시장보고서
상품코드
1521429

트루리시티(Trulicity) : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2024-2029년)

Trulicity - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




■ 보고서에 따라 최신 정보로 업데이트하여 보내드립니다. 배송일정은 문의해 주시기 바랍니다.

트루리시티 시장 규모는 2024년 86억 달러로 추정 및 예측되며, 2029년에는 142억 달러에 달할 것으로 예상되며, 시장 추정 및 예측 기간(2024-2029년) 동안 10% 이상의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

Tollicity-Market

미국 질병통제예방센터(CDC)는 COVID-19가 당뇨병을 포함한 심각한 만성질환을 앓고 있는 사람들에게 심각한 공중보건 위협이 될 수 있다고 판단했습니다. 당뇨병 환자는 이 바이러스에 감염되면 합병증이 발생할 가능성이 높습니다. 미국당뇨병학회에 따르면 당뇨병 환자가 COVID-19와 같은 바이러스에 감염되면 당뇨병이 통제되지 않을 경우 결과가 악화될 수 있다고 합니다. 국제당뇨병연맹은 당뇨병 환자가 바이러스에 감염되면 혈당 변동과 당뇨병 합병증으로 인해 치료가 어려워지고, 면역 체계가 저하되어 바이러스와 싸우기 어려워 회복 기간이 길어질 가능성이 높다고 설명합니다.

또한, COVID-19 팬데믹 기간 동안 많은 제한이 부과되고 사람들이 갇혀 지내면서 건강에 해로운 식습관, 운동 부족 또는 매우 앉아있는 행동으로 인해 비만이 촉진되었습니다. 또한 이러한 요인은 지속적인 체중 증가와 관련이 있으며, 감금 제한이 해제 된 후에도 지속되었습니다. 체중 관리 지침은 비만 및 과체중 환자의 체중 감량을 위해 다요소 접근법을 권장하고 있습니다. 항비만제의 사용은 삶의 질을 개선하고 체중과 관련된 합병증의 진행을 예방하기 위해 체중 조절의 효과적인 선택이었습니다.

트루리시티는 혈당 조절을 돕는 주사형 당뇨병 치료제입니다. 톨리티는 성인 제2형 당뇨병 환자의 혈당 조절을 개선하기 위해 식이요법 및 운동 요법과 함께 사용됩니다. 또한, 제2형 당뇨병과 심장병을 앓고 있는 성인의 경우 심장마비나 뇌졸중과 같은 심각한 심장 질환의 위험을 줄이기 위해 사용되며, 10세 이상의 제2형 당뇨병 성인 및 소아에서 혈당 조절을 개선하기 위해 식이요법 및 운동 요법과 함께 사용됩니다.

세계보건총회 결의안 2022는 당뇨병 예방과 치료를 일차 보건 서비스에 통합하고, 인슐린 접근성을 크게 향상시키기 위한 경로를 마련하고, 당뇨병 치료제 및 기술에 대한 규제 요건의 수렴과 조정을 촉진하고, 당뇨병 모니터링 및 감시를 개선할 것을 권고하고 있습니다. 을 개선할 것을 권고하고 있습니다. 또한 WHO는 회원국에 인도적 비상사태에서 당뇨병 환자의 치료가 중단되지 않도록 권고합니다. 이 중요한 이정표는 향후 10년간 당뇨병 퇴치를 위한 전 세계의 임무를 제공합니다.

예측 기간 동안 시장 성장을 촉진할 것으로 예상되는 주요 요인으로는 비만율과 운동 부족률의 증가로 인한 당뇨병 인구의 장기적인 증가, 좌식 생활습관의 증가, 부적절한 식습관, 당뇨병 질환의 병력 등이 있습니다. 또한, 연구개발, 기술 개발 및 신제품 출시에 대한 투자 증가는 향후 몇 년 동안 톨리티와 같은 글루카곤 유사 펩타이드 1(GLP-1) 작용제의 성장에 잠재적인 기회를 제공할 것입니다.

트루리시티 시장 동향

세계 비만 및 당뇨병 유병률 증가

전 세계 당뇨병 인구는 예측 기간 동안 1.9% 증가할 것으로 예상됩니다.

시장 성장의 주요 요인은 사람들의 비만 증가, 제2형 당뇨병과 심장병의 유병률 증가입니다. 체내에 지방이 많은 사람은 당뇨병에 걸릴 확률이 높습니다. 예를 들어, World Obesity Atlas 2023에 따르면 전 세계 과체중 및 비만(BMI>=25kg/m2)의 추정치는 2035년까지 40억 명 이상이 영향을 받을 수 있음을 시사합니다. 비만(BMI >=30kg/m2)의 유병률만 해도 같은 기간 동안 인구의 24%까지 증가하여 2035년까지 거의 20억 명의 성인, 아동 및 청소년이 영향을 받을 것으로 예상됩니다.

또한, 세계보건기구(WHO)가 2022년 5월에 발표한 유럽 지역 보고서에 따르면, WHO 유럽 지역 성인의 60% 이상, 어린이 남학생의 29%, 여학생의 27%가 과체중 또는 비만이며, 이 보고서는 비감염성 질환의 위험 요인 중 과체중과 비만이 고혈압, 불건강한 식습관, 담배 사용 과체중과 비만은 고혈압, 건강에 해로운 식습관, 흡연에 이어 4위를 차지했습니다. 또한 국제당뇨병연맹(IDF)의 최신 보고서에 따르면 2030년까지 전 세계 20-79세 성인 인구가 6억 4,300만 명으로 늘어날 것으로 예측하고 있습니다. 따라서 비만의 부담이 커지고 비만 위험인자의 유병률이 증가함에 따라 예측 기간 동안 시장 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다.

북미, 올해 가장 높은 시장 점유율을 차지

북미는 올해 가장 높은 시장 점유율을 차지했습니다.

북미에서는 지난 20년간 당뇨병 유병률이 급격히 증가했으며, 이는 비만 유병률 증가와 신체 활동 감소, 건강에 해로운 식습관 및 기타 생활습관 요인으로 인한 생활습관 변화에 기인합니다.

미국당뇨병학회(ADA), 내분비학회, 미국내과학회, 미국소아과학회, 미국소아과학회, 미국내과학회, 미국의학한림원은 성명을 발표하고 개인, 조직, 정책적 차원에서 건강의 사회적 결정요인을 다루기 위한 행동을 촉구했습니다. 불안, 이웃 환경, 물리적 환경 등에 초점을 맞춘 SDOH와 당뇨병 위험 및 결과 사이의 연관성을 설명하는 과학적 검토를 발표했습니다.

미국 질병예방통제센터(CDC)의 국가당뇨병통계보고서 2022년에 따르면 미국에서는 1억 3천만 명 이상의 성인이 당뇨병이나 당뇨병 예비환자로 추정되며, 제2형 당뇨병이 더 흔하고, 당뇨병은 유색인종, 지방에 사는 사람들, 교육수준이 낮고 소득이 낮은 사람들, 건강문해력이 낮은 사람들 사이에서 더 심각합니다. 사람들, 건강 문해력이 낮은 사람들 사이에서 더 심각합니다.

따라서 유병률의 증가와 위의 요인으로 인해 분석 기간 동안 시장이 성장할 것으로 예상됩니다.

트루리시티 산업 개요

트루리시티 시장은 제네릭 의약품이 없는 통합 시장입니다.

기타 혜택

  • 엑셀 형식의 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 지원

목차

제1장 소개

  • 조사 가정과 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
    • 공급 기업의 교섭력
    • 소비자의 협상력
    • 신규 참여업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업 간의 경쟁 강도

제5장 시장 세분화

  • 트루리시티
  • 지역
    • 북미
      • 미국
      • 캐나다
      • 기타 북미
    • 유럽
      • 독일
      • 스페인
      • 이탈리아
      • 프랑스
      • 영국
      • 러시아
      • 기타 유럽
    • 아시아태평양
      • 일본
      • 중국
      • 호주
      • 인도
      • 한국
      • 말레이시아
      • 인도네시아
      • 태국
      • 필리핀
      • 베트남
      • 기타 아시아태평양
    • 라틴아메리카
      • 브라질
      • 멕시코
      • 기타 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카
      • 남아프리카공화국
      • 사우디아라비아
      • 오만
      • 이집트
      • 이란
      • 기타 중동 및 아프리카

제6장 시장 지표

  • 1형 당뇨병 인구
  • 2형 당뇨병 인구

제7장 경쟁 상황

  • Eli Lilly

제8장 시장 기회와 향후 동향

ksm 24.07.31

The Trulicity Market size is estimated at USD 8.60 billion in 2024, and is expected to reach USD 14.20 billion by 2029, growing at a CAGR of greater than 10% during the forecast period (2024-2029).

Trulicity - Market

The Centers for Disease Control (CDC) determined that COVID-19 was a serious public health threat for people with serious chronic diseases, including diabetes. People with diabetes were more likely to experience complications when infected with the virus. As per the American Diabetes Association, people with diabetes, if uncontrolled, had worse outcomes if infected with a virus such as COVID-19. The International Diabetes Federation explained that when people with diabetes develop a viral infection, it can be harder to treat due to fluctuations in blood glucose levels and diabetes complications as the immune system is compromised, making it harder to fight the virus and likely leading to a longer recovery period.

Further, during the COVID-19 pandemic, many restrictions were imposed, putting people into lockdown, which led to contribution to obesity through unhealthy diets, physical inactivity, or highly sedentary behaviors. Further, these factors were associated with sustained weight gain and persisted even after lockdown restrictions were lifted. Weight management guidelines recommended a multi-component approach for weight loss in patients living with obesity and overweight. The use of anti-obesity medications was an effective option for weight control to improve the quality of life and prevent the progression of weight-related comorbidities.

Trulicity is an injectable diabetes medicine that helps control blood sugar levels. Trulicity is used together with diet and exercise to improve blood sugar control in adults with type 2 diabetes mellitus. It is also used to help reduce the risk of serious heart problems such as heart attack or stroke in adults who have type-2 diabetes and heart disease. It is used for adults and children 10 years of age and older with type-2 diabetes, along with diet and exercise to improve blood sugar.

The World Health Assembly Resolution 2022 recommends the integration of prevention and treatment of diabetes into primary health services, the development of pathways for a substantial increase in access to insulin, the promotion of convergence and harmonization of regulatory requirements for diabetes medicines and technologies, and improved diabetes monitoring and surveillance. Furthermore, it involves the WHO to advise the Member States to ensure the uninterrupted treatment of people living with diabetes in humanitarian emergencies. This important milestone provides a global mandate for diabetes efforts for the next decade.

Major factors that are expected to boost the growth of the studied market in the forecast period are rising obesity and inactivity rates among people, which have resulted in an increase in the diabetes population over time, a rise in the sedentary lifestyle, improper dietary patterns, and the inherent history of diabetes disorders. In addition, rising investment in research and development, technological developments, and new product launches will further provide potential opportunities for the growth of glucagon-like peptide 1 (GLP-1) agonists such as Trulicity in the coming years.

Trulicity Market Trends

Rising obesity and diabetes prevalence globally

The diabetes population globally is expected to rise by 1.9% during the forecast period.

The major factors attributing to the growth of the market studied are an increase in obesity among people and a rising prevalence rate of type-2 diabetes and heart diseases. People with more fat in their bodies are highly likely to be affected by diabetes. For instance, as per the World Obesity Atlas 2023, the estimates for global levels of overweight and obesity (BMI >=25kg/m2) suggest that over 4 billion people may be affected by 2035. The prevalence of obesity (BMI >=30kg/m2) alone is anticipated to rise to 24% of the population over the same period, affecting nearly 2 billion adults, children, and adolescents by 2035.

Additionally, according to the World Health Organization (WHO) May 2022 report on the European region, in the WHO European Region, over 60% of adults and 29% of boys and 27% of girls who are children are overweight or obese and also, as per the same report, overweight and obesity rank fourth among the risk factors for non-communicable diseases in the region, after high blood pressure, unhealthy eating, and cigarette use. Furthermore, according to the latest International Diabetes Federation report, it is estimated that the number of adults in the age group of 20-79 years across the world is projected to increase to 643 million by 2030. Hence, owing to the high burden of obesity and the increasing prevalence of risk factors for obesity are expected to fuel the market growth over the forecast period.

North America held the highest market share in the current year

The North American region held the highest market share in the current year.

In the North American region, the prevalence of diabetes has increased dramatically during the last two decades, a fact driven by the increased prevalence of obesity and lifestyle changes owing to less physical activity, unhealthy food habits, and other lifestyle factors.

The American Diabetes Association (ADA), the Endocrine Society, the American College of Physicians, the American Academy of Paediatrics, the Society of General Internal Medicine, and the National Academy of Medicine published statements and issued calls to action to address social determinants of health at the individual, organizational, and policy levels. ADA also published a scientific review describing the associations between SDOH and diabetes risk and outcomes, focusing on socioeconomic status, health literacy, the food environment, food insecurity, and neighborhood and physical environments, among other topics.

The Centers for Disease Control and Prevention (CDC) National Diabetes Statistics Report 2022 estimated that more than 130 million adults are living with diabetes or prediabetes in the United States. Type-2 diabetes is more common, and diabetes is more consequential among communities of color, those who live in rural areas, and those with less education, lower incomes, and lower health literacy.

Therefore, the studied market is anticipated to grow over the analysis period due to rising prevalence and the factors above.

Trulicity Industry Overview

The Trulicity Market is consolidated with no generic products.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Drivers
  • 4.3 Restraints
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.2 Bargaining Power of Consumers
    • 4.4.3 Threat of New Entrants
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products and Services
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Trulicity
  • 5.2 Geography
    • 5.2.1 North America
      • 5.2.1.1 United States
      • 5.2.1.2 Canada
      • 5.2.1.3 Rest of North America
    • 5.2.2 Europe
      • 5.2.2.1 Germany
      • 5.2.2.2 Spain
      • 5.2.2.3 Italy
      • 5.2.2.4 France
      • 5.2.2.5 United Kingdom
      • 5.2.2.6 Russia
      • 5.2.2.7 Rest of Europe
    • 5.2.3 Asia-Pacific
      • 5.2.3.1 Japan
      • 5.2.3.2 China
      • 5.2.3.3 Australia
      • 5.2.3.4 India
      • 5.2.3.5 South Korea
      • 5.2.3.6 Malaysia
      • 5.2.3.7 Indonesia
      • 5.2.3.8 Thailand
      • 5.2.3.9 Philippines
      • 5.2.3.10 Vietnam
      • 5.2.3.11 Rest of Asia-Pacific
    • 5.2.4 Latin America
      • 5.2.4.1 Brazil
      • 5.2.4.2 Mexico
      • 5.2.4.3 Rest of Latin America
    • 5.2.5 Middle East and Africa
      • 5.2.5.1 South Africa
      • 5.2.5.2 Saudi Arabia
      • 5.2.5.3 Oman
      • 5.2.5.4 Egypt
      • 5.2.5.5 Iran
      • 5.2.5.6 Rest of Middle East and Africa

6 MARKET INDICATORS

  • 6.1 Type-1 Diabetes population
  • 6.2 Type-2 Diabetes population

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Eli Lilly

8 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제