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인덕터 시장 : 예측(2025-2030년)

Inductor Market - Forecasts from 2025 to 2030

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 145 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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인덕터 시장은 CAGR 5.32%로 전망되며 2025년 67억 4,500만 달러에서 2030년에는 87억 4,200만 달러로 성장할 것으로 예측됩니다.

인덕터는 2단자 전기 부품으로 전류가 흐르면 자기장에 에너지를 저장합니다. 스마트폰 등의 전자기기에 효율적으로 사용되며, 스마트폰의 전원이 켜지면 전류를 안정시키고 스마트폰과 전자기기의 안전을 지키는 것이 인덕터의 주요 역할입니다.

또한, 인덕터는 전기 에너지를 자기 에너지로 바꾸는 데 도움이 되며, DC 전류 흐름을 조정하고 교류 전류를 제한하는 등 여러 장점을 제공합니다. 주요 최종 사용자의 성장 강화는 전 세계적으로 시장 확대를 촉진할 것으로 예상됩니다.

인덕터 시장 성장 촉진요인

  • 자동차 산업의 성장 가속은 인덕터 수요를 세계적으로 견인할 것으로 예상됩니다.

자동차 분야에서 인덕터는 회로의 전압을 조정하고 안정된 출력을 유지하는 데 사용되기 때문에 중요한 역할을 합니다. 또한 인덕터를 사용하면 성능 향상과 함께 자동차 신뢰성도 향상됩니다. 신형 자동차에 대한 수요가 증가함에 따라 세계의 인덕터 시장 규모도 확대될 것으로 전망되고 있습니다.

국제자동차공업회(OICA)에 따르면 2023년 자동차 총 판매량은 약 9,272만 4,000대로 2022년 8,287만 1,000대에서 크게 증가했습니다. 승용차 판매량은 2022년에 약 5,075만 대였지만, 2023년에는 5,701만 3,000대로 증가했습니다.

게다가 2023년 세계 자동차 생산 대수는 9,354만 대에 달하였고, 2022년 생산 대수보다 10.27% 증가했습니다.

인덕터 시장의 지리적 전망

  • 예측 기간 동안 북미는 시장의 지배적인 주주가 될 것으로 예상됩니다.

지역적으로 인덕터 시장은 북미, 남미, 유럽, 중동, 아프리카, 아시아태평양으로 구분됩니다.

예측 기간 동안 아시아태평양은 중국, 인도, 일본, 한국 등 주요 국가에서 산업 생산성 향상을 위한 투자가 계속되고 있는 것을 배경으로 큰 성장이 전망되고 있습니다. 예를 들어 하이엔드 스마트폰, 특히 접이식 스크린과 같은 혁신적인 기능을 갖춘 스마트폰에 대한 수요가 증가하고 있기 때문에 중국 제조업체는 제품 두께, 스크린 품질, 배터리 지속 시간 등을 업그레이드합니다. 이를 통해 무선 네트워크를 통한 통신을 선호하는 소비자가 중국에서의 인덕터 수요를 증가시키고 인덕터 시장의 확대로 이어집니다.

마찬가지로 자동차 생산 증가, 급속한 도시화, 생활 수준 향상은 중국의 스마트폰과 같은 소비자 일렉트로닉스 수요와 소비를 밀어 올리고 있습니다. 예를 들어 중국의 휴대폰 가입자 수는 2022년 12억 9천만 명으로 증가했고 보급률은 87%에 달했습니다.

이 보고서를 구입하는 이유

  • 인사이트 있는 분석 : 고객 부문, 정부 정책 및 사회경제 요인, 소비자 선호, 산업별 및 기타 하위 부문에 중점을 두어 주요 및 신흥 지역을 포괄하는 상세한 시장 인사이트을 얻을 수 있습니다.
  • 경쟁 구도 : 세계 주요 기업이 채택한 전략적 전략을 이해하고 적절한 전략으로 시장 침투 가능성을 이해할 수 있습니다.
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  • 폭넓은 이용자에 대응 : 신흥기업, 연구기관, 컨설턴트, 중소기업, 대기업에 유익하고 비용 효율적입니다.

어떤 용도로 사용됩니까?

업계 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지리적 확대, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크 및 영향, 신제품 개척, 경쟁의 영향

조사 범위

  • 실적 데이터 및 예측(2022-2030년)
  • 성장 기회, 과제, 공급망 전망, 규제 틀, 고객 행동, 동향 분석
  • 경쟁 포지셔닝, 전략, 시장 점유율 분석
  • 수익 성장 및 예측 국가를 포함한 부문 및 지역 분석
  • 기업 프로파일링(전략, 제품, 재무 상황, 주요 발전 등)

인덕터 시장은 다음 부문으로 분석됩니다.

유형별

  • 에어 코어 인덕터
  • 페라이트 코어 인덕터
  • 기타

최종 사용자 업계별

  • 자동차
  • 산업
  • 통신
  • 방위
  • 소비자 일렉트로닉스
  • 기타

용도별

  • 무선 및 고주파 용도
  • 전원
  • DC-DC 컨버터
  • 이동체 통신 시스템
  • 기타

지역별

  • 북미
  • 미국
  • 캐나다
  • 멕시코
  • 남미
  • 브라질
  • 아르헨티나
  • 기타
  • 유럽
  • 영국
  • 독일
  • 프랑스
  • 스페인
  • 기타
  • 중동 및 아프리카
  • 사우디아라비아
  • UAE
  • 이스라엘
  • 기타
  • 아시아태평양
  • 일본
  • 중국
  • 인도
  • 한국
  • 인도네시아
  • 태국
  • 기타

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준연도 및 예측연도의 타임라인
  • 이해 관계자의 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 디자인
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • CXO의 시점

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 애널리스트 보기

제5장 인덕터 시장 : 유형별

  • 서문
  • 에어 코어 인덕터
  • 페라이트 코어 인덕터
  • 기타

제6장 인덕터 시장 : 최종 사용자 업계별

  • 서문
  • 자동차
  • 산업
  • 통신
  • 방위
  • 소비자 일렉트로닉스
  • 기타

제7장 인덕터 시장 : 용도별

  • 서문
  • 무선 및 고주파 용도
  • 전원장치
  • DC-DC 컨버터
  • 모바일 통신 시스템
  • 기타

제8장 인덕터 시장 : 지역별

  • 서문
  • 북미
    • 유형별
    • 최종 사용자 업계별
    • 용도별
    • 국가별
  • 남미
    • 유형별
    • 최종 사용자 업계별
    • 용도별
    • 국가별
  • 유럽
    • 유형별
    • 최종 사용자 업계별
    • 용도별
    • 국가별
  • 중동 및 아프리카
    • 유형별
    • 최종 사용자 업계별
    • 용도별
    • 국가별
  • 아시아태평양
    • 유형별
    • 최종 사용자 업계별
    • 용도별
    • 국가별

제9장 경쟁 환경 및 분석

  • 주요 기업 및 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의 및 콜라보레이션
  • 경쟁 대시보드

제10장 기업 프로파일

  • Vishay Intertechnology Inc.
  • KYOCERA AVX Components Corporation
  • Coilcraft, Inc.
  • Delta Electronics, Inc.
  • Taiyo Yuden Co., Ltd.
  • Panasonic Corporation
  • TDK Corporation
  • Ice Components.
  • Pulse Electronics(Yageo Company)
  • Murata Manufacturing Co., Ltd.
  • Chilisin
  • TTI, Inc.
AJY 25.02.07

The inductor market is projected to grow from US$6.745 billion in 2025 to US$8.742 billion in 2030 at a CAGR of 5.32%.

An inductor is a two-terminal electric component that stores energy in the magnetic field when electric current flows through it. It is efficiently used in electronic devices such as smartphones as during the power-on process of certain smartphones, inductors' main function is to keep up with the current stable and also protect the safety of the smartphone or any electronic device.

Furthermore, inductors offer multiple benefits, like it helps to change electrical energy to magnetic energy, and regulating the flow of DC currents, restricting the AC current. The bolstering growth in major end-users is anticipated to propel the market expansion on global scale.

Inductor Market Drivers

  • Bolstering growth in automotive is expected to drive the inductors demand globally.

In the automotive sector, the inductors play an important role, as these are used to regulate the voltages of the circuits and maintain a stable output. The use of inductors also improves the reliability of the vehicle, along with increasing the performance capability. With the increasing demand for the new automotive, the market size of the global inductor market is also expected to increase.

According to the International Organization of Motor Vehicle Manufacturers (OICA), the total number of vehicles sold in 2023 was about 92.724 million, a significant increase from 82.871 million in 2022. About 50.750 million units of passenger cars were sold in 2022, which increased to 57.013 million in 2023.

Moreover, the same source specified that the global automotive production also experienced a positive growth in 2023 with the production volume reaching up to 93.54 million units which signified a 10.27% growth over 2022's production figure.

Inductor Market geographical outlook

  • North America will continue to be the dominant market shareholder during the forecast period.

Geographically, the Inductor market has been segmented into North America, South America, Europe, the Middle East, Africa, and the Asia Pacific.

During the forecast period, Asia Pacific is anticipated to show significant growth fueled by the ongoing investment in enhancing industrial productivity in major economies namely China, India, Japan and South Korea. For instance, the increased demand for high-end smartphones, particularly those with innovative features like folding screens has made Chinese manufacturers to upgrade their game on their products' thicknesses, screen quality as well as battery life. This will increase demand for inductors in China driven by consumers whose preferred mode of communication is through wireless networks, thereby leading to the inductor market expansion.

Likewise, the growing automotive production, rapid urbanization and improvement in living standards have boosted the demand and consumption of consumer electronics such as smartphones in China. For instance, the number of mobile subscribers in China increased to 1.29 billion in 2022 with an 87% penetration rate, resulting in high demand and leading to market growth

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The Inductor Market is analyzed into the following segments:

By Type

  • Air Core Inductor
  • Ferrite Core Inductor
  • Others

By End-User Industry

  • Automotive
  • Industrial
  • Telecommunication
  • Defense
  • Consumer Electronics
  • Others

By Application

  • Radio and High Frequency Applications
  • Power Supplies
  • DC-DC Converters
  • Mobile Communication System
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Indonesia
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. CXO Perspective

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. INDUCTOR MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Air Core Inductor
  • 5.3. Ferrite Core Inductor
  • 5.4. Others

6. INDUCTOR MARKET BY END-USER INDUSTRY

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Automotive
  • 6.3. Industrial
  • 6.4. Telecommunication
  • 6.5. Defense Consumer Electronics
  • 6.6. Others

7. INDUCTOR MARKET BY APPLICATION

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Radio and Hight Frequency Application
  • 7.3. Power Supplies
  • 7.4. DC-DC Converters
  • 7.5. Mobile Communication System
  • 7.6. Others

8. INDUCTOR MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Type
    • 8.2.2. By End-User Industry
    • 8.2.3. By Application
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. USA
      • 8.2.4.2. Canada
      • 8.2.4.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Type
    • 8.3.2. By End-User Industry
    • 8.3.3. By Application
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
      • 8.3.4.2. Argentina
      • 8.3.4.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Type
    • 8.4.2. By End-User Industry
    • 8.4.3. By Application
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. United Kingdom
      • 8.4.4.2. Germany
      • 8.4.4.3. France
      • 8.4.4.4. Spain
      • 8.4.4.5. Others
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Type
    • 8.5.2. By End-User Industry
    • 8.5.3. By Application
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. Saudi Arabia
      • 8.5.4.2. UAE
      • 8.5.4.3. Israel
      • 8.5.4.4. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Type
    • 8.6.2. By End-User Industry
    • 8.6.3. By Application
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. Japan
      • 8.6.4.2. China
      • 8.6.4.3. India
      • 8.6.4.4. South Korea
      • 8.6.4.5. Indonesia
      • 8.6.4.6. Thailand
      • 8.6.4.7. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Vishay Intertechnology Inc.
  • 10.2. KYOCERA AVX Components Corporation
  • 10.3. Coilcraft, Inc.
  • 10.4. Delta Electronics, Inc.
  • 10.5. Taiyo Yuden Co., Ltd.
  • 10.6. Panasonic Corporation
  • 10.7. TDK Corporation
  • 10.8. Ice Components.
  • 10.9. Pulse Electronics (Yageo Company)
  • 10.10. Murata Manufacturing Co., Ltd.
  • 10.11. Chilisin
  • 10.12. TTI, Inc.
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