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세계의 코스튬 주얼리 시장(2024-2028년)

Global Costume Jewelry Market 2024-2028

발행일: | 리서치사: TechNavio | 페이지 정보: 영문 158 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

코스튬 주얼리 시장은 2023-2028년간 211억 7,000만 달러 확대되고, 예측 기간 중 연평균 복합 성장률(CAGR)은 8.28%를 나타낼 것으로 예측됩니다.

코스튬 주얼리 시장에 대한 전체적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 게재했습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공합니다. 패션에 민감한 소비자 증가, 코스튬 주얼리의 적정 가격 설정, 온라인 소매 성장, 복수 체험 센터 등이 시장 성장을 촉진하고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024
종료년 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
YOY 2024 7.78%
CAGR 8.28%
증분액 211억 7,000만 달러

본 조사에서는 프리미엄 코스튬 주얼리 혁신적인 디자인이 향후 몇 년간 코스튬 주얼리 시장 성장을 가속하는 주요인 중 하나라고 분석했습니다. 또한 코스튬 주얼리의 퍼스널라이제이션이나 커스터마이즈, 밀레니얼 세대의 코스튬 주얼리 수요 증가가 시장의 큰 수요로 연결될 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 개요

제2장 시장 구도

  • 시장 생태계

제3장 시장 규모

  • 시장의 정의
  • 시장 부문 분석
  • 시장 규모(2023년)
  • 시장 전망(2023-2028년)

제4장 시장 규모 실적

  • 세계의 코스튬 주얼리 시장(2018-2022년)
  • 최종사용자별 부문 분석(2018-2022년)
  • 유통 채널별 부문 분석(2018-2022년)
  • 지역별 부문 분석(2018-2022년)
  • 국가별 부문 분석(2018-2022년)

제5장 Five Forces 분석

  • Five Forces 요약
  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁 위협
  • 시장 현황

제6장 시장 세분화 : 최종사용자별

  • 시장 부문
  • 비교 : 최종사용자별
  • 여성 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 남성 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 시장 기회 : 최종사용자별

제7장 시장 세분화 : 유통 채널별

  • 시장 부문
  • 비교 : 유통 채널별
  • 오프라인 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 온라인 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 시장 기회 : 유통 채널별

제8장 고객 상황

  • 고객 상황 개요

제9장 지역별 상황

  • 지역별 세분화
  • 지역별 비교
  • 북미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 유럽 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 남미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 미국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 중국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 독일 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 영국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 일본 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 시장 기회 : 지역 상황별

제10장 성장 촉진요인, 과제 및 동향

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장이 해결해야 할 과제
  • 성장 촉진요인과 과제의 영향
  • 시장 동향

제11장 벤더 구도

  • 개요
  • 벤더 구도
  • 혼란 상황
  • 업계 리스크

제12장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • BaubleBar Inc.
  • BlueStone Jewellery and Lifestyle Pvt. Ltd.
  • Buckley Jewellery Ltd.
  • Chanel Ltd.
  • GBL Altair Pvt. Ltd.
  • Gianni Versace Srl
  • Giorgio Armani S.p.A.
  • GlobalBees Brands Pvt. Ltd.
  • Isharya
  • K and M Accessories
  • LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE
  • Stella and Dot LLC
  • Stuller Inc.
  • Sukkhi Online Pvt. Ltd.
  • Swarovski AG

제13장 부록

LSH 24.03.15

The costume jewelry market is forecasted to grow by USD 21.17 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 8.28% during the forecast period. The report on the costume jewelry market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by the rise in fashion-conscious consumers, affordable pricing of costume jewelry, growth in online retailing, and several experience centres globally.

Technavio's costume jewelry market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20247.78%
CAGR8.28%
Incremental Value$21.17bn

By End-user

  • Female
  • Male

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

By Geographical Landscape

  • North America
  • Europe
  • APAC
  • South America
  • Middle East and Africa

This study identifies the innovative designs in premium costume jewelry as one of the prime reasons driving the costume jewelry market growth during the next few years. Also, personalization and customization of costume jewelry and increased demand for costume jewelry from millennials will lead to sizable demand in the market.

The report on the costume jewelry market covers the following areas:

  • Costume jewelry market sizing
  • Costume jewelry market forecast
  • Costume jewelry market industry analysis

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading costume jewelry market vendors that include BaubleBar Inc., BlueStone Jewellery and Lifestyle Pvt. Ltd., Buckley Jewellery Ltd., Chanel Ltd., David Yurman Enterprises LLC, GBL Altair Pvt. Ltd., Giorgio Armani S.p.A., GlobalBees Brands Pvt. Ltd., Hstern Jewellery Ltd., Isharya, K and M Accessories, Khaiden Bijoux, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, Randa Accessories Leather Goods LLC, Richline Group Inc., Signet Jewelers Ltd., Stella and Dot LLC, Stuller Inc., Sukkhi Online Pvt. Ltd., The Avon Co., Gianni Versace Srl, and Swarovski AG. Also, the costume jewelry market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape and an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources through an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

  • 1.1 Market overview

2 Market Landscape

  • 2.1 Market ecosystem

3 Market Sizing

  • 3.1 Market definition
  • 3.2 Market segment analysis
  • 3.3 Market size 2023
  • 3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028

4 Historic Market Size

  • 4.1 Global costume jewelry market 2018 - 2022
  • 4.2 End-user Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.3 Distribution channel Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.4 Geography Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.5 Country Segment Analysis 2018 - 2022

5 Five Forces Analysis

  • 5.1 Five forces summary
  • 5.2 Bargaining power of buyers
  • 5.3 Bargaining power of suppliers
  • 5.4 Threat of new entrants
  • 5.5 Threat of substitutes
  • 5.6 Threat of rivalry
  • 5.7 Market condition

6 Market Segmentation by End-user

  • 6.1 Market segments
  • 6.2 Comparison by End-user
  • 6.3 Female - Market size and forecast 2023-2028
  • 6.4 Male - Market size and forecast 2023-2028
  • 6.5 Market opportunity by End-user

7 Market Segmentation by Distribution Channel

  • 7.1 Market segments
  • 7.2 Comparison by Distribution Channel
  • 7.3 Offline - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.4 Online - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.5 Market opportunity by Distribution Channel

8 Customer Landscape

  • 8.1 Customer landscape overview

9 Geographic Landscape

  • 9.1 Geographic segmentation
  • 9.2 Geographic comparison
  • 9.3 North America - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.4 Europe - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.5 APAC - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.6 South America - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.7 Middle East and Africa - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.8 US - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.9 China - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.10 Germany - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.11 UK - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.12 Japan - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.13 Market opportunity By Geographical Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

  • 10.1 Market drivers
  • 10.2 Market challenges
  • 10.3 Impact of drivers and challenges
  • 10.4 Market trends

11 Vendor Landscape

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Vendor landscape
  • 11.3 Landscape disruption
  • 11.4 Industry risks

12 Vendor Analysis

  • 12.1 Vendors covered
  • 12.2 Market positioning of vendors
  • 12.3 BaubleBar Inc.
  • 12.4 BlueStone Jewellery and Lifestyle Pvt. Ltd.
  • 12.5 Buckley Jewellery Ltd.
  • 12.6 Chanel Ltd.
  • 12.7 GBL Altair Pvt. Ltd.
  • 12.8 Gianni Versace Srl
  • 12.9 Giorgio Armani S.p.A.
  • 12.10 GlobalBees Brands Pvt. Ltd.
  • 12.11 Isharya
  • 12.12 K and M Accessories
  • 12.13 LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE
  • 12.14 Stella and Dot LLC
  • 12.15 Stuller Inc.
  • 12.16 Sukkhi Online Pvt. Ltd.
  • 12.17 Swarovski AG

13 Appendix

  • 13.1 Scope of the report
  • 13.2 Inclusions and exclusions checklist
  • 13.3 Currency conversion rates for US$
  • 13.4 Research methodology
  • 13.5 List of abbreviations
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