공지 : 도쿄증권거래소 JASDAQ 스탠다드 시장 신규 상장 관련 안내

Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

소매 및 통신 산업의 옴니채널 전략 : 디지털 기술의 실점포에 대한 영향

Omnichannel Strategies in Retail and Telecom Industries: Impact of Digital on Stores

리서치사 IDATE DigiWorld
발행일 2019년 12월 상품 코드 920012
페이지 정보 영문 31 Pages
가격
US $ 1,100 ₩ 1,221,000 Web Access - PDF (Single Department License/1-5 Users)
US $ 1,650 ₩ 1,832,000 Web Access - PDF (Group License/All Users)


소매 및 통신 산업의 옴니채널 전략 : 디지털 기술의 실점포에 대한 영향 Omnichannel Strategies in Retail and Telecom Industries: Impact of Digital on Stores
발행일 : 2019년 12월 페이지 정보 : 영문 31 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계 각국 소매업체와 통신 기업의 옴니채널 전략에 대한 대처 상황을 조사했으며, 주요 기업의 대처 사례, 최근 e-commerce 기업의 실점포 개설 동향 등에 대해 분석했습니다.

분석 대상 기업

  • Adidas
  • Amazon
  • AT&T
  • Blaiz
  • Bouygues Telecom
  • BT
  • Casino Groupe
  • Cdiscount
  • Decathlon
  • Deutsche Telekom
  • Fnac-Darty
  • eBay
  • Fastweb
  • H & M
  • Iliad
  • Inditex
  • Match
  • Media Markt-Saturn
  • Nike
  • Orange
  • Telefonica
  • Tesco
  • Verizon
  • Virgin Media
  • Vodafone
  • Walmart
  • Zalando
  • Zappos
KSM 20.01.10

Summary

The report describes the concept of omnichannel and its major trends with a focus on retail and telecom industries.

It presents key omnichannel initiatives implemented by retail and telecom companies and provides a benchmark of such initiatives by selected players.

The study also analyses the strategies of e-commerce players opening physical stores.

Geographic area

World.

Players

  • Adidas
  • Amazon
  • AT&T
  • Blaiz
  • Bouygues Telecom
  • BT
  • Casino Groupe
  • Cdiscount
  • Decathlon
  • Deutsche Telekom
  • Fnac-Darty
  • eBay
  • Fastweb
  • H&M
  • Iliad
  • Inditex
  • Match
  • Media Markt-Saturn
  • Nike
  • Orange
  • Telefónica
  • Tesco
  • Verizon
  • Virgin Media
  • Vodafone
  • Walmart
  • Zalando
  • Zappos
Back to Top
전화 문의
F A Q