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인도의 애완동물 사료 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향 및 예측(2021-2026년)

India Pet Food Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

리서치사 Mordor Intelligence Pvt Ltd
발행일 2022년 01월 상품코드 1005639
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인도의 애완동물 사료 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향 및 예측(2021-2026년) India Pet Food Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)
발행일 : 2022년 01월 페이지 정보 : 영문

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인도의 애완동물 사료 시장 규모는 예측기간(2021-2026년) 중 13.7%의 CAGR로 확대될 것으로 보입니다. Covid-19 팬데믹은 인도의 애완동물 사료 시장에 큰 영향을 미쳤습니다. 애완동물 감염에 대한 면역에 관한 잘못된 정보가 만연하고 있기 때문에 일부 사람들은 애완동물을 버리기 시작했습니다. 그로 인해 애완동물 사료 업계는 소문을 불식하기 위한 특별한 의식 향상 캠페인을 개시했습니다. 애완동물 오너 사이에서의 애완동물 사료 사재기가 원인으로 큰 수급 격차가 있었습니다. 애완동물 사료 업계는 공급망 혼란과 불충분한 물류 서비스로 수요에 대응할 수 없습니다.

애완동물을 기르고 돌본다는 개념은 인도에서는 매우 도시적인 현상입니다. 따라서 시장 성장은 주로 도시화 속도에 의존하고 있습니다. 과거 20년간 인프라 변화는 매우 긍정적이고 급속한 움직임을 나타내고 있습니다. 인도의 소비자에 의한 애완동물에 대한 과소비가 막히면 점차 애완동물 인간화가 진행되어 과민한 반응을 보이게 되고, 이러한 동향은 애완동물 채용률의 급격한 상승에 의해 매우 현저해지고 있습니다. 따라서 애완동물 건강과 영양에 대한 관심 상승은 시장 성장 배후에 있는 중요한 추진력으로서 기능하고 있습니다.

인도의 애완동물 사료(Pet Food) 시장에 대해 조사했으며, 시장 개요와 함께 제품별, 동물 종류별, 판매 채널별 동향 및 시장에 참여하는 기업 개요 등을 제공합니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • 시장 기회
  • Porter's Five Forces 분석

제5장 시장 세분화

  • 제품별
    • 건식 애완동물 사료
    • 습식 애완동물 사료
    • 동물용 식사
    • 간식/스낵
    • 기타
  • 동물 종류별
    • 고양이
    • 기타
  • 판매 채널별
    • 애완동물 전문점
    • 인터넷 판매
    • 하이퍼마켓/슈퍼마켓
    • 기타 판매 채널

제6장 경쟁 상황

  • 가장 많이 채용된 전략
  • 시장 점유율 분석
  • 기업 개요
    • Mars Inc.
    • Uni-Charm Corp.
    • Nutriara Alimentos Ltda
    • Royal Canin India
    • Eukanuba
    • Jerhigh
    • Drools
    • Nestle SA(Purina)
    • Holistic Select
    • Eagle Pack
    • Blue Buffalo
    • Diamond Naturals

제7장 시장 기회와 동향

제8장 COVID-19의 시장에 대한 영향 평가

KSM 21.05.27

The Indian pet food market is projected to register a CAGR of 13.5% during the forecast period (2021-2026). The COVID-19 pandemic has caused a major impact on the pet food market in India. Due to the rampant spread of misinformation on pets' immunity to infection, some people started to abandon their pets. This made the pet food industries launch certain awareness campaigns to dispel the rumors. There were a huge supply and demand gap due to panic buying of pet food among pet parents. The pet food industries are unable to cater to the demand due to disruptions in the supply chain and poor logistic services. The concept of owning pets and taking care of them is a very urban phenomenon in India. Therefore, the growth of the market is mainly dependent on the pace of urbanization; the infrastructure changes of the past two decades signal a very positive and rapid movement here. The initial impasse of the Indian consumers' overspending on pets is slowly giving way to the feeling of pet humanization and sensitization, trends well demonstrated by the rapid rise in adoption rates. Therefore, increasing concern for pet health and nutrition is a significant driver behind the market's growth.

Key Market Trends

Increase in Pet Humanization

Over the years, different types of pets have been considered as family, but the notion of treating pets like people, which is being called the "humanization" of pets, is driving the pet food industry in India. With growing income, urbanization, and increasing health awareness, pet owners are shifting to premium and natural foods that are free of genetically modified organisms, artificial colors, and flavors and aid in promoting the good health of pets. In order to utilize this situation, many companies are releasing food with high-quality proteins and vitamins, which help in maintaining healthy skin, digestive health, etc. Indians welcoming pets supported by the humanization of pets is fueling the growth of the pet food industry in India.

Dog Food Captures the Market

Dogs adapt traditional eating habits, such as meat, non-meat scraps, leftovers of human existence, etc. However, these unhygienic foods lead to an allergic reaction in pets. Health concerns for animals and pet humanization have created an opportunity for pet food. The dog is an omnivore. The primary raw materials used in dog feed are feed-grade ingredients and additives. Commercial dog food comes in dry form or a wet canned form. The difference between the two types is the moisture content. Dry dog pet food contains 6-10% moisture by volume, as compared to 60-90% in canned food. Dry dog pet food is the most significant and fastest-growing segment, mainly due to the convenience of storage and low price.

Competitive Landscape

The Indian pet food market is a consolidated type dominated by major players. Mars International continues to lead the cat food segment. Its flagship brand Whiskas continued to enjoy high levels of popularity among existing consumers and new consumers, who were shifting from home-cooked food to packaged cat food. Mars International was followed by Royal Canin, which competes with a premium positioning. Demand for Pedigree and Royal Canin is primarily supported by the strong consumer base and extensive distribution networks.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Market Opportunities
  • 4.5 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.5.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.5.3 Threat of New Entrants
    • 4.5.4 Threat of Substitute Products
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product
    • 5.1.1 Dry Pet Food
    • 5.1.2 Wet Pet Food
    • 5.1.3 Veterinary Diet
    • 5.1.4 Treat/Snack
    • 5.1.5 Other Products
  • 5.2 Animal Type
    • 5.2.1 Dog
    • 5.2.2 Cat
    • 5.2.3 Bird
    • 5.2.4 Other Animal Types
  • 5.3 Sales Channel
    • 5.3.1 Specialized Pet Shops
    • 5.3.2 Internet Sales
    • 5.3.3 Hypermarkets/Supermarkets
    • 5.3.4 Other Sales Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Mars Inc.
    • 6.3.2 Uni-Charm Corp.
    • 6.3.3 Nutriara Alimentos Ltda
    • 6.3.4 Royal Canin India
    • 6.3.5 Eukanuba
    • 6.3.6 Jerhigh
    • 6.3.7 Drools
    • 6.3.8 Nestle SA (Purina)
    • 6.3.9 Holistic Select
    • 6.3.10 Eagle Pack
    • 6.3.11 Blue Buffalo
    • 6.3.12 Diamond Naturals

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 AN ASSESSMENT OF COVID-19 IMPACT ON THE MARKET

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