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견목재 바닥재 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년)

Hardwood Flooring Market- Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)

리서치사 Mordor Intelligence Pvt Ltd
발행일 2021년 05월 상품 코드 1005972
페이지 정보 영문
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견목재 바닥재 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년) Hardwood Flooring Market- Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)
발행일 : 2021년 05월 페이지 정보 : 영문

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세계 견목재 바닥재 시장 규모는 지난 몇 년간 완만한 성장을 나타냈습니다.

2021-2026년간 6% 미만의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장하여 2026년까지 1,230억 달러에 이를 것으로 예상되고 있습니다.

코로나19(COVID-19) 유행은 2020년 견목재 바닥재 제조 시장의 성장을 크게 억제했습니다. 무역 제한에 의해 공급망이 혼란을 겪었고, 전 세계 정부가 부과한 봉쇄에 의해 소비가 감소했기 때문입니다. 락다운에 의해 주택 및 건축 프로젝트 건설이 제한되었고, 견목재 바닥재 신규 구입이 제한되었습니다.시장은 상황과 고객 팬데믹에 대한 접근이 변화함에 따라 예측기간(2021-2026년) 중에 회복될 것으로 예상됩니다.

견목재는 참나무, 티크, 발사, 단풍나무, 호두 등 쌍자엽 식물 개화목에 유래하는 목재 일종입니다. 견목재는 쌍자엽 꽃나무에서 나오는 단일 목재 후판을 사용하여 제조된 유형의 목재를 가리킵니다. 침엽수와 비교했은 때, 견목재는 구조가 복잡하고 밀도가 높기 때문에 상업용/주택용 바닥재로서 널리 사용되고 있습니다. 견목재 바닥재는 다양한 스타일, 색상, 컷, 종류로 제조되고 있기 때문에 소비자에게 다양한 기능과 디자인을 제공합니다. 목재의 독특한 외관과 질감이 바닥에 미적 매력을 가져옵니다. 견목재 바닥은 본질적으로 내구성이 높고, 설치 후에도 오래 갑니다. 설치가 간단하고, 일상적인 유지관리는 거의 필요 없습니다. 곰팡이 화분, 미립자, 기타 알레르겐 가두지 않기 때문에 청소가 간단해지고 전체적인 공기질이 향상됩니다.

번성하고 있는 건설 업계가 시장 성장 주요인입니다. 급속한 인구 증가로 인해 주택 설비 수요가 높아지고 있습니다. 또 제조업체는 소비자의 다양한 선호에 대응하기 위해서 선명하고 안정적인 색상 편성을 갖춘 혁신적인 바닥재 디자인을 발매하고 있습니다.

세계의 견목재 바닥재(Hardwood Flooring) 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 성장 촉진요인 및 저해요인 분석, 시장 기회, COVID-19의 영향, 제품 종류·최종사용자·유통채널·지역별 시장 규모 추이와 예측, 경쟁 구도, 주요 기업 프로파일 등의 정보를 제공합니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 개요

제4장 시장 인사이트와 역학

  • 시장 개요
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • 밸류체인/공급망 분석
  • Five Forces 분석
    • 신규 진출업체의 위협
    • 구매자 및 소비자의 교섭력
    • 공급 기업의 교섭력
    • 대체 제품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • 시장에의 COVID-19의 영향

제5장 시장 세분화

  • 제품 유형별
    • 번뇌에서 벗어나 깨끗함
    • 엔지니아드
  • 최종사용자별
    • 주택
    • 상업
  • 유통채널별
    • 오프라인 스토어
    • 온라인 스토어
  • 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 아시아태평양
    • 남미
    • 중동 및 아프리카

제6장 경쟁 구도

  • 기업 개요
    • Mohawk Industries
    • The Armstrong Flooring, Inc.
    • Mannington Mills, Inc.
    • Home Legend, LLC
    • Somerset Hardwood Flooring
    • Provenza Floors, Inc.
    • Beaulieu International Group
    • BerryAlloc
    • Classen
    • Egger
    • Formica

제7장 시장 기회와 동향

제8장 면책사항

LSH 21.06.15

The global hardwood flooring market exhibited moderate growth during past few years. The global hardwood flooring market is expected to reach USD 123 billion by 2026, expanding at a CAGR of less than 6% during the forecast period, from 2021 to 2026.

The outbreak of the Coronavirus disease (COVID-19) acted as a massive restraint on the hardwood flooring manufacturing market in 2020. As supply chains were disrupted due to trade restrictions and consumption declined due to lockdowns imposed by governments globally. The lockdown has restricted the construction of housing and building projects and t limited the new purchases of Hardwood Flooring. The market is anticipated to bounce back during the forecast period (2021-2026) with the changing situations and customers approach towards the pandemic.

Hardwood is a type of wood that comes from dicot flowering trees, including oak, teak, balsa, maple and walnut. Hardwood refers to a type of wood which is derived from dicot trees and manufactured using planks of a single piece of timber. As compared to softwood, hardwood has a more complex structure and higher density, owing to which it is widely utilized for flooring purposes across commercial and residential spaces. Hardwood flooring is produced in various styles, colors, cuts and species, thus offering versatile functions and designs to consumers. The unique appearance and texture of the wood provide an aesthetic appeal to the floor. Hardwood floors are highly durable in nature and last longer post-installation. Also, they are convenient to install and require little to no routine maintenance. They do not trap dust, mold pollen, particulates or other allergens in their fibers or grout lines, which helps in easy cleaning and enhancement of overall air quality.

The thriving construction industry is primarily driving the growth of the market. With rapid population expansion, housing facilities are experiencing significant demand. Moreover, manufacturers are launching innovative flooring designs with vibrant as well as soothing color combinations to cater to the diversified preferences of consumers

Key Market Trends

Largest Engineered Wood Segment

Engineered wood demand is expected to remain high during the forecast period, as it is an apt alternative to concrete and hardwood. Engineered wood products are widely used by architects, builders, code officials, and building designers aware of energy-efficient farming practices that conserve energy, speed-up construction, cut labor costs, and reduce waste. The segment is expected to move at a higher pace in North America and Europe, owing to high disposable income and widespread awareness of the benefits of engineered wood among the populace. The engineered wooden floor segment contributed a large share of total revenue in 2019. One of the advantages of engineered wood products is that it can be designed as per the demand and custom specifications of the end-user. Easy maintenance and uniqueness of colorful design are among other features, pushing the growth of the segment.

Asia-Pacific is Anticipated to Grow at Highest Rate

Asia-Pacific ranks as the fastest growing market with a significant growth rate over the forecast period, led by rapid urbanization and resulting housing and real estate development; preference for tropical wood flooring in rich, beautiful and luxurious designs; launch of affordable engineered wood flooring solutions; and expanding middle class and their changing attitude towards flooring decors. The region is famous for tropical wood growing in rainforests and moist broadleaf forests such as Mahogany, Teak, Ebony, Rosewood, and Narra.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the Hardwood flooring market. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets.

Reasons to Purchase this report:

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TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
  • 4.5 Porters 5 Force Analysis
    • 4.5.1 Threat of New Entrants
    • 4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.4 Threat of Substitute Products
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.6 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Solid Wood
      • 5.1.1.1 Red Oak
      • 5.1.1.2 White Oak
      • 5.1.1.3 Maple
      • 5.1.1.4 Others
    • 5.1.2 Engineered Wood
  • 5.2 By End User
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Offline Stores
    • 5.3.2 Online Stores
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 North America
    • 5.4.2 Europe
    • 5.4.3 Asia Pacific
    • 5.4.4 South America
    • 5.4.5 Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 Mohawk Industries
    • 6.1.2 The Armstrong Flooring, Inc.
    • 6.1.3 Mannington Mills, Inc.
    • 6.1.4 Home Legend, LLC
    • 6.1.5 Somerset Hardwood Flooring
    • 6.1.6 Provenza Floors, Inc.
    • 6.1.7 Beaulieu International Group
    • 6.1.8 BerryAlloc
    • 6.1.9 Classen
    • 6.1.10 Egger
    • 6.1.11 Formica

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

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