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세계의 E-Commerce 물류 시장(2019-2023년)

Global E-commerce Logistics Market 2019-2023

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2019년 02월 상품 코드 352225
페이지 정보 영문 116 Pages
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세계의 E-Commerce 물류 시장(2019-2023년) Global E-commerce Logistics Market 2019-2023
발행일 : 2019년 02월 페이지 정보 : 영문 116 Pages

국경간 E-Commerce는 고객이 국외로부터 제품을 구입하는 프로세스를 수반합니다. 국경간 E-Commerce는 미국, 중국, 싱가포르, 인도네시아, 호주, 프랑스, 멕시코, 인도 등의 국가에서 매우 번성하고 있습니다. 호주의 고객은 온라인 비지니스로 해외의 의류를 구매합니다. 국경간 E-Commerce를 통해 판매자는 포화 상태인 경우가 많은 자국내 시장의 밖에서 사업을 확대하고, 새로운 시장에 참여할 기회를 얻습니다. 국경간 E-Commerce에서 화물의 이동은 운송 및 유통 네트워크에 의존하므로 물류가 큰 역할을 담당합니다. 이로 인해 국경간 E-Commerce의 증가에 수반하여 예측 기간 중 E-Commerce 물류의 수요가 동시에 증가할 것으로 예상됩니다. Technavio의 애널리스트는 세계의 E-Commerce 물류(Logistics) 시장이 2023년까지 5% 이상의 CAGR로 성장할 것으로 예측했습니다.

세계의 E-Commerce 물류 시장에 대해 조사분석했으며, 시장 규모와 성장률, 시장 동향, 시장 성장 촉진요인·과제, 시장 기회에 관한 검증과 주요 벤더 등에 관한 정보를 정리하여 전해드립니다.

제1장 개요

제2장 리포트 범위

  • 서론 1
  • 서론 2
  • 달러의 통화 환산율

제3장 시장 상황

  • 시장 에코시스템
  • 시장의 특징
  • 시장 세분화 분석

제4장 시장 규모

  • 시장의 정의
  • 시장 규모(2018년)
  • 시장 규모 및 예측(2018-2023년)

제5장 Five Forces 분석

  • 바이어의 교섭력
  • 공급업체의 교섭력
  • 신규 진출의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁 상대의 위협
  • 시장 현황

제6장 시장 세분화 : 서비스별

  • 시장 세분화 : 서비스별
  • 서비스별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 운송
  • 창고업
  • 기타
  • 시장 기회 : 서비스별

제7장 고객 상황

제8장 지역 상황

  • 지역별 세분화
  • 지역별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 아시아태평양
  • 북미
  • 유럽
  • 남미
  • 중동·아프리카 지역
  • 주요 국가
  • 시장 기회

제9장 의사결정 프레임워크

제10장 성장요인과 과제

  • 시장 성장요인
  • 시장이 해결해야 할 과제

제11장 시장 동향

  • 슈퍼마켓 미니 유통 센터의 출현
  • E-Commerce 물류의 기술적 진보
  • E-Commerce 물류의 자동화

제12장 벤더 구도

  • 개요
  • 창조적 파괴 상황
  • 경쟁 시나리오

제13장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더 분류
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • Aramex
  • Deutsche Post AG
  • FedEx
  • KUEHNE + NAGEL
  • United Parcel Service of America, Inc.

제14장 부록

  • 조사 방법
  • 약어 리스트

제15장 TECHNAVIO 소개

KSA 19.03.14

이 페이지에 게재되어 있는 내용은 최신판과 약간 차이가 있을 수 있으므로 영문목차를 함께 참조하여 주시기 바랍니다. 기타 자세한 사항은 문의 바랍니다.

About this market

Cross-border e-commerce involves a process by which customers purchase products from outside their borders. Cross-border e-commerce is significantly high in countries such as the US. China, Singapore, Indonesia, Australia, France, Mexico, and India. Customers in Australia buy clothes from online businesses outside their borders. Through cross-border e-commerce, sellers get the opportunity to expand their businesses outside their often-saturated home market and tap into newer markets. In cross-border e-commerce, logistics plays a major role as the movement of goods depends on transportation and distribution network. Hence, with the rise of cross-border e-commerce, a simultaneous increase in the demand for e-commerce logistics is expected during the forecast period. Technavio's analysts have predicted that the E-commerce logistics market will register a CAGR of over 5% by 2023.

Market Overview

Rise in social commerce

The advent of social commerce has simplified the customer's shopping experience as well as helped brands to track sales leads directly from social media. Social commerce helps retail and e-commerce brands by diverting traffic to retail websites, increasing brand reach, and building trust among customers. With the growth in social commerce, e-commerce orders have increased. This, in turn, has increased the demand for e-commerce logistics, thereby driving market growth.

High logistics cost

There is also a rise in demand for same-day delivery among consumers. Quick delivery necessitates the need for efficient e-commerce logistics. This will eventually drive up the operational costs for logistics and transportation. Cost pressures are driving e-commerce logistics firms to switch to surface transit for deliveries, which, in turn, might affect market growth negatively.

For the detailed list of factors that will drive and challenge the growth of the e-commerce logistics market.

Competitive Landscape

The market appears to be moderately fragmented and with the presence of several vendors. This market research report will help clients identify new growth opportunities and design unique growth strategies by providing a comprehensive analysis of the market's competitive landscape and offering information on the products offered by companies.

TABLE OF CONTENTS

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

  • 2.1. Preface
  • 2.2. Preface
  • 2.3. Currency conversion rates for US$

PART 03: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 04: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2018
  • Market size and forecast 2018-2023

PART 05: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 06: MARKET SEGMENTATION BY SERVICE

  • Market segmentation by service
  • Comparison by service
  • Transportation - Market size and forecast 2018-2023
  • Warehousing - Market size and forecast 2018-2023
  • Others - Market size and forecast 2018-2023
  • Market opportunity by service

PART 07: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 08: GEOGRAPHIC LANDSCAPE

  • Geographic segmentation
  • Geographic comparison
  • APAC - Market size and forecast 2018-2023
  • North America - Market size and forecast 2018-2023
  • Europe - Market size and forecast 2018-2023
  • South America - Market size and forecast 2018-2023
  • MEA - Market size and forecast 2018-2023
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 09: DECISION FRAMEWORK

PART 10: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 11: MARKET TRENDS

  • Emergence of supermarket mini distribution centers
  • Technological advances in e-commerce logistics
  • Automation of e-commerce logistics

PART 12: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption
  • Competitive scenario

PART 13: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • Aramex
  • Deutsche Post AG
  • FedEx
  • KUEHNE + NAGEL
  • United Parcel Service of America, Inc.

PART 14: APPENDIX

  • Research methodology
  • List of abbreviations

PART 15: EXPLORE TECHNAVIO

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