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세계의 인공호흡기 시장 : 예측(2025-2030년)

Ventilator Market - Forecasts from 2025 to 2030

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 120 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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인공호흡기 시장 규모는 연평균 6.65% 성장하여 2025년 53억 7,600만 달러에서 2030년에는 74억 1,600만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

호흡기 응급상황과 만성폐쇄성폐질환(COPD) 증가는 세계 인공호흡기 시장의 성장을 강화하는 주요 요인입니다. 호흡기 치료 장비의 기술 혁신은 환자 친화적이고 비용 효율적이며 휴대 가능한 장비의 출현과 함께 그 사용을 더욱 촉진하고 명백한 시장 확장을 촉진하는 또 다른 주요 요인입니다.

지구촌 곳곳에 영향을 미치고 인간 생활의 모든 측면에 영향을 미친 코로나19는 제로엑스와 같은 기술 혁신에 박차를 가하고 있으며, 2020년 4월에는 저렴한 가격의 일회용 인공호흡기 생산량을 늘려 공급이 부족한 병원용 인공호흡기를 대체할 수 있는 중요한 대안을 제시했습니다. 공급이 부족한 병원용 인공호흡기를 대체할 수 있는 중요한 대안을 제공했습니다.

인공호흡기 시장 성장 촉진요인:

  • 기술 발전이 인공호흡기 개발을 촉진하고 있습니다.

캘리포니아의 소규모 의료기기 제조업체인 보트란 메디컬(Vortran Medical)은 재난 및 응급 처치에 일반적으로 사용되는 저비용 인공호흡기 Go2Vent의 생산을 확대했으며, Go2Vent는 FDA의 승인을 받았고 전기가 필요 없습니다. 인도 철도공사 산하 공기업(PSU)인 Rail Coach Factory(RCF)는 인도 철도공사 최초로 인공호흡기 시제품을 개발했습니다. 이 인공호흡기는 인도 국철이 모든 차량에 설치하려는 격리병동과 격리시설에서 사용할 수 있도록 설계되었습니다.

독창적인 설계로 일반 인공호흡기의 몇 분의 일의 일의 비용으로 제공될 것으로 예상됩니다. 이러한 정부의 이니셔티브와 함께, APAC 지역, 특히 신흥 시장의 인공호흡기 제조업체들은 지역의 요구에 부응하고 입원 환자 치료에 유연성을 제공하기 위해 비용 효율적인 비침습적 인공호흡기 솔루션을 개발하는 데 주력하고 있습니다. 노이다에 본사를 둔 AgVa Healthcare가 Multi-Suzuki India와 합작 투자한 인도 토스터 크기의 인공호흡기가 그 예입니다. 이 장치는 특히 코로나19 환자들을 위한 것으로, 틈새를 메우기 위해 필요한 시점에 등장했습니다.

인공호흡기 시장의 지리적 전망:

지역별로 인공호흡기 시장은 북미, 남미, 유럽, 중동 및 아프리카, 아시아태평양으로 구분됩니다. 아시아태평양은 중국, 일본, 인도, 한국 등 주요 경제국이 주도하고 있습니다. 급성장하는 신흥국 중 일부는 아세안 국가와 같은 이 지역의 국가들도 있습니다.

APAC 지역 인공호흡기 시장의 성장은 가처분 소득 증가와 함께 의료비 증가가 빠르게 진행되면서 환자들이 다양한 의료기관에 쉽게 접근할 수 있게 되면서 인공호흡기 보급이 급속히 확산되고 있습니다. 중화인민공화국에서는 2019년 보험사가 수령한 원수보험료는 4조 2,645억 위안으로 전년 대비 12.2% 증가했습니다. 생명보험료는 2조 2,754억 위안, 건강 및 손해보험료는 8,241억 위안, 재산보험료는 1조 1,649억 위안이었습니다.

또한, 전국 1인당 가처분 소득은 30,733위안으로 전년 대비 8.9% 증가하였습니다. 또한, 중국 내 의료 및 보건 기관의 수가 증가하면서 인공호흡기 수요에 박차를 가하고 있습니다.

이 보고서를 구매해야 하는 이유

  • 통찰력 있는 분석 : 고객 부문, 정부 정책 및 사회경제적 요인, 소비자 선호도, 산업별, 기타 하위 부문에 중점을 두고 주요 지역뿐만 아니라 신흥 지역까지 포괄하는 상세한 시장 인사이트을 얻을 수 있습니다.
  • 경쟁 환경: 세계 주요 기업들이 채택하고 있는 전략적 전략을 이해하고, 적절한 전략을 통한 시장 침투 가능성을 파악할 수 있습니다.
  • 시장 성장 촉진요인과 미래 동향 : 역동적인 요인과 매우 중요한 시장 동향, 그리고 이들이 향후 시장 발전을 어떻게 형성할 것인지에 대해 알아봅니다.
  • 행동 가능한 제안: 역동적인 환경 속에서 새로운 비즈니스 스트림과 수익을 발굴하기 위한 전략적 의사결정에 통찰력을 활용합니다.
  • 다양한 사용자에 대응: 스타트업, 연구기관, 컨설턴트, 중소기업, 대기업에 유익하고 비용 효율적임.

어떤 용도로 사용되나요?

산업 및 시장 검토, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지리적 확장, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크 및 영향, 신제품 개발, 경쟁의 영향

분석 범위

  • 과거 데이터 및 예측(2022-2030년)
  • 성장 기회, 과제, 공급망 전망, 규제 프레임워크, 고객 행동 및 트렌드 분석
  • 경쟁사 포지셔닝, 전략 및 시장 점유율 분석
  • 수익 성장률 및 예측 분석 : 부문별, 지역별(국가별)
  • 기업 프로파일링(전략, 제품, 재무정보, 주요 동향 등)

인공호흡기 시장은 다음과 같은 부문으로 분석됩니다:

모빌리티 유형별

  • 중환자실(ICU)용 인공호흡기
  • ICU용 기본형 인공호흡기
  • ICU용 고급형 인공호흡기
  • 중환자실용 중급형 인공호흡기
  • 휴대용 인공호흡기

인터페이스별

  • 침습적 인공호흡기
  • 비침습적 인공호흡기

유형별

  • 노인용
  • 신생아용
  • 소아용

모드별

  • 복합 모드 환기
  • 압력 모드 환기
  • 체적 모드 환기
  • 기타

최종 사용자별

  • 외래치료센터
  • 응급의료 서비스(EMS)
  • 재택의료
  • 병원 및 진료소

지역별

  • 북미
  • 미국
  • 캐나다
  • 멕시코
  • 남미
  • 브라질
  • 아르헨티나
  • 기타
  • 유럽
  • 영국
  • 독일
  • 프랑스
  • 이탈리아
  • 스페인
  • 기타
  • 중동 및 아프리카
  • 사우디아라비아
  • 아랍에미리트(UAE)
  • 기타
  • 아시아태평양
  • 중국
  • 인도
  • 일본
  • 한국
  • 대만
  • 태국
  • 인도네시아
  • 기타

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 분석 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준연도 및 예측연도 타임라인
  • 이해관계자에 있어서의 주요 이점

제2장 분석 방법

  • 분석 디자인
  • 분석 프로세스
  • 데이터 검증

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 애널리스트의 견해

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter의 Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석

제5장 인공호흡기 시장 : 모빌리티 유형별

  • 서론
  • 중환자실(ICU)용 인공호흡기
  • ICU용 기본형 인공호흡기
  • ICU용 고급형 인공호흡기
  • 중환자실용 중급형 인공호흡기
  • 휴대용 인공호흡기

제6장 인공호흡기 시장 : 인터페이스별

  • 서론
  • 침습적 인공호흡기
  • 비침습적 인공호흡기

제7장 인공호흡기 시장 : 유형별

  • 서론
  • 노인용
  • 신생아용
  • 소아용

제8장 인공호흡기 시장 : 모드별

  • 서론
  • 복합 모드 환기
  • 압력 모드 환기
  • 용적 모드 환기
  • 기타

제9장 인공호흡기 시장 : 최종사용자별

  • 서론
  • 외래치료센터
  • 응급의료 서비스(EMS)
  • 재택의료
  • 병원 및 진료소

제10장 인공호흡기 시장 : 지역별

  • 세계 개요
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 남미
    • 브라질
    • 아르헨티나
    • 기타
  • 유럽
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 기타
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 대만
    • 태국
    • 인도네시아
    • 기타

제11장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 기업인수합병(M&A), 합의, 사업 협력
  • 경쟁 대시보드

제12장 기업 개요

  • Air Liquide
  • Allied Healthcare Products
  • Dragerwerk AG & Co. KGaA
  • Fisher & Paykel Healthcare Limited.
  • General Electric Company
  • Getinge AB
  • Hamilton Medical
  • Koninklijke Philips N.V.
  • Medtronic
  • ResMed
  • SCHILLER
  • Shenzhen Mindray Bio-Medical Electronics Co., Ltd.
  • Smiths Group plc
  • Zoll Medical
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  • Air Liquide
  • Allied Healthcare Products
  • Dragerwerk AG & Co. KGaA
  • Fisher & Paykel Healthcare Limited.
  • General Electric Company
  • Getinge AB
  • Hamilton Medical
  • Koninklijke Philips N.V.
  • Medtronic
  • ResMed
  • SCHILLER
  • Shenzhen Mindray Bio-Medical Electronics Co., Ltd.
  • Smiths Group plc
  • Zoll Medical
LSH 25.02.17

The ventilator market size is projected to grow at a CAGR of 6.65% to reach US$7.416 billion by 2030, from US$5.376 billion in 2025.

The rise in respiratory emergencies and chronic obstructive pulmonary disease (COPD) are the major factors strengthening the global ventilator market's growth. Technological innovations in respiratory care devices are another major factor driving an obvious market expansion, along with the emergence of more patient-friendly, cost-effective, and portable devices that further encourage their usage.

The global pandemic that affected our planet and impacted every aspect of human life has spurred innovations like those of Xerox. In April 2020, the company ramped up the production of its affordable, disposable ventilators, providing a crucial alternative to the hospital-grade ventilators that were in short supply.

Ventilator market drivers:

  • Increasing technological advancements are propelling the development of ventilators.

The small medical device manufacturer in California named Vortran Medicalto scaled up production of the Go2Vent, a low-cost resuscitation device typically used during disasters and emergencies for first-aid treatment. Go2Vent has been approved by the FDA and doesn't require electricity. The Rail Coach Factory (RCF) in Kapurthala is the first public sector undertaking (PSU) under the Indian Railways to develop a prototype of a ventilator. This ventilator is intended for use in the isolation wards or quarantine facilities that the Indian Railways is establishing in train coaches throughout its network.

It's an original design and is expected to cost almost a fraction of a regular ventilator's costs. Thus, along with government initiatives, the manufacturers of these devices in the APAC region, especially those of emerging markets, are focusing on creating cost-efficient, non-invasive ventilation solutions to cater to local needs and provide flexibility in inpatient care. This can be exemplified by India's toaster-sized ventilator, manufactured by Noida-based AgVa Healthcare in a joint venture with Maruti Suzuki India. This device is specifically aimed at COVID-19 patients and has arrived when needed to feel the gaps.

Ventilator market geographical outlook:

By geography, the ventilator market is segmented into North America, South America, Europe, the Middle East and Africa, and Asia Pacific. The major economies like China, Japan, India, and South Korea dominate the Asia-Pacific region. Some of the fastest-growing emerging economies are from this region, such as ASEAN countries.

In the APAC region, the ventilator market growth is the speedy advancement of rising healthcare expenditure coupled with increasing disposable income that facilitates patients' ease of access to various points of care, leading to the rapid adoption of ventilators. In the People's Republic of China, the premium of primary insurance received by the insurance companies was 4,264.5 billion yuan in 2019, an increase of 12.2 % over that of the previous year. The life insurance premium totaled 2,275.4 billion yuan, the health and casualty insurance premiums of primary insurance were 824.1 billion yuan, and the property insurance premium of primary insurance was 1,164.9 billion yuan.

Furthermore, the per capita disposable income nationwide was 30,733 yuan, an increase of 8.9 % compared to the preceding year. Besides, the growing number of medical and health institutions in China is fueling the demand for ventilators.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The ventilator market is analyzed into the following segments:

By Mobility Type

  • Intensive Care Ventilators
  • Basic ICU Ventilators
  • High High-end ICU Ventilators
  • Mid-end ICU Ventilators
  • Transportable Ventilators

By Interface

  • Invasive Ventilation
  • Non-invasive Ventilation

By Type

  • Geriatric
  • Neonatal
  • Paediatric

By Mode

  • Combined Mode Ventilation
  • Pressure Mode Ventilation
  • Volume Mode Ventilation
  • Others

By End User

  • Ambulatory Care Centers
  • Emergency Medical Services (EMS)
  • Home Care
  • Hospitals and Clinics

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process
  • 2.3. Data Validation

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Supplier
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. VENTILATOR MARKET BY MOBILITY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Intensive Care Ventilators
    • 5.2.1. Basic ICU Ventilators
    • 5.2.2. High High-end ICU Ventilators
    • 5.2.3. Mid-end ICU Ventilators
  • 5.3. Transportable Ventilators

6. VENTILATOR MARKET BY INTERFACE

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Invasive Ventilation
  • 6.3. Non-invasive Ventilation

7. VENTILATOR MARKET BY TYPE

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Geriatric
  • 7.3. Neonatal
  • 7.4. Paediatric

8. VENTILATOR MARKET BY MODE

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Combined Mode Ventilation
  • 8.3. Pressure Mode Ventilation
  • 8.4. Volume Mode Ventilation
  • 8.5. Others

9. VENTILATOR MARKET BY END-USER

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. Ambulatory Care Centers
  • 9.3. Emergency Medical Services (EMS)
  • 9.4. Home Care
  • 9.5. Hospitals and Clinics

10. VENTILATOR MARKET BY GEOGRAPHY

  • 10.1. Global Overview
  • 10.2. North America
    • 10.2.1. United States
    • 10.2.2. Canada
    • 10.2.3. Mexico
  • 10.3. South America
    • 10.3.1. Brazil
    • 10.3.2. Argentina
    • 10.3.3. Others
  • 10.4. Europe
    • 10.4.1. United Kingdom
    • 10.4.2. Germany
    • 10.4.3. France
    • 10.4.4. Italy
    • 10.4.5. Spain
    • 10.4.6. Others
  • 10.5. Middle East and Africa
    • 10.5.1. Saudi Arabia
    • 10.5.2. United Arab Emirates
    • 10.5.3. Others
  • 10.6. Asia-Pacific
    • 10.6.1. China
    • 10.6.2. India
    • 10.6.3. Japan
    • 10.6.4. South Korea
    • 10.6.5. Taiwan
    • 10.6.6. Thailand
    • 10.6.7. Indonesia
    • 10.6.8. Others

11. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 11.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 11.2. Emerging Players and Market Lucrativeness
  • 11.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 11.4. Competitive Dashboard

12. COMPANY PROFILES

  • 12.1. Air Liquide
  • 12.2. Allied Healthcare Products
  • 12.3. Dragerwerk AG & Co. KGaA
  • 12.4. Fisher & Paykel Healthcare Limited.
  • 12.5. General Electric Company
  • 12.6. Getinge AB
  • 12.7. Hamilton Medical
  • 12.8. Koninklijke Philips N.V.
  • 12.9. Medtronic
  • 12.10. ResMed
  • 12.11. SCHILLER
  • 12.12. Shenzhen Mindray Bio-Medical Electronics Co., Ltd.
  • 12.13. Smiths Group plc
  • 12.14. Zoll Medical
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