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미국의 구입자 결제 시장 : 모바일로의 유기적 이동

Buyer PaymentsInsights: The Organic Move to Mobile

리서치사 Mercator Advisory Group, Inc.
발행일 2020년 08월 상품 코드 955102
페이지 정보 영문 53 Pages
가격
US $ 2,950 ₩ 3,484,000 PDF (Single User License)


미국의 구입자 결제 시장 : 모바일로의 유기적 이동 Buyer PaymentsInsights: The Organic Move to Mobile
발행일 : 2020년 08월 페이지 정보 : 영문 53 Pages

미국의 소비자 사이에서는 쇼핑을 실시할 때 모바일 기기에 의존하는 정도가 높아지고 있습니다. 2018년에는 온라인 전용 소매업체 쇼핑객의 16%가 모바일 기기를 통해 상품을 구입했지만, 2020년에는 33%로 증가하고 있습니다. 또한 여행 관련 상품을 판매하는 업계에서도 모바일 기기 이용이 전년보다 증가하고 있습니다. 쇼핑 채널(점포, 온라인)에 관계없이 매끄러운 쇼핑 경험과 지불 방법을 유연하게 선택할 수 있다는 점은 쇼핑의 가장 중요한 측면의 하나입니다.

2020년 2월 28일부터 3월 10일까지 미국의 성인 3,000명을 대상으로 실시한 온라인 패널 조사 결과를 집계한 것으로, 구입시 경험, 쇼핑을 실시하는 장소, 로열티 프로그램, 각종 판매 채널에서의 지불 방법, 소규모 기업에 대한 지원, 쇼핑 태도 등 쇼핑과 관련된 다양한 테마를 포함하고 있습니다. 또한 이 조사는 신종 코로나바이러스 감염증(COVID-19)이 미국 경제에 막대한 악영향을 주기 전에 행해졌습니다.

본 보고서에 포함되는 도표의 하나:

보고서 하이라이트

  • 매장 및 온라인에서의 쇼핑에 대한 태도
  • 쇼핑 행동
  • 모바일 쇼핑
  • 중소기업에 대한 태도
  • 각종 테크놀러지를 이용하고 있는 소비자의 태도
  • 체크아웃의 새로운 방법
KSM 20.09.04

Shoppers Increasingly Shopping on Mobile Devices

Mercator Advisory Group's latest survey shows an increasing use of mobile devices for shopping, and buying, products and services.

Mercator Advisory Group's most recent consumer survey report, ‘Buyer PaymentsInsights - The Organic Move to Mobile’, from the its annual Buyer PaymentsInsights series, examines U.S. consumers' current shopping habits and how they pay for goods and services in-store and online.

The report is based on an online panel survey administered to 3,000 U.S. adults between February 28 and March 10, 2020. The survey covered the buyer experience and included questions that explored where consumers shop, loyalty program membership, how they pay in different merchant verticals, small business patronage, shopping attitudes, and many more shopping related subjects. It is important to note, this survey was conducted before the COVID-19 virus negatively affected much of the American economy.

This year, we have seen an increasing reliance on mobile devices for shopping. For example, in 2018, 16% of shoppers at online-only retailers purchased items via their mobile device. That increased to 33% in 2020. Many travel related merchant verticals also saw meaningful increases in mobile buying year-over-year.

Regardless of the shopping channel (i.e., in-store or online), having the flexibility of payment choice is among the most important aspects of shopping, as is a seamless shopping experience.

This year, we asked shoppers about their attitudes towards shopping at small businesses. Only one-fifth (21%) of American consumers report that they actively look for small businesses when they shop, and the same proportion are willing to pay more at a small business.

"This report provides a detailed analysis of how consumers shop and their attitudes towards shopping that provide guidance to understanding why they behave the way they do. The shift from the computer to smartphone shopping is critical for any merchant who has an e-commerce presence," stated the author of the report, Peter Reville , director of Primary Research Services at Mercator Advisory Group, which includes the North American PaymentsInsights series.

This report in slide form is 53 pages long.

One of the exhibits included in this report:

Highlights of this report include:

  • Attitude towards shopping in-store and online
  • Shopping behaviors
  • Mobile shopping
  • Attitudes towards small businesses
  • Attitudinal segmentation of consumers based on technology
  • New ways to checkout
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