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세계의 성인용품 시장(2019-2023년)

Global Sex Toys Market 2019-2023

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2019년 03월 상품 코드 355591
페이지 정보 영문 120 Pages
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세계의 성인용품 시장(2019-2023년) Global Sex Toys Market 2019-2023
발행일 : 2019년 03월 페이지 정보 : 영문 120 Pages

성인용품 사용이 증가한 주요 이유중 하나는 의식 고양과 사용자간의 인식 변화입니다. 다종 다양한 성인용품이 시장에서 입수 가능합니다. BDSM과 같은 컨셉의 인기가 높아짐에 따라 몇 개 기업이 제품을 소개하고 있습니다. 마찬가지로 제조업체는 내부에 착용할 수 있는 것 등 혁신적인 성인용품을 설계하고 있습니다. 금기로 여겨지지 않게 된 성인용품의 보급에 의해 바이브레이터 등의 성인용품을 사용해 성생활이 향상됩니다. 또한 Amazon.com,Inc., 등의 전문 성인용품점과 온라인 채널의 존재에 의해 용이하게 제품을 구입할 수 있게 되었습니다. 이처럼 성인용품이 받아 들여지게 된 것과 판매자에 의한 지속적 제품 혁신에 의해 성인용품의 인기가 높아지고 있습니다. Technavio의 애널리스트는 세계의 성인용품 시장이 2023년까지 약 7%의 CAGR로 성장할 것으로 예측했습니다.

세계의 성인용품(Sex Toys) 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 성장률, 시장 동향, 시장 성장 촉진요인과 과제, 시장 기회, 주요 벤더 등에 대한 체계적인 정보를 제공합니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 보고서 범위

  • 서론 1
  • 서론 2
  • 달러의 통화 환산율

제3장 시장 상황

  • 시장 생태계
  • 시장 특징
  • 시장 세분화 분석

제4장 시장 규모

  • 시장 정의
  • 시장 규모(2018년)
  • 시장 규모 및 예측(2018-2023년)

제5장 Five Forces 분석

  • 구매자의 협상력
  • 공급업체의 협상력
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁사의 위협
  • 시장 현황

제6장 시장 세분화 : 제품별

  • 시장 세분화 : 제품별
  • 제품별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 바이브레이터
  • 딜도
  • 발기링
  • 기타
  • 시장 기회 : 제품별

제7장 고객 상황

제8장 시장 세분화 : 유통 채널별

  • 시장 세분화 : 유통 채널별
  • 유통 채널별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 소매점 및 전문점
  • 온라인 스토어
  • 시장 기회 : 유통 채널별

제9장 지역 상황

  • 지역별 세분화
  • 지역별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 아시아
  • 유럽
  • 북미
  • 기타 지역
  • 주요 국가
  • 시장 기회

제10장 성장 촉진요인과 과제

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 과제

제11장 시장 동향

  • 성인용품을 접할 기회 증가
  • 성인용품의 건강상 이점에 대한 의식 고양
  • 성인용품 산업의 브랜드 재구축 및 재포지셔닝

제12장 벤더 상황

  • 개요
  • 창조적 파괴 상황

제13장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더 분류
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • Church & Dwight Co., Inc.
  • Doc Johnson Enterprises
  • LELO
  • LUVU BRANDS
  • Reckitt Benckiser Group plc.

제14장 부록

  • 조사 방법
  • 약어 리스트
KSM 19.03.20

이 페이지에 게재되어 있는 내용은 최신판과 약간 차이가 있을 수 있으므로 영문목차를 함께 참조하여 주시기 바랍니다. 기타 자세한 사항은 문의 바랍니다.

About this market

One of the major reasons for the increased use of sex toys is increasing awareness and changing perception among users. A large variety of sex toys are available in the market, which include luxury love devices, romantic toys, and kinky play toys. Several companies are introducing products in keeping with the growing popularity of concepts such as bondage, discipline, sadism, and masochism (BDSM). Similarly, many manufacturers are designing innovative sex toys such as those that can be worn internally. The growing acceptance of sex toys, where they are no longer considered taboos, has enabled many couples to enhance their sexual lives with the use of sex toys such as vibrators. Furthermore, the presence of specialty sex toy stores and online channels such as Amazon.com, Inc., are enabling people to purchase products with ease. Thus, the increasing acceptance of sex toys as well as continuous product innovations by vendors have increased the popularity of sex toys. Technavio's analysts have predicted that the sex toys market will register a CAGR of about 7% by 2023.

Market Overview

Rapid growth of e-commerce platforms

The booming e-commerce business has been playing a major role in the growth of the global sex toys market by ensuring the availability of a variety of these products to a widespread population. Furthermore, the rise in Internet penetration is leading to increased awareness about these products, and thereby driving online purchase.

Negative social perceptions of sex toys

Negative social perception, including risk of addiction, about sex toys is detrimental to market growth as it is discouraging customers from purchasing these products. This also makes it difficult for vendors to establish their presence in these regions as educating customers and creating awareness about the pleasure products becomes challenging.

For the detailed list of factors that will drive and challenge the growth of the sex toys market during the 2019-2023, view our report.

Competitive Landscape

The market appears to be fairly fragmented and with the presence of several vendors. This market research report will help clients identify new growth opportunities and design unique growth strategies by providing a comprehensive analysis of the market's competitive landscape and offering information on the products offered by companies.

TABLE OF CONTENTS

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

  • 2.1 Preface
  • 2.2 Preface
  • 2.3 Currency conversion rates for US$

PART 03: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 04: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2018
  • Market size and forecast 2018-2023

PART 05: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 06: MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT

  • Market segmentation by product
  • Comparison by product
  • Adult vibrators - Market size and forecast 2018-2023
  • Dildos - Market size and forecast 2018-2023
  • Erection rings - Market size and forecast 2018-2023
  • Others - Market size and forecast 2018-2023
  • Market opportunity by product

PART 07: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 08: MARKET SEGMENTATION BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • Market segmentation by distribution channel
  • Comparison by distribution channel
  • Retail outlets and specialty stores - Market size and forecast 2018-2023
  • Online stores - Market size and forecast 2018-2023
  • Market opportunity by distribution channel

PART 09: GEOGRAPHIC LANDSCAPE

  • Geographic segmentation
  • Geographic comparison
  • Asia - Market size and forecast 2018-2023
  • Europe - Market size and forecast 2018-2023
  • North America - Market size and forecast 2018-2023
  • ROW - Market size and forecast 2018-2023
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 10: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 11: MARKET TRENDS

  • Increasing exposure to sex toys
  • Growing awareness of health benefits of sex toys
  • Rebranding and repositioning of sex toys industry

PART 12: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption

PART 13: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • Church & Dwight Co., Inc.
  • Doc Johnson Enterprises
  • LELO
  • LUVU BRANDS
  • Reckitt Benckiser Group plc.

PART 14: APPENDIX

  • Research methodology
  • List of abbreviations

List of Exhibits

  • Exhibit 01:Global beauty and personal care (BPC) products market
  • Exhibit 02:Segments of global beauty and personal care (BPC) products market
  • Exhibit 03:Market characteristics
  • Exhibit 04:Market segments
  • Exhibit 05:Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 06:Market size 2018
  • Exhibit 07:Global market: Size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 08:Global market: Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 09:Five forces analysis 2018
  • Exhibit 10:Five forces analysis 2023
  • Exhibit 11:Bargaining power of buyers
  • Exhibit 12:Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 13:Threat of new entrants
  • Exhibit 14:Threat of substitutes
  • Exhibit 15:Threat of rivalry
  • Exhibit 16:Market condition - Five forces 2018
  • Exhibit 17:Product - Market share 2018-2023 (%)
  • Exhibit 18:Comparison by product
  • Exhibit 19:Adult vibrators - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 20:Adult vibrators - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 21:Dildos - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 22:Dildos - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 23:Erection rings - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 24:Erection rings - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 25:Others - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 26:Others - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 27:Market opportunity by product
  • Exhibit 28:Customer landscape
  • Exhibit 29:Distribution channel - Market share 2018-2023 (%)
  • Exhibit 30:Comparison by distribution channel
  • Exhibit 31:Retail outlets and specialty stores - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 32:Retail outlets and specialty stores - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 33:Online stores - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 34:Online stores - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 35:Market opportunity by distribution channel
  • Exhibit 36:Market share by geography 2018-2023 (%)
  • Exhibit 37:Geographic comparison
  • Exhibit 38:Asia - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 39:Asia - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 40:Europe - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 41:Europe - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 42:North America - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 43:North America - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 44:ROW - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 45:ROW - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 46:Key leading countries
  • Exhibit 47:Market opportunity
  • Exhibit 48:Impact of drivers and challenges
  • Exhibit 49:Vendor landscape
  • Exhibit 50:Landscape disruption
  • Exhibit 51:Vendors covered
  • Exhibit 52:Vendor classification
  • Exhibit 53:Market positioning of vendors
  • Exhibit 54:Church & Dwight Co., Inc. - Vendor overview
  • Exhibit 55:Church & Dwight Co., Inc. - Business segments
  • Exhibit 56:Church & Dwight Co., Inc. - Organizational developments
  • Exhibit 57:Church & Dwight Co., Inc. - Segment focus
  • Exhibit 58:Church & Dwight Co., Inc. - Key offerings
  • Exhibit 59:Doc Johnson Enterprises - Vendor overview
  • Exhibit 60:Doc Johnson Enterprises - Business segments
  • Exhibit 61:Doc Johnson Enterprises - Organizational developments
  • Exhibit 62:Doc Johnson Enterprises - Key offerings
  • Exhibit 63:LELO - Vendor overview
  • Exhibit 64:LELO - Business segments
  • Exhibit 65:LELO - Organizational developments
  • Exhibit 66:LELO - Key offerings
  • Exhibit 67:LUVU BRANDS - Vendor overview
  • Exhibit 68:LUVU BRANDS - Business segments
  • Exhibit 69:LUVU BRANDS - Organizational developments
  • Exhibit 70:LUVU BRANDS - Segment focus
  • Exhibit 71:LUVU BRANDS - Key offerings
  • Exhibit 72:Reckitt Benckiser Group plc. - Vendor overview
  • Exhibit 73:Reckitt Benckiser Group plc. - Product segments
  • Exhibit 74:Reckitt Benckiser Group plc. - Organizational developments
  • Exhibit 75:Reckitt Benckiser Group plc. - Geographic focus
  • Exhibit 76:Reckitt Benckiser Group plc. - Segment focus
  • Exhibit 77:Reckitt Benckiser Group plc. - Key offerings
  • Exhibit 78:Validation techniques employed for market sizing
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