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시장보고서
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어린이용 식품 및 음료 시장 : 예측(2025-2030년)Kids Food and Beverage Market - Forecasts from 2025 to 2030 |
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어린이용 식품 및 음료 시장은 2025년에 1,406억 4,600만 달러로 추정되고, CAGR 5.68%로 성장할 전망이며, 2030년에는 1,853억 9,100만 달러 규모에 이를 것으로 예상됩니다.
제품 접근성, 혁신적인 기업 광고, 상당한 마케팅 비용, 브랜드화 등의 요인이 예측 기간 동안 어린이용 식품 및 음료 시장의 성장을 가속할 것으로 예상됩니다. 또한 인터넷의 확산이 시장 확대에 박차를 가하고 있습니다. 온라인 소매업체를 사용하면 쇼핑객은 국내외 다양한 상품 중에서 쉽게 선택할 수 있습니다. 팬데믹 이후 온라인 유통은 크게 성장했습니다. 예를 들어 프리미엄 초콜릿의 세계 1위 제조업체인 Lindt & Sprungli는 2021년 모든 시장과 유통 채널에서 매출을 비약적으로 늘릴 수 있었습니다. 국내용 상품 수요가 계속 높은 것과 선물 용품의 회복이 큰 성장의 원동력이 되었습니다. 게다가 온라인 사업이 2자리 성장을 계속하고 있는 것도 밝혀졌습니다. 그룹 매출은 45억 9,000만 스위스 프랑에 이르렀으며, 스위스 프랑 환산으로 14.2%(기존 사업 13.3%)라는 경이적인 성장세를 보였습니다.
어린이용 식품 및 음료 및 식품 시장 성장 촉진요인
어린이용 식품 및 음료 시장은 어린이의 스마트폰 보급률 상승으로 향후 수년간 급성장할 것으로 전망됩니다. 또한 다양한 기업 및 신흥기업의 영양면에 대한 배려로 시장이 성장할 것으로 예측됩니다.
어린이들 사이에서 스마트폰의 보급이 진행되고 있기 때문에 온라인 프레즌스를 가지는 다양한 유통업체 및 제조업체를 통한 어린이용 식품 및 음료의 온라인 구입이 급증할 것으로 예측됩니다. 또한 어린이용 식품 및 음료 부문을 위한 새롭고 혁신적인 제품 출시가 시장 성장을 더욱 높일 것으로 예상됩니다. 예를 들어, Veeba Foods는 2021년 9월 어린이를 위한 재갈리와 식물 기반 음료 'Provee'를 출시했습니다. 이 음료에는 몰트 기반 초콜릿과 라기 바담과 같은 변형이 있습니다. 또한 Gerber는 2022년 4월 유아용 탄소 중립식 식물성 식품을 출시했습니다. 또한 Starryside Co.는 2022년 2월 회사에서 첫 제품인 '스타 워터 포 키즈' 출시를 발표했습니다. 이 제품에는 로킨 루트 맥주, 비치 복숭아 딸기, 마법의 망고 파인애플과 같은 맛이 있습니다.
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어떤 용도로 사용됩니까?
업계 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지리적 확대, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크 및 영향, 신제품 개척, 경쟁의 영향
The kids' food and beverages market is evaluated at US$140.646 billion for the year 2025 growing at a CAGR of 5.68% reaching the market size of US$185.391 billion by the year 2030.
Factors such as accessibility of products, innovative company advertising, significant marketing expenditures, and branding are anticipated to drive kids' food and beverage market growth over the forecast period. Furthermore, increased internet penetration has fueled the market's expansion. Online retailers make it simple for shoppers to choose from a variety of domestic and international products. Since the pandemic, online distribution has grown considerably. For instance, Lindt & Sprungli, the world's top producer of premium chocolate, was able to dramatically raise sales across all markets and distribution channels in 2021. The continued high demand for goods for domestic use and a rebound in goods for gift-giving occasions were significant growth drivers. Additionally, it was revealed that the online business is continuing its trend of double-digit growth. Sales for the group rose to CHF 4.59 billion, representing a tremendous increase in Swiss francs of 14.2 percent (13.3 percent organic).
Kids' food and beverage market drivers
The kids' food and beverage market is expected to surge in the coming years due to the rising penetration of smartphones among kids which is anticipated to increase spending on e-commerce for foods and beverages. Also, the market is projected to grow owing to the nutritional aspect considerations by various players and start-ups.
The increasing smartphone penetration among kids is projected to see a surge in online purchases of kids' foods and beverages through various distributors/manufacturers with an online presence. Also, new and innovative product launches for the kid's food and beverages segment are anticipated to push the market growth further. For instance, Veeba Foods, in September 2021, launched Provee, a jaggery and plant-based drink for kids. The drink is available in variants like malt-based choco and Ragi Badam. Additionally, Gerber, in April 2022, launched a carbon-neutral plant-based food range for toddlers. Also, Starryside Co., announced in February 2022, the launch of their first product, Star Water for Kids. The product is available in flavors like Rockin Root Beer, Beachy Peachy Strawberry, and Magical Mango Pineapple.
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