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인스턴트 음료용 프리믹스 시장 - 예측(2024-2029년)

Instant Beverage Premix Market - Forecasts from 2024 to 2029

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 145 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

인스턴트 음료용 프리믹스 시장은 2022년 609억 9,286만 달러로 평가되며, 연평균 6.07% 성장하여 2029년에는 921억 7,279만 6,000달러의 시장 규모에 도달할 것으로 예상됩니다.

인스턴트 차, 인스턴트 커피, 인스턴트 건강 음료 등 다양한 음료 제품으로 구성된 인스턴트 음료용 프리믹스는 단백질, 미네랄, 비타민이 풍부하고 조리가 간편하며 신진대사율을 높이고 두뇌 기능을 향상시키는 음료입니다. 이러한 음료에 대한 수요는 급속한 도시화와 사람들의 라이프스타일 향상으로 인해 간편하고 건강한 음료에 대한 수요와 소비가 증가함에 따라 크게 성장하고 있습니다.

세계은행 데이터에 따르면 2021년 세계 도시 인구는 44억 명으로 그 비율이 56%에 달하고 2050년에는 1.5배인 60억 명에 달할 것으로 예상됩니다. 급속한 도시화와 건강한 라이프스타일에 대한 인식이 높아지면서 인스턴트 건강 음료와 같은 인스턴트 음료용 프리믹스에 대한 수요와 소비가 크게 증가할 것으로 예상됩니다. 또한, 인스턴트 음료용 프리믹스는 그 편리함과 안전성으로 인해 사람들의 일상 생활에 없어서는 안 될 필수품으로 자리 잡고 있습니다. 이러한 인스턴트 음료 프리믹스의 유익한 기능은 향후 시장 수요를 촉진하고 예측 기간 동안 시장 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다.

시장 동향:

즉석 음료용 프리믹스 시장은 고객의 요구와 라이프스타일의 변화에 따른 여러 가지 이유로 성장하고 있습니다. 바쁜 라이프스타일로 인한 시간 절약과 편의성에 대한 요구가 증가함에 따라 빠르고 간단한 음료 솔루션을 찾는 고객이 증가하고 있습니다. 또한, 이동 중에도 음식을 섭취하는 경향이 높아짐에 따라 인스턴트 음료 프리믹스가 편리하고 번거롭지 않은 대체품으로 널리 받아들여지고 있습니다.

사용이 간편하고 계량화된 다양한 맛은 혁신적인 제품 배합과 다양한 맛 옵션을 통해 고객에게 더 큰 매력을 선사하고 있습니다. 건강과 웰빙에 대한 인식이 높아지면서 비타민, 미네랄, 천연 성분으로 강화된 인스턴트 음료 프리믹스의 기능적 이점을 찾는 소비자들이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 촉진요인:

  • 빠른 경제 발전과 도시화가 시장을 촉진할 것으로 예상됩니다.

인스턴트 음료 프리믹스는 도시에 사는 사람들 사이에서 매우 인기가 있으며, 바쁜 라이프스타일에서 쉽게 구할 수 있고 쉽게 준비할 수 있는 음료의 선택에 변화를 가져오고 있습니다. 인스턴트 커피, 인스턴트 티와 같은 인스턴트 음료 프리믹스는 높은 편의성, 쉬운 접근성, 풍부한 향기 성분으로 인해 사람들에게 최고의 선택으로 여겨지고 있습니다.

세계의 여러 주요 국가들은 사람들의 생활 수준을 향상시키기 위해 정부가 시행한 주요 정책과 투자로 인해 도시화가 급속히 진행되고 있습니다. 미국과 중국에서도 인스턴트 커피, 인스턴트 차 등 인스턴트 음료에 대한 수요가 증가할 것으로 예상되며, 이는 예측 기간 동안 인스턴트 음료용 프리믹스 시장의 성장에 긍정적인 영향을 미칠 것으로 예상됩니다.

  • 소비자 라이프스타일의 변화가 시장 성장에 영향을 미칠 수 있습니다.

프리믹스 인스턴트 음료 시장 역학은 소비자의 라이프스타일 변화에 의해 크게 좌우됩니다. 빠르게 변화하고 시간에 쫓기는 현대 생활로 인해 간편한 음료 프리믹스에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 이러한 제품은 편리성에 대한 요구를 완벽하게 충족시켜 바쁜 일정을 가진 사람들에게 간단하고 빠른 솔루션을 제공합니다.

즉석 음료용 프리믹스는 이동 중 소비 습관을 특징으로 하는 라이프스타일의 변화로 인해 점점 더 많은 인기를 얻고 있습니다. 이러한 프리믹스는 소비자에게 이동 중에도 편리하고 휴대가 간편한 대안을 제공합니다. 인스턴트 음료 프리믹스 카테고리는 다양한 맛과 경험을 원하는 소비자의 욕구에 힘입어 생산자들의 혁신적 노력에 힘입어 다양한 선택지가 제공되고 있습니다.

인스턴트 커피 부문은 크게 증가할 것으로 예상됩니다.

시장 세분화는 제품 유형에 따라 인스턴트 커피, 인스턴트 차, 인스턴트 건강 음료, 수프, 기타로 나뉩니다. 인스턴트 커피 분야는 인스턴트 음료용 프리믹스 시장 예측 기간 동안 비교적 높은 성장률을 보일 것으로 예상됩니다. 인스턴트 커피의 특징은 쉽게 녹고, 쉽게 만들 수 있으며, 단백질 섭취량이 많고, 커피에 함유된 카페인이 뇌의 기능을 향상시킨다는 점입니다. 인스턴트 커피는 이러한 강력한 장점으로 인해 다양한 국가와 지역에서 높은 수요를 보이고 있습니다.

북미는 주요 지역 시장이 될 것으로 예상됩니다.

북미 인스턴트 음료 시장은 고객의 니즈와 선호도 변화에 따른 여러 변수에 의해 활성화되고 있습니다. 이러한 추세의 주요 원동력은 간편함과 사용 편의성에 대한 요구가 증가하고 있다는 점입니다. 소비자들 사이에 바쁜 일정이 만연해지면서 편리하고 간편한 대체 음료에 대한 니즈가 증가하고 있습니다. 그 결과, 품질 저하 없이 빠르게 만족감을 주는 인스턴트 음료의 인기가 높아지고 있습니다. 인스턴트 음료의 상업적 매력은 향이 첨가된 음료, 커피, 차 등의 유연성으로 인해 더욱 강화되고 있습니다. 이는 북미 소비자들의 다양한 취향에 호소하고 있습니다. 이 시장은 이동 중에도 즐길 수 있는 문화 트렌드와 바쁜 도시 라이프스타일의 영향에 의해 더욱 뒷받침되고 있습니다.

목차

제1장 소개

  • 시장 개요
  • 시장 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 가정
  • 기준 연도와 예측 연도 타임라인
  • 이해관계자에 대한 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 디자인
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 애널리스트의 견해

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 애널리스트의 견해

제5장 인스턴트 음료용 프리믹스 시장 : 제품 유형별

  • 소개
  • 인스턴트 커피
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적인 수익성
  • 인스탄트티
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적인 수익성
  • 인스턴트 건강 드링크
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적인 수익성
  • 인스턴트 수프
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적인 수익성
  • 기타
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적인 수익성

제6장 인스턴트 음료용 프리믹스 시장 : 유통 채널별

  • 소개
  • 온라인 소매
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적인 수익성
  • 슈퍼마켓
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적인 수익성
  • 편의점
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적인 수익성
  • 전문점
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적인 수익성

제7장 인스턴트 음료용 프리믹스 시장 : 최종사용자별

  • 소개
  • 주거용
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적인 수익성
  • 상업용
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적인 수익성

제8장 인스턴트 음료용 프리믹스 시장 : 지역별

  • 소개
  • 북미
    • 제품 유형별
    • 유통 채널별
    • 최종사용자별
    • 국가별
  • 남미
    • 제품 유형별
    • 유통 채널별
    • 최종사용자별
    • 국가별
  • 유럽
    • 제품 유형별
    • 유통 채널별
    • 최종사용자별
    • 국가별
  • 중동 및 아프리카
    • 제품 유형별
    • 유통 채널별
    • 최종사용자별
    • 국가별
  • 아시아태평양
    • 제품 유형별
    • 유통 채널별
    • 최종사용자별
    • 국가별

제9장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의 및 협업
  • 경쟁력 있는 대시보드

제10장 기업 개요

  • Plus Beverages
  • Plasma Foods
  • Nestle S.A
  • Ajinomoto Group
  • Starbucks Corporation
  • Neel Beverages Pvt. Ltd
  • Straus Group Ltd.
  • Urban Beverages
ksm 24.04.04

The instant beverage premix market is evaluated at US$60,992.860 million for the year 2022 and is projected to grow at a CAGR of 6.07% to reach a market size of US$92,172.796 million by the year 2029.

Instant beverage premixes consisting of various beverage products such as instant tea, instant coffee, and instant health drinks among others are drinks that have rich protein, minerals, and vitamin intake, are easy to prepare, increase metabolism rate, and enhance brain functionality. The demand for these drinks is growing significantly owing to rapid urbanization and improvement in the lifestyle of the people which has increased the demand and consumption for many healthy beverage items which are easy to prepare.

According to World Bank data, in 2021, with a percentage share of 56%, the global urban population was 4.4 billion from the total global population, and the number is expected to increase by 1.5 times to 6 billion by 2050. Rapid urbanization coupled with growing awareness towards a healthy lifestyle is predicted to provide a major boost to the demand and consumption of instant beverage premix such as instant health drinks. Furthermore, instant beverage premix is becoming an integral part of people's daily lives, owing to the great amount of convenience and relief it provides. Such beneficial features of the instant beverage premix will propel its market demand in the future, thereby creating a surge in its market growth during the forecast period.

MARKET TRENDS:

The instant beverage premixes market is growing as a result of several reasons that meet changing customer demands and lifestyles. The growing need for time-saving and convenience due to busy lifestyles is a major motivator, as customers look for quick and simple beverage solutions. The growing trend of consuming food while on the road is contributing to the widespread acceptance of instant beverage premixes as a convenient and hassle-free substitute.

A wide range of flavors in an easy-to-use, pre-measured format is made possible by innovative product formulations and a diverse range of flavor options, which enhance customer appeal. Consumers seeking functional advantages in instant beverage premixes enhanced with vitamins, minerals, and natural ingredients are driving the market due to the increased awareness of health and well-being.

MARKET DRIVERS:

  • Rapid economic development and urbanization are anticipated to propel the market.

Instant beverage premix is very popular among people living in cities as their busy lifestyle makes them shift words beverage options that are easily available and easy to prepare. Instant beverage premixes such as instant coffee and instant tea are considered the best options for people owing to their high convenience, easy availability, and rich aromatic compounds.

Various major economies in the world are witnessing rapid urbanization owing to the major policies and investments undertaken by the governments to improve the living standard of the people. The demand for instant beverage options such as instant coffee and instant tea is anticipated to also increase in the US and China, thereby having a positive impact on the growth of the instant beverage premix market during the forecast period.

  • Changing consumer lifestyles might impact market growth.

The dynamics of the premixed instant beverages market are strongly shaped by the changing lifestyles of consumers. The demand for quick beverage premixes has increased due to the fast-paced and time-constrained nature of contemporary living. These goods perfectly satisfy the demand for convenience, offering people with hectic schedules a simple and quick fix.

Instant beverage premixes have become increasingly popular due to the changing lifestyle that is characterized by on-the-go consumption habits. These premixes provide customers with a convenient and portable alternative when they are on the go. A wide range of options are available in the instant beverage premix category due to producers' innovative efforts, which have been spurred by consumers' desire for a variety of tastes and experiences.

The instant coffee segment is anticipated to rise significantly.

Based on the product type the instant beverage premix market is segmented as instant coffee, instant tea, instant health drinks, soups, and others. The instant coffee segment is expected to grow at a relatively higher rate during the forecast period of the instant beverage premix market. The specialty of instant coffee is that it is easily soluble, easy to make, has a high protein intake and the caffeine content in the coffee enhances brain functioning. Owing to its highly impactful benefits, instant coffee is highly demanding in various countries and regions.

North America is anticipated to be the major regional market.

The instant beverages market in North America is fueled by several variables that meet customers' changing needs and tastes. The primary motivator behind this trend is the increasing need for expediency and ease of use. The rising prevalence of hectic schedules among consumers has led to a need for convenient and quick beverage alternatives. This has resulted in the rise in popularity of instant drinks, which provide rapid satisfaction without sacrificing quality. The commercial attractiveness of instant beverages is bolstered by their flexibility, which includes flavored drinks, coffee, and tea. This appeals to the wide range of tastes that consumers have in North America. The market is further supported by the growing trend of on-the-go culture and the impact of busy urban lifestyles since quick beverages offer a practical option for people looking to rehydrate while managing busy schedules.

Segmentation:

By Product Type

  • Instant Coffee
  • Instant Tea
  • Instant Health Drinks
  • Instant Soups
  • Others

By Distribution Channel

  • Online Retail
  • Supermarkets
  • Convenience Stores
  • Specialty Stores

By End-User

  • Residential
  • Commercial

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. INSTANT BEVERAGE PREMIX MARKET, BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Instant Coffee
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Instant Tea
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Instant Health Drinks
    • 5.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.5. Instant Soups
    • 5.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.5.2. Growth Prospects
    • 5.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.6. Others
    • 5.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.6.2. Growth Prospects
    • 5.6.3. Geographic Lucrativeness

6. INSTANT BEVERAGE PREMIX MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Online Retail
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Supermarkets
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Convenience Stores
    • 6.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.5. Specialty Stores
    • 6.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.5.2. Growth Prospects
    • 6.5.3. Geographic Lucrativeness

7. INSTANT BEVERAGE PREMIX MARKET, BY END-USER

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Residential
    • 7.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Commercial
    • 7.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness

8. INSTANT BEVERAGE PREMIX MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Product Type
    • 8.2.2. By Distribution Channel
    • 8.2.3. By End-User
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. USA
        • 8.2.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.2. Canada
        • 8.2.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.3. Mexico
        • 8.2.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Product Type
    • 8.3.2. By Distribution Channel
    • 8.3.3. By End-User
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
        • 8.3.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.2. Argentina
        • 8.3.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.3. Others
        • 8.3.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Product Type
    • 8.4.2. By Distribution Channel
    • 8.4.3. By End-User
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. United Kingdom
        • 8.4.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.2. Germany
        • 8.4.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.3. France
        • 8.4.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.4. Spain
        • 8.4.4.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.5. Others
        • 8.4.4.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.5.2. Growth Prospects
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Product Type
    • 8.5.2. By Distribution Channel
    • 8.5.3. By End-User
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. Saudi Arabia
        • 8.5.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.2. UAE
        • 8.5.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.3. Israel
        • 8.5.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.4. Others
        • 8.5.4.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.4.4.2. Growth Prospects
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Product Type
    • 8.6.2. By Distribution Channel
    • 8.6.3. By End-User
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
        • 8.6.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.2. Japan
        • 8.6.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.3. India
        • 8.6.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.4. South Korea
        • 8.6.4.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.5. Taiwan
        • 8.6.4.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.5.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.6. Thailand
        • 8.6.4.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.6.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.7. Indonesia
        • 8.6.4.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.7.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.8. Others
        • 8.6.4.8.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.8.2. Growth Prospects

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Plus Beverages
  • 10.2. Plasma Foods
  • 10.3. Nestle S.A
  • 10.4. Ajinomoto Group
  • 10.5. Starbucks Corporation
  • 10.6. Neel Beverages Pvt. Ltd
  • 10.7. Straus Group Ltd.
  • 10.8. Urban Beverages
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