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세계의 AaaS(Automation-as-a-Service) 시장 예측(2023-2028년)

Automation as a Service Market - Forecasts from 2023 to 2028

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 155 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)


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AaaS(Automation-as-a-Service) 시장은 예측 기간 동안 21.42%의 CAGR로 확대될 것으로 예상됩니다.

이 보고서는 구성요소, 플랫폼, 조직 규모, 최종 사용자, 지역 등 다양한 부문을 기반으로 AaaS(Automation-as-a-Service) 시장을 조사했습니다. 먼저 시장 개요에서는 주요 추진 요인과 과제를 자세히 설명합니다. 다음으로 Portre's Five Forces 모델을 통해 AaaS(Automation-as-a-Service) 시장을 종합적으로 분석합니다. 이어서 산업 밸류체인 분석을 통해 다양한 프로세스의 일부이며 다양한 분야에 기여하는 기업을 결정합니다.

또한, AaaS(Automation-as-a-Service) 시장에 영향을 미치는 시장 개발, 동향, 산업 정책 및 정책에 대한 자세한 정보를 제공합니다. 또한, 이 연구는 AaaS(Automation-as-a-Service) 분야의 전반적인 규제 프레임워크를 분석하여 전체 시장 환경에 영향을 미치는 주요 요인에 대한 이해도를 높이고 이해관계자의 이해를 돕습니다.

"세계의 AaaS(Automation-as-a-Service) 시장 예측(2023-2028년)"은 종합적인 최신 보고서입니다. 이 보고서는 경영진과 관심 있는 이해관계자에게 중요한 시장 정보를 제공하여 중요한 시장 정보를 얻을 수 있도록 합니다. 또한 경쟁 구도와 주요 시장 기업의 상세한 전략을 분석하여 리더, 추종자, 도전자, 틈새 시장 등 4개 사분면으로 구성된 벤더 매트릭스에 표시하고 있습니다.

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준년과 예측년 타임라인

제2장 조사 방법

  • 조사 데이터
  • 전제조건

제3장 주요 요약

  • 조사 하이라이트

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter의 Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석

제5장 AaaS(Automation-as-a-Service) 시장 : 컴포넌트별

  • 서론
  • 서비스
  • 솔루션

제6장 AaaS(Automation-as-a-Service) 시장 : 플랫폼별

  • 서론
  • 온프레미스
  • 클라우드 기반

제7장 AaaS(Automation-as-a-Service) 시장 : 조직 규모별

  • 서론
  • 중소기업
  • 대기업

제8장 AaaS(Automation-as-a-Service) 시장 : 최종사용자별

  • 서론
  • 소매 및 소비재
  • 제조업체
  • 헬스케어 및 생명과학
  • 은행/금융서비스/보험(BFSI)
  • 통신 및 IT
  • 기타

제9장 AaaS(Automation-as-a-Service) 시장 : 지역별

  • 서론
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 남미
    • 브라질
    • 아르헨티나
    • 기타
  • 유럽
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 이스라엘
    • 기타
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 한국
    • 인도네시아
    • 태국
    • 기타

제10장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 신규 기업과 시장 수익성
  • 합병, 인수, 합의 및 협업
  • 벤더 경쟁력 매트릭스

제11장 기업 개요

  • Microsoft
  • Blue Prism
  • HCL Technologies
  • IBM
  • Automation Anywhere
  • Uipath
  • Hewlett Packard Enterprise
  • Nice Ltd.
  • Kofax
  • Pegasystems
LSH 23.06.26

The automation as a service market is projected to expand at a CAGR of 21.42% over the forecast period.

This research study examines the automation as a service market based on various segments: component, platform, organization size, end-user and geography. First, a brief overview of the market details key driving factors and challenges. Next, Porter's five forces model analyzes the automation as a service market comprehensively. This is followed by industry value chain analysis which determines the companies which are part of the different processes and contributing to various sectors.

The study also presents in-depth information concerning the development, trends, and industry policies and regulations affecting the automation as a service market. Moreover, the research study analyzes the overall regulatory framework of the automation as a service sector, offering stakeholders a better understanding of the key factors influencing the overall market environment.

Automation as a service market - Forecasts from 2023 to 2028 is a comprehensive and latest report. It provides vital market information to executives and interested stakeholders to enable them to get vital market information. The report also analyzes the competitive landscape and details strategies of key market players and also plots them on our vendor matrix in four quadrants: leader, follower, challenger, and niche.

The scope and coverage of the automation as a service market report is as below:

  • Automation as a service market data tables and charts
  • Market outlook with sections on drivers, restraints, Porter's and industry value chain analysis
  • Market assessment by component into service, and solution.
  • Detailed market trends, analysis and graphical representation by platform into on-premise, and cloud-based.
  • In-depth analysis of the automation as a service market by organization into small and medium-sized enterprise, and large enterprise.
  • Exhaustive coverage of the end-user into retail and consumer goods, manufacturer, healthcare and life sciences, BFSI, telecom and IT, and others.
  • A 360° view of the demand for automation as a service market solutions/services across different geographies (North America, South America, Europe, Middle East and Africa, and Asia Pacific) with further breakdown for key countries within those regions.

Different segments covered under the automation as a service market report are as below:

By Component

  • Service
  • Solution

By Platform

  • On-Premise
  • Cloud-Based

By Organization Size

  • Small and Medium-Sized Enterprise
  • Large Enterprise

By End-User

  • Retail and Consumer Goods
  • Manufacturer
  • Healthcare and Life Sciences
  • BFSI
  • Telecom and IT
  • Others

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Indonesia
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Data
  • 2.2. Assumptions

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Research Highlights

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. AUTOMATION AS A SERVICE MARKET, BY COMPONENT

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Service
  • 5.3. Solution

6. AUTOMATION AS A SERVICE MARKET, BY PLATFORM

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. On-Premise
  • 6.3. Cloud-Based

7. AUTOMATION AS A SERVICE MARKET, BY ORGANIZATION SIZE

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Small and Medium-Sized Enterprise
  • 7.3. Large Enterprise

8. AUTOMATION AS A SERVICE MARKET, BY END-USER

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Retail and Consumer Goods
  • 8.3. Manufacturer
  • 8.4. Healthcare and Life Sciences
  • 8.5. BFSI
  • 8.6. Telecom and IT
  • 8.7. Others

9. AUTOMATION AS A SERVICE MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. United States
    • 9.2.2. Canada
    • 9.2.3. Mexico
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. Brazil
    • 9.3.2. Argentina
    • 9.3.3. Others
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. United Kingdom
    • 9.4.2. Germany
    • 9.4.3. France
    • 9.4.4. Spain
    • 9.4.5. Others
  • 9.5. The Middle East and Africa
    • 9.5.1. Saudi Arabia
    • 9.5.2. UAE
    • 9.5.3. Israel
    • 9.5.4. Others
  • 9.6. Asia Pacific
    • 9.6.1. Japan
    • 9.6.2. China
    • 9.6.3. India
    • 9.6.4. South Korea
    • 9.6.5. Indonesia
    • 9.6.6. Thailand
    • 9.6.7. Others

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Emerging Players and Market Lucrativeness
  • 10.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Vendor Competitiveness Matrix

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Microsoft
  • 11.2. Blue Prism
  • 11.3. HCL Technologies
  • 11.4. IBM
  • 11.5. Automation Anywhere
  • 11.6. Uipath
  • 11.7. Hewlett Packard Enterprise
  • 11.8. Nice Ltd.
  • 11.9. Kofax
  • 11.10. Pegasystems
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