시장보고서
상품코드
1630525

캘리포니아주의 그린 콘크리트 시장 : 재료(고로 수쇄 슬래그, 플라이 애시, 재생 골재, 기타), 용도별(주택, 상업, 산업, 인프라) 예측(-2032년)

California Green Concrete Market Research Report Information by Material (Granulated Blast Furnace Slag, Fly Ash Based, Recycled Aggregates, and Others), by Application (Residential, Commercial, Industrial, and Infrastructure), Industry Forecast to 2032

발행일: | 리서치사: Market Research Future | 페이지 정보: 영문 89 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

캘리포니아주의 그린 콘크리트 시장 규모는 2023년 5억 3,141만 달러, 예측 기간 중 10.66%의 CAGR로 추이하며, 2032년에는 13억 1,150만 달러로 성장할 것으로 예측됩니다.

캘리포니아주의 친환경 콘크리트 산업은 환경 문제 증가, 엄격한 규제, 지속가능한 건설 기술로의 전환으로 인해 괄목할 만한 발전을 앞두고 있습니다. 친환경 콘크리트로도 알려진 그린 콘크리트는 재생한 자원을 사용하고, 이산화탄소 배출량이 적으며, 표준 콘크리트보다 에너지 효율이 높습니다. 온실 가스 배출량 감소 및 지속가능한 인프라 개발 등 중국의 적극적인 기후 변화 목표는 녹색 콘크리트 솔루션에 대한 수요를 촉진하고 있습니다.

주 정부는 친환경 자재를 사용하는 프로젝트에 세금 공제 및 보조금을 제공하는 등 지속가능한 건축에 대한 인센티브를 제공하려고 노력하고 있으며, 이는 이 주에서 그린 콘크리트의 주요 시장 성장 촉진요인으로 작용하고 있습니다. 또한 건설사, 건축가, 개발자들이 그린 콘크리트의 장기적인 이점(수명주기 비용 절감, 환경 성능 향상 등)에 대한 인식이 높아짐에 따라 주거, 상업, 인프라 프로젝트에서 채택이 증가하고 있습니다.

또한 혁신적인 친환경 콘크리트 기술 개발을 위한 민관 파트너십과 LEED(Leadership in Energy and Environmental Design)와 같은 지속가능한 건축 인증 프로그램의 등장은 건설 프로젝트에서 친환경 콘크리트의 사용을 촉진하고 있습니다. 건설 프로젝트에서 친환경 콘크리트의 사용을 촉진하고 있습니다. 그러나 초기 비용의 상승과 특정 재활용 재료의 제한적인 가용성 등의 문제는 시장 확대에 걸림돌이 될 수 있습니다.

캘리포니아주의 그린 콘크리트 시장을 조사했으며, 시장의 정의와 개요, 시장 성장에 대한 각종 영향요인 분석, 시장 규모 추이·예측, 각종 구분·지역/주요 국가별 내역, 경쟁 환경, 주요 기업의 개요 등을 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 개요

제2장 시장 개요

제3장 조사 방법

제4장 시장 역학

  • 촉진요인
    • 지속가능 건설 구상
    • 친환경 건축자재를 추진하는 정부 규제
    • 촉진요인의 영향 분석
  • 억제요인
    • 높은 초기 비용에 의한 소규모 프로젝트의 장벽
    • 재료 가용성에 영향을 미치는 공급망 제약
    • 억제요인의 영향 분석
  • 기회
    • 그린 콘크리트 기술에서 혁신의 가능성
    • LEED 인증 건물의 시장 확대
  • COVID-19의 영향 분석

제5장 시장 요인 분석

  • Porter's Five Forces 분석
  • 공급망 분석

제6장 캘리포니아주의 그린 콘크리트 시장 : 재료별

  • 개요
  • 고로 수쇄 슬래그
  • 플라이 애시
  • 재활용 골재
  • 기타

제7장 캘리포니아주의 그린 콘크리트 시장 : 용도별

  • 개요
  • 주택용
  • 상업용
  • 산업용
  • 인프라

제8장 경쟁 구도

  • 경쟁 개요
  • 캘리포니아주의 그린 콘크리트 시장의 주요 기업
  • 시장 디스럽터와 이노베이터
  • 경쟁 벤치마킹
  • 시장 리더의 전략
  • 개발 수에서의 주요 기업

제9장 기업 개요

  • NATIONAL CEMENT COMPANY, INC.
  • CEMEX, S.A.B. DE C.V.
  • CRH PLC
  • ECO MATERIAL TECHNOLOGIES
  • FORTERA CORPORATION
  • HOLCIM GROUP
  • HOFFMANN GREEN CEMENT TECHNOLOGIES
  • HEIDELBERG MATERIALS
  • TITAN AMERICA LLC
  • SUBLIME SYSTEMS

제10장 부록

제11장 부록

KSA 25.02.10

Market Overview

The California green concrete industry is primed for tremendous development, owing to rising environmental concerns, tough regulations, and a shift toward sustainable construction techniques. Green concrete, also known as eco-friendly concrete, uses recycled resources, has lower carbon emissions, and is more energy efficient than standard concrete. The state's aggressive climate goals, which include lowering greenhouse gas emissions and developing sustainable infrastructure, fuel the demand for green concrete solutions.

The state government's attempts to incentivise sustainable building, such as granting tax credits and subsidies for projects using eco-friendly materials, are key market drivers in California Green Concrete. Furthermore, growing awareness among construction companies, architects, and developers about the long-term benefits of green concrete, such as lower lifecycle costs and better environmental performance, is driving adoption in residential, commercial, and infrastructure projects.

Furthermore, public-private partnerships to develop innovative green concrete technologies, as well as the emergence of sustainable building certification programs such as LEED (Leadership in Energy and Environmental Design), promote the use of green concrete in construction projects. However, challenges such as higher initial costs and limited availability of certain recycled materials may hinder market expansion.

The California Green Concrete market was valued at USD 531.41 million in 2023 and is predicted to grow to USD 1,311.50 million by 2032, with a CAGR of 10.66% over the forecast period 2024-2032.

Market segment insights

The California Green Concrete market is divided into four material categories: granulated blast furnace slag, fly ash-based, recycled aggregates, and others.

Based on Application, the California green concrete market is segmented into Residential, Commercial, Industrial, and Infrastructure. The commercial section is further divided into Offices, Healthcare Centers, Educational Centers, Hospitality, and Others.

Major Players

The key player in the market are CEMEX, S.A.B. de C.V., CRH plc, Eco Material Technologies, Fortera Corporation, Heidelberg Materials, Holcim Group, and Titan America LLC.

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY

2 MARKET INTRODUCTION

  • 2.1 DEFINITION
  • 2.2 SCOPE OF THE STUDY
  • 2.3 RESEARCH OBJECTIVE
  • 2.4 MARKET STRUCTURE

3 RESEARCH METHODOLOGY

  • 3.1 OVERVIEW
  • 3.2 DATA FLOW
    • 3.2.1 Data Mining Process
  • 3.3 PURCHASED DATABASE:
  • 3.4 SECONDARY SOURCES:
    • 3.4.1 Secondary Research data flow:
  • 3.5 PRIMARY RESEARCH:
    • 3.5.1 Primary Research DATA FLOW:
    • 3.5.2 Primary Research: Number of Interviews conducted
    • 3.5.3 Primary Research: Regional Coverage
  • 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION:
    • 3.6.1 Revenue Analysis Approach
  • 3.7 DATA FORECASTING
    • 3.7.1 Data forecasting Technique
  • 3.8 DATA MODELING
    • 3.8.1 microeconomic factor analysis:
    • 3.8.2 Data modeling:
  • 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 INTRODUCTION
  • 4.2 DRIVERS
    • 4.2.1 Sustainable construction initiatives driving demand for green concrete
    • 4.2.2 Government regulations promoting eco-friendly building materials
    • 4.2.3 Driver impact Analysis
  • 4.3 RESTRAINTS
    • 4.3.1 High initial costs deter small-scale projects
    • 4.3.2 Supply chain constraints affect material availability
    • 4.3.3 Restraint Impact Analysis
  • 4.4 OPPORTUNITY
    • 4.4.1 Potential for innovation in green concrete technology
    • 4.4.2 Expanding market for LEED-certified buildings
  • 4.5 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19
    • 4.5.1 Impact on Overall Construction industry
      • 4.5.1.1 Economic Impact
    • 4.5.2 Impact on Green Concretes Market
      • 4.5.2.1 Impact on supply chain of Green Concretes
    • 4.5.3 Impact on Market Demand
    • 4.5.4 Impact on Pricing

5 MARKET FACTOR ANALYSIS

  • 5.1 PORTER'S FIVE FORCES MODEL
    • 5.1.1 THREAT OF NEW ENTRANTS
    • 5.1.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
    • 5.1.3 BARGAINING POWER OF BUYERS
    • 5.1.4 THREAT OF SUBSTITUTES
    • 5.1.5 Intensity of RIVALRY
  • 5.2 SUPPLY CHAIN ANALYSIS
    • 5.2.1 Raw Material
    • 5.2.2 Manufacturing
    • 5.2.3 Distribution
    • 5.2.4 End-Users

6 CALIFORNIA GREEN CONCRETE MARKET, BY MATERIAL

  • 6.1 OVERVIEW
  • 6.2 GRANULATED BLAST FURNACE SLAG
  • 6.3 FLY ASH BASED
  • 6.4 RECYCLED AGGREGATES
  • 6.5 OTHERS

7 CALIFORNIA GREEN CONCRETE MARKET, BY APPLICATION

  • 7.1 OVERVIEW
  • 7.2 RESIDENTIAL
  • 7.3 COMMERCIAL
  • 7.4 INDUSTRIAL
  • 7.5 INFRASTRUCTURE

8 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 COMPETITIVE OVERVIEW
  • 8.2 MAJOR PLAYERS IN THE CALIFORNIA GREEN CONCRETE MARKET
  • 8.3 MAJOR PLAYERS IN TERMS OF MARKET DISRUPTORS & INNOVATORS
  • 8.4 COMPETITIVE BENCHMARKING
  • 8.5 STRATEGIES OF MARKET LEADERS IN THE CALIFORNIA GREEN CONCRETE MARKET
  • 8.6 LEADING PLAYERS IN TERMS OF THE NUMBER OF DEVELOPMENTS IN THE GLOBAL GEOSPATIAL MARKET
    • 8.6.1 Product Launch/Product Development
    • 8.6.2 Expansion/Collaboration

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 NATIONAL CEMENT COMPANY, INC.
    • 9.1.1 Company Overview
    • 9.1.2 FINANCIAL OVERVIEW
    • 9.1.3 Products/Services Offered
    • 9.1.4 KEY DEVELOPMENTS
    • 9.1.5 SWOT Analysis
    • 9.1.6 Key Strategies
  • 9.2 CEMEX, S.A.B. DE C.V.
    • 9.2.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.2.2 Financial Overview
    • 9.2.3 PRODUCTS OFFERED
    • 9.2.4 KEY DEVELOPMENTS
    • 9.2.5 SWOT ANALYSIS
    • 9.2.6 KEY STRATEGIES
  • 9.3 CRH PLC
    • 9.3.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.3.2 Financial Overview
    • 9.3.3 PRODUCTS OFFERED
    • 9.3.4 KEY DEVELOPMENTS
    • 9.3.5 SWOT ANALYSIS
    • 9.3.6 KEY STRATEGIES
  • 9.4 ECO MATERIAL TECHNOLOGIES
    • 9.4.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.4.2 FINANCIAL OVERVIEW
    • 9.4.3 PRODUCTS OFFERED
    • 9.4.4 KEY DEVELOPMENTS
    • 9.4.5 SWOT ANALYSIS
    • 9.4.6 KEY STRATEGIES
  • 9.5 FORTERA CORPORATION
    • 9.5.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.5.2 FINANCIAL OVERVIEW
    • 9.5.3 PRODUCTS OFFERED
    • 9.5.4 KEY DEVELOPMENTS
    • 9.5.5 SWOT ANALYSIS
    • 9.5.6 KEY STRATEGIES
  • 9.6 HOLCIM GROUP
    • 9.6.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.6.2 Financial Overview
    • 9.6.3 PRODUCTS OFFERED
    • 9.6.4 KEY DEVELOPMENTS
    • 9.6.5 SWOT ANALYSIS
    • 9.6.6 KEY STRATEGIES
  • 9.7 HOFFMANN GREEN CEMENT TECHNOLOGIES
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Financial Overview
    • 9.7.3 Products/Services Offered
    • 9.7.4 KEY DEVELOPMENTS
    • 9.7.5 SWOT Analysis
    • 9.7.6 Key Strategies
  • 9.8 HEIDELBERG MATERIALS
    • 9.8.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.8.2 Financial Overview
    • 9.8.3 PRODUCTS OFFERED
    • 9.8.4 KEY DEVELOPMENTS
    • 9.8.5 SWOT ANALYSIS
    • 9.8.6 KEY STRATEGIES
  • 9.9 TITAN AMERICA LLC
    • 9.9.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.9.2 FINANCIAL OVERVIEW
    • 9.9.3 PRODUCTS OFFERED
    • 9.9.4 KEY DEVELOPMENTS
    • 9.9.5 SWOT ANALYSIS
    • 9.9.6 KEY STRATEGIES
  • 9.10 SUBLIME SYSTEMS
    • 9.10.1 COMPANY OVERVIEW
    • 9.10.2 FINANCIAL OVERVIEW
    • 9.10.3 PRODUCTS OFFERED
    • 9.10.4 Key Developments
    • 9.10.5 SWOT ANALYSIS
    • 9.10.6 KEY STRATEGIES

10 APPENDIX

  • 10.1 REFERENCES

11 APPENDIX

  • 11.1 REFERENCES
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제