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세계의 케피어 시장 : 예측(2025-2030년)

Kefir Market - Forecasts from 2025 to 2030

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 134 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계 케피어 시장은 예측 기간 동안 연평균 6.01%의 복합 성장률로 성장하여 2025년 20억 8,700만 달러에서 2030년에는 27억 9,400만 달러 규모에 도달할 것으로 예상됩니다.

케피어는 케피어 곡물로 만든 발효음료로, 묽은 요구르트와 같은 맛이 납니다. 케 피어 제품은 담수 또는 발효유와 박테리아 또는 효모로 배양 된 케 피어 곡물로 만들어집니다. 케피어 제품에는 케피어 우유, 스무디, 프로바이오틱스 음료, 요구르트, 유기농 케피어 음료 등이 있습니다. 이들 제품에는 비타민, 미네랄, 단백질, 칼슘, 마그네슘이 풍부하게 함유되어 있습니다.

또한, 건강한 간식과 음료를 찾는 사람들의 선택이 변화함에 따라 케피어 분야는 증가할 것입니다. 케 피어 제품은 영양가가 높고 건강과 면역력 향상에 도움이 됩니다. 소화 촉진, 뼈와 피부 건강 등 여러 가지 건강상의 이점이 있습니다. 또한 항진균 및 항균 작용이 있어 질 감염, 위장 감염, 식중독을 치료하고 예방하는 데 도움이 됩니다. 또한, 항암 효과가 있어 종양 진행의 초기 단계에 도움을 줄 수 있습니다. 결과적으로 예측 기간 동안 이러한 장점은 케피어 시장을 발전시킬 것으로 예상됩니다.

케피어 시장 성장 촉진요인:

  • 세계 식음료 사업은 주로 천연물이 주도하고 있습니다.

케피어는 우유와 케피어 곡물을 발효시켜 만든 프로바이오틱스가 풍부한 음료입니다. 비타민과 미네랄이 풍부하고 훌륭한 단백질 공급원이기도 합니다. 비타민 K, B12, 칼슘, 비오틴, 효소, 비타민 B9 등 인간의 최적의 기능에 필요한 영양소가 풍부하게 함유되어 있습니다. 소화기관이 정상적으로 기능할 수 있도록 충분한 박테리아를 함유하고 있습니다. 케피어는 콜레스테롤 수치를 낮추는 동시에 면역력을 높이는 데 도움이 됩니다.

또한 혈당 조절과 체중 감량에도 도움이 됩니다. 광범위한 프로바이오틱스와 향상된 생체 이용률로 인해 발효 과정은 식품의 건강 효과를 향상시킵니다. 최근 유기농 및 천연 제품의 인기가 높아지고 있습니다. 소비자들의 건강에 대한 관심이 높아지면서 자연 식품과 유기농 제품의 인기가 높아지고 있습니다. 건강한 소비에 대한 수요를 증가시킬 것으로 예상되는 새로운 라이프 스타일 트렌드가 빠르게 도입될 것으로 예상됩니다. 이는 가처분 소득 증가와 전통적 생활 방식에서 도시 생활로의 전환이 용이해진 것도 한 몫을 한 것으로 보입니다.

케피어 시장은 전 세계 5개 지역으로 구분됩니다:

지역별로 보면 케피어 시장은 북미, 남미, 유럽, 중동 및 아프리카, 아시아태평양으로 구분됩니다. 아시아태평양은 중국, 일본, 인도, 한국 등 주요 경제국이 주도하고 있습니다. 급성장하고 있는 신흥국 중 일부는 아세안 국가 등 이 지역에 속해 있습니다.

아시아태평양은 유제품 부문에서 괄목할 만한 성장이 예상되며, 2022-23년 원유 생산량에서 인도는 세계 최대 낙농 산업으로, 인도의 원유 생산량은 약 2억 3,058만 톤에 달할 전망입니다. 이는 미국보다 50% 가까이 많으며, 중국의 3배 이상입니다. 이러한 원유 생산량 증가는 케피어 제품을 포함한 유제품 시장 수요를 증가시키고 있습니다.

이 보고서를 구입해야 하는 이유

  • 통찰력 있는 분석 : 주요 지역뿐만 아니라 신흥 지역도 포함하며, 고객 부문, 정부 정책 및 사회경제적 요인, 소비자 선호도, 산업별 및 기타 하위 부문에 초점을 맞춘 상세한 시장 인사이트을 얻을 수 있습니다.
  • 경쟁 구도: 세계 주요 기업들이 채택하고 있는 전략적 전략을 이해하고, 적절한 전략을 통한 시장 침투 가능성을 파악할 수 있습니다.
  • 시장 동향과 촉진요인: 역동적인 요인과 매우 중요한 시장 동향, 그리고 이들이 향후 시장 발전을 어떻게 형성할 것인지에 대해 알아봅니다.
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  • 다양한 사용자에게 적합: 스타트업, 연구기관, 컨설턴트, 중소기업, 대기업에 유익하고 비용 효율적임.

어떤 용도로 사용되나요?

산업 및 시장 검토, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지리적 확장, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크 및 영향, 신제품 개발, 경쟁의 영향

조사 범위

  • 2022-2030년간 과거 데이터 및 전망
  • 성장 기회, 과제, 공급망 전망, 규제 프레임워크, 고객 행동 및 트렌드 분석
  • 경쟁사 포지셔닝, 전략 및 시장 점유율 분석
  • 수익 성장 및 예측 국가를 포함한 부문 및 지역 분석
  • 기업 프로파일링(특히 주요 동향 등)

케피어 시장은 다음과 같이 분류 및 분석됩니다:

특성별

  • 기존
  • 유기농

유형별

  • 유제품 베이스
  • 비유제품 베이스

용도별

  • 식음료
  • 영양 보충제
  • 의약품
  • 기타

유통채널별

  • 오프라인
  • 온라인

지역별

  • 북미
  • 미국
  • 캐나다
  • 멕시코
  • 남미
  • 브라질
  • 아르헨티나
  • 기타 남미
  • 유럽
  • 영국
  • 독일
  • 프랑스
  • 이탈리아
  • 스페인
  • 기타 남미
  • 중동 및 아프리카
  • 사우디아라비아
  • 아랍에미리트(UAE)
  • 기타 중동 및 아프리카
  • 아시아태평양
  • 중국
  • 인도
  • 일본
  • 한국
  • 대만
  • 태국
  • 인도네시아
  • 기타 아시아태평양

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 분석 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준연도 및 예측연도 타임라인
  • 이해관계자에 있어서의 주요 이점

제2장 분석 방법

  • 분석 디자인
  • 분석 프로세스

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 애널리스트의 견해

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter의 Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석

제5장 케피어 시장 : 특성별

  • 서론
  • 기존
  • 유기농

제6장 케피어 시장 : 유형별

  • 서론
  • 유제품 베이스
  • 비유제품 베이스

제7장 케피어 시장 : 용도별

  • 서론
  • 식품 및 음료
  • 식이보충제
  • 의약품
  • 기타

제8장 케피어 시장 : 유통 채널별

  • 서론
  • 오프라인
  • 온라인

제9장 케피어 시장 : 지역별

  • 세계 개요
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 남미
    • 브라질
    • 아르헨티나
    • 기타 남미
  • 유럽
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 기타 유럽
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 기타 중동 및 아프리카
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 대만
    • 태국
    • 인도네시아
    • 기타 아시아태평양

제10장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 기업인수합병(M&A), 합의, 사업 협력
  • 경쟁 대시보드

제11장 기업 개요

  • Aqua De Madre
  • Biotiful Dairy
  • COYO Pvt Ltd
  • GT's Living food
  • KeVita.com
  • Lifeway Foods, Inc
  • Odysea Ltd
  • Fresh Made Dairy
  • Nestle SA.
  • Danone
LSH 25.02.17

The global kefir market is expected to grow at a compound annual growth rate of 6.01% over the forecast period to reach a market size of US$2.794 billion in 2030 from US$2.087 billion in 2025.

Kefir is a fermented drink prepared from kefir grains that taste like a thin yogurt. Kefir products are made with freshwater or fermented milk, as well as kefir grains cultivated with bacteria and yeast. Kefir goods include kefir milk, smoothies, probiotic drinks, yogurt, and organic kefir drinks. These products are high in vitamins, minerals, protein, calcium, and magnesium.

Furthermore, the kefir sector increases as people's choices for healthy snacks and drinks change. Kefir products are high in nutrients and aid in improving one's health and immunity. It has several health benefits, including enhanced digestion and bone and skin health. It also has antifungal and antibacterial characteristics that help cure and prevent vaginal and gastrointestinal infections, as well as food-borne pathogens. It also possesses anticarcinogenic effects, which aid in the early stages of tumor progression. As a result, during the forecast period, these considerable benefits will force the kefir market ahead.

Kefir market drivers:

  • The global food and beverage business has been primarily driven by natural products

Kefir is a probiotic-rich beverage produced from milk and fermented kefir grains. It's high in vitamins and minerals, and it's a fantastic source of protein as well. Vitamin K, B12, calcium, biotin, enzymes, vitamin B9, and other nutrients necessary for optimal human function are abundant. It has enough germs to help the digestive system function properly. Kefir helps to boost your immune system while also lowering your cholesterol levels.

It also aids in the control of blood sugar levels and the loss of weight. Because of the wide range of probiotics and increased bioavailability, the fermentation process boosts the health benefits of food. Organic and natural products are becoming increasingly popular these days. Natural and organic items are getting more popular as consumers become more health-conscious. The rapid adoption of new lifestyle trends that are predicted to boost demand for healthy consumption is expected to take place. This would be aided by the rising availability of disposable income, making it easier to migrate from traditional ways of life to urban lives.

The kefir market is segmented into five regions worldwide:

By geography, the kefir market is segmented into North America, South America, Europe, the Middle East and Africa, and Asia Pacific. The major economies like China, Japan, India, and South Korea dominate the Asia-Pacific region. Some of the fastest-growing emerging economies are from this region, such as ASEAN countries.

The Asia Pacific region is expected to see notable growth in the dairy sector. In FY2022-23, India was the world's biggest dairy industry in milk production; India produced nearly 230.58 million tonnes of milk. This is close to 50% more than the US and more than three times to China. These increased productions of milk in the country are propelling the demand for dairy products, including kefir products, in the market.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The Kefir Market is segmented and analyzed as below:

By Nature

  • Conventional
  • Organic

By Type

  • Dairy-Based
  • Non-Dairy Based

By Application

  • Food & Beverage
  • Nutraceuticals
  • Pharmaceuticals
  • Others

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Rest of South America
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Rest of Europe
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Rest of the Middle East and Africa
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Rest of Asia-Pacific

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
    • 4.1.1. The food and beverage business has been primarily driven by natural products
    • 4.1.2. Drinks with probiotics are becoming increasingly popular
  • 4.2. Market Restraints
    • 4.2.1. Fluctuation in price of milk
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. The Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. KEFIR MARKET BY NATURE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Conventional
  • 5.3. Organic

6. KEFIR MARKET BY TYPE

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Dairy-Based
  • 6.3. Non-Dairy Based

7. KEFIR MARKET BY APPLICATION

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Food & Beverage
  • 7.3. Nutraceuticals
  • 7.4. Pharmaceuticals
  • 7.5. Others

8. KEFIR MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Offline
  • 8.3. Online

9. KEFIR MARKET BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Global Overview
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. United States
    • 9.2.2. Canada
    • 9.2.3. Mexico
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. Brazil
    • 9.3.2. Argentina
    • 9.3.3. Rest of South America
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. United Kingdom
    • 9.4.2. Germany
    • 9.4.3. France
    • 9.4.4. Italy
    • 9.4.5. Spain
    • 9.4.6. Rest of Europe
  • 9.5. Middle East and Africa
    • 9.5.1. Saudi Arabia
    • 9.5.2. United Arab Emirates
    • 9.5.3. Rest of the Middle East and Africa
  • 9.6. Asia-Pacific
    • 9.6.1. China
    • 9.6.2. India
    • 9.6.3. Japan
    • 9.6.4. South Korea
    • 9.6.5. Taiwan
    • 9.6.6. Thailand
    • 9.6.7. Indonesia
    • 9.6.8. Rest of Asia-Pacific

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Market Share Analysis
  • 10.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Competitive Dashboard

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Aqua De Madre
  • 11.2. Biotiful Dairy
  • 11.3. COYO Pvt Ltd
  • 11.4. GT's Living food
  • 11.5. KeVita.com
  • 11.6. Lifeway Foods, Inc
  • 11.7. Odysea Ltd
  • 11.8. Fresh Made Dairy
  • 11.9. Nestle SA.
  • 11.10. Danone
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