시장보고서
상품코드
1310827

디지털 광고 : 시장 개요, 경쟁 분석, 예측(-2027년) - 세계 업계 연감

Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 (Global Almanac)

발행일: | 리서치사: MarketLine | 페이지 정보: 영문 558 Pages | 배송안내 : 즉시배송


※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 디지털 광고 시장 규모는 2022년 총매출이 6,043억 달러로, 2017-2022년 CAGR은 16.9%였습니다.

인터넷 사용자의 증가가 디지털 광고에 대한 투자를 촉진하고 있습니다. 세계은행의 입수 가능한 최신 데이터에 따르면 세계의 총인구에서 차지하는 인터넷 사용자의 비율은 2019년에 54%인 것에 비해 2021년에는63%에 달했습니다.

세계의 디지털 광고 시장에 대해 조사분석했으며, 시장 개요, 지역·국가별 시장 분석, 경쟁 분석, 기업 개요 등의 정보를 제공하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 서론

제3장 세계의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제4장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제5장 아시아태평양의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제6장 유럽의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제7장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제8장 프랑스의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제9장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제10장 독일의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제11장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제12장 호주의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제13장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제14장 브라질의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제15장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제16장 캐나다의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제17장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제18장 중국의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제19장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제20장 인도의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제21장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제22장 인도네시아의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제23장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제24장 이탈리아의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제25장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제26장 일본의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제27장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제28장 멕시코의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제29장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제30장 네덜란드의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제31장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제32장 북미의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제33장 러시아의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제34장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제35장 스칸디나비아 국가의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제36장 싱가포르의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제37장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제38장 남아프리카공화국의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제39장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제40장 한국의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제41장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제42장 스페인의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제43장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제44장 터키의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제45장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제46장 영국의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제47장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제48장 미국의 디지털 광고

  • 시장 개요
  • 시장 데이터
  • 시장 세분화
  • 시장 전망
  • Five forces 분석

제49장 거시경제 지표

  • 국가 데이터

제50장 기업 개요

  • Microsoft Corporation
  • Alphabet Inc
  • Amazon.com, Inc.
  • Alibaba Group Holding Limited
  • Meta Platforms, Inc.
  • Baidu, Inc.
  • Naver Corp
  • Beijing ByteDance Technology Co Ltd
  • Globo Comunicacao e Participacoes S.A.
  • Tencent Holdings Limited
  • Flipkart Internet Pvt Ltd
  • Rakuten Group Inc
  • Mercado Latino Inc
  • bol.com bv
  • Yandex NV
  • Mail.Ru Group LLC
  • Kakao Corp

제51장 부록

  • 조사 방법
  • MarketLine 소개
KSA 23.07.25

Summary

Global Digital Advertising industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

The digital advertising market (also known as online marketing, Internet advertising or web advertising) represents expenditures on digital advertising. It consists of revenues gained by any advertising activities performed by the mean of Internet using mobile devices and personal computers. All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e., without adjustment for inflation) and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2022 annual average exchange rates.

The global digital advertising market had total revenues of $604.3 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 16.9% between 2017 and 2022.

The mobile segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $426.3 billion, equivalent to 70.5% of the market's overall value.

The growing number of internet users has propelled investments in digital advertising. According to the latest available data by the World Bank, in 2021, the proportion of internet users in the total population globally reached 63% in 2021 as compared to 54% in 2019.

Scope

  • Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global digital advertising market
  • Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global digital advertising market
  • Leading company profiles reveal details of key digital advertising market players' global operations and financial performance
  • Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global digital advertising market with five year forecasts

Reasons to Buy

  • What was the size of the global digital advertising market by value in 2022?
  • What will be the size of the global digital advertising market in 2027?
  • What factors are affecting the strength of competition in the global digital advertising market?
  • How has the market performed over the last five years?
  • What are the main segments that make up the global digital advertising market?

Table of Contents

1 EXECUTIVE SUMMARY

  • 1.1. Market value
  • 1.2. Market value forecast
  • 1.3. Category segmentation
  • 1.4. Geography segmentation
  • 1.5. Competitive landscape

2 Introduction

  • 2.1. What is this report about?
  • 2.2. Who is the target reader?
  • 2.3. How to use this report
  • 2.4. Definitions

3 Global Digital Advertising

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Data
  • 3.3. Market Segmentation
  • 3.4. Market outlook
  • 3.5. Five forces analysis

4 Macroeconomic Indicators

  • 4.1. Country data

5 Digital Advertising in Asia-Pacific

  • 5.1. Market Overview
  • 5.2. Market Data
  • 5.3. Market Segmentation
  • 5.4. Market outlook
  • 5.5. Five forces analysis

6 Digital Advertising in Europe

  • 6.1. Market Overview
  • 6.2. Market Data
  • 6.3. Market Segmentation
  • 6.4. Market outlook
  • 6.5. Five forces analysis

7 Macroeconomic Indicators

  • 7.1. Country data

8 Digital Advertising in France

  • 8.1. Market Overview
  • 8.2. Market Data
  • 8.3. Market Segmentation
  • 8.4. Market outlook
  • 8.5. Five forces analysis

9 Macroeconomic Indicators

  • 9.1. Country data

10 Digital Advertising in Germany

  • 10.1. Market Overview
  • 10.2. Market Data
  • 10.3. Market Segmentation
  • 10.4. Market outlook
  • 10.5. Five forces analysis

11 Macroeconomic Indicators

  • 11.1. Country data

12 Digital Advertising in Australia

  • 12.1. Market Overview
  • 12.2. Market Data
  • 12.3. Market Segmentation
  • 12.4. Market outlook
  • 12.5. Five forces analysis

13 Macroeconomic Indicators

  • 13.1. Country data

14 Digital Advertising in Brazil

  • 14.1. Market Overview
  • 14.2. Market Data
  • 14.3. Market Segmentation
  • 14.4. Market outlook
  • 14.5. Five forces analysis

15 Macroeconomic Indicators

  • 15.1. Country data

16 Digital Advertising in Canada

  • 16.1. Market Overview
  • 16.2. Market Data
  • 16.3. Market Segmentation
  • 16.4. Market outlook
  • 16.5. Five forces analysis

17 Macroeconomic Indicators

  • 17.1. Country data

18 Digital Advertising in China

  • 18.1. Market Overview
  • 18.2. Market Data
  • 18.3. Market Segmentation
  • 18.4. Market outlook
  • 18.5. Five forces analysis

19 Macroeconomic Indicators

  • 19.1. Country data

20 Digital Advertising in India

  • 20.1. Market Overview
  • 20.2. Market Data
  • 20.3. Market Segmentation
  • 20.4. Market outlook
  • 20.5. Five forces analysis

21 Macroeconomic Indicators

  • 21.1. Country data

22 Digital Advertising in Indonesia

  • 22.1. Market Overview
  • 22.2. Market Data
  • 22.3. Market Segmentation
  • 22.4. Market outlook
  • 22.5. Five forces analysis

23 Macroeconomic Indicators

  • 23.1. Country data

24 Digital Advertising in Italy

  • 24.1. Market Overview
  • 24.2. Market Data
  • 24.3. Market Segmentation
  • 24.4. Market outlook
  • 24.5. Five forces analysis

25 Macroeconomic Indicators

  • 25.1. Country data

26 Digital Advertising in Japan

  • 26.1. Market Overview
  • 26.2. Market Data
  • 26.3. Market Segmentation
  • 26.4. Market outlook
  • 26.5. Five forces analysis

27 Macroeconomic Indicators

  • 27.1. Country data

28 Digital Advertising in Mexico

  • 28.1. Market Overview
  • 28.2. Market Data
  • 28.3. Market Segmentation
  • 28.4. Market outlook
  • 28.5. Five forces analysis

29 Macroeconomic Indicators

  • 29.1. Country data

30 Digital Advertising in The Netherlands

  • 30.1. Market Overview
  • 30.2. Market Data
  • 30.3. Market Segmentation
  • 30.4. Market outlook
  • 30.5. Five forces analysis

31 Macroeconomic Indicators

  • 31.1. Country data

32 Digital Advertising in North America

  • 32.1. Market Overview
  • 32.2. Market Data
  • 32.3. Market Segmentation
  • 32.4. Market outlook
  • 32.5. Five forces analysis

33 Digital Advertising in Russia

  • 33.1. Market Overview
  • 33.2. Market Data
  • 33.3. Market Segmentation
  • 33.4. Market outlook
  • 33.5. Five forces analysis

34 Macroeconomic Indicators

  • 34.1. Country data

35 Digital Advertising in Scandinavia

  • 35.1. Market Overview
  • 35.2. Market Data
  • 35.3. Market Segmentation
  • 35.4. Market outlook
  • 35.5. Five forces analysis

36 Digital Advertising in Singapore

  • 36.1. Market Overview
  • 36.2. Market Data
  • 36.3. Market Segmentation
  • 36.4. Market outlook
  • 36.5. Five forces analysis

37 Macroeconomic Indicators

  • 37.1. Country data

38 Digital Advertising in South Africa

  • 38.1. Market Overview
  • 38.2. Market Data
  • 38.3. Market Segmentation
  • 38.4. Market outlook
  • 38.5. Five forces analysis

39 Macroeconomic Indicators

  • 39.1. Country data

40 Digital Advertising in South Korea

  • 40.1. Market Overview
  • 40.2. Market Data
  • 40.3. Market Segmentation
  • 40.4. Market outlook
  • 40.5. Five forces analysis

41 Macroeconomic Indicators

  • 41.1. Country data

42 Digital Advertising in Spain

  • 42.1. Market Overview
  • 42.2. Market Data
  • 42.3. Market Segmentation
  • 42.4. Market outlook
  • 42.5. Five forces analysis

43 Macroeconomic Indicators

  • 43.1. Country data

44 Digital Advertising in Turkey

  • 44.1. Market Overview
  • 44.2. Market Data
  • 44.3. Market Segmentation
  • 44.4. Market outlook
  • 44.5. Five forces analysis

45 Macroeconomic Indicators

  • 45.1. Country data

46 Digital Advertising in The United Kingdom

  • 46.1. Market Overview
  • 46.2. Market Data
  • 46.3. Market Segmentation
  • 46.4. Market outlook
  • 46.5. Five forces analysis

47 Macroeconomic Indicators

  • 47.1. Country data

48 Digital Advertising in The United States

  • 48.1. Market Overview
  • 48.2. Market Data
  • 48.3. Market Segmentation
  • 48.4. Market outlook
  • 48.5. Five forces analysis

49 Macroeconomic Indicators

  • 49.1. Country data

50 Company Profiles

  • 50.1. Microsoft Corporation
  • 50.2. Alphabet Inc
  • 50.3. Amazon.com, Inc.
  • 50.4. Alibaba Group Holding Limited
  • 50.5. Meta Platforms, Inc.
  • 50.6. Baidu, Inc.
  • 50.7. Naver Corp
  • 50.8. Beijing ByteDance Technology Co Ltd
  • 50.9. Globo Comunicacao e Participacoes S.A.
  • 50.10. Tencent Holdings Limited
  • 50.11. Flipkart Internet Pvt Ltd
  • 50.12. Rakuten Group Inc
  • 50.13. Mercado Latino Inc
  • 50.14. bol.com bv
  • 50.15. Yandex NV
  • 50.16. Mail.Ru Group LLC
  • 50.17. Kakao Corp

51 Appendix

  • 51.1. Methodology
  • 51.2. About MarketLine
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제