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세계의 피하 피임 임플란트 시장 : 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2024-2029년)

Subdermal Contraceptive Implants - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2024 - 2029

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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피하 피임 임플란트(Subdermal Contraceptive Implants) 시장은 예측 기간에 CAGR 3.5%로 추이하며 성장 할 것으로 예상됩니다.

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주요 하이라이트

  • COVID-19 팬데믹은 연구 대상 시장의 성장에 영향을 미쳤습니다. 처음에는 전 세계적인 COVID-19 확산과 여러 국가의 봉쇄 시나리오로 인해 병원과 진료소가 SARS-CoV-2 바이러스의 확산을 막기 위해 서비스를 중단해야 했기 때문에 시장에 몇 가지 어려움이 있었습니다. 예를 들어, 유엔인구기금에 따르면 2021년 3월, COVID-19 팬데믹으로 인해 1,200만 명 이상의 여성이 가족계획 서비스를 받지 못해 140만 건의 계획되지 않은 임신이 발생했습니다. 또한, 초기 봉쇄 기간 동안 여성들은 피임에 어려움을 겪을 가능성이 9배나 높아져 예기치 않은 출산이 봉쇄 전 1.3%에서 봉쇄 후 2.1%로 거의 두 배 가까이 증가했습니다.
  • 또한, 유엔생식보건기구(UNFPA)가 2021년에 실시한 연구에 따르면 COVID-19 위기로 인해 4,700만 명 이상의 여성이 피임에 대한 접근성을 잃었고, 이로 인해 의도하지 않은 임신이 7,000만 건에 달했습니다. 따라서 팬데믹 초기에는 피임약에 대한 접근성 저하로 인해 피임약 시장이 부정적인 영향을 받았습니다. 그러나 제한이 완화되고 봉쇄 조치가 완화되고 COVID-19 사례가 감소함에 따라 시장은 모멘텀을 얻기 시작했으며 예측 기간 동안 상승 추세를 이어갈 것으로 예상됩니다.
  • 원치 않는 임신의 증가와 이에 따라 피임법 사용을 촉진하기위한 이니셔티브의 증가는 시장의 주요 동인입니다. 원치 않는 임신은 전 세계적으로 증가하고 있으며, 이는 전 세계적으로 심각한 우려 사항입니다. 예를 들어, 유엔 인구 기금에 따르면 2022년 3월, 의도하지 않은 임신은 전 세계 임신의 약 절반을 차지하며 매년 1억 2,010만 건이 발생한다고 합니다. 또한 같은 자료에 따르면 계획되지 않은 임신의 60.0%가 낙태로 끝나고, 전체 낙태의 45.0%가 안전하지 않은 것으로 추정되며, 이로 인해 전체 산모 사망의 5-13%가 발생하여 지속 가능한 개발 목표를 달성할 수 있는 전 세계의 역량이 위험에 처해 있다고 합니다.
  • 마찬가지로 2021년 6월에 NCBI가 발표한 기사에 따르면, 계획되지 않은 임신은 에티오피아의 가장 큰 생식 건강 문제 중 하나이며, 이로 인한 모든 부정적인 결과를 초래하는 것으로 관찰되었습니다. 매년 평균 493만 건의 임신이 발생하고, 190만 명의 에티오피아 여성(38%)이 의도하지 않은 임신을 하며, 이 중 620,296건의 유도 낙태가 시행되고 103,648명의 여성이 낙태 관련 합병증으로 치료를 받고 있습니다. 따라서 의도하지 않은 임신 비율이 증가함에 따라 피임 장치에 대한 수요가 급격히 증가하여 궁극적으로 예측 기간 동안 시장 성장을 주도 할 것입니다.
  • 또한 원치 않는 임신의 증가를 억제 할 필요성을 확인하고 원치 않는 낙태 및 임신의 확산을 교육하고 예방하기위한 많은 이니셔티브를 시작한 국가와 각 정부가 있습니다. 피임약 사용도 그중 하나입니다. 피임약을 구하고 사용할 수 있는 권리는 미국 헌법이 보장하는 기본권인 프라이버시의 일부입니다. 예를 들어, 미국 국제개발처(USAID)는 전 세계 약 40개국에서 자발적인 가족 계획 및 생식 건강 이니셔티브를 장려하고 지원합니다. 따라서 정부 이니셔티브에서도 불필요한 출산과 낙태를 피하기 위한 피임법 사용을 장려하고 있습니다.
  • 마찬가지로 민간 부문에서도 피임약 사용을 늘리기 위한 이니셔티브를 추진하고 있습니다. 예를 들어, 2022년 9월 인도에서 세계 피임의 날을 맞아 Mankind Pharma의 일반 경구 피임약 브랜드인 Unwanted 21은 다국어 캠페인을 시작했습니다. 이 캠페인은 가족 계획과 함께 피임 옵션에 대한 인식을 제고하기 위한 것이었습니다. 따라서 이러한 유리한 정부 및 민간 이니셔티브는 예측 기간 동안 시장 성장을 촉진 할 것으로 예상됩니다.
  • 그러나 불임의 유병률 증가, 인식 부족 및 피임 임플란트의 부작용은 시장 성장을 제한 할 가능성이 높습니다.

피하 피임 임플란트 시장 동향

에토노게스트렐 임플란트 부문은 예측 기간 동안 상당한 성장이 예상

  • 에토노게스트렐 임플란트 분야는 높은 임상적 효능과 높은 도입률과 같은 요인으로 인해 예측 기간 동안 큰 성장이 예상됩니다. 에토노게스트렐은 배란을 막는 호르몬입니다. 이 약은 또한 자궁 경관 점액과 자궁 내막에 변화를 일으켜 정자가 자궁에 도달하기 어려워지고 수정란이 자궁에 부착하기 어려워집니다.
  • 에토노게스트렐 피하 임플란트는 임신을 예방하기 위한 피임약으로 사용됩니다. 이 약은 작은 플라스틱 막대에 들어 있으며 상완의 피하에 묻혀 있습니다. 약물은 천천히 신체에 방출됩니다. 임플란트는 그대로 머무르며 최대 3년 동안 지속적으로 피임할 수 있습니다.
  • 제품 출시, 국가 내 제품 상장, 합병 및 회사 분할과 같은 다양한 비즈니스 전략을 채택하는 데 초점을 맞추는 회사가 증가함에 따라 예측 기간 동안 시장의 성장이 촉진 될 가능성이 높습니다. 예를 들어, 2021년 6월, Merck는 Organon을 분사하여 독립적인 여성 건강 회사로 만들었습니다. 이 회사는 피임 및 불임 브랜드, 피부과, 호흡기 및 뼈 건강 제품 포트폴리오를 통해 여성 건강 관리 분야에서 운영 될 것입니다. 또한 2022년 1월에는 온타리오주(Ontario Drug Benefit Program), 브리티시컬럼비아주(BC PharmaCare), 노바스코샤주(Nova Scotia PharmaCare)에서 넥스플라논(etonogestrel extended-release subdermal implant)의 공개 상장을 발표했습니다.
  • 마찬가지로 2021년 11월, Organon은 퀘벡에서 퀘벡 의료보장청(Regie de l'assurance Maladie du Quebec, RAMQ)에 따라 NEXPLANON(etonogestrel extended-release subdermal implant)을 공개 등재한다고 발표했습니다. 따라서 승인 및 제품 출시가 증가함에 따라 에토노게스트렐 임플란트에 대한 수요가 증가할 것으로 보입니다. 따라서 예측 기간 동안 상당한 부문 성장이 예상됩니다.
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북미는 예측 기간 동안 우위를 유지할 전망

  • 북미는 예측 기간 동안 상당한 성장을 보일 것으로 예상됩니다. 이러한 성장은 원치 않는 임신과 높은 낙태율의 증가, 기술 발전, 정부 지원 제도 등의 요인에 기인합니다. 예를 들어, 구트마허 연구소에 따르면 2022년 3월 북미에서는 2020년부터 2022년까지 매년 566만건 이상의 임신이 발생했으며, 이 중 259만건이 원치 않는 임신이고, 88만 6,000건이 낙태로 이어졌습니다.
  • 또한, 같은 자료에 따르면 캐나다에서는 2020년부터 2022년까지 매년 57만 건 이상의 임신이 이루어졌으며, 이 중 26만 5,000건이 원치 않는 임신이었고, 9만 7,500 건이 낙태로 이어졌습니다. 따라서 원치 않는 임신과 낙태율의 증가는 피하 피임 임플란트에 대한 수요를 증가시켜 북미 지역의 시장 성장을 증가시킬 가능성이 높습니다.
  • 주요 제품 출시, 시장 참여자 또는 제조업체의 높은 집중도, 주요 업체 간의 인수 및 파트너십, 미국에서 피임 기술에 대한 이니셔티브 증가는 미국에서 피하 피임 임플란트 시장의 성장을 이끄는 요인 중 일부입니다.
  • 예를 들어, 2022년에 발표된 Bill & Melinda Gates Foundation 데이터에 따르면, 이 재단은 2021년부터 2030년까지 새롭고 개선된 피임 기술을 개발하고, 지역 사회의 선호도를 반영하는 가족 계획 프로그램을 지원하며, 여성과 소녀들이 자신의 피임 관리를 통제할 수 있도록 하기 위해 연간 2억 8,000만 달러를 지원하는 것을 목표로 하고 있습니다. 따라서 원치 않는 임신 및 낙태율의 증가와 앞서 언급 한 개발은 국내에서 피하 피임 임플란트의 채택을 촉진하여 예측 기간 동안 시장 성장을 촉진 할 것으로 예상됩니다.

피하 피임 임플란트 산업 개요

세계의 피하 피임 임플란트 시장은 경쟁과 통합이 심하고 대기업은 매우 적습니다. 주요 기업 중 일부는 Organon, Shanghai Dahua Pharmaceutical Co., Ltd., Bayer AG 등이 있으며 시장에서 상당한 점유율을 차지하고 있습니다.

기타 혜택 :

  • 엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간 애널리스트 서포트

목차

제1장 서론

  • 조사 전제 조건 및 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 시장 성장 촉진 요인
    • 피임법 보급을 위한 대처 증가
    • 원하지 않는 임신 증가
  • 시장 성장 억제 요인
    • 불임증 증가
    • 피임 임플란트의 인식 부족과 부작용
  • Porter's Five Forces 분석
    • 신규 참가업체의 위협
    • 구매자/소비자의 협상력
    • 공급기업의 협상력
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계의 강도

제5장 시장 세분화(시장 규모)

  • 유형별
    • 에토노게스트렐 임플란트
    • 레보노게스트렐 임플란트
  • 지역별
    • 북미
      • 미국
      • 캐나다
      • 멕시코
    • 유럽
      • 독일
      • 영국
      • 프랑스
      • 이탈리아
      • 스페인
      • 기타 유럽
    • 아시아 태평양
      • 중국
      • 일본
      • 인도
      • 호주
      • 한국
      • 기타 아시아 태평양
    • 중동 및 아프리카
      • GCC
      • 남아프리카공화국
      • 기타 중동 및 아프리카
    • 남미
      • 브라질
      • 아르헨티나
      • 기타 남미

제6장 경쟁 구도

  • 기업 개요
    • Merck&Co., Inc
    • Organon
    • Shanghai Dahua Pharmaceutical Co., Ltd.
    • Bayer AG
    • Pfizer(Wyeth Pharmaceuticals Inc.)
    • Novartis AG

제7장 시장 기회 및 향후 동향

LYJ 24.01.29
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The subdermal contraceptive implants market is expected to register a CAGR of 3.5% over the forecast period.

Key Highlights

  • The COVID-19 pandemic impacted the growth of the studied market. Initially, the global COVID-19 outbreak and the lockdown scenario in various countries had imposed some challenges on the market, as hospitals and clinics were forced to suspend services to prevent the spread of the SARS-CoV-2 virus. For instance, according to the United Nations Population Fund, in March 2021, the COVID-19 pandemic disrupted the family planning services of more than 12.0 million women, resulting in 1.4 million unplanned pregnancies. In addition, during the initial lockdown, women were nine times more likely to have difficulty accessing contraception, resulting in an almost doubling of unexpected births, from 1.3% pre-lockdown to 2.1% post-lockdown.
  • Furthermore, according to the research study conducted by the United Nations Sexual and Reproductive Health Agency (UNFPA) in 2021, more than 47.0 million women lost access to contraception, leading to 7.0 million unintended pregnancies as a result of the COVID-19 crisis. Thus, during the initial phase of the pandemic, due to lower access to contraceptives, the market witnessed a negative impact. However, with the ease of restrictions, lockdown upliftments, and decreasing cases of COVID-19, the market started to gain momentum and is expected to continue the upward trend over the forecast period.
  • The increasing number of unwanted pregnancies and, thereby, the rising number of initiatives to promote the use of contraceptive methods are the major drivers for the market. The number of unwanted pregnancies is increasing globally, and it is a matter of serious concern all around the world. For instance, according to the United Nations Population Fund, in March 2022, unintended pregnancies accounted for about half of all pregnancies worldwide, with 121.0 million occurring each year. The same source also stated that 60.0% of unplanned pregnancies end in abortion, with an estimated 45.0% of all abortions being unsafe, resulting in 5-13% of all maternal fatalities, putting the world's capacity to meet the Sustainable Development Goals at risk.
  • Similarly, according to an article published by the NCBI in June 2021, it has been observed that unplanned pregnancy is one of Ethiopia's biggest reproductive health issues, with all of its negative consequences. Every year, on average, 4.93 million pregnancies occur, with 1.9 million Ethiopian women (38%) having an unintended pregnancy, of which 620,296 induced abortions were performed, and 103,648 women were treated for abortion-related complications. Hence, with the increasing rate of unintended pregnancies, there will be a rapid increase in the demand for contraceptive devices, which will ultimately drive market growth over the forecast period.
  • Furthermore, there are countries and their respective governments that have identified the need to curb the growth of unwanted pregnancies and have started a great number of initiatives to educate and prevent the spread of unwanted abortions and pregnancies. The usage of contraceptive pills is one of them. The right to obtain and use contraceptives is part of the fundamental right to privacy guaranteed by the United States Constitution. For instance, the United States Agency for International Development (USAID) promotes and supports voluntary family planning and reproductive health initiatives in approximately 40 countries throughout the world. Thus, government initiatives are also promoting the use of contraceptive methods to avoid unnecessary births and abortions.
  • Similarly, the private sector is also taking initiatives to increase the use of contraceptives. For instance, in September 2022, Unwanted 21, the regular oral contraceptive brand from Mankind Pharma, launched a multilingual campaign on the occasion of World Contraception Day in India. The campaign was aimed at creating awareness about contraceptive options along with family planning. Therefore, such favorable government and private initiatives are anticipated to propel the market growth over the forecast period.
  • However, the rising prevalence of infertility, lack of awareness, and adverse effects of contraceptive implants are likely to restrain the market growth.

Subdermal Contraceptive Implants Market Trends

Etonogestrel Implant Segment is Expected to Witness Considerable Growth Over the Forecast Period

  • The etonogestrel implant segment is expected to witness significant growth over a forecast period owing to factors such as high clinical effectiveness and high adoption rate. Etonogestrel is a hormone that prevents ovulation. This medication also causes changes in the cervical mucus and uterine lining, making it harder for sperm to reach the uterus and harder for a fertilized egg to attach to the uterus.
  • Subdermal etonogestrel implant is used as contraception to prevent pregnancy. The medicine is contained in a small plastic rod that is implanted under the skin of the upper arm. The medicine is released slowly into the body. The rod can remain in place and provide continuous contraception for up to 3 years.
  • The increasing company focus on adopting various business strategies such as product launches, listing products in the countries, mergers, and company spin-offs are likely to boost the growth of the market over the forecast period. For instance, in June 2021, Merck spun off Organon to make it an independent Women's Health company. The company will operate in women's healthcare with a portfolio of contraceptive and fertility brands, dermatology, respiratory, and bone health products. In addition, in January 2022, Organon announced the public listings for NEXPLANON (etonogestrel extended-release subdermal implant) in Ontario (Ontario Drug Benefit Program), British Columbia (BC PharmaCare), and Nova Scotia (Nova Scotia PharmaCare).
  • Similarly, in November 2021, Organon announced the public listings for NEXPLANON (etonogestrel extended-release subdermal implant) in Quebec under the Regie de l'assurance Maladie du Quebec (RAMQ). Thus, the increasing approvals and product launches are likely to increase the demand for etonogestrel implants. Therefore, considerable segment growth is anticipated over the forecast period.
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North America is Expected to Maintain Dominance during the Forecast Period

  • North America is expected to witness considerable growth over the forecast period. The growth is due to factors such as rising cases of unwanted pregnancies and high abortion rates, technological advancements, as well as supportive government schemes. For instance, according to the Guttmacher Institute, in March 2022, there were more than 5,660,000 pregnancies annually between 2020 and 2022, of which 2,590,000 were unwanted, and 886,000 resulted in abortion in North America.
  • Furthermore, as per the same source, in Canada, there were more than 570,000 pregnancies annually between 2020 and 2022, of which 265,000 were unwanted, and 97,500 resulted in abortion. Thus, the increasing cases of unwanted pregnancies and abortion rates are likely to increase the demand for subdermal contraceptive implants, thereby increasing market growth in the North American region.
  • Key product launches, high concentration of market players or manufacturers' presence, acquisition and & partnerships among major players, and rising initiatives towards contraceptive technologies in the United States are some of the factors driving the growth of the subdermal contraceptive implants market in the country.
  • For instance, as per the Bill & Melinda Gates Foundation data published in 2022, the foundation is aiming to offer USD 280.0 million per year from 2021 to 2030 for developing new and improved contraceptive technologies, support family planning programs that reflect the preferences of local communities, and enable women and girls to be in control of their contraceptive care. Thus, the rising incidences of unwanted pregnancies and abortion rates and the aforementioned developments are anticipated to boost the adoption of subdermal contraceptive implants in the country, thereby boosting market growth over the forecast period.

Subdermal Contraceptive Implants Industry Overview

The global subdermal contraceptive implants market is competitive and consolidated and consists of very few major players. Some of the key companies are Organon, Shanghai Dahua Pharmaceutical Co., Ltd., and Bayer AG, among others, which hold a substantial market share in the market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Defination
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Rise in the Number of Initiatives to Promote Contraceptive Methods
    • 4.2.2 Increasing Number of Unwanted Pregnancies
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 Rising Prevalence of Infertility
    • 4.3.2 Lack of Awareness and Adverse Effects of Contraceptive Implants
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Threat of New Entrants
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION (Market Size by Value - USD)

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Etonogestrel Implant
    • 5.1.2 Levonorgestrel Implant
  • 5.2 Geography
    • 5.2.1 North America
      • 5.2.1.1 United States
      • 5.2.1.2 Canada
      • 5.2.1.3 Mexico
    • 5.2.2 Europe
      • 5.2.2.1 Germany
      • 5.2.2.2 United Kingdom
      • 5.2.2.3 France
      • 5.2.2.4 Italy
      • 5.2.2.5 Spain
      • 5.2.2.6 Rest of Europe
    • 5.2.3 Asia Pacific
      • 5.2.3.1 China
      • 5.2.3.2 Japan
      • 5.2.3.3 India
      • 5.2.3.4 Australia
      • 5.2.3.5 South Korea
      • 5.2.3.6 Rest of Asia-Pacific
    • 5.2.4 Middle East and Africa
      • 5.2.4.1 GCC
      • 5.2.4.2 South Africa
      • 5.2.4.3 Rest of Middle East and Africa
    • 5.2.5 South America
      • 5.2.5.1 Brazil
      • 5.2.5.2 Argentina
      • 5.2.5.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 Merck & Co., Inc
    • 6.1.2 Organon
    • 6.1.3 Shanghai Dahua Pharmaceutical Co., Ltd.
    • 6.1.4 Bayer AG
    • 6.1.5 Pfizer (Wyeth Pharmaceuticals Inc.)
    • 6.1.6 Novartis AG

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

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