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세계의 수상 함정 시장 예측(2022-2030년)

Global Surface Warships Market Forecast 2022-2030

발행일: | 리서치사: Inkwood Research | 페이지 정보: 영문 225 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

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세계의 수상 함정 시장은 예측기간 중(2022-2030년)에 2.88%의 CAGR로 성장할 것으로 예측됩니다. 해상에서의 위협 상승, 해군의 발전에 초점을 맞춘 국산 프로그램에 대한 투자 확대, 함대 갱신 계획 등이 시장 성장 원동력이 되고 있습니다. 특히 미국과 중국간 지정학적 긴장은 세계의 수상 함정 시장 성장을 가속시킬 것으로 예상되는 중요한 요인의 하나가 되고 있습니다.

아시아태평양은 추진중인 해군 프로그램 건수와 해군에 대한 정부 지출 증가에 의해 예측기간 중 가장 높은 시장 점유율을 확보할 것으로 전망됩니다.

수상 함정 시장은 하이테크 제품을 기반으로 한 분야입니다. 따라서 수상 전투정은 기술이 결정적 요소이며, 연구개발(R&D)을 둘러싼 경쟁은 치열해지고 있습니다. 그러나 이 분야는 기술·비용 집약적이기 때문에, 이 분야내의 경쟁사 수는 한정되고 신규 진출 기업의 위협은 낮은 상태입니다.

세계의 수상 함정(Surface Warships) 시장에 대해 분석했으며, 주요 성장 촉진·억제요인, 시장 규모 동향 전망(과거 3년간·향후 9년간), 부문별 및 지역별 상세 동향, 경쟁 상황, 주요 기업 개요(기업 개요, 주요 제품/서비스, SCOT 분석, 사업 전략 등) 등에 대해 조사했습니다.

목차

제1장 분석 범위와 방법

제2장 주요 요약

제3장 시장 역학

  • 주요 시장 성장 촉진요인
    • 해상 위협 증가
    • 해군 발전에 초점을 맞춘 국산 프로그램에 대한 거액의 투자
    • 함대 현대화 프로그램
  • 주요 시장 성장 억제요인
    • 해안선 제한
    • 높은 조선 비용
    • 자금 부족

제4장 주요 분석

  • COVID-19가 수상 함정 시장에 미치는 영향
  • 시장의 주요 동향
  • 세계의 수상 함정용 지원 기술 시장
    • USV(무인수상정)
    • 스텔스 기술
    • 복합재료
    • 전기 구동 기구
    • 무인 지뢰 탐지
  • Porter's Five Forces 분석
  • 시장 기회 매트릭스
  • 벤더 상황
  • PEST 분석 : 수상 함정 시장

제5장 선박 종류별 시장

  • 항공모함
  • 구축함
  • 프리깃함
  • 코르벳함
  • 기타 종류 함정

제6장 컴포넌트별 시장

  • 선체·장비
  • 추진/전동장치
  • 일렉트로닉스
  • 무기 시스템
  • 기타 컴포넌트

제7장 오퍼레이션별 시장

  • 공격
  • 감시·인텔리전스
  • 물류
  • 수륙양용
  • 기타 오퍼레이션

제8장 지역별 분석

  • 북미
    • 시장 규모·추정
    • 주요 성장 실현요인
    • 주요 과제
    • 주요 기업
    • 국가별 분석
  • 유럽
  • 아시아태평양
  • 기타 국가(RoW)

제9장 경쟁 상황

  • 주요 전략 전개 동향
    • 기업 인수합병(M&A)
    • 제품 발매와 개발
    • 사업 제휴/협력
    • 사업 확대·매각
  • 기업 개요
    • BAE SYSTEMS
    • FINCANTIERI SPA
    • GENERAL DYNAMICS
    • HUNTINGTON INGALLS INDUSTRIES
    • HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES
    • LOCKHEED MARTIN
    • NAVAL GROUP
    • NAVANTIA SA
    • THALES GROUP
    • THE DAMEN GROUP
KSM 22.10.07

KEY FINDINGS

The global surface warships market is predicted to record a 2.88% CAGR during the forecast period, 2022-2030. The rising maritime threats, growing investments in indigenous programs focusing on naval developments, and fleet modernization programs drive the market growth.

MARKET INSIGHTS

Surface warships or combatants are a section of naval warships designed for warfare on the water surface with armed forces and weapons. These warships are built to fight other ships, aircraft, submarines, and land targets. The vessels can even carry out various other missions, including maritime interdiction and counter-narcotics operations.

Strong naval capabilities are essential due to rising geopolitical conflicts and global insecurity. Rising maritime threats and heavy investments in indigenous programs focusing on naval development and fleet modernization programs are expected to drive surface warship market growth. The geopolitical tensions between the United States and China have been one of the key factors anticipated to accelerate the global surface warship market growth.

REGIONAL INSIGHTS

The global surface warships market growth evaluation includes the analysis of North America, Asia-Pacific, Europe, and Rest of World. Asia-Pacific is set to capture the highest market share during the forecast period owing to the propelling number of naval programs and increased government spending on the Navy.

COMPETITIVE INSIGHTS

The surface warships market is a high technology product-based sector. Thus the surface combatants are definitive in terms of technology, and the rivalry associated with the R&D expertise is high within this market. However, the number of competitors within this field is medium since this sector is both technology and cost-intensive. Hence, the threat of a new entrant is low.

Some key market players are: Hyundai Heavy Industries, BAE Systems, The Damen Group, and Naval Group.

Our report offerings include:

  • Explore key findings of the overall market
  • Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
  • Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
  • Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
  • Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
  • Key analytics: Porter's Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
  • Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
  • Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments

TABLE OF CONTENTS

1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY

  • 1.1. STUDY OBJECTIVES
  • 1.2. SCOPE OF STUDY
  • 1.3. METHODOLOGY
  • 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
  • 2.2. MARKET OVERVIEW

3. MARKET DYNAMICS

  • 3.1. KEY DRIVERS
    • 3.1.1. RISING NUMBER OF MARITIME THREATS
    • 3.1.2. HEAVY INVESTMENTS IN INDIGENOUS PROGRAMS FOCUSING ON NAVAL DEVELOPMENTS
    • 3.1.3. FLEET MODERNIZATION PROGRAMS
  • 3.2. KEY RESTRAINTS
    • 3.2.1. COASTLINE RESTRICTIONS
    • 3.2.2. HIGH COST OF SHIP-BUILDING
    • 3.2.3. PAUCITY OF FUNDS

4. KEY ANALYTICS

  • 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON SURFACE WARSHIPS MARKET
  • 4.2. KEY MARKET TRENDS
  • 4.3. MARKET TECHNOLOGIES - SUPPORTING THE GLOBAL SURFACE WARSHIPS MARKET
    • 4.3.1. UNMANNED SURFACE VEHICLES
    • 4.3.2. STEALTH TECHNOLOGY
    • 4.3.3. COMPOSITES
    • 4.3.4. ELECTRIC DRIVE MECHANISM
    • 4.3.5. UNMANNED MINE DETECTION
  • 4.4. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
    • 4.4.1. BUYERS POWER
    • 4.4.2. SUPPLIERS POWER
    • 4.4.3. SUBSTITUTION
    • 4.4.4. NEW ENTRANTS
    • 4.4.5. INDUSTRY RIVALRY
  • 4.5. OPPORTUNITY MATRIX
  • 4.6. VENDOR LANDSCAPE
  • 4.7. PEST ANALYSIS - SURFACE WARSHIPS MARKET
    • 4.7.1. POLITICAL
    • 4.7.2. ECONOMIC
    • 4.7.3. SOCIAL
    • 4.7.4. TECHNOLOGICAL

5. MARKET BY VESSEL TYPE

  • 5.1. AIRCRAFT CARRIERS
  • 5.2. DESTROYERS
  • 5.3. FRIGATES
  • 5.4. CORVETTES
  • 5.5. OTHER VESSEL TYPES

6. MARKET BY COMPONENT

  • 6.1. HULL & EQUIPMENT
  • 6.2. PROPULSION/POWER TRANSMISSION
  • 6.3. ELECTRONICS
  • 6.4. WEAPON SYSTEMS
  • 6.5. OTHER COMPONENTS

7. MARKET BY OPERATION

  • 7.1. ATTACK
  • 7.2. SURVEILLANCE & INTELLIGENCE
  • 7.3. LOGISTICS
  • 7.4. AMPHIBIOUS
  • 7.5. OTHER OPERATIONS

8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS

  • 8.1. NORTH AMERICA
    • 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
    • 8.1.2. KEY GROWTH ENABLERS
    • 8.1.3. KEY CHALLENGES
    • 8.1.4. KEY PLAYERS
    • 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
      • 8.1.5.1. UNITED STATES
      • 8.1.5.2. CANADA
  • 8.2. EUROPE
    • 8.2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
    • 8.2.2. KEY GROWTH ENABLERS
    • 8.2.3. KEY CHALLENGES
    • 8.2.4. KEY PLAYERS
    • 8.2.5. COUNTRY ANALYSIS
      • 8.2.5.1. UNITED KINGDOM
      • 8.2.5.2. GERMANY
      • 8.2.5.3. FRANCE
      • 8.2.5.4. ITALY
      • 8.2.5.5. SWEDEN
      • 8.2.5.6. FINLAND
      • 8.2.5.7. GREECE
      • 8.2.5.8. REST OF EUROPE
  • 8.3. ASIA-PACIFIC
    • 8.3.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
    • 8.3.2. KEY GROWTH ENABLERS
    • 8.3.3. KEY CHALLENGES
    • 8.3.4. KEY PLAYERS
    • 8.3.5. COUNTRY ANALYSIS
      • 8.3.5.1. CHINA
      • 8.3.5.2. JAPAN
      • 8.3.5.3. INDIA
      • 8.3.5.4. SOUTH KOREA
      • 8.3.5.5. INDONESIA
      • 8.3.5.6. NORTH KOREA
      • 8.3.5.7. MYANMAR
      • 8.3.5.8. VIETNAM
      • 8.3.5.9. REST OF ASIA-PACIFIC
  • 8.4. REST OF WORLD
    • 8.4.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
    • 8.4.2. KEY GROWTH ENABLERS
    • 8.4.3. KEY CHALLENGES
    • 8.4.4. KEY PLAYERS
    • 8.4.5. REGIONAL ANALYSIS
      • 8.4.5.1. LATIN AMERICA
      • 8.4.5.2. MIDDLE EAST & AFRICA

9. COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
    • 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
    • 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
    • 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
    • 9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
  • 9.2. COMPANY PROFILES
    • 9.2.1. BAE SYSTEMS
    • 9.2.2. FINCANTIERI SPA
    • 9.2.3. GENERAL DYNAMICS
    • 9.2.4. HUNTINGTON INGALLS INDUSTRIES
    • 9.2.5. HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES
    • 9.2.6. LOCKHEED MARTIN
    • 9.2.7. NAVAL GROUP
    • 9.2.8. NAVANTIA SA
    • 9.2.9. THALES GROUP
    • 9.2.10. THE DAMEN GROUP
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