Harris Corporation, ITT Inc., L3 Technologies, Leonardo SpA, Northrop Grumman, Rockwell Collins, Saab AB, Thales Group, Ultra Electronics, Viasat Inc., etc.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global man-portable communication system market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What are the key regional markets?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global man-portable communication system market?
  • What is the breakup of the market based on the platform?
  • What is the breakup of the market based on the product type?
  • What is the breakup of the market based on the device type?
  • What is the breakup of the market based on the application?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global man-portable communication system market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Man-Portable Communication System Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Platform

  • 6.1 Land
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Airborne
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Naval
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Product Type

  • 7.1 Communication
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 ISTAR
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Command and Control
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Others
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Device Type

  • 8.1 Hand-Held Communication Device
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Portable Communication Device
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Application

  • 9.1 Software Defined Radios
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 SATCOM
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast
  • 9.3 Encryption
    • 9.3.1 Market Trends
    • 9.3.2 Market Forecast
  • 9.4 Smartphones
    • 9.4.1 Market Trends
    • 9.4.2 Market Forecast
  • 9.5 Homeland Security
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Forecast
  • 9.6 Commercial
    • 9.6.1 Market Trends
    • 9.6.2 Market Forecast
  • 9.7 Others
    • 9.7.1 Market Trends
    • 9.7.2 Market Forecast

10 Market Breakup by Region

  • 10.1 North America
    • 10.1.1 United States
      • 10.1.1.1 Market Trends
      • 10.1.1.2 Market Forecast
    • 10.1.2 Canada
      • 10.1.2.1 Market Trends
      • 10.1.2.2 Market Forecast
  • 10.2 Asia Pacific
    • 10.2.1 China
      • 10.2.1.1 Market Trends
      • 10.2.1.2 Market Forecast
    • 10.2.2 Japan
      • 10.2.2.1 Market Trends
      • 10.2.2.2 Market Forecast
    • 10.2.3 India
      • 10.2.3.1 Market Trends
      • 10.2.3.2 Market Forecast
    • 10.2.4 South Korea
      • 10.2.4.1 Market Trends
      • 10.2.4.2 Market Forecast
    • 10.2.5 Australia
      • 10.2.5.1 Market Trends
      • 10.2.5.2 Market Forecast
    • 10.2.6 Indonesia
      • 10.2.6.1 Market Trends
      • 10.2.6.2 Market Forecast
    • 10.2.7 Others
      • 10.2.7.1 Market Trends
      • 10.2.7.2 Market Forecast
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
      • 10.3.1.1 Market Trends
      • 10.3.1.2 Market Forecast
    • 10.3.2 France
      • 10.3.2.1 Market Trends
      • 10.3.2.2 Market Forecast
    • 10.3.3 United Kingdom
      • 10.3.3.1 Market Trends
      • 10.3.3.2 Market Forecast
    • 10.3.4 Italy
      • 10.3.4.1 Market Trends
      • 10.3.4.2 Market Forecast
    • 10.3.5 Spain
      • 10.3.5.1 Market Trends
      • 10.3.5.2 Market Forecast
    • 10.3.6 Russia
      • 10.3.6.1 Market Trends
      • 10.3.6.2 Market Forecast
    • 10.3.7 Others
      • 10.3.7.1 Market Trends
      • 10.3.7.2 Market Forecast
  • 10.4 Latin America
    • 10.4.1 Brazil
      • 10.4.1.1 Market Trends
      • 10.4.1.2 Market Forecast
    • 10.4.2 Mexico
      • 10.4.2.1 Market Trends
      • 10.4.2.2 Market Forecast
    • 10.4.3 Others
      • 10.4.3.1 Market Trends
      • 10.4.3.2 Market Forecast
  • 10.5 Middle East and Africa
    • 10.5.1 Market Trends
    • 10.5.2 Market Breakup by Country
    • 10.5.3 Market Forecast

11 SWOT Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Strengths
  • 11.3 Weaknesses
  • 11.4 Opportunities
  • 11.5 Threats

12 Value Chain Analysis

13 Porters Five Forces Analysis

  • 13.1 Overview
  • 13.2 Bargaining Power of Buyers
  • 13.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 13.4 Degree of Competition
  • 13.5 Threat of New Entrants
  • 13.6 Threat of Substitutes

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Aselsan Corporation
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
      • 14.3.1.3 Financials
    • 14.3.2 BAE Systems
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
      • 14.3.2.3 Financials
      • 14.3.2.4 SWOT Analysis
    • 14.3.3 Codan
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
      • 14.3.3.3 Financials
    • 14.3.4 Elbit Systems
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
      • 14.3.4.3 Financials
    • 14.3.5 General Dynamics
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
      • 14.3.5.3 Financials
      • 14.3.5.4 SWOT Analysis
    • 14.3.6 Harris Corporation
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
    • 14.3.7 ITT Inc.
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
      • 14.3.7.3 Financials
      • 14.3.7.4 SWOT Analysis
    • 14.3.8 L3 Technologies
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
      • 14.3.8.3 SWOT Analysis
    • 14.3.9 Leonardo SpA
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
      • 14.3.9.3 Financials
      • 14.3.9.4 SWOT Analysis
    • 14.3.10 Northrop Grumman
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
      • 14.3.10.3 Financials
      • 14.3.10.4 SWOT Analysis
    • 14.3.11 Rockwell Collins
      • 14.3.11.1 Company Overview
      • 14.3.11.2 Product Portfolio
    • 14.3.12 Saab AB
      • 14.3.12.1 Company Overview
      • 14.3.12.2 Product Portfolio
      • 14.3.12.3 Financials
      • 14.3.12.4 SWOT Analysis
    • 14.3.13 Thales Group
      • 14.3.13.1 Company Overview
      • 14.3.13.2 Product Portfolio
      • 14.3.13.3 Financials
    • 14.3.14 Ultra Electronics
      • 14.3.14.1 Company Overview
      • 14.3.14.2 Product Portfolio
      • 14.3.14.3 Financials
    • 14.3.15 Viasat Inc.
      • 14.3.15.1 Company Overview
      • 14.3.15.2 Product Portfolio
      • 14.3.15.3 Financials
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