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세계의 자전거 시장 - 예측(2025-2030년)

Global Bicycle Market - Forecasts from 2025 to 2030

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 151 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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세계 자전거 시장은 2025년 797억 1,300만 달러에서 2030년에는 1,101억 200만 달러로 성장할 전망입니다. CAGR은 6.67%를 나타낼 전망입니다.

세계의 자전거 시장은 건강한 라이프 스타일을 중시하는 소비자 증가와 선진국 및 신흥 경제 국가에서의 일상 생활과 레저, 스포츠 활동에서의 자전거 보급 증가를 주요 요인으로 향후 수년간 성장할 전망입니다.

시장 성장 촉진요인:

  • 생활습관병의 만연 : 비만, 당뇨병, 심혈관질환 등의 만성질환의 세계 만연은 자전거 수요를 견인하는 중요한 요인입니다.
  • 국제 당뇨병 연합은 2045년까지 7억 8,300만명이 당뇨병을 앓을 것으로 예측했습니다.
  • 세계보건기구(WHO)는 2022년에는 8명 중 1명이 비만이라고 보고하고 있습니다.

지리적 전망

  • 아시아태평양 : 아시아태평양은 예측 기간 동안 큰 시장 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.

이 보고서를 구입하는 이유

  • 통찰력이 풍부한 분석 : 고객 부문, 정부 정책 및 사회 경제 요인, 소비자 선호, 산업별, 기타 하위 부문에 초점을 맞추어 주요 지역뿐만 아니라 신흥 지역도 다루는 상세한 시장 인사이트를 얻을 수 있습니다.
  • 경쟁 구도 : 세계 주요 기업이 채택한 전략적 작전을 이해하고 올바른 전략으로 시장 침투 가능성을 이해할 수 있습니다.
  • 시장 동향과 촉진요인 : 다이나믹한 요인과 매우 중요한 시장 동향, 그리고 그것들이 향후 시장 전개를 어떻게 형성해 나가는지를 찾습니다.
  • 실행 가능한 제안 : 역동적인 환경에서 새로운 비즈니스 스트림과 수익을 발굴하기 위한 전략적 결정을 내리기 위해 통찰력을 활용합니다.
  • 폭넓은 이용자에 대응 : 신흥기업, 연구기관, 컨설턴트, 중소기업, 대기업에 있어서 유익하고 비용효과가 높습니다.

어떤 용도로 사용됩니까?

업계 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지리적 확대, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크과 영향, 신제품 개척, 경쟁의 영향

조사 범위

  • 2022-2030년간 과거 데이터&예측
  • 성장 기회, 과제, 공급망 전망, 규제 체제, 고객 행동 및 추세 분석
  • 경쟁 포지셔닝, 전략 및 시장 점유율 분석
  • 수익 성장과 예측 부문 및 각국을 포함한 지역 분석
  • 기업 프로파일링(특히 주요 동향)

자전거 시장은 다음 부문으로 분석됩니다.

유형별

  • 마운틴
  • 로드
  • 하이브리드
  • 기타

최종 용도별

  • 남성
  • 여성
  • 어린이

기술별

  • 기존
  • 전동

유통 채널별

  • 온라인
  • 오프라인

지역별

  • 북미
  • 미국
  • 캐나다
  • 멕시코
  • 남미
  • 브라질
  • 아르헨티나
  • 기타
  • 유럽
  • 영국
  • 독일
  • 프랑스
  • 스페인
  • 기타 중동?아프리카
  • 사우디아라비아
  • UAE
  • 이스라엘
  • 기타
  • 아시아태평양
  • 일본
  • 중국
  • 인도
  • 한국
  • 인도네시아
  • 태국
  • 기타

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준연도과 예측연도의 타임라인
  • 이해 관계자에게 있어서의 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 디자인
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 애널리스트 보기

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석

제5장 세계의 자전거 시장 : 유형별

  • 소개
  • 마운틴
  • 로드
  • 하이브리드
  • 기타

제6장 세계의 자전거 시장 : 최종 용도별

  • 소개
  • 남성
  • 여성
  • 어린이

제7장 세계의 자전거 시장 : 기술별

  • 소개
  • 기존
  • 전동

제8장 세계의 자전거 시장 : 유통 채널별

  • 소개
  • 온라인
  • 오프라인

제9장 세계의 자전거 시장 :지역별

  • 소개
  • 북미
    • 유형별
    • 최종 용도별
    • 기술별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 남미
    • 유형별
    • 최종 용도별
    • 기술별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 유럽
    • 유형별
    • 최종 용도별
    • 기술별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 중동 및 아프리카
    • 유형별
    • 최종 용도별
    • 기술별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 아시아태평양
    • 유형별
    • 최종 용도별
    • 기술별
    • 유통 채널별
    • 국가별

제10장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의 및 협업
  • 경쟁 대시보드

제11장 기업 프로파일

  • Giant Manufacturing Co. Ltd.
  • Trek Bicycle Corporation
  • Hero Cycles Limited
  • Scott Sports SA
  • Merida Industry Co., Ltd
  • Cervelo
  • TI Cycles
  • Fuji Bikes
  • Accell Group NV
  • Olympus Bikes
  • Derby Cycle AG
  • Cube Bikes
SHW 25.04.29

The Global Bicycle Market is expected to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of 6.67% from US$79.713 billion in 2025 to US$110.102 billion in 2030.

The global bicycle market is poised for growth in the coming years, primarily driven by increasing consumer focus on healthy lifestyles and the rising adoption of bicycles for daily routines, leisure, and sports activities in both developed and developing economies.

Market Growth Drivers:

  • Rising Prevalence of Lifestyle-Related Diseases: The growing global prevalence of chronic diseases like obesity, diabetes, and cardiovascular diseases is a key factor driving the demand for bicycles. As people become more aware of the importance of a healthy lifestyle and regular physical activity, cycling is increasingly seen as an accessible and effective way to mitigate the risk of these diseases.
  • The International Diabetes Federation projects that 783 million people will have diabetes by 2045. Cycling helps maintain blood sugar levels and activates a significant portion of the body's muscles, reducing the risk of diabetes.
  • The World Health Organization reported that one in eight people were obese in 2022. Cycling promotes physical activity and boosts metabolism, contributing to weight management.

Geographical Outlook:

  • Asia-Pacific: The Asia-Pacific region is expected to hold a significant market share during the forecast period. This is due to the large population base in countries like India, China, and Indonesia, as well as the presence of well-established domestic bicycle brands such as Atlas Cycles, Hero Cycles, and Giant Bicycles.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

Bicycle Market is analyzed into the following segments:

By Type

  • Mountain
  • Road
  • Hybrid
  • Others

By End-User

  • Men
  • Women
  • Kids

By Technology

  • Conventional
  • Electric

By Distribution Channel

  • Online
  • Offline

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Indonesia
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits for the Stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. GLOBAL BICYCLE MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Mountain
  • 5.3. Road
  • 5.4. Hybrid
  • 5.5. Others

6. GLOBAL BICYCLE MARKET BY END-USER

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Men
  • 6.3. Women
  • 6.4. Kids

7. GLOBAL BICYCLE MARKET BY TECHNOLOGY

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Conventional
  • 7.3. Electric

8. GLOBAL BICYCLE MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Online
  • 8.3. Offline

9. GLOBAL BICYCLE MARKET BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. By Type
    • 9.2.2. By End-User
    • 9.2.3. By Technology
    • 9.2.4. By Distribution Channel
    • 9.2.5. By Country
      • 9.2.5.1. USA
      • 9.2.5.2. Canada
      • 9.2.5.3. Mexico
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. By Type
    • 9.3.2. By End-User
    • 9.3.3. By Technology
    • 9.3.4. By Distribution Channel
    • 9.3.5. By Country
      • 9.3.5.1. Brazil
      • 9.3.5.2. Argentina
      • 9.3.5.3. Others
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. By Type
    • 9.4.2. By End-User
    • 9.4.3. By Technology
    • 9.4.4. By Distribution Channel
    • 9.4.5. By Country
      • 9.4.5.1. United Kingdom
      • 9.4.5.2. Germany
      • 9.4.5.3. France
      • 9.4.5.4. Spain
      • 9.4.5.5. Others
  • 9.5. Middle East and Africa
    • 9.5.1. By Type
    • 9.5.2. By End-User
    • 9.5.3. By Technology
    • 9.5.4. By Distribution Channel
    • 9.5.5. By Country
      • 9.5.5.1. Saudi Arabia
      • 9.5.5.2. UAE
      • 9.5.5.3. Others
  • 9.6. Asia Pacific
    • 9.6.1. By Type
    • 9.6.2. By End-User
    • 9.6.3. By Technology
    • 9.6.4. By Distribution Channel
    • 9.6.5. By Country
      • 9.6.5.1. China
      • 9.6.5.2. Japan
      • 9.6.5.3. South Korea
      • 9.6.5.4. Australia
      • 9.6.5.5. India
      • 9.6.5.6. Indonesia
      • 9.6.5.7. Thailand
      • 9.6.5.8. Others

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Market Share Analysis
  • 10.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Competitive Dashboard

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Giant Manufacturing Co. Ltd.
  • 11.2. Trek Bicycle Corporation
  • 11.3. Hero Cycles Limited
  • 11.4. Scott Sports SA
  • 11.5. Merida Industry Co., Ltd
  • 11.6. Cervelo
  • 11.7. TI Cycles
  • 11.8. Fuji Bikes
  • 11.9. Accell Group N.V.
  • 11.10. Olympus Bikes
  • 11.11. Derby Cycle AG
  • 11.12. Cube Bikes
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