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세계의 헬시 에이징(심혈관 및 뼈 건강 식품 및 음료) 시장 : 예측(2024-2029년)

Cardiovascular and Bone Health Positioned Food and Beverages (Healthy Aging Market) - Forecasts from 2024 to 2029

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 124 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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헬시 에이징(심혈관 및 뼈 건강 식품 및 음료)(Cardiovascular and Bone Health Positioned Food and Beverages, Healthy Aging) 시장은 예측 기간중 11.07%의 CAGR로 성장하여 2022년의 407억 9,200만 달러에서 2029년에는 949억 4,500만 달러 규모에 도달할 것으로 예상됩니다.

건강한 노화를 위한 심혈관 및 뼈 건강에 좋은 식음료는 노화와 관련하여 심혈관 건강, 뼈 건강 및 전반적인 웰빙을 지원하기 위해 고안된 제품입니다. 이러한 제품에는 건강한 콜레스테롤 수치를 유지하고 심혈관 질환의 위험을 줄이는 데 도움이 되는 오메가-3 지방산, 항산화제, 섬유질, 식물성 스테롤과 같은 심장 친화적인 영양소가 포함되어 있습니다. 또한 뼈의 무기질화와 밀도에 중요한 역할을 하는 칼슘, 비타민 D, 비타민 K, 마그네슘과 같은 영양소도 함유하고 있습니다.

건강한 노화에는 건강 유지, 영양 균형 촉진, 면역 체계 지원, 노화와 관련된 건강 문제 관리 등 종합적인 접근이 필요합니다. 수년에 걸쳐 생활 양식의 변화로 인해 우리는 건강한 라이프 스타일을 채택해야 할 필요성에 강요해 왔습니다. 사람들은 자신의 건강과 행복에 대해 더 강하게 의식하고 건강한 노화 시장을 개척 할 수있는 좋은 기회가 확산되고 있습니다.

전 세계 인구는 빠른 속도로 고령화되고 있습니다. 이로 인해 건강한 노화를 촉진하는 추가적인 이점을 제공하는 식품 및 웰빙 제품과 보충제에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 그 외에도 심혈관 질환, 뼈 통증을 유발하는 비타민 결핍 및 건강 문제와 관련된 우려의 증가도 건강한 노화 시장의 주요 추진 요인입니다. 시장의 주요 제약 중 하나는 생활 필수품조차 부족한 저개발 지역으로 범위를 확장하는 것입니다.

시장 성장 촉진요인

  • 심혈관 질환 증가가 시장 성장을 뒷받침합니다.

건강에 해로운 다이어트, 운동 부족, 담배의 대량 소비, 흡연, 도시화, 오염과 관련된 생활 패턴의 변화는 수년 동안 우리의 건강과 복지를 끌어들이는 요소의 일부이며, 수년에 걸쳐 심혈관 질환 증가 에 기여했습니다. WHO에 따르면 매년 약 1,790만 명이 심혈관 질환으로 사망하고 있으며, CVD는 세계적으로 주요 사인이 되고 있습니다. CVD(심혈관질환)는 뇌혈관질환, 관상동맥성 심장질환, 류마티스성 심장질환 등 심장과 관련된 다양한 질환을 포함하며, 시간이 지남에 따라 뇌졸중과 심장마비를 유발할 수 있습니다.

WHO에 따르면 CVD에 의한 사망자 수의 5명 중 4명은 심장 발작과 뇌졸중에 의한 것으로 큰 문제가 되고 있습니다. 게다가 노화에 따라 면역력의 저하나 몸의 쇠퇴에 의해 심혈관 질환의 위협이 높아지는 것을 연구에서 알고 있습니다. 유엔이 제공한 데이터에 따르면 65세 이상의 인구에서 차지하는 비율은 1990년 6%에서 2019년 9%로 증가했습니다. 2019년 세계의 65세 이상 인구는 7억 300만 명으로, 2050년에는 15억 명으로 두 배가 될 것으로 예측됩니다. 이러한 예측에 따라 심혈관 질환의 증례는 더욱 증가할 것으로 예측되어 건강한 노화의 필요성이 외쳐지고 있습니다.

인식률 향상, 의식 향상 캠페인, 정부의 이니셔티브는 사람들이 건강한 식생활을 보내 건강한 라이프 스타일을 채택하는 데 크게 기여하고 있습니다. 따라서 허브 제품, 피토스테롤 기반 제품, 코엔자임 Q10 또는 CoQ10 보충제, 저지방 유제품, 곡물과 견과류, 생선 기름, 오메가 3 지방산 보충제와 같은 심혈관 관련 웰빙 제품과 보충제가 사람들의 식생활의 일부가되어 건강한 생활을 유도하는 큰 기회를 열고 있습니다.

  • 뼈 관련 질환 증가가 시장 성장을 밀어 올 것으로 예상됩니다.

심혈관 질환과는 별도로, 헬시 에이징 식품 및 음료 시장을 괴이 첫 주요 기회 중 하나는 뼈 관련 질환이 많은 지역을 획득하는 것입니다. 칼슘 부족, 비타민 D 부족, 인구 고령화, 저체중, 흡연, 알코올 과다 복용, 운동 부족 등은 골다공증과 뼈 페트로증과 같은 문제로 고통받는 중요한 지역입니다.

골다공증은 뼈의 구조와 조직을 약화시키는 가장 흔한 뼈 질환으로 뼈의 강도가 떨어지고 골절 가능성이 높습니다. 미국 질병 예방관리센터가 실시한 조사에 따르면 50세 이상 성인 골다공증의 연령조정 유병률은 2007-2008년 9.4%에서 2017-2018년 12.6%로 증가했습니다. 저출산에 따라 노인 인구가 증가하고 있으며 뼈 관련 헬시 에이징 시장에 호기심이 되고 있습니다.

시장 성장 억제요인

  • 보충제와 관련된 규제와 안전성이 시장을 방해할 가능성

시장 성장의 주요 억제요인 중 하나는 보충제 및 기타 웰빙 제품과 관련된 안전성입니다. 왜냐하면 이러한 보충제의 대부분은 임산부와 아이에 대한 사전 검사를 거치지 않기 때문에 시장 성장의 방해가 될 수 있기 때문입니다. 기타에도 보충제에 관한 FDA의 규제도 시장에 위협을 줄 수 있습니다. 제품이 시장에 나오면 FDA는 소비자의 리뷰에 따라 부작용을 추적합니다. 제품이 안전하지 않은 것으로 밝혀지면 FDA는 제조업체에 엄격한 법적 조치를 취하거나 제품을 시장에서 제거하는 경고를 발행할 수 있습니다.

주요 발전 :

  • 2023년 11월 -BASF SE는 화학, 플라스틱, 농작물 보호 제품, 성능 제품을 생산, 마케팅, 판매하는 화학 회사입니다. 다양한 산업에 서비스를 제공하고, 세계적인 고객, 과학자, 파트너와의 제휴에 의해 연구 개발을 실시합니다. BASF Services Europe GmbH는 베를린에 8층 15,000평방미터의 새로운 서비스 거점을 개설했습니다. 이 회사는 유럽, 중동, 아프리카의 BASF 그룹 회사에 경영 관리 서비스를 제공합니다.
  • 2022년 8월-ADM사와 Benson Hill사는 식물성 단백질을 위한 혁신적인 대두 원료를 확대하기 위한 전략적 파트너십을 발표했습니다. ADM은 Benson Hill 초고단백 대두에서 추출한 독점 성분을 가공하고 상용화하여 물과 탄소 지속 가능성의 이점을 지닌 덜 가공된 단백질을 제공할 것입니다. 이번 파트너십을 통해 ADM의 원산지, 응용, 제형에 대한 전문성과 Benson Hill의 크롭OS 기술 플랫폼을 결합하여 고부가가치 대체 단백질 제품을 종자부터 식탁까지 상업적으로 생산할 수 있는 경로를 마련할 예정입니다. 이 협력은 종자에서 식탁에 이르는 식품 혁명에 농부 파트너를 참여시킵니다.

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준 및 예측연도 타임라인
  • 이해 관계자의 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 설계
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 애널리스트 보기

제5장 심혈관 및 뼈 건강 식품 및 음료-헬시 에이징 시장 : 제품별(심혈관 건강)

  • 소개
  • 피토스테롤 기반의 상품
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 곡물과 견과류
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 생선 기름과 오메가 3 지방산 보충제
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 코엔자임 Q10 또는 CoQ10 보충제
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 저지방 유제품
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 허브 처방
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 기타
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제6장 심혈관 및 뼈 건강 식품 및 음료-헬시 에이징 시장 : 제품별(뼈 건강)

  • 소개
  • 칼슘 보충제
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 비타민 D 보충제
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 마그네슘 보충제
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 비타민 K2 보충제
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 기타
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제7장 심혈관 및 뼈 건강 식품 및 음료-헬시 에이징 시장 : 유통 채널별

  • 소개
  • 온라인
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 오프라인
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제8장 심혈관 및 뼈 건강 식품 및 음료-헬시 에이징 시장 : 지역별

  • 소개
  • 북미
    • 제품별(심혈관 건강)
    • 제품별(뼈 건강)
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 남미
    • 제품별(심혈관 건강)
    • 제품별(뼈 건강)
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 유럽
    • 제품별(심혈관 건강)
    • 제품별(뼈 건강)
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 중동 및 아프리카
    • 제품별(심혈관 건강)
    • 제품별(뼈 건강)
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 아시아 태평양
    • 제품별(심혈관 건강)
    • 제품별(뼈 건강)
    • 유통 채널별
    • 국가별

제9장 경쟁 환경 및 분석

  • 주요 기업 및 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의 및 협업
  • 경쟁 대시보드

제10장 기업 프로파일

  • Now Health Group Inc.
  • Herbal Hills
  • Nature's Way Products, LLC
  • Cosmic Nutracos Solutions Private Limited
  • Nestle Health Science SA
  • Nordic Naturals
  • Abbott Laboratories
  • Ion Labs
  • Amway
  • GNC Holdings Inc.
LYJ

The cardiovascular and bone health positioned food and beverages: the healthy aging market is expected to grow at a compound annual growth rate of 11.07% over the forecast period to reach a market size of US$94.945 billion in 2029, from US$40.792 billion in 2022.

Cardiovascular and bone health-positioned food and beverages for healthy aging are products designed to support cardiovascular health, bone health, and overall well-being in the context of aging. These products include heart-friendly nutrients like omega-3 fatty acids, antioxidants, fiber, and plant sterols, which help maintain healthy cholesterol levels and reduce the risk of cardiovascular diseases. They also contain nutrients like calcium, vitamin D, vitamin K, and magnesium, which play a crucial role in bone mineralization and density.

Healthy aging encompasses a holistic approach to maintaining well-being, promoting overall nutritional balance, supporting the immune system, and managing age-related health challenges. Over the years, changing living patterns have driven us towards the need to adopt a healthy lifestyle. People are becoming more conscious about their health and well-being, which has opened up a great opportunity to develop the healthy aging market.

The global population is aging at a fast rate. This has increased the need to adopt food and wellness products and supplements that carry the extra benefits of promoting healthy aging. Apart from that, the rising concerns relating to cardiovascular diseases, vitamin deficiencies leading to bone pains, and health issues are also major driving factors for the healthy aging market. One of the major restraints for the market is to expand its reach in less developed regions that lack even the necessities of life.

Market Drivers

  • The rise of cardiovascular diseases will bolster the market growth

Changing living patterns accompanied by an unhealthy diet, lack of physical activity, high consumption of tobacco, smoking, urbanization, and pollution are some of the elements playing with our health and wellness for years and have contributed to the rise of cardiovascular diseases over the years. According to WHO, around 17.9 million die from cardiovascular diseases every year, which has made CVDs a leading cause of death globally. CVDs or Cardio Vascular Diseases include a range of heart-related disorders like cerebrovascular disease, coronary heart disease, rheumatic heart disease, etc. that can give rise to chances of strokes and heart attacks with time.

WHO says that around four out of five CVD deaths are due to heart attacks and stroke, becoming major concerns. Besides that, studies have found that with aging, the threat of cardiovascular diseases increases due to low immunity and a weak body, as well as the threat of other diseases. According to the data provided by the UN, the share of the population aged 65 years or over increased from 6% in 1990 to 9% in 2019. There were 703 million persons aged 65 years or over in the world in 2019, which is expected to double to 1.5 billion in 2050. With these projections, the cases of cardiovascular diseases are projected to increase further, which calls for the need for healthy aging.

The growing literacy, the rising awareness campaigns, and government initiatives contribute significantly to making people adopt a healthy lifestyle by eating a healthy diet. This, therefore, has opened up a significant opportunity for cardiovascular-related wellness products and supplements like herbal products, phytosterol-based commodities, coenzyme Q10 or CoQ10 supplements, low-fat dairy products, whole grains and nuts, fish oil, and omega 3 fatty acid supplements to become a part of people's diet and induce healthy living in them.

  • Increasing bone-related diseases are anticipated to surge the market growth.

Apart from cardiovascular diseases, one of the major opportunities for developing the healthy aging food and beverages market is to acquire the areas of high bone-related diseases. Calcium deficiency, vitamin D deficiency, population aging, low body weight, smoking, excess alcohol consumption, physical inactivity, etc., are critical areas that suffer from problems like osteoporosis and osteopetrosis, etc.

Osteoporosis is the most common bone disease that weakens the bone structure and tissue, due to which bone loses strength, which increases the chances of fractures. According to a survey conducted by the Centers for Disease Control and Prevention in the USA, the age-adjusted prevalence of osteoporosis among adults aged 50 and over increased from 9.4% in 2007-2008 to 12.6% in 2017-2018. With the declining birth rate, the aged population is rising, which has created an opportunity for the bone-related healthy aging market.

Market Restraints

  • Regulations and safety associated with the supplements could hinder the market

One of the major restraints for the market growth is the safety associated with supplements and other wellness products. This is because many of these supplements do not go through any prior testing for pregnant women and children, and this can hamper the market growth. Besides that, the regulation by the FDA on the supplements can pose another threat to the market. Once the product is marketed, the FDA tracks its side effects as per consumer reviews. If the product is found unsafe, the FDA can take strict legal actions against the manufacturer or issue a warning to remove the product from the market.

Key Developments:

  • November 2023- BASF SE, a chemical company that produces, markets, and sells chemicals, plastics, crop protection products, and performance products. It serves various industries and conducts R&D in alliance with global customers, scientists, and partners. BASF Services Europe GmbH opened a new service hub in Berlin, using 15,000 square meters over eight floors. The company provides business management services for BASF Group companies in Europe, the Middle East, and Africa.
  • August 2022- ADM and Benson Hill announced a strategic partnership to scale innovative soy ingredients for plant-based proteins. ADM will process and commercialize proprietary ingredients derived from Benson Hill Ultra-High Protein soybeans, offering less-processed proteins with water and carbon sustainability benefits. The partnership is going to create a pathway towards commercial-scale seed-to-fork production of higher-value alternative protein products, combining ADM's expertise in origination, applications, and formulation with Benson Hill's CropOS technology platform. The collaboration engages farmer partners in the seed-to-fork food revolution.

Segmentation:

By Product Type (Cardiovascular Health)

  • Phytosterol-based commodities
  • Whole grains and nuts
  • Fish oil and omega-3 fatty acid supplements
  • Coenzyme Q10 or CoQ10 supplements
  • Low-fat dairy products
  • Herbal formulas
  • Others

By Product Type (Bone Health)

  • Calcium supplements
  • Vitamin D supplements
  • Magnesium supplements
  • Vitamin K2 supplements
  • Others

By Distribution Channel

  • Online
  • Offline

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • U.K.
  • Germany
  • France
  • Others
  • Middle East and Africa
  • UAE
  • South Africa
  • Israel
  • Saudi Arabia
  • Others
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • Australia
  • Taiwan
  • South Korea
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. CARDIOVASCULAR AND BONE HEALTH POSITIONED FOOD AND BEVERAGES: HEALTHY AGING MARKET BY PRODUCT TYPE (CARDIOVASCULAR HEALTH)

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Phytosterol-based commodities
    • 5.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Whole grains and nuts
    • 5.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Fish oil and omega-3 fatty acid supplements
    • 5.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.5. Coenzyme Q10 or CoQ10 supplements
    • 5.5.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.5.2. Growth Prospects
    • 5.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.6. Low-fat dairy products
    • 5.6.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.6.2. Growth Prospects
    • 5.6.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.7. Herbal formulas
    • 5.7.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.7.2. Growth Prospects
    • 5.7.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.8. Others
    • 5.8.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.8.2. Growth Prospects
    • 5.8.3. Geographic Lucrativeness

6. CARDIOVASCULAR AND BONE HEALTH POSITIONED FOOD AND BEVERAGES: HEALTHY AGING MARKET BY PRODUCT TYPE (BONE HEALTH)

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Calcium supplements
    • 6.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Vitamin D supplements
    • 6.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Magnesium supplements
    • 6.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.5. Vitamin K2 supplements
    • 6.5.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.5.2. Growth Prospects
    • 6.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.6. Others
    • 6.6.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.6.2. Growth Prospects
    • 6.6.3. Geographic Lucrativeness

7. CARDIOVASCULAR AND BONE HEALTH POSITIONED FOOD AND BEVERAGES: HEALTHY AGING MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Online
    • 7.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Offline
    • 7.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness

8. CARDIOVASCULAR AND BONE HEALTH POSITIONED FOOD AND BEVERAGES: HEALTHY AGING MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Product Type (Cardiovascular Health)
    • 8.2.2. By Product Type (Bone Health)
    • 8.2.3. By Distribution Channel
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. USA
        • 8.2.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.2.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.2. Canada
        • 8.2.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.2.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.3. Mexico
        • 8.2.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.2.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Product Type (Cardiovascular Health)
    • 8.3.2. By Product Type (Bone Health)
    • 8.3.3. By Distribution Channel
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
        • 8.3.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.3.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.2. Argentina
        • 8.3.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.3.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.3. Others
        • 8.3.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.3.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Product Type (Cardiovascular Health)
    • 8.4.2. By Product Type (Bone Health)
    • 8.4.3. By Distribution Channel
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. U.K.
        • 8.4.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.2. Germany
        • 8.4.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.3. France
        • 8.4.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.4. Others
        • 8.4.4.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.4.4.4.2. Growth Prospects
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Product Type (Cardiovascular Health)
    • 8.5.2. By Product Type (Bone Health)
    • 8.5.3. By Distribution Channel
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. UAE
        • 8.5.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.2. South Africa
        • 8.5.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.3. Israel
        • 8.5.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.4. Saudi Arabia
        • 8.5.4.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.5. Others
        • 8.5.4.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.5.4.5.2. Growth Prospects
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Product Type (Cardiovascular Health)
    • 8.6.2. By Product Type (Bone Health)
    • 8.6.3. By Distribution Channel
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
        • 8.6.4.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.2. Japan
        • 8.6.4.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.3. India
        • 8.6.4.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.4. Australia
        • 8.6.4.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.5. Taiwan
        • 8.6.4.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.5.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.6. South Korea
        • 8.6.4.6.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.6.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.7. Others
        • 8.6.4.7.1. Market Opportunities and Trends
        • 8.6.4.7.2. Growth Prospects

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Now Health Group Inc.
  • 10.2. Herbal Hills
  • 10.3. Nature's Way Products, LLC
  • 10.4. Cosmic Nutracos Solutions Private Limited
  • 10.5. Nestle Health Science S.A.
  • 10.6. Nordic Naturals
  • 10.7. Abbott Laboratories
  • 10.8. Ion Labs
  • 10.9. Amway
  • 10.10. GNC Holdings Inc.
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