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세계의 씰 코트 시장 : 성장, 동향, COVID-19 영향, 예측(2023-2028년)

Seal Coat Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

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씰 코트(Seal Coat) 시장은 예측 기간 동안 4% 이상의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

주요 하이라이트

  • COVID-19 팬데믹은 세계의 씰 코트 시장을 방해하고 있습니다. 원재료의 입수 불능, 노동자의 부족, 공급망의 혼란으로 인해 건설 산업은 정체되었습니다. 그러나 팬데믹 이후 건설 산업의 활성화는 씰 코트의 소비를 촉진할 것으로 예상됩니다.
  • 중기적으로 상업 건설 활동, 포장 도로 건설, 급속한 산업화 및 도시화의 증가는 글로벌 씰 코트 시장을 이끄는 주요 요인입니다. 반면에 암을 유발할 수 있는 다환방향족탄화수소(PAH)로 인한 환경 및 건강 위험에 대한 엄격한 규정과 많은 지역에서 콜타르 기반 씰 코트에 대한 금지로 인해 향후 몇 년 동안 시장의 성장이 둔화될 것입니다.
  • 선진국이나 개발도상국에서 개수·수리 활동의 활발화는, 이 산업에 새로운 성장 기회를 가져올 것으로 예상됩니다. 북미는 세계 시장을 독점하고 있으며 미국과 캐나다 등 국가에서 씰 코트 소비량이 가장 많습니다.

씰 코트 시장 동향

진입로와 주차장으로부터 수요 증가

  • 씰 코트은 주차장이나 진입로 건설에 사용되는 아스팔트 바인더 또는 기타 재료의 영향을 줄여 수명을 늘리는 데 사용됩니다. 또한 씰 코트은 물, 기름, 자외선(UV) 손상과 같은 유해한 침입을 차단하여 보호 층을 제공합니다. 또한 이러한 코팅은 미끄럼 방지 표면을 제공하며 짙은 검은색으로 마감되어 주차장이나 진입로에 웅장함을 더하는 등 미적으로도 만족스럽습니다.
  • 또한 진입로나 주차장은 휘발유나 물과 같은 과도한 화학 물질에 노출됩니다. 이러한 외부 요소는 아스팔트 층을 약화시키고 결국에는 파괴할 수 있습니다. 씰 코트를 바르면 이러한 화학 물질, 물, 심지어 자외선까지 차단하는 역할을 합니다. 또한 진입로 또는 주차장의 균열과 손상을 수리하는 데 드는 비용과 시간을 절약하여 수명을 연장합니다.
  • 북미와 유럽에서는 거의 모든 건물(소형 주택부터 고층 건물까지)에 진입로와 주차장이 있습니다. 또한 쇼핑 센터, 학교, 병원, 쇼핑몰, 멀티플렉스, 경기장, 공항 등에도 진입로와 주차장이 있습니다. 이러한 지역에서 이러한 건물 및 기타 상업 기관의 건설이 증가함에 따라 향후 씰 코트 시장이 성장할 것으로 예상됩니다.
  • 독일의 건설 산업 수주액은 2021년 1,100억 달러로 전년 대비 9.4% 증가했습니다. 신축 건물에 대한 허가 규모는 건축 가격 상승으로 인해 전년보다 8% 증가한 1,280억 달러에 육박했습니다.
  • 그러나 2022년 1월부터 11월까지 발급된 주택 건축 허가는 전년 동기 대비 5.7% 감소했습니다. 2022 년 11 월 독일에서는 24,304 채의 주택 건설이 허가되었습니다. 독일 연방통계청(Destatis)은 2021년 11월에 비해 16.3%, 즉 4,716채의 건축 허가가 감소했다고 발표했습니다.
  • 또한 유럽 전역에 새로운 쇼핑몰이 건설되는 등 소매업이 확장되고 있습니다. 러시아의 라스베가스 쿤체보, 스웨덴의 몰 오브 스칸디나비아, 영국의 웨스트필드 브래드포드, 오스트리아의 베버제일리드, 벨기에의 몰 오브 유럽, 폴란드의 루블린 몰 등이 최근 유럽에서 건설되고 있는 쇼핑몰입니다.
  • 또한 미국 아스팔트 포장 협회(NAPA)에 따르면 미국 내 주차 공간의 90% 이상이 아스팔트 포장으로 되어 있습니다. 따라서 주차장의 신규 건설은 아스팔트 포장 보존을 위해 의무적으로 씰 코트를 사용해야 하기 때문에 씰 코트 수요에 큰 영향을 미칠 것입니다.
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북미 시장을 석권하는 미국

  • 씰 코트는 물, 이물질, 화학물질 누출, 자외선 등으로 인한 자연적인 노화 과정으로부터 포장도로를 보호하여 포장도로, 진입로, 도로, 경마장 및 기타 자본 자산의 수명을 연장하는 물질입니다. 미국의 대부분의 도로는 아스팔트로 만들어지는데, 그 이유는 99% 이상이 다른 프로젝트에 재사용될 수 있기 때문입니다.
  • 미국 아스팔트 포장 협회(NAPA)에 따르면 미국에는 약 3,600개의 아스팔트 혼합물 생산 공장이 운영되고 있으며, 연간 약 4억 2,000만 톤의 아스팔트 포장재를 생산합니다. 매년 항공 업계는 공항 개선 프로그램을 통해 40억 달러의 보조금과 여객 시설 사용료를 받고 있으며, 이는 비행장 활주로, 에이프런, 유도로에 사용됩니다.
  • 2022년 미국 교통부의 연방항공청(FAA)은 미국 전역의 공항 터미널을 개선하기 위해 바이든 대통령의 초당적 인프라 법안에서 약 10억 달러의 자금을 지원한다고 발표했습니다. 이 자금은 미국 전역의 85개 공항 터미널을 개선하여 수용 능력을 확장하고 에너지 효율성을 높이며 접근성을 개선하는 데 사용될 예정입니다.
  • 또한 FAA는 노스캐롤라이나의 애쉬빌 지역 공항(AVL)에 새로운 항공 교통 관제탑 건설이 진행 중이라고 발표했습니다. 에너지 효율이 높은 이 새로운 관제탑은 확장 및 현대화된 터미널과 함께 이 지역의 증가하는 항공 여행 수요를 충족하는 데 도움이 될 것입니다. 타워의 높이는 127피트이며, 관제사 3명이 근무할 수 있는 440평방피트 규모의 운전실을 갖추고 있습니다.
  • 또한, 미국 인구조사국(USCB)에 따르면 미국은 다양한 개발 단계에 있는 다수의 상업용 건설 프로젝트에 착수하고 있습니다. 미국에서 진행 중인 상업 프로젝트에는 라스베이거스의 자금성 및 올넷 아레나&리조트, 하와이의 코올리나 아틀란티스 리조트, 플로리다의 마이애미 헤럴드 재개발, 워싱턴 DC의 더 와프-2단계 등이 있습니다. 이러한 모든 프로젝트의 개발에는 새로운 진입로와 주차장 건설이 필요하므로 향후 몇 년 동안 씰 코트에 대한 수요가 증가할 것입니다.
  • 또한 미국 내 아스팔트 포장 지출의 약 35%가 주거 및 비주거 건설 부문에 기록됩니다. 또한 상업용 건물 건설에 대한 미국의 지출은 예측 기간 동안 매년 4% 이상 증가 할 것으로 예상됩니다. 미국에서 핵가족의 증가 추세로 인해 아파트가 주요 선호도 중 하나가되어 고층 주거용 건물과 타운십 건설로 이어져 해당 부문의 주차 공간, 보도 및 진입로가 증가했습니다.
  • 따라서 이러한 요인들이 북미에서 씰 코트 수요를 끌어올려 산업 전체의 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다.
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씰 코트 산업 개요

씰 코트 시장은 많은 선수들에 의해 점유율이 끊어지기 때문에 매우 세분화되고 있습니다. 주요 플레이어로는 Seal Master, RaynGuard, Neyra, Star Seal Inc., Crafco 등이 있습니다.

추가 혜택 :

  • 엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간 애널리스트 지원

목차

제1장 소개

  • 조사의 전제 조건
  • 본 조사의 대상 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

  • 촉진 요인
    • 포장공사 증가
    • 상업건축 증가
  • 억제 요인
    • 많은 지역에서 콜타르 기반 씰 코트 사용 금지
    • 기타의 제약 사항
  • 산업 밸류체인 분석
  • Porter’s Five Forces
    • 공급기업의 협상력
    • 소비자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁의 정도

제5장 시장 세분화(시장 규모 : 금액 기준)

  • 제품 유형
    • 콜타르
    • 아스팔트
    • 아크릴
    • 기타 제품 유형
  • 용도
    • 포장
      • 진입로·주차장
      • 차도·보도
      • 경마장·스포츠
    • 보수·개수
  • 지역
    • 아시아 태평양
      • 중국
      • 인도
      • 일본
      • 한국
      • 기타 아시아 태평양
    • 북미
      • 미국
      • 캐나다
      • 멕시코
    • 유럽
      • 독일
      • 영국
      • 이탈리아
      • 프랑스
      • 기타 유럽
    • 남미
      • 브라질
      • 아르헨티나
      • 기타 남미 지역
    • 중동 및 아프리카
      • 사우디아라비아
      • 남아프리카공화국
      • 기타 중동·아프리카

제6장 경쟁 상황

  • M&A, 합작 회사, 협업, 계약 등
  • 시장 점유율 분석**/랭킹 분석
  • 주요 플레이어의 채택 전략
  • 기업 개요
    • Asphalt Coatings Engineering Inc.
    • Crafco Inc.
    • Fahrner Asphalt Sealers Llc
    • GemSeal Pavement Products
    • Go Green Lehong New Material Technology(Shanghai)Co. Ltd
    • GoldStar Asphalt Products
    • GuardTop
    • Neyra
    • Raynguard
    • SealMaster
    • Star Seal Inc.
    • Vance Brothers Inc.
    • Western Colloid
    • Wolf Paving

제7장 시장 기회 및 향후 동향

  • 리퍼브·보수 활동의 활발화
LYJ 23.06.05

The global seal coat market is expected to register a CAGR of over 4% during the forecast period.

Key Highlights

  • The COVID-19 pandemic hampered the global seal coat market. The construction industry came to a standstill due to the unavailability of raw materials, the shortage of laborers, and disruptions in the supply chain. However, the upsurge in the construction industry post-pandemic is likely to drive the consumption of seal coats.
  • Over the medium term, the increasing commercial construction activities, pavement construction, rapid industrialization, and urbanization are major factors driving the global seal coat market. On the flip side, strict rules about the environment and health risks caused by polycyclic aromatic hydrocarbons (PAHs), which can cause cancer, and a ban on coal tar-based seal coats in many regions will slow the growth of the market over the next few years.
  • Rising refurbishment and repair activities in developed and developing countries will likely offer new growth opportunities for the industry. North America dominates the global market, with the largest consumption of seal coating in countries such as the United States and Canada.

Seal Coat Market Trends

Rising Demand from Driveways and Parking Lots

  • Seal coatings are used to reduce the effects of asphalt binders or other materials used in parking lots or driveway construction, thereby increasing their lifespan. Further, seal coatings provide a layer of protection by blocking harmful intrusions such as water, oils, and ultraviolet (UV) ray damage. These coatings also result in a slip-resistant surface and are aesthetically pleasing owing to their deep black finish, which adds magnificence to the parking lot or driveway.
  • Moreover, driveways or parking lots are exposed to excessive chemicals like gasoline and water. Such external elements can weaken and eventually destroy the layers of asphalt. Applying a seal coat acts as a barrier to such chemicals, water, and even UV rays. It also saves money and time spent repairing cracks and damage to the driveway or parking lot, extending its lifespan.
  • In North America and Europe, almost every building (small to big housing or high-rise buildings) has driveways and parking lots. Additionally, shopping centers, schools, hospitals, malls, multiplexes, stadiums, airports, etc., have driveways and parking lots. Increasing construction of such buildings and other commercial institutions in these regions is expected to drive the market for seal coats in the future.
  • In Germany, construction industry orders were USD 110 billion in 2021, 9.4% higher than in the previous year. The volume of permits for new buildings was close to USD 128 billion, 8% more than the previous year, especially due to rising construction prices.
  • However, building permits for dwellings issued from January to November 2022 was down 5.7% compared with the same period a year earlier. In November 2022, the construction of 24,304 dwellings was permitted in Germany. The Federal Statistical Office (Destatis) reported a decrease of 16.3%, or 4,716 building permits, compared with November 2021.
  • Further, Europe is expanding in retail, with the construction of new malls across the continent. The Vegas Kuntsevo in Russia, Mall of Scandinavia in Sweden, Westfield Bradford in the United Kingdom, Weberzeile Ried in Austria, Mall of Europe in Belgium, and Lublin Mall in Poland are some of the recent constructions happening in Europe lately.
  • Moreover, according to the National Asphalt Pavement Association (NAPA), more than 90% of parking areas in the United States are surfaced with asphalt pavement. Therefore, the new construction of parking areas will significantly impact the demand for seal coats, as they are mandatory for asphalt pavement preservation.
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The United States to Dominate the North American Market

  • Seal coats are substances that extend the life of pavements, driveways, roadways, racetracks, and other capital assets by protecting the pavement from the natural aging process caused by water, debris, chemical leaks, ultraviolet rays, and others. Most pavements in the United States are made of asphalt because more than 99% can be reused in other projects.
  • As per the National Asphalt Pavement Association (NAPA), about 3,600 asphalt mix production sites operate in the country, producing around 420 million metric tons of asphalt pavement material annually. Every year, the aviation industry witnesses grants and passenger facility charges of USD 4 billion from the Airport Improvement Program, which is spent on airfield runways, aprons, and taxiways.
  • In 2022, the US Department of Transportation's Federal Aviation Administration (FAA) announced nearly USD 1 billion in funding from President Biden's Bipartisan Infrastructure Law to improve airport terminals across the United States. The funding will advance improvements at 85 airport terminals throughout the United States to expand capacity, increase energy efficiency and provide greater accessibility.
  • Furthermore, the FAA announced that construction is underway on a new air traffic control tower at Asheville Regional Airport (AVL) in North Carolina. The new energy-efficient tower will help the airport meet the growing demand for air travel in the region alongside an expanded and modernized terminal. It will be 127 feet tall and topped by a 440-square-foot cab for three air traffic controllers.
  • Furthermore, according to the United States Census Bureau (USCB), the country is also embarking on a significant number of commercial construction projects, all in various stages of development. Some commercial projects underway in the country include the Forbidden City and All Net Arena & Resort in Las Vegas, the Ko Olina Atlantis Resort in Hawaii, the Miami Herald Redevelopment in Florida, and The Wharf - Phase 2 in Washington DC. The development of all such projects will require the construction of new driveways and parking lots, increasing the demand for seal coats in the coming years.
  • Furthermore, about 35% of the asphalt pavement expenditure in the country is recorded in the residential and non-residential construction segments. Besides, the expenditure of the United States on commercial building construction is estimated to grow by more than 4% annually over the forecast period. With the increased trend of nuclear families in the country, apartments have become one of the major preferences, leading to the construction of high-rise residential buildings and townships, thus increasing parking spaces, walkways, and driveways in such segments.
  • Therefore, these factors are expected to boost the demand for seal coats in North America, propelling the overall industry's growth.
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Seal Coat Industry Overview

The seal coat market is highly fragmented, as the market share is divided among many players. Some of the key players include Seal Master, RaynGuard, Neyra, Star Seal Inc., and Crafco, among others.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Drivers
    • 4.1.1 Increase in Pavement Construction
    • 4.1.2 Growing Commercial Construction Activities
  • 4.2 Restraints
    • 4.2.1 Ban on Coal Tar-based Seal Coats in Many Regions
    • 4.2.2 Other Restraints
  • 4.3 Industry Value Chain Analysis
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.2 Bargaining Power of Consumers
    • 4.4.3 Threat of New Entrants
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products and Services
    • 4.4.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION (Market Size in Value)

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Coal Tar-based
    • 5.1.2 Asphalt-based
    • 5.1.3 Acrylic-based
    • 5.1.4 Other Product Types
  • 5.2 Application
    • 5.2.1 Pavements
      • 5.2.1.1 Driveways and Parking Lots
      • 5.2.1.2 Roadways and Walkways
      • 5.2.1.3 Racetrack and Sports
    • 5.2.2 Repair and Refurbishment
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 Asia-Pacific
      • 5.3.1.1 China
      • 5.3.1.2 India
      • 5.3.1.3 Japan
      • 5.3.1.4 South Korea
      • 5.3.1.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.2 North America
      • 5.3.2.1 United States
      • 5.3.2.2 Canada
      • 5.3.2.3 Mexico
    • 5.3.3 Europe
      • 5.3.3.1 Germany
      • 5.3.3.2 United Kingdom
      • 5.3.3.3 Italy
      • 5.3.3.4 France
      • 5.3.3.5 Rest of Europe
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 Saudi Arabia
      • 5.3.5.2 South Africa
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Mergers and Acquisitions, Joint Ventures, Collaborations, and Agreements
  • 6.2 Market Share Analysis ** / Ranking Analysis
  • 6.3 Strategies Adopted by Leading Players
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Asphalt Coatings Engineering Inc.
    • 6.4.2 Crafco Inc.
    • 6.4.3 Fahrner Asphalt Sealers Llc
    • 6.4.4 GemSeal Pavement Products
    • 6.4.5 Go Green Lehong New Material Technology (Shanghai) Co. Ltd
    • 6.4.6 GoldStar Asphalt Products
    • 6.4.7 GuardTop
    • 6.4.8 Neyra
    • 6.4.9 Raynguard
    • 6.4.10 SealMaster
    • 6.4.11 Star Seal Inc.
    • 6.4.12 Vance Brothers Inc.
    • 6.4.13 Western Colloid
    • 6.4.14 Wolf Paving

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

  • 7.1 Rising Refurbishment and Repairing Activities
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