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미국의 플라스틱 포장 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)

US Plastic Packaging - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국의 플라스틱 포장 시장은 예측 기간 동안 CAGR 3.2%를 기록할 것으로 예상됩니다.

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주요 하이라이트

  • 국제 생수 협회(IBWA)에 따르면 생수는 미국에서 가장 많이 소비되는 음료(수량 기준)입니다. 국제 생수 협회(IBWA) 보고서에 따르면 미국 생수 평균 판매량은 185억 달러로 8.8% 증가했습니다. 1인당 생수 사용량은 42갤런을 넘어 6.2% 증가했습니다. 이러한 증가 추세는 앞으로도 계속될 것으로 예상되며, 생수 포장에 대한 PET의 수요는 더욱 증가할 것으로 예상됩니다.
  • 지속가능성에 대한 관심이 높아지면서 이 지역 기업들은 일회용 플라스틱 포장재의 재활용률을 높이는 데 주력하고 있습니다. 예를 들어, 리파파스 퇴비화 콜드컵은 미국산 옥수수에서 추출한 폴리락트산 수지로 성형하고 외부에 식물성 잉크를 칠한 투명 플라스틱 컵입니다. 컵은 12온스와 16온스 크기로 제공되며, BPA가 없고 BPI(Biodegradable Products Institute)의 인증을 받았습니다. 이 컵은 BPI 인증 상업용 재활용 센터에서 퇴비화할 수 있습니다. 이러한 노력은 플라스틱 포장 시장을 주도할 것으로 보입니다.
  • 미국 소비자들은 휴가철에 가장 열성적인 쇼핑을 하고 있습니다. 어도비 애널리틱스에 따르면 2020년 연휴 기간 동안 미국의 온라인 구매액은 2019년 대비 32.2% 증가하여 총 1,882억 달러의 기록을 달성했습니다.
  • 사출 성형 기술은 주로 제약 산업에서 주사기, 약물 흡입 장치, 병마개/용기 등 플라스틱 성형품을 대량 생산하기 위해 주로 사용됩니다. 많은 기업들이 업계에 뚜껑 및 마개를 공급하기 위해 사출 성형 포트폴리오를 개발/확대하는 데 투자하고 있습니다. 예를 들어, 실간 클로저스는 2020년 사출 성형 플라스틱 캡 제조업체인 코브라 플라스틱(Cobra Plastics)을 인수하여 다양한 산업에 다양한 종류의 뚜껑 및 마개를 공급하고 있습니다.
  • 소비자, 특히 밀레니엄 세대와 Z 세대로 분류되는 사람들은 제품 선택이 환경에 미치는 영향에 점점 더 민감 해지고 있으며, 이는 종이컵 사용으로 이어지고 있습니다. 카페의 인기는 전 세계적으로 집 밖(OOH)에서 차와 커피 음료의 소비를 급증 시켰으며, 2020년 NC State University의 조사에 따르면 OOH용 종이 기반 커피 컵 소비량은 미국이 하루 1억 3600 만 잔으로 세계 1 위를 차지했으며, 중국이 2,740 만 잔, 러시아가 1,640 만 잔, 독일이 7.2 만 잔으로 그 뒤를이었습니다. 독일 720만 잔, 영국 700만 잔, 호주 270만 잔 순으로 나타났습니다.

미국의 플라스틱 포장 시장 동향

제약산업이 시장 수요를 주도

  • 제약 시장도 소비와 시장 개발 측면에서 미국이 주도하고 있으며, STAT에 따르면 미국의 처방약 지출은 2019년 약 5,000억 달러에서 2023년에는 6,000억 달러에 달할 것으로 예상되며, 이는 미국의 제약 유리 포장 시장의 성장을 주도 할 것으로 예상됩니다.
  • 일부 고객은 어린이와 노인이 뚜껑과 마개를 여는 데 문제가 있기 때문에 스마트하고 위조 방지 포장 솔루션이 가장 빠르게 개발되고 있는 요구 사항이며, 이 기술은 제약 분야의 광범위한 마개 범위를 더욱 확장하는 데 가장 적합한 기술입니다. 이 기술은 제약 분야 클로저의 폭을 넓히기에 적합합니다.
  • 또한, 환경 문제와 브랜드 매력 강화와 관련하여 다양한 제조업체가 외부 포장 제품을 재활용 플라스틱으로 만든 플라스틱으로 대체하고 있습니다. 또한 환경 문제 및 브랜드 매력 강화와 관련하여 다양한 제조업체가 외부 포장 제품을 재활용 플라스틱으로 만든 플라스틱으로 대체하고 있습니다. 미국화학공업협회(American Chemistry Council)에 따르면 2017년부터 2020년까지 미국에서는 52개의 새로운 플라스틱 재활용 프로젝트가 발표되었으며, 총 48억 달러에 달하는 프로젝트가 발표되었습니다. 미국의 첨단 재활용 기술에 대한 투자 확대는 이전보다 더 많은 종류의 플라스틱을 재사용할 수 있는 가능성을 높이고 있습니다.
  • 이 지역에서는 부비동염 환자가 증가함에 따라 비강 스프레이 병에 대한 수요가 증가할 것으로 예상됩니다. 의료기기 비즈니스 서비스 회사에 따르면 부비동염은 미국에서 매년 3,500만 명이 앓고 있는 가장 흔한 건강 문제 중 하나입니다. 부비동염은 심장병이나 천식보다 더 많으며 만성 요통이나 울혈성 심부전보다 삶의 질에 더 큰 영향을 미칩니다.
  • 안증후군을 앓고 있는 사람들에게는 주사기 병을 사용하는 경우가 많습니다. 안구 증후군 인구의 증가로 인해 미국에서 주사기 병에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 개인의 생활습관 변화, 특히 컴퓨터, TV 등 전자기기의 장시간 사용으로 인해 안구건조증 유병률이 급증하고 있습니다.

폴리에틸렌 테레프탈레이트(PET)가 주요 시장 점유율을 차지

  • 법률을 준수하고 재활용 측면에서 폐쇄 루프 사이클을 달성하기 위해 시장의 공급업체는 PET 포장의 재활용 성을 개선하기 위해 노력하고 있으며, PET 포장은 이러한 재료의 재활용에 대한 중요성이 높아짐에 따라 향후 PET 포장이 증가할 것으로 예상됩니다.
  • 예를 들어, 2021년 2월 코카콜라, 다이어트 콜라, 코카콜라 제로슈가, 코카콜라 맛을 포함한 코카콜라 상표 브랜드는 캘리포니아, 플로리다 및 북동부 일부 주에서 100% 재활용 PET(rPET) 플라스틱으로만 만들어진 13.2 온스 병을 도입했으며, 다른 탄산음료 브랜드도 올 여름에 이어 도입했습니다.
  • PET를 사용하면 유리보다 최대 90%까지 무게를 줄일 수 있어 보다 경제적인 운송 과정을 가능하게 합니다. 현재 PET 병은 생수 및 기타 음료에 재사용 가능한 패키지를 제공하기 때문에 무겁고 깨지기 쉬운 유리 병을 대체하기 위해 널리 보급되고 있습니다.
  • PET는 외부 환경과 강한 장벽을 형성하고 산소를 거의 통과시키지 않습니다. 또한 물이나 식품과 반응하지 않기 때문에 소모품 포장에 적합하며, PET는 유리보다 저렴한 비용으로 다양한 모양으로 성형할 수 있기 때문에 브랜드는 제품을 식별하고 홍보할 수 있는 특징적인 포장 디자인을 가질 수 있어 매장에서 눈에 띄게 할 수 있습니다.
  • PET는 수증기, 가스, 묽은 산, 기름, 알코올에 대한 우수한 장벽 특성으로 인해 식품 포장에 자주 사용되며, PET는 또한 비산 방지, 적당히 유연하고 재활용이 가능합니다. 지구의 날 주최측에 따르면 미국에서는 분당 100만 개의 페트병이 구매되고 있습니다. 평균 미국인은 연간 167개의 페트병을 사용합니다. 이 지역에서는 포장된 식수에 대한 수요가 증가함에 따라 플라스틱 캡과 인클로저, 특히 PET에 대한 수요가 높습니다.

미국의 플라스틱 포장 산업 개요

미국의 플라스틱 포장 시장은 Sigma Plastics Group Inc 및 Amcor PLC와 같은 플레이어가 존재하며 적당히 단편화되어 있습니다. 이들 기업은 시장 점유율을 확보하기 위해 재활용 혁신을 추진하고 있습니다.

  • 2021년 2월 베리 세계 그룹은 E-Commerce 사업자에 특화된 폴리에틸렌 테레프탈레이트(PET) 주류 병을 출시했습니다. 이 50ml PET 병은 진을 중심으로 한 주류의 온라인 판매 수요 증가에 대응하기 위한 것입니다.
  • 2021년 2월 콘스탄티아 플렉서블은 신제품 Perpetua를 발표했는데, Perpetua는 재활용이 가능하고 장벽이 높은 고분자 단량체 의약품용 포장 솔루션입니다. 회사 측에 따르면, 이 솔루션은 제약 포장의 광범위한 응용 분야에 사용할 수 있으며 현재 전 세계에서 사용할 수 있으며, Perpetua는 산소, 수증기 및 빛으로부터 제품을 보호합니다.

기타 혜택:

  • 엑셀 형식의 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 지원

목차

제1장 소개

  • 조사 가정과 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 인사이트

  • 시장 개요
  • 산업 밸류체인 분석
  • 업계의 매력 - Porter's Five Forces 분석
    • 신규 참여업체의 위협
    • 구매자의 교섭력
    • 공급 기업의 교섭력
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업 간의 경쟁 관계
  • 시장 성장 촉진요인
    • 최종 이용 업계 전체의 연질 플라스틱 포장 솔루션 수요 증가
    • 식품 및 음료나 의약품 등의 최종 이용 산업 성장
    • 지속가능하고 혁신적인 식품 포장 제품에 대한 수요 증가
  • 시장 성장 억제요인
    • 원자재 가격 심한 변동

제5장 미국의 COVID-19의 플라스틱 포장 산업에 대한 영향

제6장 시장 세분화

  • 최종 이용 산업별
    • 식품
    • 음료
    • 의약품
    • 화장품·퍼스널케어
    • 기타 최종 이용 산업
  • 재료 유형
    • PE(폴리에틸렌)
    • PP(폴리프로필렌)
    • PVC(폴리염화비닐)
    • PET(폴리에틸렌 테레프탈레이트)
    • 기타 재료 유형
  • 유형별
    • 경질 플라스틱 포장
    • 연질 플라스틱 포장

제7장 경쟁 구도

  • 기업 개요
    • Sigma Plastics Group Inc
    • Amcor PLC
    • Berry Global Inc
    • Sealed Air Corporation
    • Sonoco Products Company
    • Proampac LLC
    • Constantia Flexibles
    • Alpha Packaging Inc.
    • Centor Inc.(Gerresheimer)
    • Cascades Flexible Packaging
    • Albea SA
    • Silgan Closures
    • Bericap Holdings

제8장 향후 시장 전망

ksm 25.01.20

The US Plastic Packaging Market is expected to register a CAGR of 3.2% during the forecast period.

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Key Highlights

  • Bottled water is the most consumed beverage in the United States, according to the International Bottled Water Association (by volume). According to the International Bottled Water Association (IBWA) report, in the United States, the average sales of bottled water amount to USD 18.5 billion, with a rise of 8.8%. The per capita use exceeds 42 gallons of bottled water, with a rise of 6.2%. With this upward trend set to continue, the need for PET in bottled water packaging is expected to rise.
  • Owing to the increased emphasis on sustainability, companies in the region are focusing on improving their single-use plastic packaging recycling rates. For instance, Repurpose Compostable Cold Cups are molded from polylactic acid resin extracted from corn grown in the United States to form clear plastic cups vegetable-based ink on the outside. The cups are offered in 12- and 16-ounce sizes, are BPA-free, and certified by the Biodegradable Products Institute (BPI). The cups can be composted at any BPI-certified commercial recycling center. Such initiatives are going to drive the plastic packaging market.
  • The United States consumers are most enthusiastic when it comes to shopping during holidays. As per Adobe Analytics, the US online purchases over the 2020 holidays grew 32.2% from 2019, totaling a record of USD 188.2 billion as shoppers stayed home and shopped on the web during the pandemic, which has gradually led to the increase in the plastic packaging.
  • The injection Molding technique is mostly used in the pharmaceutical industry to mass-produce plastic articles, such as syringes, drug inhalation units, bottle caps/closures, etc. Many companies have been investing in developing/expanding their portfolio in injection molding to supply caps and closures to the industry. For instance, Silgan Closures, in 2020, acquired Cobra Plastics, a manufacturer of injection-molded plastic closures to supply a wide variety of caps and closures in various industries.
  • Consumers, especially those classified as millennials and Generation Z, have grown increasingly sensitive to the environmental impact of their product choices, leading to the use of paper cups. The popularity of cafes has created a global burst in the consumption of out-of-home (OOH) tea and coffee beverages. According to a study by NC State University in 2020, the United States led globally in the consumption of OOH paper-based coffee cups at 136 million cups per day, followed by China at 27.4 million, Russia at 16.4 million, Germany at 7.2 million, Britain at 7.0 million, and Australia at 2.7 million.

US Plastic Packaging Market Trends

Pharmaceutical Industry to Drive the Demand for the Market

  • The pharmaceutical market is also dominated by the United States, both in terms of consumption and development. According to STAT, prescription drug spending in the United States is predicted to reach USD 600 billion by 2023, up from an estimated USD 500 billion in 2019, which is expected to drive the growth of the country's pharmaceutical glass packaging market.
  • As some of the customers face issues with opening caps and closures by a child or an old-aged person, smart and anti-counterfeiting packaging solutions became the fastest developing requirements, making the technology a perfect fit to further extend the extensive range of closures in the pharma sector.
  • Moreover, concerning the environmental issue and enhancing brand appeal, various manufacturers replace outer box products with plastic made from recycled plastic. They are concentrating more on design and high appeal towards their brands. According to American Chemistry Council, 52 new plastics recycling projects have been announced in the United States have been announced between 2017-2020, with the combined value of projects being USD 4.8 Billion. The growing investments in the US advanced recycling technologies are making it probable to reuse more types of plastic than was previously possible.
  • The demand for nasal spray bottles is anticipated to increase, owing to the increasing number of patients suffering from sinusitis in the region. According to Medical Devices Business Services Inc., sinusitis affects 35 million people each year in the United States, making it one of the most common health problems in the country. It is more prevalent than heart disease and asthma and has a more significant impact on the quality of life than chronic back pain or congestive heart failure.
  • The usage of dropper bottles is predominantly seen with people having eye syndrome. An increasing population with eye syndrome has boosted the demand for dropper bottles in the US. The changing lifestyles of individuals, particularly the extended usage of electronic gadgets, such as computers and TV, have led to an upsurge in the prevalence of dry eye syndrome.

Polyethylene terephthalate (PET) to hold major market share

  • To comply with laws and achieve a closed-loop cycle in terms of recycling, market suppliers are working on boosting the recyclability of PET packaging. PET packaging is predicted to rise in the future due to a growing emphasis on recycling these materials.
  • For instance, in February 2021, Coca-Cola's trademark brands, including Coke, Diet Coke, Coke Zero Sugar, and Coca-Cola Flavors, introduced a 13.2-oz. bottle made entirely of 100 % recycled PET (rPET) plastic in California, Florida, and a few Northeast states with other sparkling beverage brands following this summer.
  • Adoption of PET can lead to up to 90% weight reduction compared to glass, allowing a more economical transportation process. Currently, plastic bottles made from PET are widely replacing heavy and fragile glass bottles, as they offer reusable packaging for mineral water and other beverages.
  • PET creates a strong barrier with the external environment enabling little to no oxygen passthrough. Also, it does not react with water or food, making it suitable for consumable packaging goods. PET can be molded into a variety of shapes at a lower cost than glass, which allows brands to have a distinctive packing design to identify and promote their products and help stand out of the store shelf.
  • PET is commonly used in food packaging because of its excellent barrier qualities against water vapor, gases, dilute acids, oils, and alcohols. PET is also shatter-resistant, moderately flexible, and recyclable. According to the organizers of Earth Day, 1 million plastic bottles are purchased every minute in the United States. The average American uses 167 plastic bottles of water per year; as a result of the growing demand for packaged drinking water in the region, plastic caps and enclosures, particularly PET, are in high demand.

US Plastic Packaging Industry Overview

US Plastic Packaging market is moderately fragmented with the presence of players, including Sigma Plastics Group Inc, Amcor PLC, who play a vital role in upscaling the rise in demand, leveraging the declining demand for plastic packaging and customer' preference towards paper-based packaging. These companies are promoting innovation in recycling to capture the market share.

  • February 2021: Berry Global Group, Inc. launched a polyethylene terephthalate (PET) spirit bottle specifically designed for e-commerce businesses. The 50ml PET bottle aimed to address the increasing demand of online spirit sales, especially gin.
  • February 2021: Constantia Flexibles' announced its new product, Perpetua, which is a recyclable, high-barrier, polymeric mono-material packaging solution for pharma products. According to the company, the solution has a wide range of pharma packaging applications and is now available worldwide. Perpetua offers product protection from oxygen, water vapor, and light.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Value Chain Analysis
  • 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.4 Market Drivers
    • 4.4.1 Increased Demand for Flexible Plastic Packaging Solutions Across End-user Industries
    • 4.4.2 Growth in End-user Industries, such as Food and Beverage and Pharmaceuticals
    • 4.4.3 Increasing Demand for Sustainable and Innovative Food Packaging Products
  • 4.5 Market Restraints
    • 4.5.1 Increasing Price Volatility of Raw Materials

5 IMPACT OF COVID-19 ON PLASTIC PACKAGING INDUSTRY IN THE UNITED STATES

6 MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 End-user Industry
    • 6.1.1 Food
    • 6.1.2 Beverage
    • 6.1.3 Pharmaceutical
    • 6.1.4 Cosmetics and Personal Care
    • 6.1.5 Other End-user Industries
  • 6.2 Material Type
    • 6.2.1 PE (Polyethylene)
    • 6.2.2 PP (Polypropylene)
    • 6.2.3 PVC (Poly Vinyl Chloride)
    • 6.2.4 PET (Polyethylene Terephthalate)
    • 6.2.5 Other Material Types
  • 6.3 Type
    • 6.3.1 Rigid Plastic Packaging
    • 6.3.2 Flexible Plastic Packaging

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 Sigma Plastics Group Inc
    • 7.1.2 Amcor PLC
    • 7.1.3 Berry Global Inc
    • 7.1.4 Sealed Air Corporation
    • 7.1.5 Sonoco Products Company
    • 7.1.6 Proampac LLC
    • 7.1.7 Constantia Flexibles
    • 7.1.8 Alpha Packaging Inc.
    • 7.1.9 Centor Inc. (Gerresheimer)
    • 7.1.10 Cascades Flexible Packaging
    • 7.1.11 Albea SA
    • 7.1.12 Silgan Closures
    • 7.1.13 Bericap Holdings

8 FUTURE MARKET OUTLOOK

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