Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

중동 및 아프리카 지역의 성인용 기저귀 시장(2019-2023년)

Adult Diapers Market in MEA 2019-2023

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2019년 04월 상품 코드 835746
페이지 정보 영문 126 Pages
가격
US $ 2,500 ₩ 2,971,000 PDF (Single User License) help
1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 3,000 ₩ 3,565,000 PDF (5-user License) help
동일 사업장 내 5명까지 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 4,000 ₩ 4,753,000 PDF (Enterprise License) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 5,000 ₩ 5,942,000 PDF (Global License) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다. 또한 해당 라이선스는 보고서 컨텐츠의 15% 이내로 외부용 문서에 인용 게재가 허용됩니다(예:프레스릴리스, 마케팅 자료, 백서 등).


중동 및 아프리카 지역의 성인용 기저귀 시장(2019-2023년) Adult Diapers Market in MEA 2019-2023
발행일 : 2019년 04월 페이지 정보 : 영문 126 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

혁신적인 제품 제공의 증가는 예측 기간 중 중동·아프리카 지역 성인용 기저귀(Adult Diapers) 시장의 성장을 촉진하는 주요 요소 중 하나가 될 전망입니다. 제품 혁신은 쾌적하고 얇은 성인용 기저귀, 강력한 유지력과 높은 액체 흡수성을 가진 편리한 기저귀의 개발로 이어지고 있습니다. 벤더는 또한 몇 가지 혁신적인 기저귀의 설계를 도입하며, 중동·아프리카 지역 성인용 기저귀 시장의 매출은 증가하고 있습니다. Technavio의 애널리스트는 중동·아프리카 지역의 성인용 기저귀 시장이 2023년까지 12% 이상의 CAGR로 성장할 것으로 예측했습니다.

중동·아프리카 지역의 성인용 기저귀 시장에 대해 조사분석했으며, 시장 규모와 성장률, 시장 동향, 시장 성장 촉진요인·과제, 시장 기회 검증 및 주요 벤더 등에 관한 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 개요

제2장 리포트의 범위

  • 서론 1
  • 서론 2
  • 달러의 통화 환산율

제3장 시장 상황

  • 시장 에코시스템
  • 요실금
  • 시장의 특징
  • 시장 세분화 분석

제4장 시장 규모

  • 시장의 정의
  • 시장 규모(2018년)
  • 시장 규모 및 예측(2018-2023년)

제5장 Five Forces 분석

  • 바이어의 교섭력
  • 공급업체의 교섭력
  • 신규 진출의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁 상대의 위협
  • 시장 현황

제6장 시장 세분화 : 제품별

  • 시장 세분화 : 제품별
  • 제품별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 패드형
  • 플랫형
  • 팬티형
  • 시장 기회 : 제품별

제7장 고객 상황

제8장 지역 상황

  • 지역별 세분화
  • 지역별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 중동
  • 아프리카
  • 주요 국가
  • 시장 기회

제9장 의사결정 프레임워크

제10장 성장요인과 과제

  • 시장 성장요인
  • 시장이 해결해야 할 과제

제11장 시장 동향

  • 개인용 위생 제품의 온라인 판매 증가
  • M&A 활동의 증가
  • 친환경 기저귀의 도입
  • 기타 동향

제12장 벤더 구도

  • 개요
  • 창조적 파괴 상황
  • 경쟁 시나리오
  • 주요 벤더 비교 분석

제13장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더 분류
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • Essity Aktiebolag(publ)
  • Kimberly-Clark Corporation
  • Ontex International
  • PAUL HARTMANN AG
  • Procter & Gamble
  • Unicharm

제14장 부록

  • 조사 방법
  • 약어 리스트
  • 벤더 포지셔닝의 정의

제15장 TECHNAVIO 소개

KSA 19.05.16

About this market

The rise in innovative product offerings is one of the key factors expected to trigger the adult diapers market growth in MEA during the forecast period. Product innovations are leading to the development of comfortable, thin adult diapers, convenient diapers with excessive retention capacity and increased fluid absorption. Vendors are also introducing several innovative designs of diapers resulting in the growing revenues of adult diapers market in MEA. Technavio's analysts have predicted that the adult diapers market will register a CAGR of over 12% by 2023.

Market Overview

Growing awareness and adoption in developing countries

Manufacturers have started introducing small packs of affordable diapers given the high proportion of price-sensitive consumers in developing countries. This will positively be impacting adult diaper sales and drive the growth of the adult diaper market in MEA.

Social stigma associated with the use of adult diapers

The social stigma related to adult diapers and incontinence issues is expected to restrain the growth of the adult diaper market in MEA during the forecast period.

For the detailed list of factors that will drive and challenge the growth of the adult diapers market during 2019-2023, view our report.

Competitive Landscape

The market appears to be moderately fragmented and with the presence of several vendors. Various vendors have begun introducing biodegradable adult diapers made of plant-based materials that do not contain harmful chemicals or plastic ingredients. This market research report will help clients identify new growth opportunities and design unique growth strategies by providing a comprehensive analysis of the market's competitive landscape and offering information on the products offered by companies.

TABLE OF CONTENTS

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

  • 2.1 Preface
  • 2.2 Preface
  • 2.3 Currency conversion rates for US$

PART 03: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Incontinence
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 04: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2018
  • Market size and forecast 2018-2023

PART 05: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 06: MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT

  • Market segmentation by product
  • Comparison by product
  • Pad type - Market size and forecast 2018-2023
  • Flat type - Market size and forecast 2018-2023
  • Pant type - Market size and forecast 2018-2023
  • Market opportunity by product

PART 07: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 08: GEOGRAPHIC LANDSCAPE

  • Geographic segmentation
  • Geographic comparison
  • Middle East - Market size and forecast 2018-2023
  • Africa - Market size and forecast 2018-2023
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 09: DECISION FRAMEWORK

PART 10: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 11: MARKET TRENDS

  • Rise in online sales of personal hygiene products
  • Increased M&A activities
  • Introduction of eco-friendly diapers
  • Other trends

PART 12: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption
  • Competitive scenario
  • Comparative analysis of key vendors

PART 13: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • Essity Aktiebolag (publ)
  • Kimberly-Clark Corporation
  • Ontex International
  • PAUL HARTMANN AG
  • Procter & Gamble
  • Unicharm

PART 14: APPENDIX

  • Research methodology
  • List of abbreviations
  • Definition of vendors positioning

PART 15: EXPLORE TECHNAVIO

List of Exhibits

  • Exhibit 01: Global diaper market
  • Exhibit 02: Segments of global diaper market
  • Exhibit 03: Types of incontinence products offered in the market
  • Exhibit 04: Raw materials used in adult diapers
  • Exhibit 05: Market characteristics
  • Exhibit 06: Market segments
  • Exhibit 07: Household and NPISHs final consumption expenditure per capita 2012-2017 (constant 2010 $)
  • Exhibit 08: Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 09: Market size 2018
  • Exhibit 10: Regional market: Size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 11: Regional market: Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 12: Five forces analysis 2018
  • Exhibit 13: Five forces analysis 2023
  • Exhibit 14: Bargaining power of buyers
  • Exhibit 15: Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 16: Threat of new entrants
  • Exhibit 17: Threat of substitutes
  • Exhibit 18: Threat of rivalry
  • Exhibit 19: Market condition - Five forces 2018
  • Exhibit 20: Product - Market share 2018-2023 (%)
  • Exhibit 21: Comparison by product
  • Exhibit 22: Pad type - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 23: Pad type - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 24: Flat type - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 25: Flat type - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 26: Pant type - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 27: Pant type - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 28: Market opportunity by product
  • Exhibit 29: Customer landscape
  • Exhibit 30: Market share by geography 2018-2023 (%)
  • Exhibit 31: Geographic comparison
  • Exhibit 32: Middle East - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 33: Middle East - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 34: Adult diaper market in Middle East: Market landscape 2018
  • Exhibit 35: Adult diaper market in Middle East countries (2018 and 2023)
  • Exhibit 36: Africa - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 37: Africa - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 38: Adult diaper market in Africa: Market landscape 2018
  • Exhibit 39: Adult diaper market in African countries (2018 and 2023)
  • Exhibit 40: Key leading countries
  • Exhibit 41: Market opportunity
  • Exhibit 42: Population aged 65 years and above, total 2012-2017
  • Exhibit 43: OPEC Reference Basket (ORB) and corresponding components spot prices ($/b)
  • Exhibit 44: Impact of drivers and challenges
  • Exhibit 45: Individuals using the Internet in MENA (data published as on March 21, 2019) 2012-2017 (% of population)
  • Exhibit 46: Vendor landscape
  • Exhibit 47: Landscape disruption
  • Exhibit 48: Key vendors: Comparison of operating margin for FY2016-FY2018
  • Exhibit 49: Key vendors: Comparison of sales growth for FY2016-FY2018
  • Exhibit 50: Key vendors: Comparative analysis of product pricing, product portfolio, and geographical presence 2018
  • Exhibit 51: Key vendors: Analysis of geographical presence 2018
  • Exhibit 52: Vendors covered
  • Exhibit 53: Vendor classification
  • Exhibit 54: Market positioning of vendors
  • Exhibit 55: Essity Aktiebolag (publ) - Vendor overview
  • Exhibit 56: Essity Aktiebolag (publ) - Business segments
  • Exhibit 57: Essity Aktiebolag (publ) - Organizational developments
  • Exhibit 58: Essity Aktiebolag (publ) - Geographic focus
  • Exhibit 59: Essity Aktiebolag (publ) - Segment focus
  • Exhibit 60: Essity Aktiebolag (publ) - Key offerings
  • Exhibit 61: Kimberly-Clark Corporation - Vendor overview
  • Exhibit 62: Kimberly-Clark Corporation - Business segments
  • Exhibit 63: Kimberly-Clark Corporation - Organizational developments
  • Exhibit 64: Kimberly-Clark Corporation - Geographic focus
  • Exhibit 65: Kimberly-Clark Corporation - Segment focus
  • Exhibit 66: Kimberly-Clark Corporation - Key offerings
  • Exhibit 67: Ontex International - Vendor overview
  • Exhibit 68: Ontex International - Business segments
  • Exhibit 69: Ontex International - Organizational developments
  • Exhibit 70: Ontex International - Geographic focus
  • Exhibit 71: Ontex International - Segment focus
  • Exhibit 72: Ontex International - Key offerings
  • Exhibit 73: PAUL HARTMANN AG - Vendor overview
  • Exhibit 74: PAUL HARTMANN AG - Business segments
  • Exhibit 75: PAUL HARTMANN AG - Organizational developments
  • Exhibit 76: PAUL HARTMANN AG - Geographic focus
  • Exhibit 77: PAUL HARTMANN AG - Segment focus
  • Exhibit 78: PAUL HARTMANN AG - Key offerings
  • Exhibit 79: Procter & Gamble - Vendor overview
  • Exhibit 80: Procter & Gamble - Business segments
  • Exhibit 81: Procter & Gamble - Organizational developments
  • Exhibit 82: Procter & Gamble - Geographic focus
  • Exhibit 83: Procter & Gamble - Segment focus
  • Exhibit 84: Procter & Gamble - Key offerings
  • Exhibit 85: Unicharm - Vendor overview
  • Exhibit 86: Unicharm - Business segments
  • Exhibit 87: Unicharm - Organizational developments
  • Exhibit 88: Unicharm - Geographic focus
  • Exhibit 89: Unicharm - Segment focus
  • Exhibit 90: Unicharm - Key offerings
  • Exhibit 91: Validation techniques employed for market sizing
  • Exhibit 92: Definition of vendors positioning
Back to Top
전화 문의
F A Q