공지 : 도쿄증권거래소 JASDAQ 스탠다드 시장 신규 상장 관련 안내

Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

미국의 클로즈드 루프형 선불카드 시장 예측(2020-2025년) : 제18판

18th Annual U.S. Closed-Loop Prepaid Cards Market Forecasts, 2020-2025

리서치사 Mercator Advisory Group, Inc.
발행일 2021년 09월 상품 코드 1028755
페이지 정보 영문 26 Pages, 23 Exhibits
가격
US $ 2,950 ₩ 3,520,000 PDF (Single User License)


미국의 클로즈드 루프형 선불카드 시장 예측(2020-2025년) : 제18판 18th Annual U.S. Closed-Loop Prepaid Cards Market Forecasts, 2020-2025
발행일 : 2021년 09월 페이지 정보 : 영문 26 Pages, 23 Exhibits

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

미국 클로즈드 루프형 선불카드 시장에 대한 COVID-19 감염 확대의 영향은 부문에 따라 다릅니다. E-Commerce 시장이 활황을 나타내고, 디지털/가상 기프트카드 또한 성장 궤도를 유지할 것으로 예측됩니다. 팬데믹이 진정되고 매장 왕래가 회복되면 매장에서의 기프트카드 사용량은 서서히 돌아올 것입니다.

미국의 클로즈드 루프형 선불카드(Closed-Loop Prepaid Cards) 시장을 분석했으며, 전체적인 시장 규모(요금액) 동향 전망(-2025년), 부문별 성장/축소 경향, 주요 시장 영향요인, 주요 기업의 시장 점유율과 향후 추이, 코로나19(COVID-19) 감염 확대의 영향 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

본 보고서에서 언급된 기업/기타 단체 : U.S. Census, T-Mobile, Tracfone, America Movil, EIA, MBTA, IBTTA, WIC, SNAP

본문 내 도표

본 보고서의 분석 내용 : 개요

  • 클로즈드 루프형 선불카드 요금액과 부문별 예측(-2025년)
  • 클로즈드 루프형 선불카드 시장 점유율과 전망(-2025년)
  • 코로나19(COVID-19)가 선불카드 시장 부문에 미치는 영향
LSH 21.10.14

Closed loop card Loads drop 14% as a result of the pandemic, recovery by 2023.

New research from Mercator Advisory Group shows which segments of the U.S. prepaid card market will grow and which will shrink through 2025.

The report titled “18th Annual U.S. Closed-Loop Prepaid Cards Market Forecasts, 2020-2025” provides an analysis of the growth and development of the prepaid cards industry through 2025. The report examines loads, growth potential, and market dynamics in the United States across all closed-loop prepaid card segments.

Mercator Advisory Group's forecast report identifies key segments that will continue to decline over the next few years as well as those that should see growth. The economy, regulation, consumer behavior, and the COVID-19 pandemic will all influence which segments grow and which decline.

"The pandemic has affected closed-loop card loads differently by segment. Digital and virtual gift cards are forecasted to continue growth amid a booming e-commerce market. As the pandemic subsides and in-store foot traffic returns, in-store gift card loads will slowly come back, however, the consumer trend towards digital channels will remain, resulting in digital and virtual cards winning market share over time," commented David Nelyubin , Senior Analyst of Mercator Advisory Group's Prepaid Advisory Service, the author of the report.

This report is 26 pages long and contains 23 exhibits .

Companies and other organizations mentioned in the report include: U.S. Census, T-Mobile, Tracfone, America Movil, EIA, MBTA, IBTTA, WIC, SNAP.

One of the exhibits included in this report:

Highlights of the report include:

  • Closed-loop prepaid card loads and forecast into 2025 by segment.
  • Closed-loop prepaid card market share into 2025.
  • Effects of the COVID-19 pandemic on prepaid card market segments.
Back to Top
전화 문의
F A Q