시장보고서
상품코드
1627818

어린이용 식품 및 음료 시장 : 예측(2025-2030년)

Kids Food and Beverage Market - Forecasts from 2025 to 2030

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 145 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

어린이용 식품 및 음료 시장은 2025년에 1,406억 4,600만 달러로 추정되고, CAGR 5.68%로 성장할 전망이며, 2030년에는 1,853억 9,100만 달러 규모에 이를 것으로 예상됩니다.

제품 접근성, 혁신적인 기업 광고, 상당한 마케팅 비용, 브랜드화 등의 요인이 예측 기간 동안 어린이용 식품 및 음료 시장의 성장을 가속할 것으로 예상됩니다. 또한 인터넷의 확산이 시장 확대에 박차를 가하고 있습니다. 온라인 소매업체를 사용하면 쇼핑객은 국내외 다양한 상품 중에서 쉽게 선택할 수 있습니다. 팬데믹 이후 온라인 유통은 크게 성장했습니다. 예를 들어 프리미엄 초콜릿의 세계 1위 제조업체인 Lindt & Sprungli는 2021년 모든 시장과 유통 채널에서 매출을 비약적으로 늘릴 수 있었습니다. 국내용 상품 수요가 계속 높은 것과 선물 용품의 회복이 큰 성장의 원동력이 되었습니다. 게다가 온라인 사업이 2자리 성장을 계속하고 있는 것도 밝혀졌습니다. 그룹 매출은 45억 9,000만 스위스 프랑에 이르렀으며, 스위스 프랑 환산으로 14.2%(기존 사업 13.3%)라는 경이적인 성장세를 보였습니다.

어린이용 식품 및 음료 및 식품 시장 성장 촉진요인

  • 어린이에게 스마트폰의 보급

어린이용 식품 및 음료 시장은 어린이의 스마트폰 보급률 상승으로 향후 수년간 급성장할 것으로 전망됩니다. 또한 다양한 기업 및 신흥기업의 영양면에 대한 배려로 시장이 성장할 것으로 예측됩니다.

어린이들 사이에서 스마트폰의 보급이 진행되고 있기 때문에 온라인 프레즌스를 가지는 다양한 유통업체 및 제조업체를 통한 어린이용 식품 및 음료의 온라인 구입이 급증할 것으로 예측됩니다. 또한 어린이용 식품 및 음료 부문을 위한 새롭고 혁신적인 제품 출시가 시장 성장을 더욱 높일 것으로 예상됩니다. 예를 들어, Veeba Foods는 2021년 9월 어린이를 위한 재갈리와 식물 기반 음료 'Provee'를 출시했습니다. 이 음료에는 몰트 기반 초콜릿과 라기 바담과 같은 변형이 있습니다. 또한 Gerber는 2022년 4월 유아용 탄소 중립식 식물성 식품을 출시했습니다. 또한 Starryside Co.는 2022년 2월 회사에서 첫 제품인 '스타 워터 포 키즈' 출시를 발표했습니다. 이 제품에는 로킨 루트 맥주, 비치 복숭아 딸기, 마법의 망고 파인애플과 같은 맛이 있습니다.

이 보고서를 구입하는 이유

  • 인사이트 있는 분석 : 고객 부문, 정부 정책 및 사회 경제 요인, 소비자 선호, 산업별 및 기타 부문 부문에 중점을 둔 주요 지역뿐만 아니라 신흥 지역도 다루는 상세한 시장 인사이트을 얻을 수 있습니다.
  • 경쟁 구도 : 세계 주요 기업이 채택한 전략적 전략을 이해하고 적절한 전략으로 시장 침투 가능성을 이해할 수 있습니다.
  • 시장 동향 및 촉진요인 : 동적 요인과 매우 중요한 시장 동향, 그리고 그들이 향후 시장 전개를 어떻게 형성해 나가는지를 탐구합니다.
  • 실행 가능한 제안 : 역동적인 환경에서 새로운 비즈니스 스트림과 수익을 발굴하기 위한 전략적 결정을 내리기 위해 인사이트를 활용합니다.
  • 폭넓은 이용자에 대응 : 신흥기업, 연구기관, 컨설턴트, 중소기업, 대기업에 유익하고 비용 효율적입니다.

어떤 용도로 사용됩니까?

업계 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지리적 확대, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크 및 영향, 신제품 개척, 경쟁의 영향

조사 범위

  • 과거 데이터 및 예측(2022-2030년)
  • 성장 기회, 과제, 공급망 전망, 규제 틀, 고객 행동, 동향 분석
  • 경쟁 시장 상황, 전략, 시장 점유율 분석
  • 각국을 포함한 부문 및 지역의 수익 성장과 예측 평가
  • 기업 프로파일(전략, 제품, 재무 정보, 주요 개발 등)

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준연도 및 예측연도의 타임라인
  • 이해 관계자에게 있어서의 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 디자인
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 애널리스트 보기

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석

제5장 어린이용 식품 및 음료 시장 : 제품 유형별

  • 서문
  • 베이커리 제품
  • 유제품
  • 곡물
  • 스낵
  • 과일 및 채소
  • 음료
  • 기타

제6장 어린이용 식품 및 음료 시장 : 연령층별

  • 서문
  • 2-3세
  • 4-8세
  • 9-13세
  • 14-18세

제7장 어린이용 식품 및 음료 시장 : 유통 채널별

  • 서문
  • 온라인
  • 오프라인

제8장 어린이용 식품 및 음료 시장 : 지역별

  • 서문
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 남미
    • 브라질
    • 아르헨티나
    • 기타
  • 유럽
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 남아프리카
    • 이스라엘
    • 사우디아라비아
    • 기타
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 호주
    • 대만
    • 한국
    • 기타

제9장 경쟁 환경 및 분석

  • 주요 기업 및 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의 및 협업
  • 경쟁 대시보드

제10장 기업 프로파일

  • Nestle SA
  • Pepsico. Inc.
  • The Kellogg Company
  • General Mills Inc.
  • The Kraft Heinz Company
  • Britvic Plc
  • Lifeway Foods, Inc.
  • Britanni A Industries Limited
  • The Coca-Cola Company
  • Unilever Plc
  • The Hershey Company
AJY 25.02.07

The kids' food and beverages market is evaluated at US$140.646 billion for the year 2025 growing at a CAGR of 5.68% reaching the market size of US$185.391 billion by the year 2030.

Factors such as accessibility of products, innovative company advertising, significant marketing expenditures, and branding are anticipated to drive kids' food and beverage market growth over the forecast period. Furthermore, increased internet penetration has fueled the market's expansion. Online retailers make it simple for shoppers to choose from a variety of domestic and international products. Since the pandemic, online distribution has grown considerably. For instance, Lindt & Sprungli, the world's top producer of premium chocolate, was able to dramatically raise sales across all markets and distribution channels in 2021. The continued high demand for goods for domestic use and a rebound in goods for gift-giving occasions were significant growth drivers. Additionally, it was revealed that the online business is continuing its trend of double-digit growth. Sales for the group rose to CHF 4.59 billion, representing a tremendous increase in Swiss francs of 14.2 percent (13.3 percent organic).

Kids' food and beverage market drivers

  • Increasing smartphone penetration among kids.

The kids' food and beverage market is expected to surge in the coming years due to the rising penetration of smartphones among kids which is anticipated to increase spending on e-commerce for foods and beverages. Also, the market is projected to grow owing to the nutritional aspect considerations by various players and start-ups.

The increasing smartphone penetration among kids is projected to see a surge in online purchases of kids' foods and beverages through various distributors/manufacturers with an online presence. Also, new and innovative product launches for the kid's food and beverages segment are anticipated to push the market growth further. For instance, Veeba Foods, in September 2021, launched Provee, a jaggery and plant-based drink for kids. The drink is available in variants like malt-based choco and Ragi Badam. Additionally, Gerber, in April 2022, launched a carbon-neutral plant-based food range for toddlers. Also, Starryside Co., announced in February 2022, the launch of their first product, Star Water for Kids. The product is available in flavors like Rockin Root Beer, Beachy Peachy Strawberry, and Magical Mango Pineapple.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The Kid's food and beverage market is segmented and analyzed as follows:

By Product Type

  • Bakery Products
  • Dairy Products
  • Cereals and Grains
  • Snacks
  • Fruits and vegetables
  • Beverages
  • Others

By Age Group

  • 2-3 years
  • 4-8 years
  • 9-13 years
  • 14-18 years

By Distribution Channel

  • Online
  • Offline

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • U.K.
  • Germany
  • France
  • Others
  • Middle East and Africa
  • UAE
  • South Africa
  • Israel
  • Saudi Arabia
  • Others
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • Australia
  • Taiwan
  • South Korea
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits for the Stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Supplier
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. KIDS FOOD AND BEVERAGE MARKET BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Bakery Products
  • 5.3. Dairy Products
  • 5.4. Cereals and Grains
  • 5.5. Snacks
  • 5.6. Fruits and vegetables
  • 5.7. Beverages
  • 5.8. Others

6. KIDS FOOD AND BEVERAGE MARKET BY AGE GROUP

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. 2-3 years
  • 6.3. 4-8 years
  • 6.4. 9-13 years
  • 6.5. 14-18 years

7. KIDS FOOD AND BEVERAGE MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Online
  • 7.3. Offline

8. KIDS FOOD AND BEVERAGE MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. USA
    • 8.2.2. Canada
    • 8.2.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. Brazil
    • 8.3.2. Argentina
    • 8.3.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. U.K.
    • 8.4.2. Germany
    • 8.4.3. France
    • 8.4.4. Others
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. UAE
    • 8.5.2. South Africa
    • 8.5.3. Israel
    • 8.5.4. Saudi Arabia
    • 8.5.5. Others
  • 8.6. Asia-Pacific
    • 8.6.1. China
    • 8.6.2. Japan
    • 8.6.3. India
    • 8.6.4. Australia
    • 8.6.5. Taiwan
    • 8.6.6. South Korea
    • 8.6.7. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Nestle S.A.
  • 10.2. Pepsico. Inc.
  • 10.3. The Kellogg Company
  • 10.4. General Mills Inc.
  • 10.5. The Kraft Heinz Company
  • 10.6. Britvic Plc
  • 10.7. Lifeway Foods, Inc.
  • 10.8. Britanni A Industries Limited
  • 10.9. The Coca-Cola Company
  • 10.10. Unilever Plc
  • 10.11. The Hershey Company
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제