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세계의 의약품 첨가제 시장 : 예측(2024-2029년)

Global Pharmaceutical Excipients Market - Forecasts from 2024 to 2029

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 126 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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의약품 첨가제(Pharmaceutical Excipients) 시장은 예측 기간 동안 CAGR 9.23%를 기록했으며 2022년 69억 1,700만 달러에서 2029년에는 128억 2,200만 달러 규모에 이를 것으로 예측됩니다.

첨가제는 의약품의 생산을 간소화하고 윤활성, 유동성, 열화 및 맛을 돕기 위해 동적 약물 물질과 함께 포함되는 약리학적으로 휴면 물질입니다. 또한 항균 작용과 진정제의 생리적 동화를 촉진하는 작용도 있습니다. 제약 산업에서 이용되는 첨가제는 충전제, 결합제, 오일, 향료, 감미료, 킬레이트제, 용매, 공용제 등을 포함합니다. 물리적 및 화학적으로 안정한 대량 투여 제형을 공급하기 위해, 제제 제조자는 의약품 첨가제에 깊이 의존합니다.

세계적으로 입수하기 쉽고 널리 이용되고 있는 의약품 제형에는 정제, 캡슐제, 외용 크림이나 젤제, 임플란트제, 경구제, 점안제, 주사제, 흡입제, 경피 패치제, 로젠지제, 좌약 등이 있습니다. 의약품 첨가제는 이러한 의약품 제형에서 가공을 돕고, 원약에 부피와 부피를 주거나, 최종 제품에서 제형의 안정성을 확보, 지지, 증가시키는데 이용됩니다.

암, 급성 호흡기 질환, 심장 마비, 당뇨병 및 기타 만성 질환은 세계에서 사망률 상승의 주요 원동력이 되고 있습니다. 미국만으로도 10명 중 6명이 만성 질환에 정기적으로 걸리며 지속적이고 정기적인 의약품 섭취가 필요합니다. 국제당뇨병연합(IDF)에 따르면 2019년에는 약 4억6,300만명(20-79세의 성인)이 당뇨병을 앓고 있으며, 2045년에는 7억명으로 증가할 것으로 예상되고 있습니다.

시장 성장 촉진요인 :

  • 연구개발(R&D) 증가가 의약품 첨가제 시장을 밀어올릴 것으로 예상됩니다.

의약품 제제의 조사 및 진보 확대로 다기능 첨가제가 생산 공정 및 의약품의 품질을 향상시키기 위해 이용되고 있습니다. 첨가제는 컴플라이언스와 치료의 실행 가능성을 향상시킴으로써 제약 제조업체가 지속적인 강화를 수행하는 데 중요한 역할을합니다.

제약산업의 연구개발에 대한 관심 증가는 의약품 첨가제 산업에 큰 영향을 미칠 것으로 예상됩니다. 이러한 불활성 물질은 의약품의 안정성과 용해성을 향상시키고 의약품의 전달 형태에 도움이 됩니다. 이들은 생체이용률, 배출 프로파일 및 동적 약물의 견고성에 영향을 미치며 의약품의 발전에 중요한 역할을 합니다. 나노입자와 리포좀과 같은 진보된 진정제 수송 프레임워크는 종종 특수한 첨가제를 필요로 합니다.

FDA와 EMA와 같은 행정기관은 의약품의 규제 기준 가이드라인과 벤치마크를 지속적으로 업그레이드하고 있으며, 최신 대책에 적합한 첨가제에 대한 요구를 뒷받침하고 있습니다. 특정 환자의 필요와 회복 구역을 기반으로 하는 제약 제제의 맞춤화는 중요합니다. 제약회사가 종합적인 연구개발에 기여함에 따라 의약품 첨가제에 대한 요구는 세계에 확산되고 있으며, 생산자는 향후 수년간 보다 넓은 지역에 공급할 기회가 확대될 것으로 보고 있습니다.

  • 만성 질환 증가는 의약품 첨가제 시장의 성장을 급증시킬 것으로 예상됩니다.

일반 의약품 산업의 성장은 만성 질환 증가와 의약품 시장 성장의 열쇠를 쥐고있는 첨가제의 개선으로 이어집니다. 심혈관 질환, 당뇨병, 암, 만성 호흡기 질환과 같은 주요 만성 질환 증가는 다양한 치료 옵션에 대한 수요를 부추깁니다.

제약 회사는 환자의 편안함과 컴플라이언스를 유지하면서 적절성과 효능을 높이기 위해 새로운 전달 프레임 워크와 마찬가지로 요구 사항을 충족하기위한 혁신적인 약물 제제를 만들고 있습니다. 이러한 의약품은 종종 복잡한 요법을 포함하며, 의약품의 안정성을 향상시키고, 약물의 방출 속도를 제어하고, 생체이용률을 높이기 위해 의약품 첨가제가 필요합니다. 지속적인 방출, 특정 조직으로의 표적 전달, 용해도 및 흡수 문제를 극복하기 위해서는 특별한 약물 전달 시스템이 필요합니다.

의약품 첨가제는 또한 서방형 정제 및 간편한 경구 제형과 같은 환자에게 친화적인 제형을 제조하는데 사용됩니다. 맞춤형 의료 및 생물학적 제제와 같은 치료 접근법의 혁신은 종종 안정성과 효능을 위해 특별한 첨가제를 필요로 합니다. 만성 질환에 대한 효과적인 치료법에 대한 접근을 개선하기 위한 정부의 이니셔티브와 건강 관리 정책은 의약품 첨가제 시장의 성장에 기여할 수 있습니다.

시장 성장 억제요인 :

  • 새로운 첨가제의 제조에 드는 비용과 시간은 시장 성장을 방해할 수 있습니다.

의약품 첨가제는 제조 현장의 규제 당국에 의한 강제 검사가 필요합니다. 업계에는 첨가제 승인 및 제조에 대한 별도의 지침이 없기 때문에 첨가제와 관련된 R&D 이니셔티브가 임박하고 있습니다. 신약 승인이 실패하면 첨가제와 무관하더라도 첨가제도 실패합니다. 또한, 첨가제의 제조에는 상당한 시간과 비용이 듭니다.

주요 발전

  • 2023년 10월-Lubrizol Life Science Health는 혁신적인 기술인 아피솔렉스(TM) 폴리머 가용화 첨가제가 CPhI 바르셀로나에서 Finished Formulation Award를 수상했습니다. 이 상은 메디신 제조업체(The Medicine Maker)사가 인정한 것으로, 12개의 혁신 카테고리에 속하는 180개 이상의 엔트리 중에서 획기적인 혁신에 수여되었습니다. 아피솔렉스(TM) 폴리머는 폴리(아미노산) 기반의 첨가제로, 비경구용으로서는 20년 이상 만의 용해성 향상 첨가제이며, 소수성 원약의 용해성을 최대 50,000배 향상 됩니다.
  • 2023년 10월-클라리언트 헬스케어는 CPHI 바르셀로나에서 원료 제제의 안정성과 용해성을 향상시키는 첨가제의 새로운 시리즈를 발표했습니다. 이 회사는 mRNA 백신 및 생물학적 제제와 같은 섬세한 제형을 비롯한 다양한 API 제제 및 투여 경로에 사용할 수 있는 3가지 새로운 VitiPure(R) 첨가제를 발표합니다. 클라리언트 헬스케어는 첨가제의 원스톱 숍 솔루션 제공업체로, 표준급부터 고순도 등급까지 독자적인 용도에 맞는 유연한 제제를 제공합니다.
  • 2023년 10월-Roquette은 수분에 민감한 의약품·식이보충제 원약용의 새로운 첨가제 등급 3종을 포트폴리오에 추가했습니다. 부분 프레젤라틴화 전분 Lycatab CT-LM, Microcel 103 SD 및 Microcel 113 SD를 포함한 이러한 등급은 고유의 안정화 및 수분 보호 효과를 가진 미결정 셀룰로오스입니다. 이 컴포넌트는 제조 방법이나 제형 유형에 관계없이 제약 제조업체가 약물 전달을 최적화 할 수 있도록 설계되었습니다. Roquette의 수분 보호 프로파일에는 저수분 활성(Aw) 첨가제의 종합적인 유형이 포함되어 수분의 영향을 받기 쉬운 활성 성분을 포함하는 용도에서 효과적인 약물 전달을 촉진합니다.
  • 2022년 7월-의약품 및 영양 보충제 첨가제 솔루션의 세계 리더인 DFE Pharma는 Lactohale(R) 400 출시를 통해 건조 분말 흡입(DPI) 포트폴리오를 확대했습니다. 이 새로운 학년은 특정 제약 회사 니즈에 맞게 사용자 정의 할 수 있으며 환자에게 적절한 결과를 얻기 위해 처방 담당자와 공동으로 개발되었습니다. DFE Pharma의 유당 기반 첨가제의 종합적인 제품 라인업은 시장에서 모든 유형의 흡입 의약품에 적절한 특성을 제공하도록 설계되었습니다. 락토헤르(R) 400은 분쇄된 무수 유당 등급이며, 양호한 유동성과 응집성을 요구하는 DPI 용도에 적합합니다.

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준 및 예측연도 타임라인
  • 이해 관계자의 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 설계
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 애널리스트 보기

제5장 의약품 첨가제 시장 : 첨가제 유형별

  • 소개
  • 폴리머
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 알코올
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 당류
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 미네랄
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 기타
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제6장 의약품 첨가제 시장 : 제제 유형별

  • 소개
  • 경구
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 외용
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 비경구
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 기타
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제7장 의약품 첨가제 시장 : 기능별

  • 소개
  • 코팅제
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 향료 및 감미료
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 윤활유 및 글라이던트(윤활제)
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 착색제
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 유화제
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 완충제
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 기타
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제8장 의약품 첨가제 시장 : 유통 채널별

  • 소개
  • 온라인
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 오프라인
    • 시장 기회 및 동향
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제9장 의약품 첨가제 시장 : 지역별

  • 소개
  • 북미
    • 첨가제 유형별
    • 제제 유형별
    • 기능별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 남미
    • 첨가제 유형별
    • 제제 유형별
    • 기능별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 유럽
    • 첨가제 유형별
    • 제제 유형별
    • 기능별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 중동 및 아프리카
    • 첨가제 유형별
    • 제제 유형별
    • 기능별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 아시아 태평양
    • 첨가제 유형별
    • 제제 유형별
    • 기능별
    • 유통 채널별
    • 국가별

제10장 경쟁 환경 및 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의 및 협업
  • 경쟁 대시보드

제11장 기업 프로파일

  • Ashland Global Holdings
  • DuPont
  • BASF SE
  • Roquette Feres
  • Evonik Industries AG
  • Croda International
  • Associated British Foods
  • Archer Daniels Midland Company
  • Lubrizol Corporation
LYJ

The global pharmaceutical excipients market is projected to witness a CAGR of 9.23% during the forecast period to reach a total market size of US$12.822 billion by 2029, increasing from US$6.917 billion in 2022.

Excipients are pharmacologically dormant substances included in conjunction with the dynamic medicate substance to streamline the production of the drug item and help in lubricity, flowability, deterioration, and taste. They may bestow a few shapes of antimicrobial work and additionally encourage the physiological assimilation of the sedate. A few of the excipients utilized in pharmaceutical industries include fillers, binders, oils, flavoring specialists, sweeteners, chelating operators, solvents, co-solvents, etc. To supply the bulk dose formulations steady in physical and chemical, the formulator is profoundly subordinate to the pharmaceutical excipients.

A few pharmaceutical dosage forms that are easily and widely available and utilized globally are tablets, capsules, topical creams and gels, implants, oral dosage, eye drops, injectable products, inhalers, transdermal patches, lozenges, and suppositories. Pharmaceutical excipients are utilized in these pharmaceutical medication formulations to help the processing, providing bulk or volume to API, and securing, supporting, or incrementing the stability of the dosage forms in the final product.

Cancer, acute respiratory disease, heart stroke, diabetes, and other chronic diseases are the major driving factors of rising mortality in the world. Inside the United States alone, six out of ten individuals endure chronic illness regularly and require persistent and regular pharmaceutical medicines regime intake. As per the International Diabetes Federation (IDF), around 463 million people (20-79 years adults) were living with diabetes in 2019, and by 2045, the number is expected to increase to 700 million, showing a rise in demand for medicines in turn boosting the Pharmaceutical Excipients market growth.

Market Drivers:

  • Increasing research and development (R&D) is expected to boost the pharmaceutical excipients market.

Expanded investigations and advancements in pharmaceutical formulations utilize multi-functional excipients to progress the process of production and medication quality. Excipients play a significant part in helping pharmaceutical manufacturers in giving progress persistent bolster by improving compliance and treatment viability.

The pharmaceutical industry's rising attention on R&D is anticipated to emphatically affect the industry for pharmaceutical excipients. These inert substances improve medicate steadiness and solvency and help in medicate delivery forms. They play a vital part in medication advancement, influencing the bioavailability, discharge profile, and solidness of dynamic drugs. R&D endeavors drive advancement in pharmaceutical medication details, with progressed sedate conveyance frameworks such as nanoparticles and liposomes frequently requiring specialized excipients.

Administrative bodies just like the FDA and EMA continuously upgrade regulations standard guidelines and benchmarks for pharmaceutical items, driving the requirement for excipients that meet the most recent measures. Customization of medication formulations on the basis of particular patient needs and restorative zones are significant. As pharmaceutical companies contribute to R&D all-inclusive, the request for pharmaceutical excipients is likely to extend around the world, with producers seeing expanded openings to supply to broader regions in the years ahead.

  • A rise in chronic diseases is expected to surge the pharmaceutical excipients market growth.

The rising generics medicine industry is driven by the rise in chronic illnesses and the improvement of excipients, which are a key figure within the pharmaceutical market growth. The rise in major chronic disorders, like cardiovascular, diabetes, cancer, and chronic respiratory conditions, is fueling the demand for different treatment alternatives.

Pharmaceutical companies are creating innovative medication formulations for fulfilling the requirement as well as emerging delivery frameworks to progress adequacy and effectiveness with the comfort and compliance of patients. These medicines frequently include complex regimens, requiring pharmaceutical excipients to improve the stability of the medicine, control release rates of the drug, and enhance its bioavailability. Specialized drug delivery systems are necessary for sustained release, targeted delivery to specific tissues, and overcoming solubility and absorption issues.

Pharmaceutical excipients can also be used to create patient-friendly dosage forms, such as extended-release tablets or convenient oral formulations. Innovations in therapeutic approaches, such as personalized medicine and biologics, often require specialized excipients for stability and effectiveness. Government initiatives and healthcare policies aimed at improving access to effective treatments for chronic diseases may contribute to the pharmaceutical excipient market growth.

Market Restraints:

  • Cost and time consumed in creating new excipients could hinder the market growth.

Pharmaceutical Excipients require mandatory inspections by the regulatory authorities of the manufacturing site. The industry lacks separate guidelines for approval and manufacturing of excipients is impending R&D initiatives related to excipients. If a new drug approval fails, the excipient also fails, even if it is not related to the excipient. Moreover, a considerable amount of time and cost goes into creating an excipient.

Key Developments:

  • October 2023- Lubrizol Life Science Health won the Finished Formulation Award at CPhI Barcelona for its innovative technology, Apisolex(TM) Polymer solubilizing excipient. The award, which was recognized by The Medicine Maker, was awarded to a breakthrough innovation among over 180 entries in 12 innovation categories. The winners were announced at a networking reception with over 500 attendees.Apisolex(TM) Polymer, a poly(amino acid)-based excipient, is the first solubility-enhancing excipient for parenteral use in over 20 years, enhancing hydrophobic API solubility by up to 50,000-fold.
  • October 2023- Clariant Health Care launched a new range of excipients at CPHI Barcelona to improve the stability and solubility of active pharmaceutical ingredient (API) formulations. The company will unveil three new VitiPure(R) excipients, which can be used for various API formulations and administration routes, including sensitive ones like mRNA vaccines and biological medications. Clariant Health Care is a one-stop shop solution provider of excipients, offering a range from standard to highly purified grades for unique application-specific formulation flexibility.
  • October 2023- Roquette added three new excipient grades for moisture-sensitive active pharmaceutical and nutraceutical ingredients to its portfolio. These grades, including partially pregelatinized starch Lycatab CT-LM, Microcel 103 SD, and Microcel 113 SD, are microcrystalline cellulose with unique stabilizing and moisture-protective benefits. These ingredients are designed to help pharmaceutical manufacturers optimize drug delivery, regardless of production method or formulation type. Roquette's moisture protection profile incorporated a comprehensive variety of low water activity (Aw) excipients, which bolster effective drug advancement in applications including moisture-sensitive active ingredients.
  • July 2022- DFE Pharma, a global leader in pharma- and nutraceutical excipient solutions, expanded its Dry Powder Inhalation (DPI) portfolio with the launch of Lactohale(R) 400. This new grade can be customized to meet specific pharmaceutical company needs and developed jointly with formulators to ensure the right outcomes for patients. DFE Pharma's comprehensive range of lactose-based excipients is designed to offer the right characteristics for the full variety of inhaled medicines in the market. Lactohale(R) 400 is a milled, anhydrous lactose grade suitable for DPI applications requiring good flow and cohesiveness.

Key Segmentation:

Global Pharmaceutical Excipients Market is segmented and analyzed as below:

By Excipient Type

  • Polymers
  • Alcohols
  • Sugars
  • Minerals
  • Others

By Formulation Type

  • Oral
  • Topical
  • Parenteral
  • Others

By Functionality

  • Coating Agents
  • Flavoring Agents & Sweeteners
  • Lubricants & Glidants
  • Colorants
  • Emulsifying Agents
  • Buffering Agents
  • Others

By Distribution Channel

  • Online
  • Offline

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Australia
  • Japan
  • South Korea
  • India
  • Thailand
  • Taiwan
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. GLOBAL PHARMACEUTICAL EXCIPIENTS MARKET BY EXCIPIENT TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Polymers
    • 5.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Alcohols
    • 5.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Sugars
    • 5.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.5. Minerals
    • 5.5.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.5.2. Growth Prospects
    • 5.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.6. Others
    • 5.6.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.6.2. Growth Prospects
    • 5.6.3. Geographic Lucrativeness

6. GLOBAL PHARMACEUTICAL EXCIPIENTS MARKET BY FORMULATION TYPE

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Oral
    • 6.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Topical
    • 6.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Parenteral
    • 6.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.5. Others
    • 6.5.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.5.2. Growth Prospects
    • 6.5.3. Geographic Lucrativeness

7. GLOBAL PHARMACEUTICAL EXCIPIENTS MARKET BY FUNCTIONALITY

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Coating Agents
    • 7.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Flavoring Agents & Sweeteners
    • 7.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.4. Lubricants & Glidants
    • 7.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.4.2. Growth Prospects
    • 7.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.5. Colorants
    • 7.5.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.5.2. Growth Prospects
    • 7.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.6. Emulsifying Agents
    • 7.6.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.6.2. Growth Prospects
    • 7.6.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.7. Buffering Agents
    • 7.7.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.7.2. Growth Prospects
    • 7.7.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.8. Others
    • 7.8.1. Market Opportunities and Trends
    • 7.8.2. Growth Prospects
    • 7.8.3. Geographic Lucrativeness

8. GLOBAL PHARMACEUTICAL EXCIPIENTS MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Online
    • 8.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 8.2.2. Growth Prospects
    • 8.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.3. Offline
    • 8.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 8.3.2. Growth Prospects
    • 8.3.3. Geographic Lucrativeness

9. GLOBAL PHARMACEUTICAL EXCIPIENTS MARKET BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. By Excipient Type
    • 9.2.2. By Formulation Type
    • 9.2.3. By Functionality
    • 9.2.4. By Distribution Channel
    • 9.2.5. By Country
      • 9.2.5.1. USA
        • 9.2.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.2.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.2.5.2. Canada
        • 9.2.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.2.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.2.5.3. Mexico
        • 9.2.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.2.5.3.2. Growth Prospects
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. By Excipient Type
    • 9.3.2. By Formulation Type
    • 9.3.3. By Functionality
    • 9.3.4. By Distribution Channel
    • 9.3.5. By Country
      • 9.3.5.1. Brazil
        • 9.3.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.3.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.3.5.2. Argentina
        • 9.3.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.3.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.3.5.3. Others
        • 9.3.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.3.5.3.2. Growth Prospects
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. By Excipient Type
    • 9.4.2. By Formulation Type
    • 9.4.3. By Functionality
    • 9.4.4. By Distribution Channel
    • 9.4.5. By Country
      • 9.4.5.1. Germany
        • 9.4.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.2. France
        • 9.4.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.3. UK
        • 9.4.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.4. Italy
        • 9.4.5.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.4.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.5. Spain
        • 9.4.5.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.5.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.6. Others
        • 9.4.5.6.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.4.5.6.2. Growth Prospects
  • 9.5. Middle East and Africa
    • 9.5.1. By Excipient Type
    • 9.5.2. By Formulation Type
    • 9.5.3. By Functionality
    • 9.5.4. By Distribution Channel
    • 9.5.5. By Country
      • 9.5.5.1. Saudi Arabia
        • 9.5.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.2. UAE
        • 9.5.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.3. Israel
        • 9.5.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.4. Others
        • 9.5.5.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.5.5.4.2. Growth Prospects
  • 9.6. Asia Pacific
    • 9.6.1. By Excipient Type
    • 9.6.2. By Formulation Type
    • 9.6.3. By Functionality
    • 9.6.4. By Distribution Channel
    • 9.6.5. By Country
      • 9.6.5.1. China
        • 9.6.5.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.2. Australia
        • 9.6.5.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.3. Japan
        • 9.6.5.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.4. South Korea
        • 9.6.5.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.4.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.5. India
        • 9.6.5.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.5.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.6. Thailand
        • 9.6.5.6.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.6.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.7. Taiwan
        • 9.6.5.7.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.7.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.8. Indonesia
        • 9.6.5.8.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.8.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.9. Others
        • 9.6.5.9.1. Market Opportunities and Trends
        • 9.6.5.9.2. Growth Prospects

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Market Share Analysis
  • 10.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Competitive Dashboard

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Ashland Global Holdings
  • 11.2. DuPont
  • 11.3. BASF SE
  • 11.4. Roquette Feres
  • 11.5. Evonik Industries AG
  • 11.6. Croda International
  • 11.7. Associated British Foods
  • 11.8. Archer Daniels Midland Company
  • 11.9. Lubrizol Corporation
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