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세계의 뉴트리코스메틱스 시장(2024-2028년)

Global Nutricosmetics Market 2024-2028

발행일: | 리서치사: TechNavio | 페이지 정보: 영문 166 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    




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뉴트리코스메틱스 시장은 2023-2028년간 12억 9,000만 달러 확대되고, 예측 기간 중 연평균 복합 성장률(CAGR)은 5.17%로 성장할 것으로 예측됩니다.

뉴트리코스메틱스 시장에 대한 전체적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 게재했습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공합니다. 뉴트리코스메틱스에 의해 제공되는 건강상 이점, 스킨케어를 위한 클린 라벨 제품에 대한 수요 증가, 고령화 인구 증가가 시장 성장을 가속하고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024
종료년 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
YOY 2024 4.67%
CAGR 5.17%
증분액 12억 9,000만 달러

본 조사에서는 향후 몇 년간 뉴트리코스메틱스 시장 성장을 가속하는 주요인 중 하나로서 온라인 소매 증가를 들고 있습니다. 또한 뷰티 프롬 인 제품에 대한 소비자 수요가 증가하고 공급업체가 특허받은 뉴트리코스메틱 변종 개발에 집중하면서 시장에서 상당한 수요를 창출할 것으로 예상됩니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 개요

제2장 시장 구도

  • 시장 생태계

제3장 시장 규모

  • 시장의 정의
  • 시장 부문 분석
  • 시장 규모(2023년)
  • 시장 전망(2023-2028년)

제4장 시장 규모 실적

  • 세계의 뉴트리코스메틱스 시장(2018-2022년)
  • 제품별 부문 분석(2018-2022년)
  • 유통 채널별 부문 분석(2018-2022년)
  • 지역별 부문 분석(2018-2022년)
  • 국가별 부문 분석(2018-2022년)

제5장 Five Forces 분석

  • Five Forces 요약
  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁 위협
  • 시장 현황

제6장 시장 세분화 : 제품별

  • 시장 부문
  • 비교 : 제품별
  • 식이보충제 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 식품 및 음료 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 시장 기회 : 제품별

제7장 시장 세분화 : 유통 채널별

  • 시장 부문
  • 비교 : 유통 채널별
  • 오프라인 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 온라인 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 시장 기회 : 유통 채널별

제8장 고객 상황

  • 고객 상황 개요

제9장 지역별 상황

  • 지역별 세분화
  • 지역별 비교
  • 아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 유럽 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 북미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 남미 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 일본 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 중국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 미국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 영국 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 독일 : 시장 규모와 예측(2023-2028년)
  • 시장 기회 : 지역 상황별

제10장 성장 촉진요인, 과제 및 동향

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장이 해결해야 할 과제
  • 성장 촉진요인과 과제의 영향
  • 시장 동향

제11장 벤더 구도

  • 개요
  • 벤더 구도
  • 혼란 상황
  • 업계 리스크

제12장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • ActivInside
  • Air Liquide SA
  • BASF SE
  • Beiersdorf AG
  • FunctionaLab
  • GliSODin Int
  • Herbalife International of America Inc.
  • Kirin Holdings Co. Ltd.
  • LOreal SA
  • Miranda Kerr Pty Ltd.
  • Nestle SA
  • NEXIRA
  • Reviderm AG
  • Suntory Holdings Ltd.
  • Vitabiotics Ltd.

제13장 부록

LSH 24.03.22

The nutricosmetics market is forecasted to grow by USD 1.29 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 5.17% during the forecast period. The report on the nutricosmetics market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by health benefits offered by nutricosmetics, growing demand for clean-label products for skincare, and rise in aging population.

Technavio's nutricosmetics market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20244.67%
CAGR5.17%
Incremental Value$1.29bn

By Product

  • Dietary supplements
  • Food and beverages

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

By Geographical Landscape

  • APAC
  • Europe
  • North America
  • South America
  • Middle East and Africa

This study identifies the rise in online retailing as one of the prime reasons driving the nutricosmetics market growth during the next few years. Also, increasing consumer demand for beauty-from-within products and growing focus of vendors on developing patented variants of nutricosmetics will lead to sizable demand in the market.

The report on the nutricosmetics market covers the following areas:

  • Nutricosmetics market sizing
  • Nutricosmetics market forecast
  • Nutricosmetics market industry analysis

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading nutricosmetics market vendors that include ActivInside, Air Liquide SA, Amway Corp., BASF SE, Beiersdorf AG, FunctionaLab, GliSODin Int, GNC India, Herbalife International of America Inc., International Flavors and Fragrances Inc., Kirin Holdings Co. Ltd., Lonza Group Ltd., LOreal SA, Miranda Kerr Pty Ltd., Nestle SA, NEXIRA, Reviderm AG, Shiseido Co. Ltd., Suntory Holdings Ltd., and Vitabiotics Ltd.. Also, the nutricosmetics market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

  • 1.1 Market overview

2 Market Landscape

  • 2.1 Market ecosystem

3 Market Sizing

  • 3.1 Market definition
  • 3.2 Market segment analysis
  • 3.3 Market size 2023
  • 3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028

4 Historic Market Size

  • 4.1 Global nutricosmetics market 2018 - 2022
  • 4.2 Product Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.3 Distribution Channel Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.4 Geography Segment Analysis 2018 - 2022
  • 4.5 Country Segment Analysis 2018 - 2022

5 Five Forces Analysis

  • 5.1 Five forces summary
  • 5.2 Bargaining power of buyers
  • 5.3 Bargaining power of suppliers
  • 5.4 Threat of new entrants
  • 5.5 Threat of substitutes
  • 5.6 Threat of rivalry
  • 5.7 Market condition

6 Market Segmentation by Product

  • 6.1 Market segments
  • 6.2 Comparison by Product
  • 6.3 Dietary supplements - Market size and forecast 2023-2028
  • 6.4 Food and beverages - Market size and forecast 2023-2028
  • 6.5 Market opportunity by Product

7 Market Segmentation by Distribution Channel

  • 7.1 Market segments
  • 7.2 Comparison by Distribution Channel
  • 7.3 Offline - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.4 Online - Market size and forecast 2023-2028
  • 7.5 Market opportunity by Distribution Channel

8 Customer Landscape

  • 8.1 Customer landscape overview

9 Geographic Landscape

  • 9.1 Geographic segmentation
  • 9.2 Geographic comparison
  • 9.3 APAC - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.4 Europe - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.5 North America - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.6 South America - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.7 Middle East and Africa - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.8 Japan - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.9 China - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.10 US - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.11 UK - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.12 Germany - Market size and forecast 2023-2028
  • 9.13 Market opportunity By Geographical Landscape

10 Drivers, Challenges, and Trends

  • 10.1 Market drivers
  • 10.2 Market challenges
  • 10.3 Impact of drivers and challenges
  • 10.4 Market trends

11 Vendor Landscape

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Vendor landscape
  • 11.3 Landscape disruption
  • 11.4 Industry risks

12 Vendor Analysis

  • 12.1 Vendors covered
  • 12.2 Market positioning of vendors
  • 12.3 ActivInside
  • 12.4 Air Liquide SA
  • 12.5 BASF SE
  • 12.6 Beiersdorf AG
  • 12.7 FunctionaLab
  • 12.8 GliSODin Int
  • 12.9 Herbalife International of America Inc.
  • 12.10 Kirin Holdings Co. Ltd.
  • 12.11 LOreal SA
  • 12.12 Miranda Kerr Pty Ltd.
  • 12.13 Nestle SA
  • 12.14 NEXIRA
  • 12.15 Reviderm AG
  • 12.16 Suntory Holdings Ltd.
  • 12.17 Vitabiotics Ltd.

13 Appendix

  • 13.1 Scope of the report
  • 13.2 Inclusions and exclusions checklist
  • 13.3 Currency conversion rates for US$
  • 13.4 Research methodology
  • 13.5 List of abbreviations
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