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금속 마그네슘 시장 규모 및 점유율 분석 : 성장 동향과 예측(2023-2028년)

Metal Magnesium Market Size & Share Analysis - Growth Trends & Forecasts (2023 - 2028)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

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세계의 금속 마그네슘 시장 규모는 2023년 109만 톤에서 2028년에는 142만 톤으로 확대하며, 예측 기간(2023-2028년) CAGR은 5.30%로 예측됩니다.

COVID-19 팬데믹은 2020년에 시장에 부정적인 영향을 미쳤습니다. 그러나 2021년에는 자동차 및 전자제품과 같이 성장하는 다양한 최종사용자 분야의 소비 증가로 인해 수요가 증가했습니다. 또한 전자 제품에서 마그네슘은 방열 시스템, TV 및 컴퓨터 케이스 등에 사용됩니다. 그 결과, 포스트 팬데믹 시장은 안정적인 성장세를 보였으며, 예측 기간 중에도 같은 속도로 성장할 것으로 예상됩니다.

주요 하이라이트

  • 단기적으로 다른 금속과의 합금 수요 증가와 항공우주산업 및 자동차 산업에서 경량화 재료에 대한 수요 증가는 시장 수요를 자극하는 몇 가지 촉진요인입니다.
  • 반면, 금속 가격의 변동은 시장 성장에 걸림돌이 될 것으로 예상됩니다.
  • 향후 수년간 전기자동차를 구매하는 사람들이 늘어남에 따라 시장은 더 많은 기회를 얻게 될 것으로 보입니다.
  • 아시아태평양은 시장을 지배할 것으로 예상되며 예측 기간 중 가장 높은 CAGR을 차지할 것으로 예상됩니다.

금속 마그네슘 시장 동향

알루미늄 합금의 생산에 대한 응용 증가

  • 마그네슘은 연성에 영향을 미치지 않고 금속, 특히 알루미늄 합금에 적당하고 높은 강도 특성을 제공합니다. 마그네슘을 첨가한 알루미늄 합금은 5000 시리즈로 분류되며, 판과 시트로 시판되고 있습니다.
  • 알루미늄 합금의 주요 용도는 항공우주 부품 제조, 자동차 부품 제조, 산업 부품, 공구, 기계 등을 포함합니다.
  • 국제자동차생산자기구(OICA)에 따르면 OICA 회원국의 2022년 신차 판매 및 등록 대수는 6,900만 대에 육박할 것으로 예상됩니다. 즉, 자동차 판매 및 생산량 증가는 알루미늄 합금에 대한 시장 수요 증가로 이어집니다.
  • 또한 2022년 1-3분기에는 세계에서 약 5,000만 대의 승용차가 생산되어 2021년 동기 대비 9% 가까이 증가했습니다. 그러나 유럽자동차산업협회(ACEA)의 보고서에 따르면 이는 여전히 2019년의 전염병 이전 수준보다 500만 대 정도 낮은 수준입니다.
  • 그러나 전기자동차 부문 수요는 알루미늄 합금에 대한 수요를 증가시킬 가능성이 높습니다. 여러 용도에서 경량 부품에 대한 수요가 증가함에 따라 시장을 주도할 것으로 예상됩니다.
  • 세계경제포럼(WEF)에 따르면 2022년 상반기에 배터리 구동 전기자동차(BEV)와 플러그인 하이브리드 전기자동차(PHEV)가 세계에서 430만 대 가까이 판매되었습니다. 또한 BEV 판매량은 전년 동기 대비 약 75%, PHEV는 37% 증가했습니다. 또한 2022년 1-8월 세계 전기자동차 판매량은 570만 대를 넘어섰고, 플러그인 전기자동차 시장 점유율은 15%에 육박하는 것으로 나타났습니다.
  • 항공기의 무게를 줄이는 것은 에너지 절약과 연료 절약에 효과적입니다.
  • 항공 여객 증가와 무역 업무를 위한 항공 운송으로 인한 민간 항공기 수요 증가가 제조를 촉발했습니다. 효율적인 성능으로 무거운 짐을 실을 수 있는 고강도 경량 항공기가 대상입니다.
  • 보잉의 2022-2041년까지의 상업적 전망에 따르면 북미는 예측 기간(2041년) 말에 세계 항공기의 약 22%를 차지할 것으로 예상됩니다. 또한 향후 20년간 총 9,310대의 항공기가 인도될 것으로 예상되며, 이 지역에서 단일 통로 인도는 전체의 약 70%를 차지할 것으로 예상됩니다.
  • 이러한 모든 요인으로 인해 금속 마그네슘 시장은 예측 기간 중 세계에서 성장할 가능성이 높습니다.
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아시아태평양이 시장을 독점합니다.

  • 아시아태평양은 세계 시장에서 금속 마그네슘을 가장 많이 소비하는 지역입니다. 중국, 인도, 일본과 같은 국가들이 금속 마그네슘을 대량으로 사용하고 있습니다.
  • 금속 마그네슘은 주로 알루미늄 합금, 다이캐스팅, 철강, 금속 환원 등에 사용됩니다. 또한 알루미늄 합금과 다이캐스팅은 자동차 부품, 항공우주 부품 및 장비 및 기타 최종사용자 산업의 제조에 점점 더 많이 사용되고 있습니다. 아시아태평양은 자동차, 항공우주 및 전자제품 세계 시장에서 큰 비중을 차지하고 있습니다.
  • 중국은 자동차 산업에서 가장 큰 제조업체이며, 중국의 마그네슘 시장은 기하급수적인 속도로 상승할 것으로 예상됩니다. 중국자동차산업협회(CAAM)에 따르면 2022년 중국 자동차 생산량은 전년 대비 약 3.4% 증가하며 2021년 2,608만 대에서 2022년에는 약 2,700만 대를 생산할 것으로 예상됩니다.
  • 또한 인도 브랜드 주식 재단(IBEF)은 인도의 자동차 산업이 2026년까지 3,000억 달러에 달할 것으로 전망하고 있습니다. 이 보고서에 따르면 22년 인도의 연간 자동차 생산량은 약 2,300만 대에 달할 전망입니다.
  • 예측 기간 중 중국의 전기자동차 수요도 크게 증가할 것으로 보입니다. 이는 정부의 구상 강화, 전기자동차 생산 기업 증가, 충전소 증가로 인해 중국이 빠르게 변화하고 있기 때문입니다.
  • 중국자동차산업협회에 따르면 2022년 중국의 신에너지 자동차 총 생산량은 약 700만 대에 달할 것으로 추정됩니다. 이는 2021년 생산량(354만대)에 비해 97% 가까이 증가한 수치입니다.
  • 일본도 2035년까지 100% 전기자동차 판매로 전환할 계획이며, 일본 전기자동차 시장은 성장하고 있습니다. 미국 기업은 전기자동차와 관련된 다양한 분야에서 사업 기회를 찾을 수 있습니다. 따라서 미국내 전기자동차 시장 확대는 시장 성장에 긍정적인 영향을 미칠 것으로 예상됩니다.

그래서 위의 모든 요인은 향후 아시아태평양의 금속 마그네슘 수요에 큰 영향을 미칠 가능성이 높습니다.

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금속 마그네슘 산업 개요

금속 마그네슘 시장은 그 특성상 부분적으로 통합되어 있습니다. 조사 대상 시장의 주요 기업으로는 Nanjing Yunhai Special Metals Co. Ltd., Taiyuan Tongxiang Metal Magnesium Co. Ltd., Dead Sea Magnesium (ICL Group), Wenxi YinGuang Magnesium Industry (Group) Co. Ltd., US Magnesium LLC, 등(무순서)이 있습니다.

기타 혜택

  • 엑셀 형식의 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 지원

목차

제1장 서론

  • 조사의 전제조건
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

  • 촉진요인
    • 기타 금속과의 합금화의 수요 확대
    • 항공우주 산업과 자동차 산업에서 경량 재료의 수요 증가
  • 억제요인
    • 금속 가격의 변동
  • 산업 밸류체인 분석
  • Porter's Five Forces 분석
    • 공급 기업의 교섭력
    • 구매자의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁의 정도

제5장 시장 세분화(시장 규모 : 수량 기반)

  • 최종사용자 산업
    • 알루미늄 합금
    • 다이캐스트
    • 철강
    • 금속 환원
    • 기타 최종사용자 산업
  • 지역
    • 아시아태평양
      • 중국
      • 인도
      • 일본
      • 한국
      • 기타 아시아태평양
    • 북미
      • 미국
      • 캐나다
      • 멕시코
    • 유럽
      • 독일
      • 영국
      • 이탈리아
      • 프랑스
      • 기타 유럽
    • 남미
      • 브라질
      • 아르헨티나
      • 기타 남미
    • 중동 및 아프리카
      • 사우디아라비아
      • 남아프리카공화국
      • 기타 중동 및 아프리카

제6장 경쟁 구도

  • M&A, 합병사업, 제휴, 협정
  • 시장 점유율(%) 분석
  • 주요 기업의 전략
  • 기업 개요
    • American Magnesium
    • Dead Sea Magnesium(ICL Group)
    • Fu Gu Yi De Magnesium Alloy Co. Ltd.
    • Nanjing Yunhai Special Metals Co. Ltd.
    • Regal Metal
    • Rima Industrial
    • Shanxi Bada Magnesium Co. Ltd.
    • Solikamsk Magnesium Works
    • Southern Magnesium & Chemicals Limited(SMCL)
    • Taiyuan Tongxiang Metal Magnesium Co. Ltd.
    • US Magnesium LLC
    • Wenxi Yinguang Magnesium Industry(group) Co. Ltd.
    • Western Magnesium Corporation

제7장 시장 기회와 향후 동향

KSA 23.09.05

The Global Metal Magnesium Market size is expected to grow from 1.09 million tons in 2023 to 1.42 million tons by 2028, at a CAGR of 5.30% during the forecast period (2023-2028).

The COVID-19 pandemic negatively impacted the market in 2020. However, the demand increased in 2021 due to the rise in consumption from various growing end-user sectors, such as automotive and electronics. Moreover, in electronics, magnesium is used in heat dissipation systems, television and computer casings, and others. This resulted in the steady growth of the market in the post-pandemic era and is expected to continue at the same pace during the forecast period.

Key Highlights

  • Over the short term, the growing demand for alloying with other metals and the increasing demand for lightweight materials in the aerospace and automotive industries are some driving factors stimulating market demand.
  • On the flip side, fluctuations in the prices of metals are expected to hinder market growth.
  • In the coming years, the market is likely to have more opportunities as more people buy electric cars.
  • The Asia-Pacific region is expected to dominate the market and is also likely to witness the highest CAGR during the forecast period.

Metal Magnesium Market Trends

Increasing Usage in the Production of Aluminum Alloys

  • Magnesium offers moderate and high strength characteristics to metals, especially aluminum alloys, without impacting the ductility. Aluminum alloys with magnesium added are placed in the 5000 series and are commercially available in plates and sheets.
  • Major applications of aluminum alloys include aerospace parts manufacturing, automotive component manufacturing, industrial components, tools and machinery, and others.
  • As more people want electric cars, the way cars are made is changing.According to the Organization Internationale des Constructeurs d'Automobiles (OICA), the total number of new automobile sales and registrations in OICA member countries was close to 69 million units in 2022. So, a rise in the number of vehicles sold or made would lead to a rise in the market demand for aluminum alloys.
  • Moreover, in the first three quarters of 2022, around 50 million passenger cars were manufactured worldwide, an increase of nearly 9% compared to the same quarters in 2021. However, this was still around 5 million units less than pre-pandemic levels in 2019, as per the report of the European Automobile Manufacturers' Association (ACEA).
  • However, the demand for the electric vehicle segment may likely increase the demand for aluminum alloys. The growing demand for lightweight components across several applications is anticipated to drive the market.
  • As per the World Economic Forum (WEF), nearly 4.3 million new battery-powered EVs (BEVs) and plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs) were sold globally in the first half of 2022. Additionally, BEV sales grew by around 75% on the year and PHEVs by 37%. Moreover, global electric car sales crossed the 5.7 million unit mark in the first eight months of 2022, and the market share of plug-in electric cars has increased to nearly 15%.
  • Aluminum alloys are also used in airplanes because they are strong and don't weigh much.Reducing the weight of an airplane is a good way to save energy and cut down on fuel use, since a lighter plane needs less lift force and thrust to fly.
  • The growing demand for commercial aircraft due to an increase in air passengers and air transport for trade operations has triggered manufacturing. It covers high-strength and lightweight aircraft that can carry heavy loads with efficient performance.
  • According to Boeing's commercial outlook for 2022-2041, the North American region is predicted to cover around 22% of the global fleet at the end of the forecast period (2041). It is also anticipated that a total of 9,310 fleet deliveries will be made over the next two decades, with single-aisle accounting for almost 70% of the total deliveries in the region.
  • Owing to all these factors, the market for metal magnesium is likely to grow globally during the forecast period.
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Asia-Pacific Region to Dominate the Market

  • The Asia-Pacific region is the biggest consumer of magnesium metal on the global market. Countries like China, India, and Japan use a lot of magnesium metal.
  • Metal magnesium is mainly used in aluminum alloys, die-casting, iron and steel, metal reduction, and others. Moreover, aluminum alloys and die-casting have been increasingly used in the manufacturing of automotive parts, aerospace parts and equipment, and other end-user industries. The Asia-Pacific region has a significant global automotive, aerospace, and electronics market share.
  • China being the largest manufacturer in the automotive industry, the market for magnesium in the country is predicted to rise at an exponential rate. According to the Chinese Association of Automotive Manufacturers (CAAM), China's automotive production increased by roughly 3.4% in 2022 compared to the previous year. In 2022, approximately 27 million automobiles will be produced, compared to 26.08 million units in 2021.
  • The India Brand Equity Foundation (IBEF), in addition, forecasts that the Indian automotive industry will reach USD 300 billion by 2026.The report also stated that India's annual production of automobiles in FY22 was approximately 23 million units.
  • During the forecast period, there is also likely to be strong growth in the demand for electric vehicles in China. This is because the country is changing quickly due to more government initiatives, more companies making electric cars, and more charging stations.
  • China has been the biggest maker and buyer of electric cars, accounting for about half of the market around the world.According to the China Association of Automobile Manufacturers, the total production of new energy vehicles in China in 2022 was estimated to be about 7 million units. This saw a whooping increase of close to 97% when compared with the production of vehicles in 2021 (3.54 million units).
  • Japan is also planning to transition to 100% electric car sales by 2035, and the Japanese electric vehicle market is growing. The United States companies may find business opportunities in various areas related to electric vehicles. Expansion of the electric vehicle market in the country is therefore projected to benefit market growth.

So, it's likely that all of the above factors will have a big effect on the demand for magnesium metal in the Asia-Pacific region in the future.

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Metal Magnesium Industry Overview

The metal magnesium market is partially consolidated in nature. Some of the key players in the studied market include Nanjing Yunhai Special Metals Co. Ltd., Taiyuan Tongxiang Metal Magnesium Co. Ltd., Dead Sea Magnesium (ICL Group), Wenxi YinGuang Magnesium Industry (Group) Co. Ltd., and US Magnesium LLC, among others (not in any particular order).

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Drivers
    • 4.1.1 Growing Demand for Alloying with Other Metals
    • 4.1.2 Increasing Demand for Lightweight Materials in the Aerospace and Automotive Industry
  • 4.2 Restraints
    • 4.2.1 Fluctuation in Prices of Metal
  • 4.3 Industry Value Chain Analysis
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.4.3 Threat of New Entrants
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products and Services
    • 4.4.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION (Market Size in Volume)

  • 5.1 End-user Industry
    • 5.1.1 Aluminum Alloys
    • 5.1.2 Die-casting
    • 5.1.3 Iron and Steel
    • 5.1.4 Metal Reduction
    • 5.1.5 Other End-user Industries
  • 5.2 Geography
    • 5.2.1 Asia-Pacific
      • 5.2.1.1 China
      • 5.2.1.2 India
      • 5.2.1.3 Japan
      • 5.2.1.4 South Korea
      • 5.2.1.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.2.2 North America
      • 5.2.2.1 United States
      • 5.2.2.2 Canada
      • 5.2.2.3 Mexico
    • 5.2.3 Europe
      • 5.2.3.1 Germany
      • 5.2.3.2 United Kingdom
      • 5.2.3.3 Italy
      • 5.2.3.4 France
      • 5.2.3.5 Rest of Europe
    • 5.2.4 South America
      • 5.2.4.1 Brazil
      • 5.2.4.2 Argentina
      • 5.2.4.3 Rest of South America
    • 5.2.5 Middle-East and Africa
      • 5.2.5.1 Saudi Arabia
      • 5.2.5.2 South Africa
      • 5.2.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Mergers and Acquisitions, Joint Ventures, Collaborations, and Agreements
  • 6.2 Market Share (%) Analysis
  • 6.3 Strategies Adopted by Leading Players
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 American Magnesium
    • 6.4.2 Dead Sea Magnesium (ICL Group)
    • 6.4.3 Fu Gu Yi De Magnesium Alloy Co. Ltd.
    • 6.4.4 Nanjing Yunhai Special Metals Co. Ltd.
    • 6.4.5 Regal Metal
    • 6.4.6 Rima Industrial
    • 6.4.7 Shanxi Bada Magnesium Co. Ltd.
    • 6.4.8 Solikamsk Magnesium Works
    • 6.4.9 Southern Magnesium & Chemicals Limited (SMCL)
    • 6.4.10 Taiyuan Tongxiang Metal Magnesium Co. Ltd.
    • 6.4.11 US Magnesium LLC
    • 6.4.12 Wenxi Yinguang Magnesium Industry (group) Co. Ltd.
    • 6.4.13 Western Magnesium Corporation

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

  • 7.1 Increasing Adoption of Electric Vehicles
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