공지 : 도쿄증권거래소 JASDAQ 스탠다드 시장 신규 상장 관련 안내

Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 디지털 사이니지 시장(2021-2026년)

Digital Signage Market - Forecasts from 2021 to 2026

리서치사 Knowledge Sourcing Intelligence
발행일 2021년 09월 상품 코드 1013785
페이지 정보 영문 103 Pages
가격
US $ 3,950 ₩ 4,676,000 PDF (Single User License)
US $ 4,550 ₩ 5,386,000 PDF (Multiple User License)
US $ 6,950 ₩ 8,227,000 PDF (Enterprise License)


세계의 디지털 사이니지 시장(2021-2026년) Digital Signage Market - Forecasts from 2021 to 2026
발행일 : 2021년 09월 페이지 정보 : 영문 103 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 디지털 사이니지 시장 규모는 2019년에 52억 5,000만 달러로 평가되었으며, 예측 기간에는 11.67%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장을 지속하여 2026년까지 113억 7,200만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

디지털 사이니지는 LCD, LED, 프로젝션 등의 기술을 이용하여 디지털 영상, 비디오, 스트리밍 미디어, 정보 등의 디스플레이 컨텐츠를 표시함으로써 공공장소, 교통기관, 박물관, 스타디움, 소매점, 호텔, 레스토랑 등에서 안내, 전시, 마케팅, 옥외광고 등에 이용되고 있습니다. 이 기술은 최신 정보를 신속하고 용이하게 일반 시민에게 제공하며, 애니메이션에 의해 광고나 마케팅 컨텐츠를 보다 매력적으로 만들어 주고, 사용자 경험을 향상시키기 위해서 사용되고 있습니다. 많은 디지털 사이니지 벤더는 제품 커스터마이즈 옵션을 제공하고, 최종사용자에게 보다 유익한 제품을 제공합니다. 디지털 사이니지는 고품질의 컨텐츠를 전송하기 위해서 주로 하드웨어 구성요소에 의존하고 있습니다. 이러한 디스플레이는 기존 소형/마이크로 디스플레이를 대신하며 다양한 업계에서 사용되고 있는 대형 벽면 사이즈 LED나 LCD를 사용하고 있습니다. 이러한 디스플레이는 더 넓은 시야각으로 고객이나 시청자를 매료시키고, 마케팅 메시지로부터 최대한의 효과를 이끌어낼 필요성이 있는 용도에서 설계되고 있습니다.

세계의 디지털 사이니지(Digital Signage) 시장을 조사했으며, 시장 개요, 솔루션·수직 업계·지역별 시장 규모 추이와 예측, 시장 성장요인 및 억제요인 분석, Five Forces 분석, 경쟁 구도, 주요 기업 프로파일 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 서론

  • 시장 정의
  • 시장 세분화

제2장 조사 방법

  • 조사 데이터
  • 전제조건

제3장 개요

  • 조사 하이라이트

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Five Forces 분석
    • 바이어의 교섭력
    • 공급 기업의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • 업계 밸류체인 분석

제5장 디지털 사이니지 시장 분석 : 솔루션별

  • 하드웨어
    • LCD 디스플레이
    • LED 디스플레이
    • OLED 디스플레이
    • 프로젝터
    • 기타
  • 소프트웨어
  • 서비스
    • 유지관리 및 지원 서비스
    • 설치 서비스
    • 기타

제6장 디지털 사이니지 시장 분석 : 업계별

  • 소매
  • 정부
  • 운송/물류
  • 헬스케어/제약
  • 미디어/엔터테인먼트
  • 교육
  • 접객/레저
  • 기타

제7장 디지털 사이니지 시장 분석 : 지역별

  • 서론
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 남미
    • 브라질
    • 아르헨티나
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 남아프리카공화국
    • 기타
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 대만
    • 태국
    • 인도네시아
    • 기타

제8장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 신흥 기업과 시장 수익성
  • 합병/인수/합의/협업
  • 벤더의 경쟁력 매트릭스

제9장 기업 개요

  • Samsung
  • Panasonic Corporation
  • Sharp Corporation
  • Sony Corporation
  • BrightSign LLC
  • LG Electronics
  • Microsoft Corporation
  • Intel Corporation
  • KeyWest Technology, Inc.
  • Omnivex Corporation
LSH 21.07.28

The Digital Signage market is expected to grow at a compound annual growth rate of 11.67% over the forecast period to reach a market size of US$11.372 billion in 2026, from US$5.250 billion in 2019. Digital signage has been called and known as a sub-segment of signage. It usually uses technologies such as projectors, LED, and LCD to show content like digital information, streaming media, videos, and images. Digital signage is usually found in various types of public areas, such as corporate buildings, restaurants, hotels, stadiums, museums, retail stores, and others. Companies, institutions, and other relative sources have been using digital signage for advertisement, social causes, and other related causes. Moreover, with the growth of social media, the market is expected to grow at a considerable rate.

Latest Developments

Major players have been making significant developments in the market.

  • For instance, in October 2021, Velocity MSC, one of the major players in the market, announced that it would partner with G6 Hospitality LLC, intending to install digital signage within the lobbies of around 110 locations, and have been aiming to enhance and expand this novel opportunity to franchises. The novel installation would broaden and enlarge Velocity's DOOH media offerings.
  • In September 2021, Peerless-AV, a key producer of AV solutions, announced the launch of its upgraded outdoor digital menu boards, which had been intended to support 55-inch outdoor commercial display brands. The outdoor digital signage display models on the driveway would include Samsung OHF series displays, Peerless-AV Xtreme High Bright Outdoor Displays, and LG XE4F-M series high brightness outdoor displays. These developments are expected to play a major and key role in the market growth, in the coming years.
  • In September 2021, Maxhub, one of the key firms, announced the launch of a novel GH31 and m27 series of custom LED displays for digital signage applications. The company had stated that these displays had been designed and developed to be combined and inserted into virtual architectural designs, in specific landscape orientation.

Increasing usage by food & beverage companies

The market is expected to surge in the coming years, due to the increasing usage of digital signage for advertisement and other related purposes by food and beverage companies, worldwide. Restaurants, food outlets, and others have been using digital signage to attract their customers. They are investing a significant sum of capital in digital advertising to enhance and improve their branding and marketing strategy. Major companies have been making significant developments in the market. For instance, Pickel, one of the imperative players in the market, has been offering digital signage software solutions for restaurants. The company offers digital menu boards, also show live queue status, and market users promotions and offers effectively. Other players have also been making significant developments in the market. For instance, Novisign, one of the major players, has been offering digital menu board software for restaurants and food outlets. These trends and developments are expected to be an imperative factor in the market growth, in the coming years.

Segmentation:

By Solutions

  • Hardware
    • LCD Display
    • LED Display
    • OLED Display
    • Projectors
    • Others
  • Software
  • Services
    • Maintenance and Support Services
    • Installation Services
    • Others

By End User Industry

  • Retail
  • Government
  • Transportation & Logistics
  • Healthcare & Pharmaceutical
  • Media & Entertainment
  • Education
  • Hospitality & Leisure
  • Others

By Geography

  • North America
    • USA
    • Canada
    • Mexico
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Others
  • Europe
    • UK
    • Germany
    • France
    • Spain
    • Others
  • Middle East and Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Israel
    • Others
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • South Korea
    • Thailand
    • Taiwan
    • Indonesia
    • Others

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Market Definition
  • 1.2. Market Segmentation

2. Research Methodology

  • 2.1. Research Data
  • 2.2. Assumptions

3. Executive Summary

  • 3.1. Research Highlights

4. Market Dynamics

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porters Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. The threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. Digital Signage Market Analysis, By Solutions

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Hardware
    • 5.2.1. LCD Display
    • 5.2.2. LED Display
    • 5.2.3. OLED Display
    • 5.2.4. Projectors
    • 5.2.5. Others
  • 5.3. Software
  • 5.4. Services
    • 5.4.1. Maintenance and Support Services
    • 5.4.2. Installation Services
    • 5.4.3. Others

6. Digital Signage Market Analysis, By End User Industry

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Retail
  • 6.3. Government
  • 6.4. Transportation & Logistics
  • 6.5. Healthcare & Pharmaceutical
  • 6.6. Media & Entertainment
  • 6.7. Education
  • 6.8. Hospitality & Leisure
  • 6.9. Others

7. Digital Signage Market Analysis, By Geography

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. United States
    • 7.2.2. Canada
    • 7.2.3. Mexico
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. Brazil
    • 7.3.2. Argentina
    • 7.3.3. Others
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. UK
    • 7.4.2. France
    • 7.4.3. Germany
    • 7.4.4. Spain
    • 7.4.5. Others
  • 7.5. Middle East and Africa
    • 7.5.1. Saudi Arabia
    • 7.5.2. UAE
    • 7.5.3. Israel
    • 7.5.4. Others
  • 7.6. Asia Pacific
    • 7.6.1. Japan
    • 7.6.2. China
    • 7.6.3. India
    • 7.6.4. Thailand
    • 7.6.5. Taiwan
    • 7.6.6. Indonesia
    • 7.6.7. Australia
    • 7.6.8. Others

8. Competitive Environment and Analysis

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Emerging Players and Market Lucrativeness
  • 8.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Vendor Competitiveness Matrix

9. Company Profiles

  • 9.1. Samsung
  • 9.2. Panasonic Corporation
  • 9.3. Sharp Corporation
  • 9.4. Sony Corporation
  • 9.5. BrightSign LLC
  • 9.6. LG Electronics
  • 9.7. Microsoft Corporation
  • 9.8. Intel Corporation
  • 9.9. KeyWest Technology Inc.
  • 9.10. Omnivex Corporation
Back to Top
전화 문의
F A Q