시장보고서
상품코드
1310825

광고 : 시장 개요, 경쟁 분석, 예측(-2027년) - 세계 업계 연감

Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 (Global Almanac)

발행일: | 리서치사: MarketLine | 페이지 정보: 영문 512 Pages | 배송안내 : 즉시배송


※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 광고 시장 규모는 2022년 총매출이 7,111억 2,620만 달러로, 2017-2022년 CAGR은 2.6%였습니다.

세계의 광고 시장에 대해 조사분석했으며, 시장 개요, 지역·국가별 시장 분석, 경쟁 분석, 기업 개요 등의 정보를 제공하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 서론

제3장 세계의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제4장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제5장 아시아태평양의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제6장 유럽의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제7장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제8장 프랑스의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제9장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제10장 독일의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제11장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제12장 호주의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제13장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제14장 브라질의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제15장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제16장 캐나다의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제17장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제18장 중국의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제19장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제20장 인도의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제21장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제22장 인도네시아의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제23장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제24장 이탈리아의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제25장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제26장 일본의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제27장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제28장 멕시코의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제29장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제30장 네덜란드의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제31장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제32장 북미의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제33장 러시아의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제34장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제35장 스칸디나비아 국가의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제36장 싱가포르의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제37장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제38장 남아프리카공화국의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제39장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제40장 한국의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제41장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제42장 스페인의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제43장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제44장 터키의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제45장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제46장 영국의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제47장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제48장 미국의 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제49장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제50장 기업 개요

  • Dentsu Group Inc.
  • The Interpublic Group of Companies, Inc.
  • Publicis Groupe SA
  • WPP plc
  • Hakuhodo Incorporated
  • Cheil Worldwide Inc
  • Havas SA
  • Omnicom Group, Inc.
  • Asatsu-DK Inc.
  • GIIR Corporation
  • Innocean Worldwide Inc.
  • Lotte Corp
  • Hakuhodo DY Holdings Inc

제51장 부록

  • 조사 방법
  • MarketLine 소개
KSA 23.07.25

Summary

Global Advertising industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: industry size (value 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the industry.

Key Highlights

The advertising industry consists of revenues gained by any advertising activities or agencies providing advertising services, including display advertising services. All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e. without adjustment for inflation) and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2022 annual average exchange rates.

The global advertising industry had total revenues of $711,126.2 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 2.6% between 2017 and 2022.

The food, beverage & personal/healthcare segment accounted for the industry's largest proportion in 2022, with total revenues of $167,836.6 million, equivalent to 23.6% of the industry's overall value.

According to the University of Michigan, the consumer confidence index in the US stood at 67 in February 2023, up from 64.9 in the previous month.

Scope

  • Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global advertising industry
  • Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global advertising industry
  • Leading company profiles reveal details of key advertising industry players' global operations and financial performance
  • Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global advertising industry with five year forecasts

Reasons to Buy

  • What was the size of the global advertising industry by value in 2022?
  • What will be the size of the global advertising industry in 2027?
  • What factors are affecting the strength of competition in the global advertising industry?
  • How has the industry performed over the last five years?
  • What are the main segments that make up the global advertising industry?

Table of Contents

1 EXECUTIVE SUMMARY

  • 1.1. Market value
  • 1.2. Market value forecast
  • 1.3. Category segmentation
  • 1.4. Geography segmentation
  • 1.5. Competitive landscape

2 Introduction

  • 2.1. What is this report about?
  • 2.2. Who is the target reader?
  • 2.3. How to use this report
  • 2.4. Definitions

3 Global Advertising

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Data
  • 3.3. Market Segmentation
  • 3.4. Market outlook
  • 3.5. Five forces analysis

4 Macroeconomic Indicators

  • 4.1. Country data

5 Advertising in Asia-Pacific

  • 5.1. Market Overview
  • 5.2. Market Data
  • 5.3. Market Segmentation
  • 5.4. Market outlook
  • 5.5. Five forces analysis

6 Advertising in Europe

  • 6.1. Market Overview
  • 6.2. Market Data
  • 6.3. Market Segmentation
  • 6.4. Market outlook
  • 6.5. Five forces analysis

7 Macroeconomic Indicators

  • 7.1. Country data

8 Advertising in France

  • 8.1. Market Overview
  • 8.2. Market Data
  • 8.3. Market Segmentation
  • 8.4. Market outlook
  • 8.5. Five forces analysis

9 Macroeconomic Indicators

  • 9.1. Country data

10 Advertising in Germany

  • 10.1. Market Overview
  • 10.2. Market Data
  • 10.3. Market Segmentation
  • 10.4. Market outlook
  • 10.5. Five forces analysis

11 Macroeconomic Indicators

  • 11.1. Country data

12 Advertising in Australia

  • 12.1. Market Overview
  • 12.2. Market Data
  • 12.3. Market Segmentation
  • 12.4. Market outlook
  • 12.5. Five forces analysis

13 Macroeconomic Indicators

  • 13.1. Country data

14 Advertising in Brazil

  • 14.1. Market Overview
  • 14.2. Market Data
  • 14.3. Market Segmentation
  • 14.4. Market outlook
  • 14.5. Five forces analysis

15 Macroeconomic Indicators

  • 15.1. Country data

16 Advertising in Canada

  • 16.1. Market Overview
  • 16.2. Market Data
  • 16.3. Market Segmentation
  • 16.4. Market outlook
  • 16.5. Five forces analysis

17 Macroeconomic Indicators

  • 17.1. Country data

18 Advertising in China

  • 18.1. Market Overview
  • 18.2. Market Data
  • 18.3. Market Segmentation
  • 18.4. Market outlook
  • 18.5. Five forces analysis

19 Macroeconomic Indicators

  • 19.1. Country data

20 Advertising in India

  • 20.1. Market Overview
  • 20.2. Market Data
  • 20.3. Market Segmentation
  • 20.4. Market outlook
  • 20.5. Five forces analysis

21 Macroeconomic Indicators

  • 21.1. Country data

22 Advertising in Indonesia

  • 22.1. Market Overview
  • 22.2. Market Data
  • 22.3. Market Segmentation
  • 22.4. Market outlook
  • 22.5. Five forces analysis

23 Macroeconomic Indicators

  • 23.1. Country data

24 Advertising in Italy

  • 24.1. Market Overview
  • 24.2. Market Data
  • 24.3. Market Segmentation
  • 24.4. Market outlook
  • 24.5. Five forces analysis

25 Macroeconomic Indicators

  • 25.1. Country data

26 Advertising in Japan

  • 26.1. Market Overview
  • 26.2. Market Data
  • 26.3. Market Segmentation
  • 26.4. Market outlook
  • 26.5. Five forces analysis

27 Macroeconomic Indicators

  • 27.1. Country data

28 Advertising in Mexico

  • 28.1. Market Overview
  • 28.2. Market Data
  • 28.3. Market Segmentation
  • 28.4. Market outlook
  • 28.5. Five forces analysis

29 Macroeconomic Indicators

  • 29.1. Country data

30 Advertising in The Netherlands

  • 30.1. Market Overview
  • 30.2. Market Data
  • 30.3. Market Segmentation
  • 30.4. Market outlook
  • 30.5. Five forces analysis

31 Macroeconomic Indicators

  • 31.1. Country data

32 Advertising in North America

  • 32.1. Market Overview
  • 32.2. Market Data
  • 32.3. Market Segmentation
  • 32.4. Market outlook
  • 32.5. Five forces analysis

33 Advertising in Russia

  • 33.1. Market Overview
  • 33.2. Market Data
  • 33.3. Market Segmentation
  • 33.4. Market outlook
  • 33.5. Five forces analysis

34 Macroeconomic Indicators

  • 34.1. Country data

35 Advertising in Scandinavia

  • 35.1. Market Overview
  • 35.2. Market Data
  • 35.3. Market Segmentation
  • 35.4. Market outlook
  • 35.5. Five forces analysis

36 Advertising in Singapore

  • 36.1. Market Overview
  • 36.2. Market Data
  • 36.3. Market Segmentation
  • 36.4. Market outlook
  • 36.5. Five forces analysis

37 Macroeconomic Indicators

  • 37.1. Country data

38 Advertising in South Africa

  • 38.1. Market Overview
  • 38.2. Market Data
  • 38.3. Market Segmentation
  • 38.4. Market outlook
  • 38.5. Five forces analysis

39 Macroeconomic Indicators

  • 39.1. Country data

40 Advertising in South Korea

  • 40.1. Market Overview
  • 40.2. Market Data
  • 40.3. Market Segmentation
  • 40.4. Market outlook
  • 40.5. Five forces analysis

41 Macroeconomic Indicators

  • 41.1. Country data

42 Advertising in Spain

  • 42.1. Market Overview
  • 42.2. Market Data
  • 42.3. Market Segmentation
  • 42.4. Market outlook
  • 42.5. Five forces analysis

43 Macroeconomic Indicators

  • 43.1. Country data

44 Advertising in Turkey

  • 44.1. Market Overview
  • 44.2. Market Data
  • 44.3. Market Segmentation
  • 44.4. Market outlook
  • 44.5. Five forces analysis

45 Macroeconomic Indicators

  • 45.1. Country data

46 Advertising in The United Kingdom

  • 46.1. Market Overview
  • 46.2. Market Data
  • 46.3. Market Segmentation
  • 46.4. Market outlook
  • 46.5. Five forces analysis

47 Macroeconomic Indicators

  • 47.1. Country data

48 Advertising in The United States

  • 48.1. Market Overview
  • 48.2. Market Data
  • 48.3. Market Segmentation
  • 48.4. Market outlook
  • 48.5. Five forces analysis

49 Macroeconomic Indicators

  • 49.1. Country data

50 Company Profiles

  • 50.1. Dentsu Group Inc.
  • 50.2. The Interpublic Group of Companies, Inc.
  • 50.3. Publicis Groupe SA
  • 50.4. WPP plc
  • 50.5. Hakuhodo Incorporated
  • 50.6. Cheil Worldwide Inc
  • 50.7. Havas SA
  • 50.8. Omnicom Group, Inc.
  • 50.9. Asatsu-DK Inc.
  • 50.10. GIIR Corporation
  • 50.11. Innocean Worldwide Inc.
  • 50.12. Lotte Corp
  • 50.13. Hakuhodo DY Holdings Inc

51 Appendix

  • 51.1. Methodology
  • 51.2. About MarketLine
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제