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세계의 임부용 이너웨어 시장(2024-2028년)

Global Maternity Intimate Wear Market 2024-2028

발행일: | 리서치사: TechNavio | 페이지 정보: 영문 158 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    




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임부용 이너웨어 시장은 2023-2028년 4억 454만 달러로 예측기간 동안 3.61%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

본 보고서는 임부용 이너웨어 시장에 대한 전반적인 분석과 시장 규모 및 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등을 정리하여 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 임부용 이너웨어의 온라인 판매 증가, 신흥 시장에서 임부용 이너웨어에 대한 수요 증가, 임부용 이너웨어 판매를 확대하기 위한 벤더들의 혁신적인 전략에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024
종료 연도 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2024년 3.18%
CAGR 3.61%
증분 금액 4억 454만 달러

이 보고서는 향후 몇 년 동안 임부용 이너웨어 시장 성장을 이끄는 주요 요인 중 하나로 임부용 이너웨어의 편안함, 외관 및 품질에 대한 기술 혁신의 증가를 꼽고 있습니다. 또한, 항균성 및 친환경 임부용 이너웨어에 대한 수요 증가와 임부용 이너웨어 제품의 커스터마이징에 대한 수요 증가는 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 개요

제2장 시장 상황

  • 시장 생태계

제3장 시장 규모 평가

  • 시장 정의
  • 시장 부문 분석
  • 시장 규모 2023
  • 시장 전망 2023-2028

제4장 시장 규모 실적

  • 임부용 이너웨어 세계 시장 2018-2022
  • 유통 채널별 부문 분석 2018-2022
  • 제품별 부문 분석 2018-2022
  • 지역별 부문 분석 2018-2022
  • 국가별 부문 분석 2018-2022

제5장 Five Forces 분석

  • Five Forces 요약
  • 구매자의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁의 위협
  • 시장 상황

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

  • 시장 부문
  • 비교 : 유통 채널별
  • 오프라인 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 온라인 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 시장 기회 : 유통 채널별

제7장 시장 세분화 : 제품별

  • 시장 부문
  • 비교 : 제품별
  • 브래지어 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 팬티 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 기타 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 시장 기회 : 제품별

제8장 고객 상황

  • 고객 상황 개요

제9장 지역별 상황

  • 지역별 세분화
  • 지역별 비교
  • 유럽 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 북미 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 남미 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 미국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 독일 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 영국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 중국 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 인도 : 시장 규모와 예측 2023-2028
  • 시장 기회 : 지역 상황별

제10장 촉진요인, 과제 및 동향

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 과제
  • 성장 촉진요인과 과제의 영향
  • 시장 동향

제11장 벤더 상황

  • 개요
  • 벤더 상황
  • 혼란 상황
  • 업계 리스크

제12장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • Anita Dr. Helbig GmbH
  • BLANQI
  • Boob Design AB
  • Bravado Designs Europe
  • Cache Coeur
  • Cake Maternity
  • Hennes and Mauritz AB
  • Hotmilk Lingerie
  • Kindred Bravely
  • Mamsy
  • Maternity IP Holdings
  • Nine and Co. BV
  • Seraphine Ltd.
  • Victorias Secret and Co.
  • Yummy Maternity

제13장 부록

ksm 24.04.11

The maternity intimate wear market is forecasted to grow by USD 404.54 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 3.61% during the forecast period. The report on the maternity intimate wear market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing online sales of maternity intimate wear, growing demand for maternity intimate wear from emerging markets, and innovative strategies by market vendors to increase sales of maternity intimate wear.

Technavio's maternity intimate wear market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20243.18%
CAGR3.61%
Incremental Value$404.54mn

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

By Product

  • Bras
  • Panties
  • Others

By Geographical Landscape

  • Europe
  • North America
  • APAC
  • South America
  • Middle East and Africa

This study identifies the increasing innovation in comfort, appearance, and quality of maternity intimate wear as one of the prime reasons driving the maternity intimate wear market growth during the next few years. Also, increasing demand for antimicrobial and eco-friendly maternity intimate wear and customization of maternity intimate products will lead to sizable demand in the market.

The report on the maternity intimate wear market covers the following areas:

  • Maternity intimate wear market sizing
  • Maternity intimate wear market forecast
  • Maternity intimate wear market industry analysis

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading maternity intimate wear market vendors that include Anita Dr. Helbig GmbH, BLANQI, Boob Design AB, Bravado Designs Europe, Cache Coeur, Cake Maternity, Hennes and Mauritz AB, Hotmilk Lingerie, Kindred Bravely, La Lingerie, MAJAMAS EARTH, Mamsy, Maternity IP Holdings, Nine and Co. BV, Reitmans Canada Ltd, Ripe Maternity, Seraphine Ltd., The Dairy Fairy Inc, Victorias Secret and Co., and Yummy Maternity. Also, the maternity intimate wear market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

  • 1.1 Market overview

2 Market Landscape

  • 2.1 Market ecosystem

3 Market Sizing

  • 3.1 Market definition
  • 3.2 Market segment analysis
  • 3.3 Market size 2023
  • 3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028

4 Historic Market Size

  • 4.1 Global maternity intimate wear market 2018 - 2022
  • 4.2 Distribution Channel Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.3 Product Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.4 Geography Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.5 Country Segment Analysis 2018 - 2022

5 Five Forces Analysis

  • 5.1 Five forces summary
  • 5.2 Bargaining power of buyers
  • 5.3 Bargaining power of suppliers
  • 5.4 Threat of new entrants
  • 5.5 Threat of substitutes
  • 5.6 Threat of rivalry
  • 5.7 Market condition

6 Market Segmentation by Distribution Channel

  • 6.1 Market segments
  • 6.2 Comparison by Distribution Channel
  • 6.3 Offline - Market size and forecast 2023-2028
  • 6.4 Online - Market size and forecast 2023-2028
  • 6.5 Market opportunity by Distribution Channel

7 Market Segmentation by Product

  • 7.1 Market segments
  • 7.2 Comparison by Product
  • 7.3 Bras - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.4 Panties - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.5 Others - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.6 Market opportunity by Product

8 Customer Landscape

  • 8.1 Customer landscape overview

9 Geographic Landscape

  • 9.1 Geographic segmentation
  • 9.2 Geographic comparison
  • 9.3 Europe - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.4 North America - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.5 APAC - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.6 South America - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.7 Middle East and Africa - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.8 US - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.9 Germany - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.10 UK - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.11 China - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.12 India - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.13 Market opportunity By Geographical Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

  • 10.1 Market drivers
  • 10.2 Market challenges
  • 10.3 Impact of drivers and challenges
  • 10.4 Market trends

11 Vendor Landscape

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Vendor landscape
  • 11.3 Landscape disruption
  • 11.4 Industry risks

12 Vendor Analysis

  • 12.1 Vendors covered
  • 12.2 Market positioning of vendors
  • 12.3 Anita Dr. Helbig GmbH
  • 12.4 BLANQI
  • 12.5 Boob Design AB
  • 12.6 Bravado Designs Europe
  • 12.7 Cache Coeur
  • 12.8 Cake Maternity
  • 12.9 Hennes and Mauritz AB
  • 12.10 Hotmilk Lingerie
  • 12.11 Kindred Bravely
  • 12.12 Mamsy
  • 12.13 Maternity IP Holdings
  • 12.14 Nine and Co. BV
  • 12.15 Seraphine Ltd.
  • 12.16 Victorias Secret and Co.
  • 12.17 Yummy Maternity

13 Appendix

  • 13.1 Scope of the report
  • 13.2 Inclusions and exclusions checklist
  • 13.3 Currency conversion rates for US$
  • 13.4 Research methodology
  • 13.5 List of abbreviations
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