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세계의 냉장 운송 시장 예측(2024-2029년)

Refrigerated Transport Market - Forecasts from 2024 to 2029

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 140 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

냉장 운송 시장은 예측 기간 동안 2022년 1,090억 9,800만 달러에서 2029년 1,841억 800만 달러를 나타낼 전망이며 복합 연간 성장률(CAGR) 7.76%로 성장할 것으로 예측됩니다.

냉장 운송이란 과일 및 채소, 냉동식품, 아이스크림, 고기제품 등 다양한 식품을 가혹한 환경조건에 의한 식품의 부패나 부패를 피하기 위해 필요한 온도관리된 환경에서 출하하는 것입니다. 또한 화학물질 및 의약품과 같은 운송 후 안전성과 신뢰성을 보장하기 위해 운송 중에 부패하지 않도록 다양한 환경 조건에서 온도 관리를 수행해야 하는 것도 포함됩니다.

이러한 운송 서비스는 배송 중에 양호한 상태가 되도록 이동 중에 제품의 온도를 유지하면서 장거리를 이동하도록 특별히 설계되었습니다. 트럭, 컨테이너, 밴 등 제약회사나 냉동식품제조유닛 등 다양한 사업과 관련된 차량에 설치된 상품에 필요한 온도를 유지하기 위해서는 장거리 배송 중에 냉장이 필요한 상품을 운송을 위해서는 냉장고가 장착된 다양한 유형의 차량이 필요합니다.

냉장 운송은 제조에서 소매점으로의 배송까지 공급망 전반에 걸쳐 운송되는 제품이 어려운 환경 조건으로 인해 부패되거나 파손되지 않도록 합니다. 따라서 다양한 산업 분야에서 이러한 냉장 운송의 광범위한 용도가 수요를 견인하고 있습니다.

냉장 운송 시장 소개:

냉장 운송 시장은 일반 소비자들 사이에서 세계적으로 증가하고 있는 포장식품 또는 냉동식품 및 식음료 수요에 의해 견인되고 있습니다. 냉장 운송 업계의 혁신은 제품을 썩지 않고 일정한 온도로 유지해야하는 제품을 장거리 수송하는 물류를 용이하게합니다.

포장 식품 수요는 세계적으로 증가하고 있으며, 그 이유는 요리와 폐기가 쉽고 편리하기 때문입니다.

냉장 운송 시장 성장 촉진요인:

  • 전 세계적으로 패키지 및 냉동 식품에 대한 수요가 증가하고 있으며 시장을 견인할 것으로 예상됩니다.

포장 식품과 냉동 식품에 대한 수요는 최근 몇 년동안 크게 성장하고 있습니다. 이러한 포장 식품은 이미 가공되어 부패를 방지하고 다양한 장거리 운송 중에 보존 기간을 연장하기 위해 일정한 온도로 유지해야합니다. 냉장수송은 운송수단에 탑재된 냉동기기술을 사용하여 가공식품의 필요온도를 유지하고 포장식품의 운송을 시작한 당초와 동일한 신선한 상태로 식품을 전달할 수 있기 때문에 이 같은 문제를 해결할 수 있습니다.

다양한 지역에서 가공 식품의 거래가 증가하고 있는 것도 예측 기간 동안 냉장 운송 시장을 크게 밀어올릴 것으로 예상됩니다. 예를 들어 인도에서는 농산물 수출에서 차지하는 가공식품 수출 비율이 2014-15년의 13.7%에서 2022-23년에는 25.6%로 크게 증가하고 있습니다.

  • 기술 진보의 확대가 냉장 운송 시장을 견인할 것으로 예측됩니다.

냉장 운송 기술의 기술 진보 확대는 시장에서 냉장 운송 수요 증가의 원인이며, 냉장품을 효율적으로 배송하기 위해 장거리 운송을 수행하는 주요 기업에 의해 채택 될 예정입니다. 이러한 기술의 진보는 엄격한 환경으로부터 제품을 보호하고 식품이든 일정한 온도로 유지해야 하는 의약품이든 안전성을 보장하기 위해 이루어지고 있습니다.

이러한 첨단 기술은 제품에 따라 다른 산업의 요구에 맞출 수 있습니다. 또한 이러한 첨단 기술은 이산화탄소 배출량을 줄임으로써 폐기물과 환경에 미치는 영향을 줄이는 데에도 도움이 됩니다. 따라서 냉장 운송 기술의 이러한 진보는 예측 기간 동안 시장 성장을 가속할 것으로 예상됩니다.

냉장 운송 시장 성장 억제요인:

  • 고비용 요건과 오작동 위험이 시장 성장을 억제할 가능성

냉장 운송 시장은 과일 및 채소 등의 냉장품을 파손이나 부패시키지 않고 장거리 수송하는 서비스를 향상시키는 중요한 역할을 담당하고 있음에도 불구하고, 이들 냉장 서비스의 제조업체가 직면할 수 있다 다양한 성격의 문제가 예측 기간 동안 냉장 운송 시장에 부정적인 영향을 미칠 수 있습니다.

예를 들어, 냉장 운송 서비스 제공 업체가 필요로하는 고비용 대형 장비와 이러한 장비의 전력 소비 비용은 이러한 서비스 제공 업체가 이러한 장비를 채택한다는 의심을 갖고 시장에 부정적인 영향을 미칠 수 있습니다. 또한, 이 냉장고의 출하 과정에서 고장과 관련된 위험은 비즈니스 소유자와 서비스 제공업체 모두에게 많은 비용을 초래할 수 있으며, 이 장비의 정기적인 서비스 및 유지보수는 고비용 요건으로 이어집니다. 가능성이 있기 때문에 예측 기간 동안 냉장 운송 시장의 방해가 될 것으로 예측됩니다.

냉장 운송 시장 : 지리적 전망

  • 성장은 유럽에서 현저해질 것으로 예측됩니다.

유럽에서는 위생을 추진하는 정부 정책과 냉동 식품 회사가 준수해야하는 식품의 신선도에 대한 엄격한 규제로 인해 유럽의 여러 국가에서 일반 소비자들 사이에서 냉동 식품 제품의 생산과 수요가 급증함에 따라 냉장 운송 시장에서 큰 성장이 예상됩니다. 게다가 이러한 냉동식품은 고객들이 요리와 취급이 쉽고 편리하기 때문에 수요가 증가하고 있으며, 이는 냉장 운송의 유럽 시장 성장을 가속할 것으로 기대됩니다.

게다가 냉장 시스템의 기술이나 상품이 이동하는 수송 수단의 진보가 진행되고 있는 것과, 유럽의 대형 식품 제조업체가 유럽 전체의 현지 소매점에서 전체 식품 시장으로 사업을 확대하고 있는 것이, 예측 기간 동안 유럽의 냉장 시장을 밀어 올 것으로 예상되는 요인입니다.

theme_keyword 업계 최신 정보

  • 2023년 9월, MHI Thermal Systems, Ltd는 냉장 운송에 필요한 중형 및 소형 트럭 전용의 전동식 수송용 냉동기 TEJ35GAM을 국내 시장에 투입한다고 발표했습니다.

냉장 운송 시장은 다음과 같이 세분화되고 분석됩니다.

기술별

  • Vapor Compression Systems
  • Eutectic Systems
  • Cryogenic Systems
  • Others

제품별

  • 칠드
  • 냉동

수송 수단별

  • 해상
  • 항공
  • 도로
  • 철도

지역별

  • 북미
  • 미국
  • 캐나다
  • 멕시코
  • 남미
  • 브라질
  • 아르헨티나
  • 기타
  • 유럽
  • 영국
  • 독일
  • 프랑스
  • 이탈리아
  • 스페인
  • 기타
  • 중동 및 아프리카
  • 사우디아라비아
  • UAE
  • 기타
  • 아시아태평양
  • 일본
  • 중국
  • 인도
  • 한국
  • 대만
  • 태국
  • 인도네시아
  • 기타

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준년과 예측년의 타임라인
  • 이해 관계자의 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 디자인
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 애널리스트 보기

제5장 냉장 운송 시장 : 기술별

  • 소개
  • 증기 압축 시스템
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 공정 시스템
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 극저온 시스템
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 기타
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제6장 냉장 운송 시장 : 제품별

  • 소개
  • 냉장
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 냉동
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제7장 냉장 운송 시장 : 수송 모드별

  • 소개
  • 해상
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 항공
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 육상
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성
  • 철도
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
    • 지리적 이익성

제8장 냉장 운송 시장 :지역별

  • 소개
  • 북미
    • 기술별
    • 제품별
    • 수송 모드별
    • 국가별
  • 남미
    • 기술별
    • 제품별
    • 수송 모드별
    • 국가별
  • 유럽
    • 기술별
    • 제품별
    • 수송 모드별
    • 국가별
  • 중동 및 아프리카
    • 기술별
    • 제품별
    • 수송 모드별
    • 국가별
  • 아시아태평양
    • 기술별
    • 제품별
    • 수송 모드별
    • 국가별

제9장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의 및 협업
  • 경쟁 대시보드

제10장 기업 프로파일

  • Coldman Logistics
  • Coldrush Logistics
  • AGI Global Logistics
  • DFDS
  • NT Logistics
  • Reema Transport
  • Girteka
  • Hitech Refrigeration Services
  • American Transport Group, LLC
  • OFE Refrigerated Transport
BJH 24.06.25

The refrigerated transport market is projected to grow at a CAGR of 7.76% from US$109.098 billion in 2022 to US$184.108 billion in 2029 during the forecast period.

Refrigerated transport is the shipment process of several different food items, such as fruits & vegetables, frozen foods, ice creams, and meat products, in a temperature-controlled environment necessary for the food items to avoid the food getting spoiled or rotten due to harsh environmental conditions. They include chemicals and pharmaceuticals that are required to be under cool temperatures for their safety and reliability after transportation so that it does not get spoiled during transportation under different environmental conditions that they need to avoid getting spoiled.

These transport services are specially designed to travel long range while maintaining the temperature for the goods during the journey so that they are in good condition during the delivery. Different types of vehicles containing refrigerators are required to maintain the temperature required for the goods attached to the vehicles, such as trucks, containers, and vans that are associated with different businesses like pharmaceutical companies or frozen food manufacturing units to transport their goods that need refrigeration during long-range delivery.

Refrigerated transport makes sure that the goods that they transport are not spoiled or damaged due to harsh environmental conditions throughout the supply chain from manufacturing to retail store delivery the products need to be fresh and under cool temperature. Therefore, the wide range of applications for these refrigerated transport across different industry verticals drives the demand for them.

REFRIGERATED TRANSPORT MARKET INTRODUCTION:

The refrigerated transport market is driven by the growing demand for packaged or frozen food & beverage products globally among the general public. Several innovations have been made in the technology for the refrigerated transport industry that make the logistics of transferring the goods that need to be maintained at certain temperatures easy to transport across long-range distances without spoiling the product.

The demand for packaged food products is rising globally due to the convenience and ease of cooking and disposal nature of the product which saves a lot of time for the customer in this hectic world where time is of the essence.

REFRIGERATED TRANSPORT MARKET DRIVERS:

  • Growth in demand for packaged and frozen food products across the globe is predicted to propel the market.

The demand for packaged foods or frozen foods has seen significant growth over the years. These packaged foods are already processed and need to be maintained at certain temperatures to avoid them getting spoiled and increase their shelf-life while they are being transported across different long-range distances. Refrigerated transport is the solution for this as it can maintain the required temperature of the processed food using the refrigerator technology installed in the mode of transport and then deliver the food as fresh as it was initially when started the transport of the packaged foods.

The rise in trade for processed foods across different regions is also expected to significantly boost the market for refrigerated transport over the forecast period. For instance, in India, the share of processed food exports in agri-exports has increased substantially from 13.7% in 2014-15 to 25.6% in 2022-23.

  • The growing technological advancements are projected to drive the refrigerated transport market.

The growing technological advancements in refrigerated transport technology are a contributing factor to the growing demand for them in the market and are to be adopted by key players that are transporting refrigerated goods across long-range distances to deliver them efficiently. These technological advancements are made to protect the goods from the harsh environment and ensure their safety whether they are food products or some pharmaceutical medicines that need to be maintained at certain temperatures.

These advanced technologies can adjust to the requirements of different industries needs according to the products. Moreover, these advanced technologies help in reducing waste and environmental impact by reducing the carbon footprint. Hence, these advancements in the technologies for refrigerated transport are anticipated to propel growth in the market over the forecast period.

REFRIGERATED TRANSPORT MARKET RESTRAINT:

  • High-cost requirements and the risk of malfunctioning can restrain market growth

The refrigerated transport market, despite having an important role in improving the transport services of refrigerated goods such as fruits and vegetables across long-range distances without them getting damaged or spoiled, can lead to various challenges that can be faced by the manufacturers of these refrigerated services that may impact the refrigerated transport market negatively over the forecast period.

For instance, the high-cost requirement for refrigerated transport service providers for heavy-duty equipment and the cost for the power consumption of these equipment can make these service providers doubtful about adopting these equipment and negatively impact the market. The risk related to malfunctioning of this refrigerator equipment during the shipment process can also cost a lot to both business owners and service providers, and the regular service and maintenance for this equipment may lead to high-cost requirements that are predicted to hinder the refrigerated transport market over the forecast period.

REFRIGERATED TRANSPORT MARKET - GEOGRAPHICAL OUTLOOK

  • The growth is projected to be prominent in the European region.

The European region is expected to show major growth in the refrigerated transport market due to the rapid growth in production and demand of frozen foods products among the general public in several countries across the European region with the government policies that promote hygiene and strict regulations regarding the freshness of the food products which is to be complied with by the frozen food products companies. Additionally, these frozen foods are easy and convenient for customers to cook and handle; hence, their demand is rising, which in turn is expected to propel growth in the European market for refrigerated transport.

Moreover, the growing advancements in the technology of refrigerated systems and transport in which goods are to be traveled coupled with major food manufacturers in the European region that are expanding their businesses from local retailers to whole food market across the European region are the contributing factors that are expected to boost the refrigerated market in the European region over the forecast period.

REFRIGERATED TRANSPORT INDUSTRY UPDATES:

  • In February 2024, The Sumitomo Corporation announced the launch of its brand-new refrigerated ocean transportation service with the use of electric field technology that can provide long-term preservation to a wide variety of end-user commercial products during long-range transport of goods.
  • In September 2023, MHI Thermal Systems, Ltd. announced the launch of their TEJ35GAM which is an electric-driven transport refrigeration unit in the domestic market only for mid-size and small-size trucks that are required for refrigerated transport.

The Refrigerated Transport market is segmented and analyzed as:

By Technology

  • Vapor Compression Systems
  • Eutectic Systems
  • Cryogenic Systems
  • Others

By Product

  • Chilled
  • Frozen

By Mode of Transportation

  • Sea
  • Air
  • Road
  • Railways

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. REFRIGERATED TRANSPORT MARKET BY TECHNOLOGY

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Vapor Compression Systems
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Eutectic Systems
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Cryogenic Systems
    • 5.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.5. Others
    • 5.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.5.2. Growth Prospects
    • 5.5.3. Geographic Lucrativeness

6. REFRIGERATED TRANSPORT MARKET BY PRODUCT

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Chilled
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Frozen
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness

7. REFRIGERATED TRANSPORT MARKET BY MODE OF TRANSPORTATION

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Sea
    • 7.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Air
    • 7.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.4. Road
    • 7.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.4.2. Growth Prospects
    • 7.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.5. Railways
    • 7.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.5.2. Growth Prospects
    • 7.5.3. Geographic Lucrativeness

8. REFRIGERATED TRANSPORT MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Technology
    • 8.2.2. By Product
    • 8.2.3. By Mode of Transportation
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. United States
        • 8.2.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.2. Canada
        • 8.2.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.2.4.3. Mexico
        • 8.2.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.2.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Technology
    • 8.3.2. By Product
    • 8.3.3. By Mode of Transportation
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
        • 8.3.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.2. Argentina
        • 8.3.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.3.4.3. Others
        • 8.3.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.3.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Technology
    • 8.4.2. By Product
    • 8.4.3. By Mode of Transportation
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. United Kingdom
        • 8.4.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.2. Germany
        • 8.4.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.3. France
        • 8.4.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.4. Italy
        • 8.4.4.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.5. Spain
        • 8.4.4.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.5.2. Growth Prospects
      • 8.4.4.6. Others
        • 8.4.4.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.4.4.6.2. Growth Prospects
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Technology
    • 8.5.2. By Product
    • 8.5.3. By Mode of Transportation
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. Saudi Arabia
        • 8.5.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.2. UAE
        • 8.5.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.5.4.3. Others
        • 8.5.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.5.4.3.2. Growth Prospects
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Technology
    • 8.6.2. By Product
    • 8.6.3. By Mode of Transportation
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. Japan
        • 8.6.4.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.1.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.2. China
        • 8.6.4.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.2.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.3. India
        • 8.6.4.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.3.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.4. South Korea
        • 8.6.4.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.4.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.5. Taiwan
        • 8.6.4.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.5.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.6. Thailand
        • 8.6.4.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.6.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.7. Indonesia
        • 8.6.4.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.7.2. Growth Prospects
      • 8.6.4.8. Others
        • 8.6.4.8.1. Market Trends and Opportunities
        • 8.6.4.8.2. Growth Prospects

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Coldman Logistics
  • 10.2. Coldrush Logistics
  • 10.3. AGI Global Logistics
  • 10.4. DFDS
  • 10.5. NT Logistics
  • 10.6. Reema Transport
  • 10.7. Girteka
  • 10.8. Hitech Refrigeration Services
  • 10.9. American Transport Group, LLC
  • 10.10. OFE Refrigerated Transport
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