Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 신발 시장(2020-2024년)

Footwear Market by Product, End-user, Distribution Channel, and Geography - Forecast and Analysis 2020-2024

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2020년 02월 상품 코드 348224
페이지 정보 영문 120 Pages
가격
US $ 2,500 ₩ 2,940,000 PDF by E-mail (Single User License) help
1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 3,000 ₩ 3,528,000 PDF by E-mail (5-user License) help
동일 사업장 내 5명까지 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 4,000 ₩ 4,705,000 PDF by E-mail (Enterprise License) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 5,000 ₩ 5,881,000 PDF by E-mail (Global License) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다. 또한 해당 라이선스는 보고서 컨텐츠의 15% 이내로 외부용 문서에 인용 게재가 허용됩니다(예:프레스릴리스, 마케팅 자료, 백서 등).


세계의 신발 시장(2020-2024년) Footwear Market by Product, End-user, Distribution Channel, and Geography - Forecast and Analysis 2020-2024
발행일 : 2020년 02월 페이지 정보 : 영문 120 Pages

세계의 신발(Footwear) 시장은 2020-2024년 2%의 CAGR로 추이하며, 420억 6,000만 달러 규모의 시장으로 성장할 것으로 예측되고 있습니다. 디자이너 컬렉션 제품의 수요 증가 및 스마트 슈즈의 등장 등에 의해 이 시장의 성장이 촉진될 전망입니다.

세계의 신발 시장을 조사했으며, 시장의 개요, 제품·최종사용자·유통경로·지역별 시장 규모의 추이와 예측, 시장 성장요인 및 과제 분석, 경쟁 구도, 주요 기업의 개요 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

개요

  • 시장 개요

시장 상황

  • 시장 에코시스템
  • 밸류체인 분석

시장 규모

  • 시장의 정의
  • 시장 부문 분석
  • 시장 규모
  • 시장 전망

Five Forces 분석

  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • 시장 현황

고객 상황

  • 개요

시장 세분화 : 지역별

  • 시장 세분화 : 지역별
  • 시장 비교 : 지역별
  • 아시아태평양
  • 북미
  • 유럽
  • 남미
  • 중동·아프리카
  • 주요 국가
  • 시장 기회 : 지역별

성장요인·과제·동향

  • 시장 성장요인
  • 성장요인 - 수요 주도 성장
  • 성장요인 - 공급 주도 성장
  • 성장요인 - 외부 요인
  • 성장요인 - 인접 시장에서의 수요 시프트
  • 가격 성장요인 - 인플레이션
  • 가격 성장요인 - 저가격 유닛으로부터 고가격 유닛으로의 이동
  • 시장이 해결해야 할 과제
  • 시장 동향

벤더 구도

  • 개요
  • 벤더 구도
  • 창조적 파괴 상황

벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • adidas AG
  • ASICS Corp.
  • Burberry Group Plc
  • New Balance Athletics Inc.
  • Nike Inc.
  • PUMA SE
  • Skechers USA Inc.
  • Under Armour Inc.
  • VF Corp.
  • Wolverine World Wide Inc.

부록

  • 리포트의 범위
  • 달러의 통화 환산율
  • 조사 방법
  • 약어 리스트
KSA 20.02.14

이 페이지에 게재되어 있는 내용은 최신판과 약간 차이가 있을 수 있으므로 영문목차를 함께 참조하여 주시기 바랍니다. 기타 자세한 사항은 문의 바랍니다.

Technavio has been monitoring the global footwear market and it is poised to grow by USD 42.06 bn during 2020-2024, progressing at a CAGR of 2% during the forecast period. Our reports on global footwear market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current global market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rising demand for exclusive designer collections. In addition, emergence of smart shoes is anticipated to boost the growth of the global footwear market as well.

Market Segmentation

Technavio's global footwear market is segmented as below:

product

  • Non-Athletic Footwear
  • Athletic Footwear

end-user

  • Women
  • Men
  • Children
  • distribution channel
  • Offline
  • Online

Geographic segmentation

  • APAC
  • Europe
  • MEA
  • North America
  • South America

Key Trends for global footwear market growth

This study identifies emergence of smart shoes as the prime reasons driving the global footwear market growth during the next few years.

Prominent vendors in global footwear market

We provide a detailed analysis of around 25 vendors operating in the global footwear market, including some of the vendors such as adidas AG, ASICS Corp., Burberry Group Plc, New Balance Athletics Inc., Nike Inc., PUMA SE, Skechers USA Inc., Under Armour Inc., VF Corp. and Wolverine World Wide Inc. .

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast an accurate market growth.

Table of Contents

Executive Summary

  • Market Overview

Market Landscape

  • Market ecosystem
  • Value chain analysis

Market Sizing

  • Market definition
  • Market segment analysis
  • Market size 2019
  • Market outlook: Forecast for 2019 - 2024

Five Forces Analysis

  • Five Forces Summary
  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

Customer landscape

  • Overview

Geographic Landscape

  • Geographic segmentation
  • Geographic comparison
  • APAC - Market size and forecast 2019-2024
  • North America - Market size and forecast 2019-2024
  • Europe - Market size and forecast 2019-2024
  • South America - Market size and forecast 2019-2024
  • MEA - Market size and forecast 2019-2024
  • Key leading countries
  • Market opportunity by geography

Drivers, Challenges, and Trends

  • Market drivers
  • Volume driver - Demand led growth
  • Volume driver - Supply led growth
  • Volume driver - External factors
  • Volume driver - Demand shift in adjacent markets
  • Price driver - Inflation
  • Price driver - Shift from lower to higher priced units
  • Market challenges
  • Market trends

Vendor Landscape

  • Overview
  • Vendor landscape
  • Landscape disruption

Vendor Analysis

  • Vendors covered
  • Market positioning of vendors
  • adidas AG
  • ASICS Corp.
  • Burberry Group Plc
  • New Balance Athletics Inc.
  • Nike Inc.
  • PUMA SE
  • Skechers USA Inc.
  • Under Armour Inc.
  • VF Corp.
  • Wolverine World Wide Inc.

Appendix

  • Scope of the report
  • Currency conversion rates for US$
  • Research methodology
  • List of abbreviations

Exhibits:

  • 1.Key Finding 1
  • 2.Key Finding 2
  • 3.Key Finding 3
  • 4.Key Finding 4
  • 5.Key Finding 5
  • 6.Key Finding 6
  • 7.Market in focus
  • 8.Parent market
  • 9.Market characteristics
  • 10.Product / Service portfolio of key vendors included in the market definition
  • 11.Market segments
  • 12.Global - Market size and forecast 2019 - 2024 ($ billion)
  • 13.Global market: Year-over-year growth 2019 - 2024 (%)
  • 14.Five forces analysis 2019 & 2024
  • 15.Bargaining power of buyers
  • 16.Bargaining power of suppliers
  • 17.Threat of new entrants
  • 18.Threat of substitutes
  • 19.Threat of rivalry
  • 20.Market condition - Five forces 2019
  • 21.Customer landscape
  • 22.Market share by geography 2019-2024 (%)
  • 23.Geographic comparison
  • 24.APAC - Market size and forecast 2019-2024 ($ billion)
  • 25.APAC - Year-over-year growth 2019-2024 (%)
  • 26.North America - Market size and forecast 2019-2024 ($ billion)
  • 27.North America - Year-over-year growth 2019-2024 (%)
  • 28.Europe - Market size and forecast 2019-2024 ($ billion)
  • 29.Europe - Year-over-year growth 2019-2024 (%)
  • 30.South America - Market size and forecast 2019-2024 ($ billion)
  • 31.South America - Year-over-year growth 2019-2024 (%)
  • 32.MEA - Market size and forecast 2019-2024 ($ billion)
  • 33.MEA - Year-over-year growth 2019-2024 (%)
  • 34.Key leading countries
  • 35.Market opportunity by geography ($ billion)
  • 36.Impact of drivers
  • 37.Impact of challenges
  • 38.Landscape disruption
  • 39.Industry risks
  • 40.Vendors covered
  • 41.Market positioning of vendors
  • 42.adidas AG - Overview (1/3)
  • 43.adidas AG - Overview (2/3)
  • 44.adidas AG - Overview (3/3)
  • 45.adidas AG - Business segments
  • 46.adidas AG - Key offerings
  • 47.adidas AG - Key customers
  • 48.adidas AG - Segment focus
  • 49.ASICS Corp. - Overview (1/3)
  • 50.ASICS Corp. - Overview (2/3)
  • 51.ASICS Corp. - Overview (3/3)
  • 52.ASICS Corp. - Business segments
  • 53.ASICS Corp. - Key offerings
  • 54.ASICS Corp. - Key customers
  • 55.ASICS Corp. - Segment focus
  • 56.Burberry Group Plc - Overview (1/3)
  • 57.Burberry Group Plc - Overview (2/3)
  • 58.Burberry Group Plc - Overview (3/3)
  • 59.Burberry Group Plc - Product and service
  • 60.Burberry Group Plc - Key offerings
  • 61.Burberry Group Plc - Key customers
  • 62.Burberry Group Plc - Segment focus
  • 63.New Balance Athletics Inc. - Overview (1/3)
  • 64.New Balance Athletics Inc. - Overview (2/3)
  • 65.New Balance Athletics Inc. - Overview (3/3)
  • 66.New Balance Athletics Inc. - Product and service
  • 67.New Balance Athletics Inc. - Key offerings
  • 68.New Balance Athletics Inc. - Key customers
  • 69.New Balance Athletics Inc. - Segment focus
  • 70.Nike Inc. - Overview (1/3)
  • 71.Nike Inc. - Overview (2/3)
  • 72.Nike Inc. - Overview (3/3)
  • 73.Nike Inc. - Business segments
  • 74.Nike Inc. - Key offerings
  • 75.Nike Inc. - Key customers
  • 76.Nike Inc. - Segment focus
  • 77.PUMA SE - Overview (1/3)
  • 78.PUMA SE - Overview (2/3)
  • 79.PUMA SE - Overview (3/3)
  • 80.PUMA SE - Product and service
  • 81.PUMA SE - Key offerings
  • 82.PUMA SE - Key customers
  • 83.PUMA SE - Segment focus
  • 84.Skechers USA Inc. - Overview (1/3)
  • 85.Skechers USA Inc. - Overview (2/3)
  • 86.Skechers USA Inc. - Overview (3/3)
  • 87.Skechers USA Inc. - Business segments
  • 88.Skechers USA Inc. - Key offerings
  • 89.Skechers USA Inc. - Key customers
  • 90.Skechers USA Inc. - Segment focus
  • 91.Under Armour Inc. - Overview (1/3)
  • 92.Under Armour Inc. - Overview (2/3)
  • 93.Under Armour Inc. - Overview (3/3)
  • 94.Under Armour Inc. - Product and service
  • 95.Under Armour Inc. - Key offerings
  • 96.Under Armour Inc. - Key customers
  • 97.Under Armour Inc. - Segment focus
  • 98.VF Corp. - Overview (1/3)
  • 99.VF Corp. - Overview (2/3)
  • 100.VF Corp. - Overview (3/3)
  • 101.VF Corp. - Business segments
  • 102.VF Corp. - Key offerings
  • 103.VF Corp. - Key customers
  • 104.VF Corp. - Segment focus
  • 105.Wolverine World Wide Inc. - Overview (1/3)
  • 106.Wolverine World Wide Inc. - Overview (2/3)
  • 107.Wolverine World Wide Inc. - Overview (3/3)
  • 108.Wolverine World Wide Inc. - Business segments
  • 109.Wolverine World Wide Inc. - Key offerings
  • 110.Wolverine World Wide Inc. - Key customers
  • 111.Wolverine World Wide Inc. - Segment focus
  • 112.Currency conversion rates for US$
  • 113.Research Methodology
  • 114.Validation techniques employed for market sizing
  • 115.Information sources
  • 116.List of abbreviations
Back to Top
전화 문의
F A Q