시장보고서
상품코드
1446173

세계의 지오마케팅 소프트웨어 시장(2024-2028년)

Global Geomarketing Software Market 2024-2028

발행일: | 리서치사: TechNavio | 페이지 정보: 영문 168 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    


■ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

지오마케팅 소프트웨어 시장은 2023-2028년간 292억 5,000만 달러 확대되고, 예측 기간 중 연평균 복합 성장률(CAGR)은 25.77%를 나타낼 것으로 예측됩니다.

지오마케팅 소프트웨어 시장에 대한 전체적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 게재했습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장 성장을 촉진하고 있는 것은 기술적으로 첨단모바일 기기 도입 증가, 위치 정보에 근거한 의사결정 이용 증가, 업무 효율화 필요성 등입니다.

시장 범위
기준년 2024
종료년 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
YOY 2024 22.85%
CAGR 25.77%
증분액 292억 5,000만 달러

본 조사에서는 향후 몇 년간 지오마케팅 소프트웨어 시장 성장을 가속하는 주요인 중 하나로서 빅데이터와 위치 정보 분석 등장을 들고 있습니다. 또한 디지털 광고에서의 지오마케팅 소프트웨어 AI 이용, 프로그래매틱 광고 구입의 진화는 시장의 큰 수요로 연결될 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 개요

제2장 시장 구도

  • 시장 생태계

제3장 시장 규모

  • 시장의 정의
  • 시장 부문 분석
  • 시장 규모(2023년)
  • 시장 전망(2023-2028년)

제4장 시장 규모 실적

  • 세계의 지오마케팅 소프트웨어 시장(2018-2022년)
  • 장소별 부문 분석(2018-2022년)
  • 전개별 부문 분석(2018-2022년)
  • 지역별 부문 분석(2018-2022년)
  • 국가별 부문 분석(2018-2022년)

제5장 Five Forces 분석

  • Five Forces 요약
  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁 위협
  • 시장 현황

제6장 시장 세분화 장소별

  • 시장 부문
  • 비교 : 장소별
  • 야외 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 실내 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 시장 기회 : 장소별

제7장 시장 세분화 : 전개 형태별

  • 시장 부문
  • 비교 : 전개 형태별
  • 클라우드 기반 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 온프레미스 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 시장 기회 : 전개 형태별

제8장 고객 상황

  • 고객 상황 개요

제9장 지역별 상황

  • 지역별 세분화
  • 지역별 비교
  • 북미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 유럽 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 남미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 미국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 중국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 독일 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 일본 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 영국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 시장 기회 : 지역 상황별

제10장 성장 촉진요인, 과제 및 동향

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장이 해결해야 할 과제
  • 성장 촉진요인과 과제의 영향
  • 시장 동향

제11장 벤더 구도

  • 개요
  • 벤더 구도
  • 혼란 상황
  • 업계 리스크

제12장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • Adobe Inc.
  • Alphabet Inc.
  • Bluedot Industries Pty Ltd.
  • CartoDB Inc.
  • Cisco Systems Inc.
  • Egon Srl
  • International Business Machines Corp.
  • Microsoft Corp.
  • Nexiga GmbH
  • Oracle Corp.
  • Quuppa Oy
  • Reveal Mobile Inc.
  • Salesforce Inc.
  • UrbiStat Srl
  • WIGeoGIS Softwareerstellungs und Handels GmbH

제13장 부록

LSH 24.03.15

The geomarketing software market is forecasted to grow by USD 29.25 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 25.77% during the forecast period. The report on the geomarketing software market provides a holistic analysis, market size, and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by the increasing adoption of technologically advanced mobile devices, increasing use of location data-based decision-making, and the need to improve business efficiency.

Technavio's geomarketing software market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202422.85%
CAGR25.77%
Incremental Value$29.25bn

By Location

  • Outdoor
  • Indoor

By Deployment

  • Cloud-based
  • On-premises

By Geographical Landscape

  • North America
  • APAC
  • Europe
  • Middle East and Africa
  • South America

This study identifies the advent of big data and location-based analytics as one of the prime reasons driving the geomarketing software market growth during the next few years. Also, the use of AI in geomarketing software for digital advertising and the evolution of programmatic advertisement buying will lead to sizable demand in the market.

The report on the geomarketing software market covers the following areas:

  • Geomarketing software market sizing
  • Geomarketing software market forecast
  • Geomarketing software market industry analysis

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading geomarketing software market vendors that include Adobe Inc., Alphabet Inc., Bluedot Industries Pty Ltd., CartoDB Inc., Cisco Systems Inc., Egon Srl, Esri Global Inc., Galigeo SAS, GeoConcept SAS, International Business Machines Corp., Microsoft Corp., Nexiga GmbH, Oracle Corp., Qualcomm Inc., Quuppa Oy, Radar Labs Inc., Reveal Mobile Inc., Salesforce Inc., UrbiStat Srl, and WIGeoGIS Softwareerstellungs und Handels GmbH. Also, the geomarketing software market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape and an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources through an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

  • 1.1 Market overview

2 Market Landscape

  • 2.1 Market ecosystem

3 Market Sizing

  • 3.1 Market definition
  • 3.2 Market segment analysis
  • 3.3 Market size 2023
  • 3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028

4 Historic Market Size

  • 4.1 Global geomarketing software market 2018 - 2022
  • 4.2 Location Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.3 Deployment Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.4 Geography Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.5 Country Segment Analysis 2018 - 2022

5 Five Forces Analysis

  • 5.1 Five forces summary
  • 5.2 Bargaining power of buyers
  • 5.3 Bargaining power of suppliers
  • 5.4 Threat of new entrants
  • 5.5 Threat of substitutes
  • 5.6 Threat of rivalry
  • 5.7 Market condition

6 Market Segmentation by Location

  • 6.1 Market segments
  • 6.2 Comparison by Location
  • 6.3 Outdoor - Market size and forecast 2023-2028
  • 6.4 Indoor - Market size and forecast 2023-2028
  • 6.5 Market opportunity by Location

7 Market Segmentation by Deployment

  • 7.1 Market segments
  • 7.2 Comparison by Deployment
  • 7.3 Cloud-based - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.4 On-premises - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.5 Market opportunity by Deployment

8 Customer Landscape

  • 8.1 Customer landscape overview

9 Geographic Landscape

  • 9.1 Geographic segmentation
  • 9.2 Geographic comparison
  • 9.3 North America - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.4 APAC - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.5 Europe - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.6 Middle East and Africa - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.7 South America - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.8 US - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.9 China - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.10 Germany - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.11 Japan - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.12 UK - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.13 Market opportunity By Geographical Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

  • 10.1 Market drivers
  • 10.2 Market challenges
  • 10.3 Impact of drivers and challenges
  • 10.4 Market trends

11 Vendor Landscape

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Vendor landscape
  • 11.3 Landscape disruption
  • 11.4 Industry risks

12 Vendor Analysis

  • 12.1 Vendors covered
  • 12.2 Market positioning of vendors
  • 12.3 Adobe Inc.
  • 12.4 Alphabet Inc.
  • 12.5 Bluedot Industries Pty Ltd.
  • 12.6 CartoDB Inc.
  • 12.7 Cisco Systems Inc.
  • 12.8 Egon Srl
  • 12.9 International Business Machines Corp.
  • 12.10 Microsoft Corp.
  • 12.11 Nexiga GmbH
  • 12.12 Oracle Corp.
  • 12.13 Quuppa Oy
  • 12.14 Reveal Mobile Inc.
  • 12.15 Salesforce Inc.
  • 12.16 UrbiStat Srl
  • 12.17 WIGeoGIS Softwareerstellungs und Handels GmbH

13 Appendix

  • 13.1 Scope of the report
  • 13.2 Inclusions and exclusions checklist
  • 13.3 Currency conversion rates for US$
  • 13.4 Research methodology
  • 13.5 List of abbreviations
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제