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미국의 오픈 루프 선불카드 시장 예측(2020-2024년) : 제17판(파트 2)

17th Annual U.S. Open Loop Prepaid Cards Market Forecast 2020-2024, Part Two

리서치사 Mercator Advisory Group, Inc.
발행일 2020년 12월 상품 코드 975708
페이지 정보 영문 25 Pages, 16 Exhibits
가격
US $ 2,950 ₩ 3,292,000 PDF (Single User License)


미국의 오픈 루프 선불카드 시장 예측(2020-2024년) : 제17판(파트 2) 17th Annual U.S. Open Loop Prepaid Cards Market Forecast 2020-2024, Part Two
발행일 : 2020년 12월 페이지 정보 : 영문 25 Pages, 16 Exhibits

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미국의 오픈 루프형 선불카드 시장 동향에 대해 분석했으며, 파트 2에서는 캐시 액세스(현금 인출) 이외의 용도에 초점을 맞추고, 전체적인 시장 규모의 동향 전망, 부문별 상세 동향, 규제·정책·기술면의 배경, 기타 영향요인, 특히 신종 코로나바이러스 감염증(COVID-19) 감염 확대에 의한 영향, 주요 기업의 개요 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

본 보고서의 분석 대상 기업 : Green Dot, Netspend, Monzo, Chime, Visa, Mastercard, Discover, AmericanExpress 등

본문에 포함된 도표

분석 개요

  • 오픈 루프형 선불카드 시장은 용도에 따라 매우 세분화되어 있으나, 대부분의 부문에서 2019년까지는 어느 정도의 성장률을 달성하고 있었습니다. 그러나 일부 부문은 2020년 1분기말부터 신종 코로나바이러스 감염증(COVID-19) 감염 확대의 영향을 받으며 정체 상태에 진입했습니다.
  • 미국의 오픈 루프형 선불카드 시장 규모(차지액)는 2024년까지 4.1% 증가하며, 합계 4,662억 달러에 달할 전망입니다. 한편, (캐시 액세스 이외) 일부 분야에서는 신종 코로나바이러스 감염증(COVID-19) 감염 확대에 의해 큰 타격을 받으며 회복까지 수년의 시간을 필요로 할 것으로 보입니다.
  • 각주의 공금 지출 수단으로서 선불카드의 취급은 주에 따라 크게 다릅니다. 그리고 이 문제 자체가 선불카드의 발전을 저해하는 큰 외생적 요인입니다.
  • 대체로 오픈 루프형 선불카드의 시장 동향은 전체적인 경기동향과 마찬가지로 COVID-19의 영향에 의해 크게 좌우되고 있다고 해도 과언이 아닙니다.
KSA 20.12.28

COVID-19 impact reveals disparate effect on different prepaid segments.

Mercator Advisory Group's 17th annual prepaid market forecast clocks some big hits - and some growth.

Mercator Advisory Group's most recent report, “ 17th Annual U.S. Open-Loop Prepaid Cards Market Forecast 2020-2024, Part II’, reveals that some verticals in open-loop prepaid show the capacity for growth, while others, including Campus, show drastic, and likely secular decline.

The Mercator Advisory Group forecast is derived from market knowledge gained through research done by Mercator since 2004.

However, even this archive of more than a decade of historical data provides little guidance on the future of markets that are growing rapidly and facing disruptive technology and services as well as historic new regulatory constraints. These factors, combined with dependence on funding sources tightly coupled to the economy and consumer sentiment, mean that the prepaid market is volatile and variable from one segment to another.

Considering the robust 2019 economy and new regulations that started April 1, 2019, followed by the social and economic disruption of 2020's COVID-19 pandemic, the potential for dramatic shifts among prepaid card segments is readily apparent. Our findings for 2019, and our forecast for the future predict just this kind of volatility for some segments.

"Government funding is not necessary to the health of any given open-loop prepaid vertical, even if it doesn't hurt," said Theodore Iacobuzio, vice president and managing director Mercator's research division. "For example, Open-Loop Restricted Access Network loads show secular growth into the new decade's middle years."

This report is 25 pages long and contains 16 exhibits.

Companies mentioned in the survey results shown include: Green Dot, Netspend, Monzo, Chime, Visa, Mastercard, Discover and American Express.

One of the exhibits included in this report:

Highlights of this report include:

  • This is the second part of Mercator's annual Prepaid Open-Loop Market Forecast, and covers all kinds of open loop cards except those in the Cash Access category, that were covered in part one.
  • The open-loop prepaid market is highly segmented, as the industry develops different types of cards for different use cases, ranging from campus cards to in-store Restricted Access Network cards.
  • Most of these segments showed some growth during 2019, owing to the strong economy in that year, though some segments were showing weakness that would be exacerbated by the arrival of the COVID-19 virus toward the end of the first quarter of 2020.
  • While Mercator Advisory Group forecasts that growth in overall open loop prepaid loads in the United States at 4.1% through 2024, reaching a total of $466.2 billion, some segments, especially outside the Cash Access category, have suffered seriously under the impact of the virus and will take years to recover, if they recover at all.
  • Government attitudes regarding prepaid cards as disbursal mechanisms for state funding vary, and in themselves represent exogenous events as serious as COVID-19 itself for the state of the business.
  • It is safe to say that some categories of open loop prepaid cards will change in much the same way that the overall economy is going to change, and is currently changing, under the impact of the virus.
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