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육류 유래 팔라탄트 시장 : 예측(2025-2030년)

Meat Based Palatant Market - Forecasts from 2025 to 2030

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 144 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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육류 유래 팔라탄트 시장은 2025년 2억 9,861만 3,000달러에서 2030년에는 3억 6,272만 4,000달러로 성장하고, CAGR은 3.97%로 예측됩니다.

팔라탄트는 영양 균형을 유지하면서 반려동물 사료, 간식, 보충제의 맛을 향상시키기 위해 고안된 특수 성분입니다. 반려동물의 기호성과 반려동물은 동물의 일반적인 식단과 호환되지 않을 수 있는 영양 제품의 소비를 촉진하도록 설계되었습니다. 미국 반려동물 용품 협회는 최신 'COVID-19 펄스 조사'에서 미국 내 1,138만 가구가 COVID-19 사태 기간 동안 새로운 반려동물을 키우기 시작했다고 보고했습니다. 또한 반려동물 소유자 4명 중 3명은 COVID-19 기간 동안 반려동물과 함께 시간을 보낸 후 스트레스가 줄어들고 행복감이 증가했다고 답해 인간과 동물의 유대감은 여전히 강합니다. 미국 내 반려동물 사료의 온라인 소매 판매는 77% 증가했습니다. 미국 반려동물 용품 협회의 추정에 따르면 미국인들은 사료, 반려동물 액세서리, 수의학 등 반려동물에 990억 달러를 지출할 것으로 예상됩니다. 제조 기술의 최근 동향은 주요 기업들에 의해 이루어지고 있습니다. 예를 들어, AFB International의 ETT(전자 혀 기술)는 반려동물 사료의 냄새와 맛을 분석하는 데 도움을 주었습니다. 반려동물 사료 제조업체들은 비GMO, 무글루텐, 저분자 반려동물 사료 제품을 개발했으며, 2019년에는 반려동물 사료 포장용 고배리어 필름을 개발하여 2019년 육류 유래 팔라탄트 시장의 성장에 기여하고 있습니다.

알레르기로 인해 많은 비 전통적 육류 공급원이 인기를 끌고 있습니다. 드라이푸드는 지방을 첨가하여 "더 고기 같은" 맛을 내어 선호도를 높입니다. 그러나 습식 사료와 생식에는 자연스러운 향이 있습니다. 전 세계 반려동물 보호자들은 건강하고 맛있는 사료를 원하고 있으며, 이는 세계 팔라탄트 시장을 주도하는 주요 요인으로 작용하고 있습니다. 영양소가 풍부한 맛은 피부 알레르기와 감염을 줄이고 반려동물의 수명을 연장하는 효과도 있습니다. 또한, 품종별 제품, 연령별·크기별 용기, 매력적인 패키지의 성장도 새로운 고객을 끌어들이는 요인으로 작용할 것으로 보입니다.

  • 성장 촉진요인

반려동물 양육률 상승

반려동물을 키우는 젊은 층의 증가는 반려동물 사료 시장의 성장을 완화시킬 것으로 예상됩니다. 육류 유래 반려동물 사료의 시장 성장은 인구 중 건강한 반려동물 사료에 대한 수요가 증가함에 따라 영향을 받을 것으로 예상됩니다. 미국 반려동물용품협회(APPA)에 따르면, 2020년 미국 내 반려동물 보유율은 67%에서 70%로 증가했으며, COVID-19 팬데믹 기간 동안 반려동물은 미국인들의 위안이 되어 주었으며, 2020년 반려동물 소유자를 대상으로 실시한 설문조사에 따르면 35%는 전년보다 지난 12개월 동안 반려동물을 위해 더 많은 비용을 지출했다고 응답했습니다. 이 조사에 따르면, Z세대와 밀레니얼 세대의 반려동물 소유자의 49%에서 50%가 반려동물을 위해 더 많은 돈을 지출한 것으로 나타났습니다. 밀레니얼 세대는 미국 전체 반려동물 소유자의 32%를 차지합니다. 또한, 반려동물 소유는 반려동물 용품의 매출 증가로 이어지고 있습니다. 예를 들어, PetCo는 "WOOF"라는 티커로 나스닥에 재상장한다고 발표했으며, 2020년 매출액은 40억 달러에 육박하여 전년 대비 10% 가까이 증가하였습니다. 북미는 애정, 교감, 스트레스 해소 등 이유로 반려동물을 키우는 인구가 많아지면서 육류 유래 팔라탄트 시장을 독점하고 있습니다. 또한, 반려동물의 지구력과 건강의 개선은 예측 기간 동안 육류 유래 팔라탄트 시장의 개척을 촉진할 것입니다.

반려동물의 건강 및 영양 요구 인식

많은 기업들은 소비자의 요구에 따라 맞춤형 팔라탄트를 생산하고 있습니다. 현재 팔라탄트 시장 상황에서 신제품 출시를 계획하고 있는 시장 관계자들도 적지 않습니다. 예를 들어, Kemin Nutrisurance는 2019년 6월에 PALTEVA Natural Palatants라는 새로운 팔라탄트 라인을 출시했는데, 이는 천연 맛과 안전한 육류 유래 팔라탄트에 대한 시장의 증가하는 수요를 충족시키는 것을 목표로 하고 있습니다. 현재 각 동물의 보충제 요구에 따라 다양한 제품을 제공하는 많은 업체들이 있습니다. 동물마다 다른 박테리아 수준과 풍미를 포함하는 반려동물 사료가 필요합니다. 현재 고양이, 개, 새 등 특정 동물 종에 적합한 특정 영양 제품을 출시하는 제조업체가 증가함에 따라 소비자의 구매 욕구가 증가하고 있으며, Bond Pet Foods와 Because Animals는 향후 몇 년 내에 세포배양 육류 반려동물 사료를 생산 및 판매 할 계획입니다. 배양육은 이론적으로 환경에 좋은 영향을 미칩니다. 미국에서만 1억 6,300만 마리의 개와 고양이가 고기를 먹고 있습니다(출처: newsroom.ucla.edu).

  • 성장 억제요인

식물성 팔라탄트

동물성 팔라탄트의 안전성에 대한 우려로 인해 최근 몇 년 동안 고양이 사료와 개사료에 식물성 팔라탄트를 사용하는 사례가 증가하고 있습니다. 여러 가지 이유로 많은 대기업들이 식물성 팔라탄트 생산으로 전환하고 있습니다. 육류 유래 제품의 수입에 대한 엄격한 국제 규제가 있기 때문에 육류 유래 팔라탄트는 위생 문제로 인해 팔라탄트의 세계 공급망에 혼란을 초래할 수 있습니다. 2021년 10월, 반려동물 사료업계에 원료를 공급하는 Kerry Inc.는 반려동물과 보호자 모두의 요구를 충족시키기 위해 설계된 새로운 식물성 팔라탄트제 '퓨어팔'을 출시했습니다. 미국 북동부에서는 Bramble Pets가 2021년 7월 식물성 원료로 만든 소비자 직매 신선한 개사료를 출시했습니다. 수의사 면허를 가진 영양사가 개발한 두 가지 레시피는 완두콩 단백질 외에도 당근, 사과, 블루베리, 고구마 등 영양이 풍부한 원재료를 사용했습니다.

  • 경쟁사 인사이트:

육류 유래 팔라탄트 시장은 적당히 통합되어 있으며, 여러 주요 기업들이 기술 혁신, 품질 및 세계 공급 능력을 주도하고 있습니다. 시장의 주요 기업으로는 Kemin Industries Inc., AFB International, Trilogy Essential Ingredients Inc., Ohly GmbH (ABF Ingredients), Innov Ad NV/SA, Essentia Protein Solutions, Archer Daniels Midland Company (ADM), BHJ A/S, Kerry Group PLC, Symrise AG (Diana Pet Food), Zoetis Inc., and Sensient Technologies Corporation 등이 있습니다.

육류 유래 팔라탄트 시장 세분화

원료별

  • 가금육 유래 팔라탄트
  • 소고기 유래 팔라탄트
  • 생선 유래 팔라탄트
  • 돼지고기 유래 팔라탄트
  • 혼합육 유래 팔라탄트
  • 기타 동물 유래 팔라탄트

용도별

  • 반려동물 사료
  • 고양이
  • 기타
  • 사료
  • 간식, 츄잉, 보충제

형태별

  • 건식 팔라탄트
  • 습식 팔라탄트

유통 경로별

  • 오프라인
  • 온라인

지역별

  • 아메리카
  • 미국
  • 캐나다
  • 브라질
  • 칠레
  • 기타
  • 유럽, 중동 및 아프리카
  • 독일
  • 프랑스
  • 영국
  • 스페인
  • 기타
  • 아시아태평양
  • 중국
  • 인도
  • 일본
  • 한국
  • 태국
  • 기타

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 현황

  • 시장 개요
  • 시장 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화

제3장 비즈니스 상황

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • 시장 기회
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 정책과 규제
  • 전략적 제안

제4장 기술 전망

제5장 육류 유래 팔라탄트 시장 분석 : 원료별

  • 소개
  • 가금육 유래 팔라탄트
  • 소고기 유래 팔라탄트
  • 생선 유래 팔라탄트
  • 돼지고기 유래 팔라탄트
  • 혼합육 유래 팔라탄트
  • 기타 동물 유래 원료

제6장 육류 유래 팔라탄트 시장 분석 : 용도별

  • 소개
  • 반려동물 사료
    • 고양이
    • 기타
  • 동물 사료
  • 간식, 츄잉, 보충제

제7장 육류 유래 팔라탄트 시장 분석 : 형태별

  • 소개
  • 건식 팔라탄트
  • 습식 팔라탄트

제8장 육류 유래 팔라탄트 시장 분석 : 유통 채널별

  • 소개
  • 오프라인
  • 온라인

제9장 육류 유래 팔라탄트 시장 분석 : 지역별

  • 소개
  • 아메리카
    • 미국
    • 캐나다
    • 브라질
    • 칠레
    • 기타
  • 유럽·중동 및 아프리카
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 스페인
    • 기타
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 태국
    • 기타

제10장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 신흥 기업과 시장 수익성
  • 합병, 인수, 합의, 협업
  • 벤더 경쟁력 매트릭스

제11장 기업 개요

  • Kemin Industries Inc.
  • AFB International
  • Trilogy Essential Ingredients Inc.
  • Ohly GmbH(ABF Ingredients)
  • Innov Ad NV/SA
  • Essentia Protein Solutions
  • Archer Daniels Midland Company(ADM)
  • BHJ A/S
  • Kerry Group PLC
  • Symrise AG(Diana Pet Food)
  • Zoetis Inc.
  • Sensient Technologies Corporation
KSM 25.06.20

The Meat Based Palatant Market is expected to grow from US$298.613 million in 2025 to US$362.724 million in 2030, at a CAGR of 3.97%.

Palatants are specialty ingredients designed to enhance the taste of pet foods, treats, and supplements while maintaining a nutritional balance. Palatable and pets are designed to encourage the consumption of nutritional products that may be incompatible with the normal diet of the animal. In its latest "COVID-19 Pulse Study," the American Pet Products Association reports that 11.38 million U.S. households have acquired a new pet during the pandemic. Additionally, the human-animal bond remains strong as 3 out of 4 pet owners say they reduce their stress and increase their sense of well-being after spending time with their pets during COVID-19. The U.S. retail sale of pet food online rose 77%. Based on estimates from the American Pet Products Association, Americans are expected to spend a record $99 billion on pets including food, pet accessories, and veterinary care. Recent developments in manufacturing technologies have been made by major players. For example, AFB International's ETT (Electronic Tongue Technology) helped in the analysis of pet food smells and tastes. Pet food manufacturers have developed non-GMO, gluten-free, and low-molecular-weight pet food products, as well as high barrier films for pet food packaging in 2019, all contributing to the growth of the meat based palatants market in 2019.

A number of non-traditional meat sources have become popular because of allergies. Dry foods are made palatable by adding fats and giving them a "meatier" taste. However, wet and raw foods have a natural aroma. Pet owners across the globe are in search of healthy and delicious foods, and this is a major factor driving the global palatants market. Flavors rich in nutrients also reduce skin allergies & infections, as well as increase the life expectancy of pets. In addition, the growth of breed-specific products, age- and size-specific containers, and attractive packaging will attract new customers.

  • Growth Factors:

Rise in pet ownership

The increase in young people who are inclined to adopt pets is expected to cushion the growth of the pet food market. Market growth of meat-based palatants is forecast to be impacted by the growing demand for healthy pet food among the population. In 2020, pet ownership in the U.S. rose from 67% of households to 70%, according to American Pet Products Association (APPA). Pets have played a central role in comforting Americans during the COVID-19 pandemic. According to a survey of pet owners conducted in 2020, 35% reported spending more on their pets in the previous 12 months than in the previous year. 49-50% of Gen Z and millennial pet owners have spent more money on their pets, according to the study. The millennial segment comprised 32% of total pet owners in the U.S. Additionally, pet ownership has led to an increase in pet supply sales. For instance, PetCo announced that it will be listed on the Nasdaq again under the ticker "WOOF." Sales hit nearly $4 billion in 2020, up almost 10% from the previous year. Due to the popularity of pet ownership among the population, North America dominates the market for meat-based palatants due to love, companionship, and stress relief. Moreover, the improvement of the endurance and health of pets will boost the development of the meat based palatant market during the forecast period.

Awareness of the pet's health and nutritional needs.

In a number of companies, customized palatants are being manufactured in response to consumer demands. A few market players are planning to launch new products in the current landscape of the palatants market. Kemin Nutrisurance, for instance, launched a new line of palatants in June 2019 called PALTEVA Natural Palatants that is aimed at satisfying the growing market demand for naturally flavored and safe meat-based palatants. There are now many players that offer different products for each animal's supplement needs. Pet food containing different bacteria levels and flavors is required for different animals. Consumer acquisition is currently increasing as manufacturers launch specific nutritional products suited for particular species of animals, such as cats, dogs, and birds. Bond Pet Foods and Because Animals plan to manufacture and sell cell-cultured meat pet foods within the coming years. Cultured meat, in theory, has a positive impact on the environment. In the U.S. alone, 163 million dogs and cats consume meat ( Source: newsroom.ucla.edu).

  • Restraints

Plant-based palatants

There has been an increase in plant-based palatants for cat and dog food in recent years due to the safety concerns associated with animal-based palatants. Due to a variety of reasons, a number of major companies are moving toward producing plant-based palatants. Due to the stringent international regulations on the import of meat-based products, meat-based palatants may also disrupt the global supply chain of palatants due to the sanitary issues they pose. Furthermore, as plant-based palatants have fewer cross-border hurdles, several companies are seeking to expand their product range. In October 2021, Kerry Inc., an ingredient provider to the pet food industry, unveiled its new plant-based palatant, PurePal, designed to satisfy both pet and pet owner needs. In the northeastern United States, Bramble Pets launched its plant-based, direct-to-consumer, fresh dog food in July 2021. The two new recipes for dog food are developed by board-licensed veterinary nutritionists and contain pea protein as well as carrots, apples, blueberries, sweet potatoes, and other nutrient-rich ingredients.

  • Competitive Insights:

The meat-based palatants market is moderately consolidated, with several key players driving innovation, quality, and global supply capabilities. Leading companies in this market include Kemin Industries Inc., AFB International, Trilogy Essential Ingredients Inc., Ohly GmbH (ABF Ingredients), Innov Ad NV/SA, Essentia Protein Solutions, Archer Daniels Midland Company (ADM), BHJ A/S, Kerry Group PLC, Symrise AG (Diana Pet Food), Zoetis Inc., and Sensient Technologies Corporation.

Meat-Based Palatant Market Segmentation

By Source

  • Poultry-Based Palatants
  • Beef-Based Palatants
  • Fish-Based Palatants
  • Pork-Based Palatants
  • Mixed Meat-Based Palatants
  • Others Animal-Based Sources

By Application

  • Pet Food
  • Dog
  • Cat
  • Others
  • Animal Feed
  • Treats, Chews and Supplements

By Form

  • Dry Palatants
  • Liquid Palatants

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

By Geography

  • Americas
  • United States
  • Canada
  • Brazil
  • Chile
  • Others
  • Europe Middle East and Africa
  • Germany
  • France
  • UK
  • Spain
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • South Korea
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. EXECUTIVE SUMMARY

2. MARKET SNAPSHOT

  • 2.1. Market Overview
  • 2.2. Market Definition
  • 2.3. Scope of the Study
  • 2.4. Market Segmentation

3. BUSINESS LANDSCAPE

  • 3.1. Market Drivers
  • 3.2. Market Restraints
  • 3.3. Market Opportunities
  • 3.4. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Industry Value Chain Analysis
  • 3.6. Policies and Regulations
  • 3.7. Strategic Recommendations

4. TECHNOLOGICAL OUTLOOK

5. MEAT-BASED PALATANT MARKET ANALYSIS, BY SOURCE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Poultry-Based Palatants
  • 5.3. Beef-Based Palatants
  • 5.4. Fish-Based Palatants
  • 5.5. Pork-Based Palatants
  • 5.6. Mixed Meat-Based Palatants
  • 5.7. Other Animal-Based Sources

6. MEAT-BASED PALATANT MARKET ANALYSIS, BY APPLICATION

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Pet Food
    • 6.2.1. Dog
    • 6.2.2. Cat
    • 6.2.3. Others
  • 6.3. Animal Feed
  • 6.4. Treats, Chews and Supplements

7. MEAT-BASED PALATANT MARKET ANALYSIS, BY FORM

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Dry Palatants
  • 7.3. Liquid Palatants

8. MEAT-BASED PALATANT MARKET ANALYSIS, BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Offline
  • 8.3. Online

9. MEAT-BASED PALATANT MARKET ANALYSIS, BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. Americas
    • 9.2.1. United States
    • 9.2.2. Canada
    • 9.2.3. Brazil
    • 9.2.4. Chile
    • 9.2.5. Others
  • 9.3. Europe, Middle East and Africa
    • 9.3.1. Germany
    • 9.3.2. France
    • 9.3.3. United Kingdom
    • 9.3.4. Spain
    • 9.3.5. Others
  • 9.4. Asia Pacific
    • 9.4.1. China
    • 9.4.2. India
    • 9.4.3. Japan
    • 9.4.4. South Korea
    • 9.4.5. Thailand
    • 9.4.6. Others

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Emerging Players and Market Lucrativeness
  • 10.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Vendor Competitiveness Matrix

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Kemin Industries Inc.
  • 11.2. AFB International
  • 11.3. Trilogy Essential Ingredients Inc.
  • 11.4. Ohly GmbH (ABF Ingredients)
  • 11.5. Innov Ad NV/SA
  • 11.6. Essentia Protein Solutions
  • 11.7. Archer Daniels Midland Company (ADM)
  • 11.8. BHJ A/S
  • 11.9. Kerry Group PLC
  • 11.10. Symrise AG (Diana Pet Food)
  • 11.11. Zoetis Inc.
  • 11.12. Sensient Technologies Corporation
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